Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak645 FtBenzin árak641 FtEUR393.7 FtUSD365.76 FtCHF405.52 FtGBP461.47 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az biztos, viszont amit belinkeltem, ott nyomd végig a képeket, meg másik helyen is láttam, hogy van szegecselt adattábla is a fülkén úgy látom a jobb oldalon.
Igaz az nem a vázba beütött, de van.
Vázba nem nagyon tudom, hogy több helyre lenne beütve bármelyik gyártó bármelyik gépében is.
5 èvvel ezelőtt is alig látszott de akor mèg csinálták rólla kèpet most viszont szinte majdnem semmi nem látszik csak az embléma jele a csillag meg talán egy szám próbáltuk drotkefezni rozsdamarozni de sajna ez nem vált be
Külön adattábla felszegecselve nincs?
A JD-ken ott az adattáblán is, meg a vázba is be van ütve.
Amúgy meg ha nincs sajnos az annyiból szívás, hogy papírozhatod újra.
Amúgy 5 éve még jó volt, ha igen, akkor igen durva környezeti hatások érik xsóri gépet.
Válasz lala #4303. hozzászólásárai gen aszt tudom csak ma ment muszakira ès nem lehetett lefotózni ez a baj ezért kèrdezem hogy máshol is esetleg magtalalhato az alváz on vagy valami módon valahogy előlehet e varázsolni hogy fotozhato legyen
Üdv van egy New holland TL 90 traktor az alvázszáma szinte nem látszik megette az idő egy csillag meg egy szám látszik valahogy előlehet varázsolni a többi számot hogy lácon vagy meglehet találni máshol is az alváz on
Olyan problémám van egy TM190-el, hogy ha munka után leállítom pár percre, akkor ugyan beindul, de indulásnál kidobja N-be a váltót és csipog. Hidegen sose csinál ilyet, melegen se mindig.
A trakor megmozdul( megy kb 30 centit), ezt csinálja ha kuplunggal vagy anélküle indulok, ha előre ha hátra. Amikor egyszer így jártam 12.be indultam (max még azt engedi) kidobja majd újra ... és ez így ment amire majdnem hazaértem és akkor megjavult. Mehettem vissza dolgozni.
Így már sose merem melegen kikapcsolni a motort, mert félek h kint ragadok villogó N, csipogás és káromkodás kíséretében.
Találkozott már vki ilyennel? Persze ilyenkor hibakódot nem dob a drága.
Válasz Koszi 1 #4298. hozzászólására
Lehet, meg pirosban is. Valami nem ok mert néztem őket, most egész a 6080ig egyforma volt mindenük a tavasszal. Vagy az 50es kapott nagyobbat, vagy a 80as lett gyengébb. De ez nagyon elszomorító ha nem bírt ki mtznyit sem.
Csak 6200 óra van benne, ez a roppant bosszantó, szeptember elején cseréltem olajat a lehajtásokban most néztem vissza, akkor semmi forgácsot vagy bármi szilánkot nem találtam. Tényleg lehet nálatok még kapni T6050 et újonnan???? Mondjuk ahogy nézem a 6030 és a 6050 ugyan azzal az első híddal van szerelve mint a négyhengeres társai az ennél nagyobbak már erősebb első híddal vannak szerelve ha jól látom. Illetve nálam ez a vezérgép és ahonnan jött ott is az volt, talajmunkát ő csinálta, plusz bálázás, szállítás.
Válasz Koszi 1 #4292. hozzászólására
Mennyi munka óra van benne ??? Egy új 6050-es még szívem vágya, de most nagyon elvetted a kedvem tőle. Írd meg mi lett a vége, nem e volt benne valami gyári hiba.
Váltva forgatós, 3x35 fogással mtz-nek való eke... Felsúlyozva sincs az eleje, most csak 450 kg van rajta, csak tavaszi vetéskor van rajta dupla annyi mert nehéz a vetőgép de akkor nincs nagy terhelés.... Legnagyobb terhelés még nyár végén repce alá mélyebb grúberozáskor volt vagy napraforgó szár tárcsázáskor , akkor berepedhetett talán és most tört le a fog. Értetlenül állok a dolog előtt ez a leggyengébb 6 hengeres motor, nincsen piszkálva sem.
