Hirdetés
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.
Támogatott tartalom
739 hozzászólás
Válasz Sanyi! #720. hozzászólására
Szia szivattyú gyári cikkszáma 1PN/1PN/103 de most már megváltoztatták mostani cikkszáma 1PN/1PN/213
A cikkszám bele van ütve a szivattyu oldalába csak le van festve.
Válasz mitiii #722. hozzászólására
Szia tudom javasolni az agip multitech 10w30 olaját, ez is jó bele.
Tisztelt Fórumtársak!
A Lakkos Kft régi szervízesével (akinek 9 évnyi szervízes tapasztalata van a HATTAT traktorok javításában és 6 oklevele van a Hattat gyár saját szervízképzéséről) szeretnénk segíteni a traktorok szervízelését és alkatrész utánpótlását!
Bárkinek bármi kérdése vagy igénye merülne fel ezzel kapcsolatban kérem keressen bátran!
email: hattatszerviz@gmail.com
tel: +36-70-167-57-44
Sziasztok! Olvastam itt lentebb, hogy alapjárat gondnál az adagoló adta meg magát. Nekem azt csinálja a 4075-ös, hogy meg meg áll, vagy ha elindul akkor nem egyenletes az alapjárat, inkább felpörög-visszaesik. Korábban volt hasonló, amikor a kuton vizes gázolajat kapott, de most nincs a szeparátorba víz és a gázolaj is tisztának tűnik. Van valakinek ötlete? Köszi előre is.
Válasz mtz1221 #732. hozzászólására
Nem lesz egyenlőre piaszkálva.
Válasz mtz1221 #732. hozzászólására
Nekem van ....de csak 500 uó nál járok úgy hogy meg nincs sok tapasztalatom vele....
Válasz barkaspisti #731. hozzászólására
Majd ha meglesznek az elveszett lovak keresve, akkor lájkolj
Válasz mtz1221 #729. hozzászólására Basak 2110 4.4 van
Válasz bazsoadrian861 #726. hozzászólására
Nekem Baska 2110 van .
Válasz bazsoadrian861 #726. hozzászólására
Itt nem kedvelik a deutz motor miatt. Néz rá a nagy basakra, ott talán még a 4.4es perkins van.
Válasz mitiii #722. hozzászólására
Agip 10w30 UTTO hajtómű való bele, vagy ennek megfelelő, a szervíznél dolgoztam mi ezt használtuk
Válasz mitiii #722. hozzászólására
Én ezt használom a Valtra specifikáció miatt Hattat T4100-ba.
Sziasztok. Valakinek van Armatrac 1254 lux traktora? Vagy ha tudnátok véleményt mondani róla nagyon megköszönném.
Köszi a segítséget!
Válasz mitiii #722. hozzászólására
API GL-4 et nézd\keresd. Egyfac hogy 80asnak 10w-30 vagy uttonak nevezik.
Válasz mitiii #722. hozzászólására
https://www.olaj.hu/Mannol-2701-20-Multi-Utto-WB-101-hajtomu-es-hidrau?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA0PuuBhBsEiwAS7fsNYVFAKqUfA-2ttSk1bttkrSrwh7J6W8e287MXe-pbn6j-OZVlghD_xoCu_0QAvD_BwE
Sziasztok! Cserélt már valaki Hattat traktorban váltó és hidraulika olajat? A gépkönyv szerint 50 liter Donax TD SAE 10w-30 kell bele. Ahogy néztem ez Shell olaj és aranyárban mérik, ráadásul nem is lehet kapni akárhol. Valakinek vmi alternatíva?
Válasz Sanyi! #720. hozzászólására
Drótkefézd meg rendesen a végét.
Sziasztok!
Hattat A100 szériához milyen hidraulika szivattyú kell, sajnos nincs rajta gyári azonosító és hol lehet kapni nem horror áron?
Köszönöm a válaszokat!
