Fórum

CLAAS kombájncsalád 

Létrehozta: Marci, 2008-05-24 22:32:38

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3102 Ares 826 | 2017-01-18 21:22:18

    Válasz Claaastra #3101. hozzászólására

    Vidd a lóvédat a sok kereskedőnek, azoknak is kell élni meg a sok . ... eu vezérnek is! smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

    Moderátor által módosítva: 2017-01-19 12:33:28

  • Válasz » #3101 Claaastra | 2017-01-18 21:16:24

    Válasz Ares 826 #3099. hozzászólására

    Egyeseknél hat a zagymosás keményensmile thumbup

  • Válasz » #3100 Mfpisti | 2017-01-18 20:26:45

    Válasz Ares 826 #3099. hozzászólására

    menjünk át a "milyen traktort érdemes venni" topic-ba, mert szerintem az áll a legközelebb a témához

  • Válasz » #3099 Ares 826 | 2017-01-18 20:20:34

    Válasz Mfpisti #3095. hozzászólására

    Veled én is vitatkozom mert amit leírtál szerintem sem igaz azt mondom a régi motorok sokkal jobbak voltak mint a maiak. Lehet én így látom te meg úgy hogy az újak a ...ák. Én tuti nem fogok venni ilyen ...om EGR, meg Adblue meg katalizátoros trakit! Ez csak pénzlehúzás a gyártók, persze a fő barom az az eu köcsög vezető azt akarják velünk elhitetni hogy az eu 500 milliós lakossága fogja a földet megmenteni!! Erre csak azt mondom mosópor reklám SOMAT+ Fa tehát a ...OMAT!!smile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

    Moderátor által módosítva: 2017-01-19 12:35:17

  • Válasz » #3098 csferri | 2017-01-18 19:46:15

  • Válasz » #3097 Mfpisti | 2017-01-18 19:36:10

    Válasz csferri #3096. hozzászólására

    smile thumbup Tudom, köszi, de szándékosan nem neki válaszoltam, mert akkor a válasz miatt 3000 évvel tovább égne a tisztító tűzben.
    Csak jót akartam.........

  • Válasz » #3096 csferri | 2017-01-18 19:33:46

    Válasz Mfpisti #3095. hozzászólására

    Ezen a dolgon egyébként, Ares kolléga lovagolt nagyon, én inkább elismerőleg jegyeztem meg hogy az említett Kubota tipus legalább 6000+ cm3-s még ha 4 hengeres is. Mindettől függetlenül köszönjük a tartalmas szakmai információtsmile thumbupcool

