Fórum

MTZ orbitosra alakítása 

Létrehozta: Balázs, 2008-02-23 20:42:49

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #515 fexco | 2016-07-29 09:14:56

    Válasz Sanyee #513. hozzászólására

    a másik:amióta átt lett szerelve orbitosra(3részes uj hidat kapott)azóta a 2.irányitókart törte el!!erre az a magyarázat,hogy eddig még a két kormányösszekötös verzióba van a gép.ugyanis az egyirányitókaros sokkaL erősebb felipítésű:irányitókar,kormányösszekötö rudazat,gömbfejek!!!!!

  • Válasz » #514 fexco | 2016-07-29 09:10:19

    Válasz Sanyee #511. hozzászólására

    nemegésszen,az az irányítókar csak az egyik kereket irányitja,vagyis az a 312 csavar+a 2stift.hozzáteszem én előszőr gányolást csináltam,mondhatni s.o.s.-be,a munkahengertartot.aztán úgy összejött,hogy amikor elkészült aztmondtam ez majd birja a kiképzést....kb 1 hétig birta,utána széttörött minden darabokra....ennyit a gányolásokról.

  • Válasz » #513 Sanyee | 2016-07-28 15:39:59

  • Válasz » #512 csoppika | 2016-07-28 14:16:58

    Válasz Sanyee #511. hozzászólására
    Van ott vmi illesztőstift is, nem?

  • Válasz » #511 Sanyee | 2016-07-28 10:59:33

    Válasz gyufi76 #508. hozzászólására

    Egyébkét meg az irányítókart 3 darab M12 es csavar fogja fel a reduktorházra, az sokkal gyengébb pont lehet mint 2 darab M18-as.

    Ns-10 alapjáraton kicsit lassabban dolgozik, 1100-től már nincs gondja.
    NS-10 orbit

  • Válasz » #510 Büresz | 2016-07-28 05:56:14

    Válasz gyufi76 #509. hozzászólására

    Nekem 2 db orbitos mtz-m van, az egyik 10-es a másik 14 es szivattyúval, de mindkettő 100-as orbittal. A 14-es szivattyús sokal könnyebb a kormánya még alapjáraton is, de a 10-essel szerelt gépem pedig 8 éve úgy megy, de akkoris ezerszer jobb mint a gyári oszlopos.smile thumbupcool

  • Válasz » #509 gyufi76 | 2016-07-27 22:29:18

    Válasz Sanyee #507. hozzászólására

    Köszi a választ! Végül is nem egy nagy munka kicserélni , mivel van egy 10 es új szivattyúm, ha nem fog menni akkor veszek egy új 14 est.-) Az első híd témához, annyit írnék, hogy ez egy gyári minőségü tokház utánzat mert 1998- és 2001 közötti gépek 80% án rajta van az orbit helye. a kisipari ráhegesztett tartóhoz semmi spéci pálca nem szükséges csupán co hegesztő. az acélönvény védőgázzal hegeszthető de a hegesztés csak mellékes a tartást a 4db M18 as és 1db M14es csavar végzi. Mint leírtam anno tanultam mechanikát, de hogy mindenik értse, egy személyautó féknyergét 2 db M12 es csavar tartja 10.9 keménységben. Én 8.8 as csavarokat használtam de arra mérget vennék, hogy hamarabb szakadna le a szöghajtás felfogócsavarja mint a munkahengertartó a tokról. Továbbra is mindenkinek a ráfúrást ajánlom, egy indok miatt ami pedig a PÉNZsmile thumbup Köszi a szivattyú-hoz kapcsolódó tanácsot, ha kicseréltem írok. Üdv!!!!