Üdv! T 6030 traktorommal ma szántás közben ahogy kiértem a dülőbe kattogó hangra lettem figyelmes, de addigra már mindegy volt, minden előjel nélkül szétdarálta magát a bal első bolygómű.... Érdekes túl nagy terhelést nem kap a traktor szinte mtz-nek való munkaeszközöket visz igaz itt azért jó nagy dombok vannak de értetlenül állok a dolog előtt, 6200 óra van a traktorban, 4500-al vettem azóta 500-600 óránként cseréltem ott az olajat, most kb 100 óra volt benne olajcsere óta semmi fémreszeléket nem láttam akkor, bontatlan volt a lehajtás teljesen... Mire tudnék jobban odafigyelni hogy ne járjak így mégegyszer? Nagyon bosszant a dolog és nem találok választ rá...
TM 155 range command nem engedi a váltó kalibrálást U19 hibakód jelenik meg olaj hőmérséklete túl alacsony közbe meg kiirja,hogy 30 fokos az olaj. Van valakinek valami ötlete mi lehet?
Sziasztok T6-os kevés levegőt fúj. Valakinek volt-e már hasonló probléma? A belső meg a külső kabinszűrőt is kicseréltem. A ventilátor működik, minden állásba. A klíma is hűt csak a levegő kevés. Olyan mintha valahol ellenne dugulva. Vagy van valahol egy harmadik szűrő is?
Válasz Koszi. #4284. hozzászólására
Kösszönöm a segítséget. Azeger gyűrűről tudtam láttam, ki is vettem. Énis pont csőfogóval fogtam rá könnyen ki is jött 1-2cm, de aztán megált és nem jött tovább. Fél napot kinlódtam vele aztán megpróbáltam kibányászni a porvédőt. Fél nap után azt is feladtam. Majd párnapmulva nekifutok újra, ha valakinek van még tapasztalata szivesen meghalgatom.
Válasz Ban_ #4283. hozzászólására
Lehetséges hogy már későn írok de van egy zeger gyűrű az kiveszed utána jobb híján talán ráfogtam egy csőfogóval és az ütöttem kifelé, nem tudom milyen lehet ennek vagy lehet e valami gyári kihuzató szerszáma de nem hiszem... Ami a lényeg gyáriba vegyél meg hozzá minden o gyűrűt és szimeringet, és a tengelyen is van egy o gyűrű! Először én azt nem vettem észre nem cseréltem ki ugyan úgy folyt... aztán egy szerelő felvilágosított hogy kicsit beljebb is van egy o gyűrű általában ott szokott folyni, sok sikert!
És akkor elvileg a pirosra kell rá dugni mondjuk egy 1 pár csatival rendelkező vegyszerezot (aminek a keretvezerlese monitoron keresztül)?
Mondták, h a visszatero ágának szabad folyást kell biztosítani, h ne melegedjen az olaj. Van ott nekem vmi vakdugo, amibe bele kell csavarni egy anya hidr. csatlakozót?
Azt nemtudom.a felső a képed alapján letörött,tehát ugyanaz,mint a másik kettő.a kar üzemmodot viszont nem tudja gyárilag.-elvileg nálad ez(a piros)a hidromotoros csatlakozó,azért nincs.
a gépkönyvébe bent vannak ezek az alap dolgok.
amin a római számok vannak:milyen módba reteszelődjön a hozzá tartozó kar.
a másikak(amin a + - jel van) pedig a hozzá tartozó átfolyás állitó szelepek.
Van nekem egy t5. 95 trakim. A hátsó hidraulika tömb jobb oldalán van pár tekerő, ami n tudom h mit csinál.
A felső pirosak nincs csak a zoldnek és a keknek.
cserélték a két főfékhengert.most megfigyelés alatt van.
mindenre számitok.(egy hónapig tesztüzem,ha valami jelentkezik,azonnal műtét)
ennek az önálló fékezésnek nemértem a miértjét.
Köszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Ma volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
4312 hozzászólás
Válasz zsoltrs #4301. hozzászólására
Nézd meg az ülésérzèkelőt. Az is szórakozhat
Válasz A.I. #4310. hozzászólására
Rendben a táblát láttam az megvan a traktoron majd rákérdeztek aszt elfogagyák e hátha igen
Válasz veningercsaba515 #4308. hozzászólására
Az biztos, viszont amit belinkeltem, ott nyomd végig a képeket, meg másik helyen is láttam, hogy van szegecselt adattábla is a fülkén úgy látom a jobb oldalon.
Igaz az nem a vázba beütött, de van.
Vázba nem nagyon tudom, hogy több helyre lenne beütve bármelyik gyártó bármelyik gépében is.
Válasz A.I. #4305. hozzászólására
Mindegy azért köszönöm szépen
Válasz A.I. #4305. hozzászólására
Na meg a tèli sózás se bisztos hogy sokat használt neki èveken keresztül sajnos a só is megeszi a dolgokat
Válasz A.I. #4305. hozzászólására
5 èvvel ezelőtt is alig látszott de akor mèg csinálták rólla kèpet most viszont szinte majdnem semmi nem látszik csak az embléma jele a csillag meg talán egy szám próbáltuk drotkefezni rozsdamarozni de sajna ez nem vált be
Válasz veningercsaba515 #4302. hozzászólására
Talán itt?
Válasz veningercsaba515 #4304. hozzászólására
Külön adattábla felszegecselve nincs?
A JD-ken ott az adattáblán is, meg a vázba is be van ütve.
Amúgy meg ha nincs sajnos az annyiból szívás, hogy papírozhatod újra.
Amúgy 5 éve még jó volt, ha igen, akkor igen durva környezeti hatások érik xsóri gépet.
Válasz lala #4303. hozzászólásárai gen aszt tudom csak ma ment muszakira ès nem lehetett lefotózni ez a baj ezért kèrdezem hogy máshol is esetleg magtalalhato az alváz on vagy valami módon valahogy előlehet e varázsolni hogy fotozhato legyen
Válasz veningercsaba515 #4302. hozzászólására
Forgalmiban megvan.
Üdv van egy New holland TL 90 traktor az alvázszáma szinte nem látszik megette az idő egy csillag meg egy szám látszik valahogy előlehet varázsolni a többi számot hogy lácon vagy meglehet találni máshol is az alváz on
Sziaztok!
Olyan problémám van egy TM190-el, hogy ha munka után leállítom pár percre, akkor ugyan beindul, de indulásnál kidobja N-be a váltót és csipog. Hidegen sose csinál ilyet, melegen se mindig.
A trakor megmozdul( megy kb 30 centit), ezt csinálja ha kuplunggal vagy anélküle indulok, ha előre ha hátra. Amikor egyszer így jártam 12.be indultam (max még azt engedi) kidobja majd újra ... és ez így ment amire majdnem hazaértem és akkor megjavult. Mehettem vissza dolgozni.
Így már sose merem melegen kikapcsolni a motort, mert félek h kint ragadok villogó N, csipogás és káromkodás kíséretében.
Találkozott már vki ilyennel? Persze ilyenkor hibakódot nem dob a drága.
Köszi
Válasz Praetor #4296. hozzászólására
https://agroglobe.rs/proizvodi/serija-t6/
Válasz Koszi 1 #4298. hozzászólására
Lehet, meg pirosban is. Valami nem ok mert néztem őket, most egész a 6080ig egyforma volt mindenük a tavasszal. Vagy az 50es kapott nagyobbat, vagy a 80as lett gyengébb. De ez nagyon elszomorító ha nem bírt ki mtznyit sem.
Válasz mtz1221 #4295. hozzászólására
Csak 6200 óra van benne, ez a roppant bosszantó, szeptember elején cseréltem olajat a lehajtásokban most néztem vissza, akkor semmi forgácsot vagy bármi szilánkot nem találtam. Tényleg lehet nálatok még kapni T6050 et újonnan???? Mondjuk ahogy nézem a 6030 és a 6050 ugyan azzal az első híddal van szerelve mint a négyhengeres társai az ennél nagyobbak már erősebb első híddal vannak szerelve ha jól látom. Illetve nálam ez a vezérgép és ahonnan jött ott is az volt, talajmunkát ő csinálta, plusz bálázás, szállítás.
Válasz Koszi 1 #4294. hozzászólására
Nekem a T6-on, még gariba cserélték szintén a bal eljén a bolygóművet,lehet gyengék ezek.