  • Válasz » #3095 Mfpisti | 2017-01-18 19:14:14

    Válasz csferri #3062. hozzászólására

    Érdekes amit mondasz, gépész szemmel (füllel) Én is így gondolom, de valójában nem így van. Nem a hang húzza az ekét. Ezt úgy gondolom, hogy ha odapörkölsz egy régi adagolós hat hengeres motornak, akkor ott van hang (meg füst) jó hallgatni. Ha egy mostani négyhengeresnek teszed ugyanezt, akkor el kezded keresni a dugulást. Viszont a számok mást mondanak, és bármennyire is nem ismerjük el, ezek húzzák az ekét. (Tapasztalat) Én elég sokat nyomoztam ezután, és a mai 3800-as CR motorok többet tudnak nyomatékban, teljesítményben, mint egy 15 évvel korábbi 6000-es szívó, vagy akár turbós traktor motor. Tartósságban meg a többszörösét. Ez van. Lehet vitatkozni, de gondolom senki nem azért jár Ladával, mert a karburátoros technika a legegyszerűbb, és a legtartósabb. 30 évvel ezelőtt csodáltuk az 1,6-os, 100-Le teljesítményű benzines Fiat Regatákat. Ma meg ugyenebből a lökettérfogatból dízelben is lazán kihozzák a 130-at, úgy hogy tartósabb is. Tapasztalat: korábbi adagolós dízel szerviz autóim 200 ezer előtt elmentek a háztól, most meg 150 ezer kilométeres autókat veszünk, mert nincs értelme újat venni. Az első CR motoros trafficom, még mindig bontatlan motorral megy egy kollégánál 700 ezer felett. Ezeknél a motoroknál tartósság a lökettérfogat, teljesítmény, olajtöltet (meddig képes lebegésben tartani a szennyeződéseket), és olajcsere intervallum kérdése. Az is elgondolkodtató, hogy simán lefikázódik annak a több 10000 mérnöknek a munkája, aki azon dolgozik keményen nap mint nap, hogy adott motor tökéletesebb, tartósabb, használhatóbb legyen. Nyilván van "élettartam tervezés", a lökettérfogatok is csökkennek, de egyrészt ez a környezetvédelmi normák betarthatóságának köszönhető, másrészt mert a technika azért irtó nagyot fejlődött azóta hogy valaki meglátta az első MTZ motort. Lásd fenti fiat regatás példa. Persze van profit maximalizálás is (kevesebb vas, kisebb előállítási költségek) de valószínűleg nem ez az elsődleges vezér elv. Apropóniló, környezetvédelmi előírások. Azt azért higyje el mindenki, hogy minden gyártónak sokkal nagyobb nyűg ez mint a felhasználóknak. ( lásd megbukott autó gyártók). Az is valószínű, hogy a "szabályozatlan" időszakban minden gyártó traktorja erősebb volt, mint amit leírt. Hiszen nem került többe az előállítás, és így könnyebben nyert a konkurenciával szemben. Úgy kérte a motort, vagy adagolót a beszállítótól, hogy magasabb volt a max. ciklus adag, vagy erősebb volt a motor.
    Példa:
    Pár évvel ezelőtt járt itt egy jó "kolléga", és éppen fel volt akasztva a fékpad a vonóhorogra. Megkértem, mérjünk meg egy-két gépet azok közül, ami az udvaron áll, mert Én sem hiszek a marketingnek, jó azt tudni hogy mégis valójában mit tudunk. Megmértünk pár traktort. Itt volt egy jó barátom, modellt is állt a csoportképhez ami készült a csodálkozáson, fiatal, heves vérmérsékletű. Mondja: mérjük már meg az Ő 190-esét is. Ráállt a fékpadra. Mondom: ne lepődjél meg nagyon. Nézett hülyén. Azt hitte fikázni akarom a 30 éves technikáját, aminek a motorját kb. 2500 órával előtte raktam össze kosárból. Le is tekert szépen 240Le-t. Új mérés.243.
    Nem ez volt az első, amit ebből a szériából láttam, és többet tudott mint a prosi.
    Persze ennek az időknek vége, sajnos normák között élünk. X gyártó nem nyerhet már azzal előnyt hogy a z lóerős traktorja 2szer gyorsabban húzza az ekét, mint a konkurencia.
    Egy gondolat így a végére: elgondolkodott már valaki azon, miért tudja jobban arról a traktorról hogy szar, sőt nagyon szar, sőőőőt! használhatatlan, ami soha nem volt neki, nincs is, és nem is lesz???????
    Az élet nem áll meg, a technika egyre gyorsabban fejlődik. Ezt majd a mai technológiai fejlődésben felnőtt gyerekeink talán könnyebben elfogadják, mint a mi nemzedékünk CSAK A TRABANT(!)-ot komoly technikának elismerő tagjai. ( mondjuk én csak a moszkvicsot, mert azon nőttem fel).
    Bocs az "OFF"-ért.

  • Válasz » #3094 medikus | 2017-01-18 18:50:32

    Válasz dr.T #3091. hozzászólására
    Vettem én a dominatorhoz is szart!6 hektót bírt ki!Olvastunk itt már a claas hoz is gyenge minőségű alkatrészről,de az ára mégis horror volt!

  • Válasz » #3093 Ares 826 | 2017-01-18 17:41:36

    Válasz Claaastra #3089. hozzászólására

    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupNa végre valamiben egy a véleményünk.

  • Válasz » #3092 Vinkó75 | 2017-01-18 17:22:02

    Ha jól láttam Forráskúton árulnak egy Case 521-et elég szép bőrben van mint látszik.

  • Válasz » #3091 dr.T | 2017-01-18 17:18:08

    Válasz medikus #3090. hozzászólására

    Hat igazad van abban,hogy ha veszel egy 106 arra joval dragabbak az alkatreszek es olyan jo allapotut amire vetel utan nem kell koltened olyan nincs,a 14 meg nagyon egyszeru technika csak hat az alkatresz az mar szar amiket hozza tud venni az ember.

