Fórum

MTZ orbitosra alakítása 

Létrehozta: Balázs, 2008-02-23 20:42:49

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #446 Hogel | 2016-04-23 18:55:55

    Válasz erdei.ferenc99 #445. hozzászólására

    Az első híd perselyét, hogy amikor a nagy királycsapszeget átdugod rajta, akkor ne lötyögjön.De ettől még ugyanúgy szitálni fog.
    Orbit+ alsó munkahenger megoldja a problémát.

  • Válasz » #445 erdei.ferenc99 | 2016-04-23 18:38:13

    Válasz Zoli26 #425. hozzászólására

    Azt mond már meg nekem légyszíves hogy milyen perselyeket kell kicserélni. Köszi!

  • Válasz » #444 gyufi76 | 2016-03-15 21:05:51

    Sziasztok! Tudnátok e abban segíteni, hogy ha a régi tipusu kormányoszlopon a kormánykockát lecserélem orbitra akkor jól fog működni? A kelet.agronál létezik ilyen átalakító szett , csak jó lenne egy olyan ember véleménye aki már csinált ilyet. Ami még kérdés lenne , hogy a 100as orbit meg bírja tölteni a nagy munkahengert vagy 160 as kellene hozzá?

  • Válasz » #443 zaveczistván | 2016-03-12 18:19:10

    Válasz medikus #442. hozzászólására

    nem az orbittal lesz gond?már szétszedtem de gondját nem láttam

  • Válasz » #442 medikus | 2016-03-12 15:16:05

  • Válasz » #441 zaveczistván | 2016-03-12 14:45:56

    Sziasztok!
    mtzn az orbit kormányom jobb oldalra nem akar fordulni vagyis 10-szer annyit kell tekernem mi lehet a gond?

  • Válasz » #440 gyufi76 | 2016-02-23 18:32:29

    Válasz Bandika86 #437. hozzászólására
    Helló! A kocka méretei: 16 cm a hossza, a szélessége 9cm a vastagsága 6cm-er. A tetején egy 125 mm es félkörív marva. Remélem tudtam segítenismile thumbup

  • Válasz » #439 gyufi76 | 2016-02-21 20:31:39

    Válasz Zoli26 #436. hozzászólására Helló! Köszi a választ, nekem már a vastag hüvely van az első tengelyen lévő ékeken kellett köszörülni. A hátsó féltengelyen lévő furat és az első kerékagy központ furata között 2méter 47 cmmer kell legyen így okés de egy 8 mmes távtartó kell a biztonság kedvéértsmile thumbup Üdv!!!!

  • Válasz » #438 gyufi76 | 2016-02-21 20:25:26

    Válasz Bandika86 #437. hozzászólására Helló! Arról pont nem készült kép sajna, az acél kocka lemarásával kezdődik, aztán abba marni kell egy 125 átmérőjű henger alakot, először belefúrsz egy 14 es illesztőstiftet ami re rárakod az öntvény tartót , majd a másik illesztőstift helyére 14 es fúróval központozva fúrsz egy 12 es lyukat, majd belefúrsz 30mm menetet. A menetbe raksz egy 14 es csavart igy készen áll a kocka a 4 db 18 as csavar helyének ráfúrására. 08 as fúróval központot veszel. nem fogod ki a munkadarabot a satuból hanem 15,5 ös fúróval átfúrod. Ezt megismétled 3x. Ezután egy sablont készítesz a hídház dőlésének a szögéről és 230 as nagyflexel 1,6 os korongal levágod a szöget. Ez hogy hol van rakok róla neked képet. Ha a szög stimmel , a kerék felő eső 18 as lyuk közepe és a híd széle között 23 cm legyen. ha ez okés co hegesztővel varrd körbe, miután kihült újra oszlops fúró alá és 3 18 as menetnek való lyukat általig a difi felő esőt 40 mm re de nem általig!!! mert ott olaj van a difinek! 15, 5 ös fúróval kifúrod. Az egy 14 es csavarnak valót 12 es fúróval általig szintén , és jöhet a menetek elkészítése. M18 as 3 részes menetfúróval belehajtod a menet a kockára merőleges legyen!!!!. Aztán vásárolsz 3 db M18x80 as és 1db M18x110 es legalább 8.8 as csavart alá rugós alátét , kis menetrögzítő, ezzel a tartód örök élet+1 napsmile thumbup Jöhet az összeszerelés, ha ki van szerelve érdemes megvizsgálni a királycsapokat, ja és venned kell 2 db szimmeringet mert azt kiveszzük hegesztés előtt a házból. A nyomtávot beállítod a közép felninél én 4 cm ert hagytam a munkahengert pedig a középső lyukba tettem bele. Remélem tudtam segíteni a kocka méreteit kedden tudom megadni mert dolgozok. Üdv!!!!