  • Válasz » #508 gyufi76 | 2016-07-27 22:29:17

    Válasz Sanyee #507. hozzászólására

    Köszi a választ! Végül is nem egy nagy munka kicserélni , mivel van egy 10 es új szivattyúm, ha nem fog menni akkor veszek egy új 14 est.-) Az első híd témához, annyit írnék, hogy ez egy gyári minőségü tokház utánzat mert 1998- és 2001 közötti gépek 80% án rajta van az orbit helye. a kisipari ráhegesztett tartóhoz semmi spéci pálca nem szükséges csupán co hegesztő. az acélönvény védőgázzal hegeszthető de a hegesztés csak mellékes a tartást a 4db M18 as és 1db M14es csavar végzi. Mint leírtam anno tanultam mechanikát, de hogy mindenik értse, egy személyautó féknyergét 2 db M12 es csavar tartja 10.9 keménységben. Én 8.8 as csavarokat használtam de arra mérget vennék, hogy hamarabb szakadna le a szöghajtás felfogócsavarja mint a munkahengertartó a tokról. Továbbra is mindenkinek a ráfúrást ajánlom, egy indok miatt ami pedig a PÉNZsmile thumbup Köszi a szivattyú-hoz kapcsolódó tanácsot, ha kicseréltem írok. Üdv!!!!

  • Válasz » #507 Sanyee | 2016-07-27 17:12:02

    Válasz gyufi76 #505. hozzászólására

    Igen menne. Gyárilag is úgy szerelték.
    160-as orbitokhoz van az Ns-16.
    100-as orbitokhoz pedig az Ns-10.

    Az Ns-14 nem tudom, hogy mihez lett.
    A nagyobb szivattyú több olajat szállít, így alapjáraton is könnyebb/gyorsabb eltekerni az orbitot. Ns-10 nél 600-700-as fordulatnál azért van egy kis tétovázás.

  • Válasz » #506 Sanyee | 2016-07-27 17:05:01

    Válasz zsozsi51 #500. hozzászólására

    Valami utángyártott féleség lehet, de a habinál is ezt kapod.
    Régen sehol nem lehetett kapni ilyet, így gondolom valamilyen utángyártó újraönti. Ha jól van kifúrva a csapágynak az a 2-3 hely belül akkor nem kell tőle félni. Ha meg nem homlokrakodózól akkor még fele annyi terhelésed se lesz rajta.

    Mikor mi csináltuk akkor a hegesztés mellett is dönthettünk volna, de úgy voltam vele, hogy inkább gyári legyen még ha 50 ezerrel többe is jön ki csak egyszer kell megcsinálni rendesen. 8-10 ezerért normális helyen megcsinálják rá a tartó helyét.
    Ha hegesztik akkor lehet 30-50 ezer amit a kolléga is mondott, de ott már gyengébb lesz az öntvény a hegesztésnél. Vagy veszel még rá nekik egy kiló spéci pálcát ami 20 ezer. Mondjuk ez a 16-os befúrás tetszett, úgy biztos erősebb!
    Láttam ahol csak körbevarták és semmi gond vele (na oda kell a normális pálca és hegesztőtudás is.)

  • Válasz » #505 gyufi76 | 2016-07-26 21:50:52

    Válasz trógerzoli #504. hozzászólására

    Helló! Hanyas orbithoz raktad a 16 literes szivattyút? Az ns 10 es el menne szerinted a 100 as orbit? Köszi!!!!

  • Válasz » #504 trógerzoli | 2016-07-25 09:43:21

    Válasz csoppika #498. hozzászólására

    Helló mi is sokat kínlódtunk a hasonló problémával. A 140-es szivattyúval melegen nem volt jó egyik sem. Az egyik lenti munkahengeres, a másik a gyári munkahengert vezérli. Egyik sem ment . Majd amikor megvettük a 16-os szivattyút mind a kettő egycsapásra jó lett, kb 1 éve teljesen probléma mentes mindkettő

  • Válasz » #503 gyufi76 | 2016-07-23 21:18:15

    Válasz zsozsi51 #502. hozzászólására
    Helló! Én nem vásároltam, de miért nem hegeszted rá???? Nem akarok senkinek beleszólni az elgondolásába, de írreálisan magasnak tartom a lenti képen látható alkatrész árát. Arra még ugyanúgy lyukakat kell fúrni, síkba maratni. Egy gépipari műhelyben szerintem 30-50 ezerért tutira készre csinálják neked! Én is dilemmáztam vagy 3 évig, aztán 1 nap alatt átalakítottam. Igaz nekem van hegesztőm meg oszlops fúróm és némi szakértelmem a lakatos munkához. A kockát 15 ezerért marták ki, a srác adta az anyagot is , én ráfúrtam a tartót, 16 os átmérőjű fúróval utána körbevartam majd átfúrtam a hidat bele M18 as menet 4 db aztán kész is a tartó. Vannak itt a fórumon képek, de szívesen segítek a méretek megadásában. Hidd el sok 20 ezret fogsz spórolni ami a mai árak melett is jó kis lóvésmile thumbup Üdv!!!!