  • Válasz » #3090 medikus | 2017-01-18 17:09:11

    Válasz Claaastra #3089. hozzászólására
    Nem nem:Olvass visszább.514 est cseréltünk 106 ra!! Előtte igen,Medion.

  • Válasz » #3089 Claaastra | 2017-01-18 16:59:30

    Válasz medikus #3086. hozzászólására

    bocsi itt most medionról volt szó,azzal már volt 35-ös napi hektárom többször is (2-3tonnás gabona)na abban 3 nap alatt megvan a pöcsköszörű árasmile thumbup

  • Válasz » #3088 Ares 826 | 2017-01-18 16:55:18

    Válasz medikus #3086. hozzászólására

    A felét az tuti ha minden rendesen működik, 50 heki három nap simán.smile biggrin

  • Válasz » #3087 Ares 826 | 2017-01-18 16:53:02

    Válasz Claaastra #3085. hozzászólására

    Hát lehet annyi alatt nem de egy nyári szezonban szerintem is.smile biggrin

  • Válasz » #3086 medikus | 2017-01-18 16:41:11

    Válasz Claaastra #3085. hozzászólására
    ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓh!100 hektót vágsz le 2-3 nap egy 106-tal?smile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #3085 Claaastra | 2017-01-18 16:31:55

    Válasz medikus #3083. hozzászólására

    csak 2-3 nap alatt megkeresek egy 512-14 árát vele

  • Válasz » #3084 Pippó89 | 2017-01-18 16:30:47

  • Válasz » #3083 medikus | 2017-01-18 16:05:57

    Válasz medikus #3082. hozzászólására
    No meg alkatrész árban!smile sweatdrop

  • Válasz » #3082 medikus | 2017-01-18 16:01:57

    Válasz Pippó89 #3081. hozzászólására
    Az biztos!!Főleg fogyasztásban!smile lol

  • Válasz » #3081 Pippó89 | 2017-01-18 15:59:07

    Válasz jozef19 #3080. hozzászólására

    Visszalépés a dob? Egy ilyen gépen semmi visszalépés nincs, egy konkrétan 512-es után. Teljesen más világ a kettő. Mi 514-est cseréltünk 106-osra, nem is lehet egy lapon említeni a két gépet.

  • Válasz » #3080 jozef19 | 2017-01-18 13:52:49

    Válasz horesz01 #3071. hozzászólására

    3000 óra alatt biztos jó,mert a német akkor kezdi eladni,az a 450-es dob benne visszalépés a fasirt után...

  • Válasz » #3079 horesz01 | 2017-01-18 12:49:00

  • Válasz » #3078 Ares 826 | 2017-01-18 12:37:39

    Válasz horesz01 #3076. hozzászólására

    Ahogy el fogsz vele kezdeni aratni utána soha nem fogsz kívánkozni a fasirtba. Sokkal egyszerűbb átszerelni mint a fasirtot! Ment levél olvassad el.smile biggrin

  • Válasz » #3077 horesz01 | 2017-01-18 12:34:36

    Búzáról kukoricára mit kell átállítani? Menyivel egyszerűbb mint az 512?

  • Válasz » #3076 horesz01 | 2017-01-18 12:33:28

    Válasz Pippó89 #3073. hozzászólására

    Még nem tudjuk. Lehet megmarad kukoricára mert nem biztos hogy futja másik asztalra.

  • Válasz » #3075 horesz01 | 2017-01-18 12:32:24

    Válasz Ares 826 #3072. hozzászólására

    A kukorica nagyon megeszi ezeknek a belsejét? Nézelődünk itthon illetve kinti oldalakon is, csak hát az árak hamar feljebb mennek amit már nem tudunk megfizetni. Szerintem azért nem egy "faék" de egyszerűbb mint egy tucano, viszont nem egy 512 es...

  • Válasz » #3074 Claaastra | 2017-01-18 12:29:27

    Válasz Ares 826 #3072. hozzászólására

    csak huszonmilliók,itt meg 12-től van(igaz használtabb)

  • Válasz » #3073 Pippó89 | 2017-01-18 11:48:55

    Válasz horesz01 #3071. hozzászólására

    Nyugdíjazzátok az 512-est?