  • Válasz » #437 Bandika86 | 2016-02-20 19:17:10

    Válasz gyufi76 #414. hozzászólására
    Szia engem érdekelne a méretei, meg esetleg arról nem készült kép mikor a hidközép volt kifurva!? Ebbe az acél "kockába" is végig van a menet vágva?smile whistling

  • Válasz » #436 Zoli26 | 2016-02-20 16:03:09

    Válasz gyufi76 #435. hozzászólásáraÉn még nem cseréltem ki,de nekem is minimálisan beleér a vázba,de 4 éve használom. A gyári orbit átalakító készletbe irják a vastagabb kúpkerékházat:http://webaruhaz.habi.hu/termekek/1344/kupkerekhaz_peremes_vastag_h_26_mm_.html

  • Válasz » #435 gyufi76 | 2016-02-20 14:48:25

    Válasz Zoli26 #425. hozzászólására Helló! Láttam a képeidet te is átalakítottad a 82 esedet orbitosra. A kormányösszekötő rúd neked nem ér bele a vázba???? Természesen ha belemegyek a gödörbe csak akkor. Hogyan tudom orvosolni a hibát? Arra is gondoltam , hogy a rögzítő ékeket kiveszem és megdöntöm előre a kerékagyrészt , vagy határolót csavarozok fel a vázra. Ha tudtok segítsetek légyszi:-) Köszi!!!!

  • Válasz » #434 gyufi76 | 2016-02-19 13:25:26

    Válasz VTR-es #431. hozzászólására
    Helló! Köszi a választ, valóban minden igaz amit leírtál, természetesen mint minden hegesztés után van alakváltozás , itt is volt , mert minden csavart beleraktam , igaz csak 8.8 as okat csak ütvecsavarozóval tudtam kiszedni hegesztés után, aztán újra menetfúrás, a maradandó csavarokra "LOCTITE" menetrögzítő, aztán meghúzva 200nm el:-)
    De mint mondtam az acél kocka mint távtartó szolgál. Köszi az észrevételt, én

  • Válasz » #433 Richard. | 2016-02-18 21:53:44

    Válasz VTR-es #431. hozzászólására

    igaz,feszültség,szerkezetváltozás. Lehetségessmile cursing

  • Válasz » #432 Richard. | 2016-02-18 21:51:19

    Válasz gyufi76 #430. hozzászólására

    segédemelő gondolom valami megfelelőségiTanusítvány,biznylat,vagy mi a szr köteles. Aki meg kapta a gyártási,meg forgalmazási jogosultszarságot. Az csak segéd,nem közlekedésbiztonsági holmi. szerintem jól megoldottad. De a gyárit nem lehet engedély nélkül átalakítani. Autót sem lehet. Nix is hozzá 3fajta kormány megoldás.traki is ott jár,ahhoz meg több holmit árulnak. Nekem a turbót,elsőhajtást,azt mondták,hogy forgalmi beirkálós dolog. Kormánymű az olyan joghézag lehet itt. Szerintem átmegy műszakkn,feltéve,ha a fényképen nem látszik a kormánymunkahenger . Mert az nem egyezik az előző műszakis képpel. Többi meg búra alatt.