  • Válasz » #502 zsozsi51 | 2016-07-23 13:53:07

    Valaki vásárolt már a traktorfek.hu honlapról első hídtokot?

  • Válasz » #501 _NB_ | 2016-07-22 22:42:54

    Válasz csoppika #498. hozzászólására

    Hát igen figyelni kell,hogy mikor gyártották
    ne hétfőn amikor még a fű sem nő és
    ne pénteken amikor már a fű sem nő és
    ne fizetés előtt hétben amikor már csak száraz kenyérre futja és zéró a munkakedv és
    ne fizetés napján amikor elkeseredésében az ember csak törni volna kedve és
    ne fizetés utáni hétben amikor mindenki rúdban veszi a parizert és lehajolni sem tud vagy épp taj részeg...
    Így maradt az a pár nap amikor maradandót alkotnak na azt kell kifogni smile lol

  • Válasz » #500 zsozsi51 | 2016-07-22 22:14:41

    Válasz Sanyee #493. hozzászólására

    Sziasztok,

    én is orbitozás előtt állok, valaki meg tudja mondani, hogy az említett híd eredeti-e vagy valami hitványabb dolog? Vásárlás előtt jó lenne tudni hogy 190Eért vagy 120ért szerezzem be, valamint az sem utolsó, hogy csak egyszer szeretnék bontani, ill összerakni.

  • Válasz » #499 gyufi76 | 2016-07-09 21:02:34

    Sziasztok!!! 100as orbithoz NS 10 es szivattyút fel lehet rakni??? Most NS 14 van rajta de melegen nem megy olyan könnyen a kormány. A másik véglet ha újat kell vásárolni akkor ugyan annyi az ára az NS 16 nak , a 100as orbithoz azt megvehetem??? smile thumbup

  • Válasz » #498 csoppika | 2016-06-30 19:10:40

    Válasz Hogel #497. hozzászólására
    Szerintem annak is örülni kell, ha a Vaszilij homok formájába nem rúgott bele senki a hűlési idő alatt, és az öntött furatok derékszög/párhuzamban vannak...

  • Válasz » #497 Hogel | 2016-06-30 16:40:13

    Jól látom hogy a lyukakat már nem bírták ennyi pénzért kifúrni?

  • Válasz » #496 csoppika | 2016-06-30 13:51:54

  • Válasz » #495 Sanyee | 2016-06-30 12:20:16

    Válasz csoppika #494. hozzászólására

    196 az a 80.

    Habinál meg pár forgalmazónál kérdeztem 2-3 éve mikor aktuális volt, de akkor még hallani se hallottak ilyenről.

  • Válasz » #494 csoppika | 2016-06-30 00:17:55

    Válasz Sanyee #493. hozzászólására

    Habinál is van...csak+80e...

  • Válasz » #493 Sanyee | 2016-06-29 23:02:15

    Na ilyet még nem láttam hirdetni egy MTZ-s cégnél se!


    http://shop.traktorfek.hu/alkatreszek-102/mtz-alkatreszek-106/mtz-hidraulika-es-felepitmeny-247/elshidhaz-82-es-regi-tipus-orbitos-6309

    Nem reklám. Ritka darab, akit érdekel most csapjon le rá!