Tisztelt kollégák érdeklődni szeretnék hogy a szervíz villás kulcsot hogy tudom eltüntetni olajcsere után T4110 trakin. Köszönöm a segítséget.
Válasz mtz1221 #717. hozzászólására
Köszi, igen én is erre jutottam. Van gépkönyvem ami úgy fogalmaz, hogy "eressze le a vízszivattyút úgy hogy több fordulatot tesz a motorban, amint a leeresztődugók eltávolításra kerülnek". A robbantott ábrán a leeresztődugó megegyezik a képen látható felső csőcsatlakozóval, amire a gumicső megy rá bilinccsel . Ennyit a pontos fordításról...
Válasz mitiii #716. hozzászólására
Inditsd be, és fordulj vele eggyett. Nem lesz annak 1 perc alatt sem semmi baja. Az a vicces én sem találtam az arma motorján sem leeresztő csavart.
Sziasztok!
Tud nekem valaki abban segíteni, hogy a hűtőfolyadékot a motorból és a szivattyúból hogy tudom leengedni. T4075-ös modell, Perkins motoros 4,4-es TDI. A mellékelt képen látható a két vízcső bekötés, ha gyújtáson bekapcsolom a fűtést vajon kilöki? Vagy rá kellene indítanom, hogy 1et-2öt forduljon a motor és úgy kifolyik. Alul a hűtő és a szivattyú között található vastag vízcsövet természetesen már levettem és a nagyja kifolyt, de ahogy mértem a 15,5 literből kb 13 jött ki. Köszi az építő jellegű segítséget előre is.
Válasz armatrac #713. hozzászólására
Valószínű hogy öntől rendeltem. Várom a rendelést. Köszönöm.
Válasz mtz1221 #710. hozzászólására
Van jópár hatat biztosan it a faluba is van két t4110.
Kérdés esetén keressenek bizalommal! +36-30/144-1070 vagy armatrac@armatrac.eu elérhetőség bármelyikén.
Üdv Armatrac Hungary Kft
Üdvözletem mindenkinek!
Bárkinek bármilyen Hattat alkatrészre szüksége van keressen minket bizalommal. A, T és Compact szériához rendelkezünk raktárról több mint 3000 különböző gyári pótalkatrésszel, ami nincs azt rövid határidővel beszerezzük közvetlen a gyártótól. Igény szerint bármilyen javítási munkát is vállalunk, legyen szó egyszerűbb karbantartás elvégzéséről akár teljes váltó felújításig, több mint 10 éves tapasztalattal Hattat traktorok terén.
Üdv Armatrac Hungary Kft.
Eddig mindent be tudtam szerezni a Lakkos nélkül. Perkins, Valtra, Bosch az alkatrészek nagy része csak a gyáriszám kell. Amelyik mechanikus mint a t4075 pl ahhoz még nagy szakértelem sem szükséges.
Válasz paco #709. hozzászólására
Újvidéken van minden. Sokk hattat el lehet nálatok adva ??? Kell egy alkatrészes céget alakítanom a végén, itt a határhoz közel.
Nem veszik fel a telefont valami van A szervizes is csak igerget. Alkatrész se lesz az fasza lesz.
Válasz attila74 #706. hozzászólására
Úgy hallottam a Hattat becsődöltette a Lakkos kft-ét, felvették az előlegeket az új gépekre és nem küldték a trakikat. Szóval a törökök csesztek ki a céggel. Részleteket nem tudok, ennyit hallottam, érdemes őket felhívni, biztos adnak tájékoztatást. Értelem szerűen innentől a Lakkos nem forgalmaz tovább Hattat traktorokat, később talán egy másik márkával folytatják.
Válasz attila74 #706. hozzászólására
Én is kerestem őket, de sehol senki.
Hová tűnt a Lakkos Kft.
És a Hattat hirdetések???
Válasz Ká01 #702. hozzászólására
https://www.armatrac.eu/
Válasz kosaneedina #703. hozzászólására
Tartálytól az első szűrőig minden csövet hollandert ellenőrizz/fújd ki alaposan. Utánna meg majd lehet idegeskedni.