  • Válasz » #431 VTR-es | 2016-02-18 21:47:55

    Válasz gyufi76 #423. hozzászólására
    Oké ,csak ahhoz elég négy db 3-4 cm varrat is a sarkaira, a körbehegesztésen csak azért "lovagolok" mert elég nagy az átmérő + mint fexco kolléga is kérdezte nem tudni milyen vastag az öntvény.Az íves kocka is amit marattál (ráadásul C60 anyagot írtál ami nem biliacél) jó vastag, az acélöntvény difiház is nagy átmérő, feszültség keletkezik.Nem árt ilyenkor egy hegesztőmérnök véleményét kikérni, nem leszólni akarlak csak megjegyeztem mivel kormányról van szó, nem játék. Eszembe meg azért jutott mert valamikor erőműbe dolgoztam, és a nagynyomású-vastagfalú szerelvények hegesztésekor mindig hőkezeltünk(feszültségmentesítés) és nem csak CrMo-s anyagnál hanem szénacélnál is.

  • Válasz » #430 gyufi76 | 2016-02-18 21:35:44

    Válasz fexco #427. hozzászólására
    4 db Kb 20-30 mm között, a diffi felőli meg kb 40 mm. De mivel körbe is van hegesztve az acél tömbbe is van menet úgyhogy az letörni biztosan nem fog. 1 db 70 mmes egy db 110 mm es és 3 db 80 mm es csavar lett felhasználva mindegyik 10.9 es acélcsavar. Az irányítókarokat is 10.9 es inbuszfejü csavarokkal raktam fel és a 12 es illesztőstiftet is illesztett 10.9 es 14 es átmérőjű acélcsavarral szereltem fel.
    Az átszereléssel azért vártam mert féltem én is mint most szerintem ti is akik fórumoztok, hogy hegesztés nem gyári megoldás, de mikor megláttam, hogy a segédemelőn ami hatalmas súlyokat emel az emelőkarra hegesztéssel teszik rá a csapot, rögtön nekifogtam. Akkor másabb lett volna a helyzet, ha szürkeöntvény a ház, de ez acélöntvény és kevert gázzal ( CORGON ) tökéletesen hegeszthető. Sajnos nagyon drága megoldás a hídközép csere, amin gyárilag rajta van a tartó helye olyat meg sehol nem kapni. Azért most-már nagyon sok gazdálkodó embernél inverteres hegesztőgép , co-gép van, meg persze a hegesztés technológiája is a csúcson van, egy kisvárosi hegesztőboltban is legalább 6 féle anyaghoz való elektróda van polcon, és hozzáteszem mindenki által megfizethető áron. Úgyhogy bátran bíztatok minden régi típusu híddal szerelt MTZ-82 tulajdonost, hogy ne az tartsa viszza az orbit átalakításától, hogy nincsen gyári helye!!!
    A gyári hidat amin rajta van a tartó helye azt is maratni kell mert nem sík.Tehát a kiszerelést sajna Ők sem ússzák megsmile angry Üdv!!!

  • Válasz » #429 VTR-es | 2016-02-18 21:27:26

  • Válasz » #428 Richard. | 2016-02-18 21:12:04

    Válasz Zoli26 #425. hozzászólására

    ez miatt szitál be mindig az mtz kormány. Egyet is értenék veled,dea 82esben kb400 ü.óra volt,bontatlan minden mégis beszitált egy gödörtől. Aztán meg semmi külső holmi nem lógott.. nem mindig biztos a tuti megállapítás... nem kötözködésböl irtam,csak ez pl nem volt kopott.

  • Válasz » #427 fexco | 2016-02-18 20:45:29

    Válasz gyufi76 #421. hozzászólására

    a hidba milyen vastag ott a fal,ahova betekerted azt a sok csavart??

  • Válasz » #426 gyufi76 | 2016-02-18 20:11:53

    Válasz Zoli26 #425. hozzászólására Helló!
    Tökéletesen igazad van, én is elkövettem mindent, mégis állandóan szitált, nehezen ment stb-stb. Nekem volt jumzom azon át lett szerelve, egy újjal működött, reggeltől estig. Azt bánom, hogy az mtz-t nem csináltam meg hamarabb. Én is az orbitra szavazoksmile thumbup Üdv!!!

  • Válasz » #425 Zoli26 | 2016-02-18 19:58:08

    Egy biztos mindig azzal kell kezdeni kormány javítást hogy hidat ki kell venni és megperselyezni ha nem is kap orbitot.Ez miatt szitál be mindig az mtz kormány.Nekem is okoskodtak,hogy cseréljem ki a gumi gyürüket,munkahengert,gömbfejeket,ez mind kamu.