Válasz mtz1221 #4295. hozzászólására
Nálatok még kaptható új 6050?
Válasz Koszi 1 #4292. hozzászólására
Mennyi munka óra van benne ??? Egy új 6050-es még szívem vágya, de most nagyon elvetted a kedvem tőle. Írd meg mi lett a vége, nem e volt benne valami gyári hiba.
Válasz fexco #4293. hozzászólására
Váltva forgatós, 3x35 fogással mtz-nek való eke... Felsúlyozva sincs az eleje, most csak 450 kg van rajta, csak tavaszi vetéskor van rajta dupla annyi mert nehéz a vetőgép de akkor nincs nagy terhelés.... Legnagyobb terhelés még nyár végén repce alá mélyebb grúberozáskor volt vagy napraforgó szár tárcsázáskor , akkor berepedhetett talán és most tört le a fog. Értetlenül állok a dolog előtt ez a leggyengébb 6 hengeres motor, nincsen piszkálva sem.
Válasz Koszi 1 #4292. hozzászólására
Ágyeke?
Üdv! T 6030 traktorommal ma szántás közben ahogy kiértem a dülőbe kattogó hangra lettem figyelmes, de addigra már mindegy volt, minden előjel nélkül szétdarálta magát a bal első bolygómű.... Érdekes túl nagy terhelést nem kap a traktor szinte mtz-nek való munkaeszközöket visz igaz itt azért jó nagy dombok vannak de értetlenül állok a dolog előtt, 6200 óra van a traktorban, 4500-al vettem azóta 500-600 óránként cseréltem ott az olajat, most kb 100 óra volt benne olajcsere óta semmi fémreszeléket nem láttam akkor, bontatlan volt a lehajtás teljesen... Mire tudnék jobban odafigyelni hogy ne járjak így mégegyszer? Nagyon bosszant a dolog és nem találok választ rá...
Válasz gergő07 #4290. hozzászólására
le volt csúsza egy vezeték azért mutatott állandóan 30 fokot
Válasz .grün #4289. hozzászólására
60 fok feletti olajhőmérsékleten próbáld.
TM 155 range command nem engedi a váltó kalibrálást U19 hibakód jelenik meg olaj hőmérséklete túl alacsony közbe meg kiirja,hogy 30 fokos az olaj. Van valakinek valami ötlete mi lehet?
Válasz Ban_ #4287. hozzászólására
Beszívta a port, és az ülés alatt lévő el párologtató el van dugulva.
Sziasztok T6-os kevés levegőt fúj. Valakinek volt-e már hasonló probléma? A belső meg a külső kabinszűrőt is kicseréltem. A ventilátor működik, minden állásba. A klíma is hűt csak a levegő kevés. Olyan mintha valahol ellenne dugulva. Vagy van valahol egy harmadik szűrő is?
Sziasztok.
NH-nál 12014-es hibakód, utalhat generátor vagy akkumulátor hibára?
Válasz Koszi. #4284. hozzászólására
Kösszönöm a segítséget. Azeger gyűrűről tudtam láttam, ki is vettem. Énis pont csőfogóval fogtam rá könnyen ki is jött 1-2cm, de aztán megált és nem jött tovább. Fél napot kinlódtam vele aztán megpróbáltam kibányászni a porvédőt. Fél nap után azt is feladtam. Majd párnapmulva nekifutok újra, ha valakinek van még tapasztalata szivesen meghalgatom.
Válasz Ban_ #4283. hozzászólására
Lehetséges hogy már későn írok de van egy zeger gyűrű az kiveszed utána jobb híján talán ráfogtam egy csőfogóval és az ütöttem kifelé, nem tudom milyen lehet ennek vagy lehet e valami gyári kihuzató szerszáma de nem hiszem... Ami a lényeg gyáriba vegyél meg hozzá minden o gyűrűt és szimeringet, és a tengelyen is van egy o gyűrű! Először én azt nem vettem észre nem cseréltem ki ugyan úgy folyt... aztán egy szerelő felvilágosított hogy kicsit beljebb is van egy o gyűrű általában ott szokott folyni, sok sikert!