  • Válasz » #492 gyufi76 | 2016-06-14 21:07:21

    Válasz Plútó #490. hozzászólására
    Helló! Okés, megértem, ebben az esetben nem is szállok vitába , mint írtam nem okoskodni akartam , csak leírtam, hogy szerintem így lenne. Van targoncám amin az oldalmozgató működése közben majd megáll a motor, éppen a keresztmetszet kis átmérője miatt. Az is tapasztalatom, hogy alap működés közben a nyomástartó szelep ki sem nyit csak ha teljesen kiütköztetjük a munkahengert akkor hallani a működését. a gyári munkahengerhez vezető cső keresztmetszete sincsen csökkentve pedig jobbra és balra fordításnál ugyanannyit kell tekerni a kormánykeréken pedig ahonnan a munkahenger szár van azon oldalon kisebb a felület tehát oda kevesebb olaj kell de nagyobb erőhatás mert kisebb a felület. Mint írtam a hidraulika rendszer normális működéséhez pontos mérnöki számítások szükségesek. A kormánnyal pedig játszani TILOS!!!! Szerintem szükíteni a keresztmetszetet nem szabad, de ez csak az én véleményem!!! Üdv!!!!

  • Válasz » #491 a2457 | 2016-06-12 22:05:19

    Válasz Plútó #490. hozzászólására

    persze, az idő javában csak keringet a szivattyú, nem végez sok munkát.
    van olyan mennyiség korlátozó alkatrész is ami a felesleges mennyiséget elvezeti.
    de ide az kicsit fölös lenne. ha állandóan dolgozna akkor lenne benne ráció. de akkorse sok.

  • Válasz » #490 Plútó | 2016-06-12 21:21:53

    Válasz gyufi76 #489. hozzászólására

    "de ha csökken a keresztmetszet nő a nyomás!!!!!"
    Ebben az esetben akkor lenne ez igaz,ha a nyomásszabályzás a munkahenger után történne.De mivel a nyomás be van állítva mondjuk 70 bar-ra, az akkor sem lesz több, ha teljesen lezárjuk a munkahengerre vezető csövet.Ha a nyomás megfelelő,a sebességet a mennyiséggel lehet szabályozni.Melegedni meg csak akkor fog esetleg,ha egész nap csak szlalomozik a traktorral.Az meg nem igazán életszerű.
    Nekem az előző traktoromon 4 mm-ig kellett csökkentenem a közcsavar keresztmetszetét,hogy jó legyen a kormány.
    És annak ellenére sem melegedett.

  • Válasz » #489 gyufi76 | 2016-06-12 20:27:23

    Válasz a2457 #488. hozzászólására
    helló! Biztosan igazad van neked is , de ha csökken a keresztmetszet nő a nyomás!!!!! Az átfolyási sebességet a keresztmetszet szűkítésével éred el!!!! Nem mindegy , hogy szűkített keresztmetszeten ugyanazt a mennyiséget hány "bar" nyomással küldöd át!!! ha nagyon leszükíted akkor forralni fogja az olajat vagy kinyírod a szivattyút. Éppen azt írtam, hogy ellenőrizze a nyomást, attól baja nem lessz, vagy tegye vissza a régi ns 10 szivattyút mert az 10 litert szállít ami most rajt van az pedig 14 et!!!!! Megpróbálja először 70 baron , ha könnyen megy akkor annyin marad ha nem akkor 10 bar-javal emeli ameddig nem lessz jó. Az orbiton a nyomás állítható, tehát ha fix nyomásra lenne beállítva akkor nem lenne gyárilag állítási lehetőség.Bocsi, Nem okoskodni akartamsmile thumbup

  • Válasz » #488 a2457 | 2016-06-12 19:39:17

    Válasz gyufi76 #485. hozzászólására

    nyomástól nem lesz gyorsabb, vagy lassabb.
    az átfolyási mennyiség felel a sebességért, a nyomás az erőért.

  • Válasz » #487 gyufi76 | 2016-06-12 19:32:44

    Válasz Plútó #486. hozzászólására

    Helló! Igen ,látom ez valóban egy gyári áramláscsökkentő,. erre nem gondoltam, Én azt hittem, hogy a közcsavar furatát kell lecsökkenteni. Köszi a képeket, írtam már jópár hónapja , de megint beigazolódott: a hidraulika rendszer nagyon bonyolult rendszer, mérnöki számolások kellenek a jó működéséhezsmile thumbup Üdv!!!!