  • Válasz » #424 Zoli26 | 2016-02-18 19:53:54

    Én 4 éve alakítottam át orbitosra azóta hibátlanul müködik,van fent sok képem ebben a tobicban kék mtz. Ha habosodik az olaj akkor levegös valahol

  • Válasz » #423 gyufi76 | 2016-02-18 19:51:13

    Válasz VTR-es #416. hozzászólására

    Helló! A hegesztés azért kell mert másképp nem tudod pontosan átfúrni a hidat. Az előbb leírtam , hogyan van felfogatva. A műszaki vizsgán nem azt ellenőrzik, hogyan van felfogatva hanem a holtjátékot ellenőrzik , mivel itt minden gyári alkatrész és a forgalmiba nincsen külön megjelölve, hogy orbitos vagy nem. Természetesen kókány munkát ott sem hagynák szó nélkül, én körbevarrtam, hogy esztétikailag is megfeleljen. De mint leírtam az előzőkben gyakorlatilag csak távtartó szerepe van az acél tömbnek. Üdv!!!

  • Válasz » #422 gyufi76 | 2016-02-18 19:42:35

    Válasz Richard. #418. hozzászólására Helló!
    Biztos, hogy megéri!!!! Mindenkit biztatok, mert apránként ráköltöd 2 orbit szett árát, és a kormányod még mindig sz@r marad sajnossmile mad

  • Válasz » #421 gyufi76 | 2016-02-18 19:39:28

    Válasz fexco #419. hozzászólására

    Helló! Sajnos más difi is kell hozzá, tehát az + pénz, meg ha nem kellene ez akkor sem 150 ezer hanem 20 ezer csavarokkal az acéltömbbel együtt:-) Ezen nincs házi tartó, és ez is original, az acél az csak mint távtartó szolgál, a csavarok a gyári önvény hídba vannak belefúrva. Mivel autószerelő a szakmám csak nem dolgozok benne tennék egy hasonlatot:, van neked is gondolom személyautód azon a féknyerget általában 2 db 12 es acélcsavar fogja fel, a mai korszerű járművek akár 160 km/h sebességről is pillanatok alatt 0ára lassulnak, tehát érzed mit bír 2 csavar, ezt a tartót fogja 4db 18as!!! acélcsavar, 1db 14 es és egy illesztőstift. Ami biztos hamarabb letörik a munkahenger csapágyán lévő 25 ös tengely mint ezen tartó. Üdv!!!

  • Válasz » #420 gyufi76 | 2016-02-18 19:26:27

    Válasz a fönők #415. hozzászólására

    Helló! Hidraulika olajat használj, és nézd meg a csőcsatlakozásokat. meg nézd meg eléggé folyik e rá a szivattyura az olaj. Én felraktam elsőre működött. Üdv!!!

  • Válasz » #419 fexco | 2016-02-18 09:50:05

    Válasz gyufi76 #410. hozzászólására

    üdv!a3részes hidat ha megvetted volna,vagyis csak abbol 2-őt,met a3.az már adott,és ugyanaz,a kettő hiddarab asszem 150 000 volt. szóval nem 300 az...én megcsináltam originálra,de azóta semm gond.előtte próbáltam 1x házi tartóval,de letörött a picsába...smile cowboy

  • Válasz » #418 Richard. | 2016-02-17 21:57:22

    valóban megéri ennyi pénzt beleölni? Homlokrakodósok nehezebben fordulnak hagyományossal,de mégis írták,hogy megoldható és működik.

  • Válasz » #417 a fönők | 2016-02-17 21:51:09

    Válasz VTR-es #416. hozzászólására
    Hát erre én is kiváncsi lennék...smile blink
    sztem elhajtanak... a p...ba..
    kormányrendszerbe hegesztés nem lehet!!

  • Válasz » #416 VTR-es | 2016-02-17 21:35:26

    Válasz gyufi76 #412. hozzászólására

    Erre voltam kíváncsi. De nem értem hogy ha csavarozol akkor minek még ráadásul hegeszteni. Vizsgán mit szólnak ehhezsmile confused

  • Válasz » #415 a fönők | 2016-02-17 21:32:04

    Sziasztok mi is csináltunk egy 80-asról 82-esre és orbitosra 2 napja habinál vásárolt cuccból de alig lehet tekerni a kormányt olyan nehéz.....smile confused Saleo orosz orbit van fent...
    + habzik az olaj az oszlopba...
    Vki vmit tud rá mondani??