  • Válasz » #3072 Ares 826 | 2017-01-18 09:30:26

    Válasz horesz01 #3071. hozzászólására

    Egyszerű mint a "faék" Miért nem veszel 330-ast??? Nagyobb a magtartály és a motor is tud 20 pacival többet. Igazából kint nézelődjél szerintem nyugaton azokkal a gépekkel kevésbé arattak kuccát.smile biggrin

  • Válasz » #3071 horesz01 | 2017-01-18 08:58:48

    Üdv.
    Claas Medion gépekről tudna valaki pár szót írni? (üzembiztonság, gyengepontok, elektronika, kukira átszerelés...) smile helpsmilie

  • Válasz » #3070 Ares 826 | 2017-01-13 21:21:21

    Válasz Pippó89 #3068. hozzászólására

    Mennyi óra van benne azt nem írja! Szerintem sok lehet benne azért nem ír órát! Nézd meg mennyi Tucano van eladó a nyugati oldalakon és mennyi Mega! Majd gondolkozz el rajta később!smile blinksmile blink

  • Válasz » #3069 Ares 826 | 2017-01-13 21:18:34

    Válasz csferri #3062. hozzászólására

    Ott is van rengeteg eltérés mert anno volt nálam próbára egy 180 pacis Landíni szántottam vele pár napot és a barázda elején induláskor meg a végén a kiálláskor ha nem váltottam vissza 2 fokozatot megdöglött a motor miután a fordulat 1200-1400 közé esett le egy kicsi terhelésnél. A JD motornál ilyen nincs, de még a T-150 motorja is sokkal rugalmasabb pedig az is mivel rövid löketű szereti ha meg van pörgetve! Landínim sem lesz soha az életben úgy hogy én pénzt adjak érte az tuti!smile blinksmile blink

  • Válasz » #3068 Pippó89 | 2017-01-13 21:15:17

    http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=218719&kref=25780673
    Mega 360, vagy tucano?smile whistling

  • Válasz » #3067 Ares 826 | 2017-01-13 21:13:55

    Válasz szanberg #3065. hozzászólására

    Csak még annyit hogy a Kubota motor ahogy írtad 6100 cm3 csak én úgy általánosba írtam, hogy 6000 cm3 és 4 hengeres!smile blinksmile blink

  • Válasz » #3066 Ares 826 | 2017-01-13 21:12:12

    Válasz szanberg #3065. hozzászólására

    Nem is dolgoztam meg nem is fogok mert ilyet soha nem fogok venni. Lehet ki fogom próbálni ha valaki odaadja hogy menjél vele dolgozni. Szerinted miért nem csinálnak olyan gépeket mint a 90-es években???? Megsúgom neked mert akkor senkiből nem tudnak "fogyasztó társadalmat" csinálni mert a gazda 30 évig használná ugyan azt a traktort és éhen döglenének a nagy gépgyártók "tetőhintás" tulajdonosaik! Azt veszel amit akarsz meg én is, maradjuk ennyiben!

  • Válasz » #3065 szanberg | 2017-01-13 20:11:42

    Válasz Ares 826 #3061. hozzászólására

    Mondjuk nem is ültél még ilyen traktorban munka közben és osztod itt a hülyeséget.

    Épen a 4hengeres 6000-es Kubota motor olyanszinten szívós nyomatékos, hogy alapjárattól padlógázig ugyanúgy húzza az ekét maga mögött vagy bármi mást.

    Ez egy nagy motor! Egyébként 6100ccm ha jól emlékszem. Számold ki, ez ha 6 hengeres lenne 9000köbcenti felett volna mint a nagy JD motor vagy Cat C9-es moci amelyek a legnagyobb univerzális gépekben dolgoznak. Ez a 4 hengeres kubu motor ugyan az nyílván csökkentett méretben. Ez egy lebutított csökkentett nagy bitang motor, nem egy feltupírozott 3800köbcentis 160 lóerős akarmi.