  • Válasz » #486 Plútó | 2016-06-10 20:24:55

    Válasz gyufi76 #485. hozzászólására

    Azért írtam a szűkítőt,mert nekem ugyan ez a problémám volt mint neked,és nekem megoldotta a problémát.Egyáltalán nem melegszik,ugyanis a nyomásszabályzó szelep és az orbit visszaengedi a felesleges olajat a tartályba.Amíg teljes keresztmetszeten ment az olaj a munkahengerbe,addig 90 fok kormánymozdításra,teljesen kifordult a kerék,jobbra és balra is.Nekem egy állítható áramlás szabályzó van benne,és addig csökkentettem a keresztmetszetet amíg jó nem lett.Utána a nyomásszabályzót is addig tekertem lefelé amíg még kellően könnyű maradt a kormányzás.Ötödik éve megyen így hibátlanul.
    Egy kép az áramlásszabályzóról.Elég koszos de nagyjából kivehető a lényeg.

    És ilyen nyomásszabályzó van benne.

  • Válasz » #485 gyufi76 | 2016-06-10 08:51:57

    Válasz Plútó #480. hozzászólására
    Helló! Sajnos az nem jó megoldás. Ott valószínű, hogy nyomás gond lehet, vagy mint írtam vissza kell rakni a régi ns 10 es szivattyút. A szűkités az nem jó mert melegedni fog és sokat kell tekerni a kormányon , hogy beforduljonsmile angry De targonca döntőhengerénél alkalmazzák az általad leírt verziót, úgyhogy nem teljesen rossz ötletet mondtálsmile thumbupÜdv!!!!

  • Válasz » #484 csoppika | 2016-06-09 21:01:25

    Válasz medikus #483. hozzászólására

    Aztán tudná hol főzni a kávét a placcon...:-)))

  • Válasz » #483 medikus | 2016-06-09 20:53:39

    Válasz Hogel #481. hozzászólására
    Egy 0.2 furattal igen!!!!smile lol

  • Válasz » #482 Hogel | 2016-06-09 20:31:44

    Egyszerűen az az oka, hogy az orbit szivattyú az nem ahhoz a munkahengerhez való.Meg van az orbitnak a teljesítménye hogy mekkora fordításra mennyi olajat enged át.Annak a fenti munkahengernek kisebb az űrtartalma mint a lentinek.És az orbit a lentihez van méretezve.
    Egyedül egy kisebb irányítókarral lehetne megoldani.

  • Válasz » #481 Hogel | 2016-06-09 20:26:49

    Válasz Plútó #480. hozzászólására

    Az ég világon semmit nem befolyásol.

  • Válasz » #480 Plútó | 2016-06-09 19:44:46

    Válasz Petke82 #477. hozzászólására

    Tegyél szűkítőt a munkahenger egyik oldalára,hogy lassabban áramoljon az olaj.Akkor nem lesz olyan érzékeny a kormány.

  • Válasz » #479 gyufi76 | 2016-06-08 21:07:41

    Válasz Petke82 #477. hozzászólására
    Helló! A nyomás rendben van??? Én meg azt gondoltam, hogy azért nem tudsz vele egyenesen menni, mert sokat kell fordítani a kormányon. mint írtam röbidebb az utja a fenti munkahengernek, de vastagabb is ezért kb ugyanannyi olaj kell bele ,hogy elmozduljon. . Rakd vissza az ns 10 et , vagy vegyél visszább a nyomásból. Szerintem mindenképp tegyél próbát , mert mire átszereled alsó munkahengeresre sok 10 ezer ft od el fog menni, azt nem mondom , hogy rossz leszz de ha most könnyen megy és csak ennyi a baj akkor az orvosolható.
    Ami még fontos a fogaslécet hézagold rá a félívre, alul a lötyögéseket szüntesd meg és az összetartást "0" ra állítsd. Azért írom ezt neked mert én a 80 as mtz re ráköltöttem 100 ft -körül, és nem esek hanyatt az orbit- kormányzástól. Nekem ns 14 el ment a kormánykockás megoldás, egyújas kormány hidegen -melegen ami gondom volt mint neked nagyon kellett kormányozni egyenes úton is, mint szétszedéskor kiderült, a belső rúdfej lógása is okozta, az orbit+ alsó munkahengeresnél is érzékeny és nekem nem egyújas a kormány. 2 orbittal is kipróbáltam. Az orbit tengelyére kizárólag 1 csapágyat tegyél!!!!! Írj , hogy mire jutottál, üdv!!!!!smile thumbup