  • Válasz » #414 gyufi76 | 2016-02-17 21:17:18

    Ez lett ráhegesztve a hídra, ha kedvet kapna valaki a méreteket szívesen megadom.
    Üdv!!!!

  • Válasz » #413 gyufi76 | 2016-02-17 21:12:40

    Válasz GACSÓ GYULA #406. hozzászólására A kormányoszlop amit a bontóban vásároltam, erre építettem rá az orbitot, a régit meghagyom mert az is teljesen jól működik, nemrég lett ráköltve vagy 40 ezer ft, utólag már kár voltsmile sad

  • Válasz » #412 gyufi76 | 2016-02-17 21:04:05

    Válasz VTR-es #408. hozzászólására. Itt a kép, csak még nem fórumoztam, így nem ment elsőre a dolog:-(

  • Válasz » #411 gyufi76 | 2016-02-17 21:00:50

  • Válasz » #410 gyufi76 | 2016-02-17 20:07:39

    Válasz VTR-es #408. hozzászólására
    Helló! Marattam egy c-60 as anyagot. A hídközép acél-öntvény arra CO val körbevartam az acél kockát, azon kívül ha meg sem lenne hegesztve akkor sem lenne semmi, mert 4db M18 acélcsavar és 1db M14 acélcsavar fogja a házba. Annyi , hogy ehhez a művelethez kell nagy oszlopos fúrógép, ipari Co gép és kb 4 munkaóra 2 embernek.
    De ha ezt ki kell fizetni akkor is megéri mert egy 3 részes híd 300ezer ft. Fogok rakni képeket is, ha tudok segíteni természetesen írj nyugodtansmile thumbup

  • Válasz » #409 gyufi76 | 2016-02-17 20:00:06

    Válasz GACSÓ GYULA #406. hozzászólására
    Köszönöm a választ! Ma kipróbáltam, ha kiütközik , eléggé fogja a motort:-( Volt egy JUMZ traktorom, orsta tipusu orbitot raktam rá, míg nem szereltem rá a gyári nyomástartót addig 2 ns 10 es szivattyúmat tett tönkre:-( Akkor a ruszkiktól fillérekért pótoltam, de most az mtz hez egy ns 14, 10 ezer ft ha átmegy a motorolajba a hidraulikaolaj akkor jó haszonnal zárnám a napotsmile sad Nagyon gondolkodom egy nyomástartó beszerelésén.
    Rakok majd képeket az átalakításról. Üdv: gyufi!!!!

  • Válasz » #408 VTR-es | 2016-02-16 21:33:51

    Válasz gyufi76 #405. hozzászólására

    Én csak arra volnék kíváncsi hogy mit hegesztettél a vázrasmile confusedsmile confused

  • Válasz » #407 rsándor | 2016-02-16 20:13:15

    Válasz gyufi76 #405. hozzászólására A difizárat levegősre csináld mert esetleges szivárgáskor nem nyom mindent tele olajjal, a levegő meg ha szökik az le va sz@rva.

  • Válasz » #406 GACSÓ GYULA | 2016-02-16 19:59:27

    Válasz gyufi76 #405. hozzászólására

    A 820-on szivattyúról a nyomó ág szelep nélkül csatlakozik az orbitra az orbitról a visszafolyó ágba van kötve a difizár vezérlő szelep.Nekem működött gond nélkül hogy a visszafolyás közvetlenül a tartályba volt vezetve.

  • Válasz » #405 gyufi76 | 2016-02-15 20:46:56

    Sziasztok!!! Most alakítok mtz-82-est orbitosra. Lenne pár kérdésem ha tudtok segítsetek:-)
    1: nem a szervóról veszem le a difizár olajnyomását, kell e szelepet berakni a szivattyú és az orbit közé?
    2: a csillagfelnit cserélem tele felnire mennyire kell betekerni az állítót, és nekem a vastag " peremes hüvely van, így nem fog beleérni a vázba a kormányösszekötő rúd?
    Vannak képek hamarosan feltöltöm hátha tudok segíteni én is. Nem vettem új hidat hanem, marattam egy acél tömböt és ráhegesztettem a vázra, azért akarom megosztani mert írtó drága lett volna másik hídközép ez pedig az egy tizedéből megvalósítható ami gond ,hogy picit sok munkával jár ráfúrni a konzolt. Köszönöm előre is válaszotokat: gyufi76smile thumbup