Kedves kollégák
T6.175 traktornál csöpög az olaj az a váltónál az első kihajtás tengelycsonkjánál. Ha valaki szedte már ki az legyen szíves megosztani.
Válasz fexco #4281. hozzászólására
Aha.
És akkor elvileg a pirosra kell rá dugni mondjuk egy 1 pár csatival rendelkező vegyszerezot (aminek a keretvezerlese monitoron keresztül)?
Mondták, h a visszatero ágának szabad folyást kell biztosítani, h ne melegedjen az olaj. Van ott nekem vmi vakdugo, amibe bele kell csavarni egy anya hidr. csatlakozót?
Válasz zsoltrs #4280. hozzászólására
Azt nemtudom.a felső a képed alapján letörött,tehát ugyanaz,mint a másik kettő.a kar üzemmodot viszont nem tudja gyárilag.-elvileg nálad ez(a piros)a hidromotoros csatlakozó,azért nincs.
Válasz fexco #4278. hozzászólására
A T5.95 trakin lévő atfolyasmero szelepeim nem működnek.
Hiába tekerem ide-oda a munkahengert mindig ugyanannyi idő alatt tolja ki.
Ezt lehet vhogy szerelni?
A felső piroson eleve nincs tekeroke (vagy csak leesett az évek alatt) és a hidr. kar üzemmód valasztoja se tekergetheto, fix.
Válasz fexco #4278. hozzászólására
Köszi az infót!
Válasz zsoltrs #4277. hozzászólására
a gépkönyvébe bent vannak ezek az alap dolgok.
amin a római számok vannak:milyen módba reteszelődjön a hozzá tartozó kar.
a másikak(amin a + - jel van) pedig a hozzá tartozó átfolyás állitó szelepek.
Sziasztok!
Van nekem egy t5. 95 trakim. A hátsó hidraulika tömb jobb oldalán van pár tekerő, ami n tudom h mit csinál.
A felső pirosak nincs csak a zoldnek és a keknek.
Tudnátok ebben nekem segíteni?
Válasz fexco #4275. hozzászólására
Gumigyűrű gondolom az olajtól bedagadt, űzemi hőfokon meg meg is szorult
Válasz gergő07 #4274. hozzászólására
cserélték a két főfékhengert.most megfigyelés alatt van.
mindenre számitok.(egy hónapig tesztüzem,ha valami jelentkezik,azonnal műtét)
ennek az önálló fékezésnek nemértem a miértjét.
Válasz fexco #4273. hozzászólására
Ahogy írod, igen. Rég volt nem emlékszem pontosan de talán egy hónap múlva jelentkezett az önáló fékezés(M160)
Válasz gergő07 #4264. hozzászólására
üdv.ez a bedagadás is a rossz olaj miatt volt?mennyi idő mlva jelentkezett?menet közbe a fékre rá se léptél,és ugy be-befogott?
Válasz lala #4271. hozzászólására
Köszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Válasz lupijani84 #4270. hozzászólására
A vezérlőtömb oldalán van egy kis állító csavar,lehet az állítódott el.T.100csinálta ezt nekem
Nekem egy kis gumisapka takarja el az állító csavart.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Válasz Saf #4267. hozzászólására
meg lett rendelve,ki lesznek cserélve,és utána derül ki,hogy mi a helyzet.
Válasz Saf #4267. hozzászólására
Hát azért az nem egy olcsó tétel. Én annó Lengyelből rendeltem 20eFt/db áron és úgy sikerült értelmes áron megkapni.
Én kicserélném azt a 2 gumigyűrűt is. Bár ha nem saját maga csinálja az ember úgy drága tud lenni pedig semeddig nem tart megcsinálni.
Válasz fexco #4266. hozzászólására
örülj neki ha csak a főfékhenger a kuka
Válasz Saf #4265. hozzászólására
Ma volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz fexco #4252. hozzászólására
mert most megy a traki
Válasz fexco #4259. hozzászólására
Kerékmunkahenger gumigyűrű dagadt be, menet közbe be-befogott. Kb.15éve megjártam én is vele.
Válasz fexco #4262. hozzászólására
Hát ha literszám öntöd bele akkor igen, de hát csak tán nem. :) Gumi alkatrészeket tudja megenni, de a váltóban már elég jól felhígul.