    Vagy ha leosztod egy 360 lovas nagy JD-ben 60 lóerőt "gyárt" 1 henger, magyarul a 4 pípás kubu motornak 240 lónak kéne lennie arányosan ha annyira kilenne hegyezve mint a legnagyobb univerzális trakik aggragátja, közben meg 140lovas gépben üzemel, illetve már a 170-esben is ez van ugye. Még ez sem kihegyezett, nagyon nem.

  • Válasz » #3064 Vinkó75 | 2017-01-13 20:05:59

    Válasz Ares 826 #3061. hozzászólására

    Amcsiban a farmer ilyen kategóriát vesz a gyereknek iskolába járni ! smile laughsmile laughsmile laugh

  • Válasz » #3063 Claaastra | 2017-01-13 20:05:55

    Válasz Ares 826 #3061. hozzászólására

    szerintem meg a köbcenti az elsődleges,hát a 3200köbcentis na azt kell pörgetni,ha igy halad 3éven belöl valaki már stihl motort fog használni a 100lovas trakibasmile thumbup

  • Válasz » #3062 csferri | 2017-01-13 20:05:32

    Válasz Ares 826 #3061. hozzászólására

    Jó az biztos hogy a 6 hengeres motornak nincs párjasmile thumbup

  • Válasz » #3061 Ares 826 | 2017-01-13 20:01:47

    Válasz csferri #3059. hozzászólására

    De az is baj mert nem nyomatékos a motor. állandóan kell pörgetni hogy legyen valami lóerő!smile tonguepsmile tonguepsmile tonguepsmile tonguep

  • Válasz » #3060 Claaastra | 2017-01-13 19:46:29

    Válasz Ares 826 #3058. hozzászólására

    jó a kubu 4 henger de 6000ccm ,az jó szerintem,de 4000cmm 170ló,na az nem kéne

  • Válasz » #3059 csferri | 2017-01-13 19:45:04

    Válasz Ares 826 #3058. hozzászólására

    De legalább 6000 valamennyi cm3, az a kisebb baj hogy 4 hengeres, a nagyobb baj amikor cm3 sincs.

  • Válasz » #3058 Ares 826 | 2017-01-13 19:32:14

    Válasz Claaastra #3056. hozzászólására

    A nagy ló...t a 6000 cm3 Kubota is négy az az 4 hengeres motort csinál EGR+ Adblue a héten voltam egy cég rendezvényén és oda volt a Két-Kata cég elóadőnak felkérve! De a "...a" sötét zölt traki is 160 paci az is négy köcsögös motorral van kihegyezve mert akkora a motor cm3 mint a 110 lovas Claas mocija!smile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karateka

    Moderátor által módosítva: 2017-01-19 12:35:48

  • Válasz » #3057 Vinkó75 | 2017-01-13 18:50:54

  • Válasz » #3056 Claaastra | 2017-01-13 18:45:39

    Válasz Ares 826 #3052. hozzászólására

    hol élsz Sándorom ,6000cm az már 6hengeres a java 4000 alatt van,nem a kereskedőkkel van észben gond hanem a parasztoknál,mert egymásra licitálnak

  • Válasz » #3055 Vinkó75 | 2017-01-13 18:08:58

    Válasz Drisa #3054. hozzászólására

    Na jó de azoknak senki nem mer beszólni. Azok már egy ideje a kerítésen belül vannak.smile laugh

  • Válasz » #3054 Drisa | 2017-01-13 18:06:06

    Válasz Ares 826 #3052. hozzászólására

    Mi védjük a környezetet mert mert már egy mg korom nem kerülhet ki közben kínában meg tonnaszám égetik a barna szenet az erőművekben....

  • Válasz » #3053 Vinkó75 | 2017-01-13 17:59:58

    Válasz Ares 826 #3052. hozzászólására

    Volt már rá példa egy használt gép megtekintésekor. Az üzletkötőnél az Agroinform volt nyitva. Azért az oldal tulajok partneri kapcsolatban vannak Az Axival is ha jól emlékszem.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fejes Art Steel Kft.
Forestdepo Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Penda Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Uni Mobil Tyre Kft.
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farmgép Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Golden Lube Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Komáromi Béla / Komáromigép
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Milsteman Kft.
Nagy Antal EV
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Polyduct Zrt.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Starex Pro Kft.
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
TRAKMAX Gépcentrum
Turquagro Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.