  • Válasz » #404 gyufi76 | 2016-02-15 20:46:47

    Sziasztok!!! Most alakítok mtz-82-est orbitosra. Lenne pár kérdésem ha tudtok segítsetek:-)
    1: nem a szervóról veszem le a difizár olajnyomását, kell e szelepet berakni a szivattyú és az orbit közé?
    2: a csillagfelnit cserélem tele felnire mennyire kell betekerni az állítót, és nekem a vastag " peremes hüvely van, így nem fog beleérni a vázba a kormányösszekötő rúd?
    Vannak képek hamarosan feltöltöm hátha tudok segíteni én is. Nem vettem új hidat hanem, marattam egy acél tömböt és ráhegesztettem a vázra, azért akarom megosztani mert írtó drága lett volna másik hídközép ez pedig az egy tizedéből megvalósítható ami gond ,hogy picit sok munkával jár ráfúrni a konzolt. Köszönöm előre is válaszotokat: gyufi76smile thumbup

  • Válasz » #403 bereczkid0 | 2016-01-18 17:01:56

    CSEKKOLJÁTOK :)
    TKP-6+orbit a 80-ason smile thumbupcool

    https://youtu.be/n7518rbgcYc

  • Válasz » #402 Sanyee | 2016-01-18 13:44:52

    Válasz fexco #400. hozzászólására

    Szegény ember vízzel főz. Na van ilyen is. Ez még talán annyival biztonságosabb, hogy a nem szitál az eleje.

    Egy régebbire válaszolva: Igaz nyáron kérdezted és azóta meg is oldottad, de az lett volna rá a válasz, hogy mire találsz egy ilyet jobban jársz, ha összerakod 3 részes híddal. A belseje ugyan az marad.

  • Válasz » #401 -subi | 2016-01-18 12:17:27

  • Válasz » #400 fexco | 2016-01-17 20:38:42

    Válasz Sanyee #397. hozzászólására

    ez egy nagy rakat szar.... szerintem ő se tuggya minek vette neg....egy nagy rakat tákolmány az egész cucc.az egészet ugy ahogy van be kell vinni a vasműbe,bedobni a kohoba....smile cowboy

  • Válasz » #399 fexco | 2016-01-17 20:35:02

    Válasz -subi #398. hozzászólására

    üdv!ez már nyári téma volt...vettem a habinál 3részest...egyébbként köszi!most olvastam a mail-eim...

  • Válasz » #398 -subi | 2016-01-09 14:26:53

    Válasz fexco #395. hozzászólására

    Szia fexco. Nekem ilyen hídközép van eladó!

  • Válasz » #397 Sanyee | 2016-01-09 09:38:18

    Ez is egy érdekes megoldás. De miért vette meg a tartó konzolt? smile whistling

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
A 10 Környezetvédelmi Zrt.
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrofém71 Kft.
Agrogazda.hu mérőműszerek Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bicsak Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
Csóti Gábor E.V.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fejes Art Steel Kft.
Forestdepo Kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nyári Joker Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Preciz Creator Kft
PROFIRENT Gépkölcsönző Kft.
Realagro Kft.
Ród-Karton Kft.
Rotáció Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
Szegána Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Terra Hungária Építőgép Kft.
Tisza Consult Bt.
TRAKMAX Gépcentrum
Újhelyi Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrogama Kft
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bearing Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bihar-Express Kft.
Bohr
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farmgép Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
Horizont Trade Kft.
Idea Traktor Kft.
IG+JM Kft
Inter Plant Kft.
Interoffice Trade Service Srl Magyarországi Fióktelepe
K&B Gépudvar Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kőrös-Welt Kft
Lajtamag Kft.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
M.C.I. Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Mimiko Kft.
Nowton Bt.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Permetezés.hu Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
PROFILAXIS Kft.
Quivogne CEE GmbH
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sheraton 2000 Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Lajos
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Turquagro Kft.
Uni Mobil Tyre Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.