Kedves Mindenki! 5 éves, 300 üzemórás Hattat a90 traktorom nem megy csak 1700ig pörög ki. Alig használtam, főleg szállításra. Mit tegyek, tudtok segíteni?
Válasz armatrac #700. hozzászólására
Helyileg merre?
Üdvözletem!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne a jövőben Hattat alkatrészre keressen bizalommal.
HATTAT gyári alkatrészeket készletről vagy rövid szállítási határidővel kínálunk az alábbi típusokhoz: A széria, T széria, Compact széria. GLS futárszolgálattal az országba bárhová szállítható.
- Szűrők
- Hajtómű alkatrészek
- Üvegek
- Mellsőhíd alkatrészek
- Hidraulika rendszer alkatrészei
- Motor alkatrészek
- Hátsó híd alkatrészek
- Elektromos berendezések
- Vezetőfülke és tartozékai
Kérdés esetén keressenek bizalommal!
+36-30/144-1070 vagy armatrac@armatrac.eu elérhetőség bármelyikén.
Válasz mtz1221 #698. hozzászólására
Biztos bírni fogja,csak "kicsit" költséges mire bekopik. Helyszínen,csak ki lett véve, a többit a központban csinálnák. Mondjuk nem nagyon győztek meg,hogy arra az utaztatásra, tényleg szükség van-e....
Válasz Zanetti #697. hozzászólására
Bekopik, majd bírni fogja az is. Az a vicces aki ért hozzá a helyszínen is javítani tudja, egy kicsi tengelyszerű valami szorul meg, 10ből 8-nak. Hülye parasztot meg jól megvágják a semmiért.
Válasz R Sándor #696. hozzászólására
Köszönöm a segítséget. Végül az adagoló adta meg magát,a Perkins szerint a rossz gázolaj miatt. A traktor kizárólag kúton tankolt,és 200 üzemórás. 5-6000 üzemórás traktorainknak kutya baja,ugyanazzal a gázolajjal. Így persze a garival sem érek semmit.... Eddig csalódás.
Válasz Zanetti #695. hozzászólására
Cserèld ki a szűrőket, és nézd át az ateresz csavarokat főleg ami a tankbol jön. Esetleg próbáld meg visszafujni a szívó csövet.
Sziasztok. 4100-as pár napja alapjáraton alacsonyabb fordulaton pörög,valamint váltások után is lejjebb esik a fordulatszám,mint kellene. Munka közben viszont fordulatcsökkenés nélkül szépen megy. Valaki járt már így?
Válasz mitiii #693. hozzászólására
Pedig ez nekem is így működik az armán. Induláskor bekapcsolgatom, utána táblavégen meg csak a baloldali karral (tlt kuplung) fordulok. Az újabbakban már elektromos tlt kapcsolás van, arra lettem volna kíváncsi, mert itt a tümosanosok mindenkit lebeszélnek az olyanról.
Válasz mtz.1221. #680. hozzászólására
Az, hogy a tlt kapcsolóval nem lehet kapcsolni, csak úgy ha a bal oldalt az ülés mellett lévő kart felhúzom (ami a leírás szerint csak pillanat szétkapcsolásra való) majd utána a rendes jobb oldalon lévő tlt kapcsolóval illetve karral bekapcsolom. Igazából megszokható, csak nem gondolnám, hogy így kellene működnie.
Válasz Balti #691. hozzászólására
Köszi. megvan mi a szitu szedték már szét és a vezérlőre nem azt a csövet dugták vissza ami rá való meg a munkahengere sem. Össze vissza működött a fék. (katasztrófa emberek vannak) szereztem katalógust hozzá és szétválogattuk a csöveket, most jó.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
Válasz Balti #690. hozzászólására
A 4-es kar.
Válasz uvegeszoli74 #688. hozzászólására
Üdv! Az ülés mellet meg kellene nézni, hogy egy körösre van-e állítva. 3 állása van.