  • Válasz » #478 csoppika | 2016-06-08 12:12:10

    Válasz Petke82 #477. hozzászólására
    Haver ugyanezt mondta az 550-emről... Míg 1x le nem lazult az alsó anya, addig egyből reagált a kormányra...haver nem tudott vele egyenesen menni a sajátja után:-))) (hagyományos kormányú volt...)
    Az igazi kérdés, hogy mennyi kormányfordulatra tér ki teljesen a kereked(faltól-falig hány fordulat)???? Ha annyira, mint a csak rásegítéses(gyári szervós), akkor NO PARA...

  • Válasz » #477 Petke82 | 2016-06-08 11:24:58

    Válasz gyufi76 #476. hozzászólására

    Hello ns 14 es szivaťyu es 100as orbit annyi a baj hogy nagyon erzeleny es kis mozditasra is fordul egybol ezert veszejes vele kozlekedni

  • Válasz » #476 gyufi76 | 2016-06-07 18:54:18

    Válasz Petke82 #475. hozzászólására.Helló! Milyen szivattyú van felrakva neked ns 14 vagy a régi ns 10??? A fenti munkahengernek igaz, hogy rövidebb az útja, de vastagabb így ugyanannyi fordításra nem kellene hirtelen forduljon. azt írd már meg légyszi, hogy hanyas orbitod van rajta, milyen szivattyuval és mi a pontos hiba amiért nem jó??? Én leírtam, hogy a 80 assal hogy jártam, a kollégámnak viszont megpróbálnánk a fenti munkahengerest, de addig semmiképp míg nem kapok infókatsmile thumbup
    A kocka méretit leírom majd és itt a fórumon láthatod pár képekben a 82 es átalakítását. üdv!!!

  • Válasz » #475 Petke82 | 2016-06-06 12:08:43

    Válasz gyufi76 #474. hozzászólására
    82 es a felső munkahengeres az nem jött össze nem lehet egyenesen menni vele

  • Válasz » #474 gyufi76 | 2016-06-06 08:15:37

    Válasz Petke82 #473. hozzászólására Helló! Én is csináltattam, de bemész egy forgácsoló műhelybe, és ott elkészítik neked. Nekem 16 ezret kért érte a srác úgy , hogy a lyukak nem voltak ráfurva, szerintem ennyiért megcsinálták volna számlásan is de én nem kérdeztem előre az árat, odahozta így nem kezdtem el csudázni, kifizettem de így utólag nem bántam meg. A kormány könnyü nem szitál, egyenesen megy az úton padló gázzal is. Én továbbra is bíztatlak, próbáld meg a fenti munkahengeres verziót, veszteni nem tudsz vele, mert ugyan azon alkatrészeket meg kell venned a lenti munkahengereshez is. A csapágyból mint itt a fórumon is írták szigoruan csak előre tegyél!!!! Amit meg én javaslok a kormányösszekötőket alul húzd szorosra és a királycsapszeget is vizsgáld meg mert a sok kotyogás vezet a szitáláshoz. azt nem írtad, hogy a géped 80 as vagy 82 es???? a 80 as hídközép nem drága!!!! Üdv!!!!

  • Válasz » #473 Petke82 | 2016-06-05 21:15:03

    Válasz gyufi76 #440. hozzászólására
    helló te nem válalsz ilyen orbit tartó tömb csinálást ?

  • Válasz » #472 gyufi76 | 2016-06-05 20:46:56

    Válasz Petke82 #471. hozzászólására
    Helló! Nyugodtan hegesztesd rá Én is így csináltam. Az mtz traktoron sajnos gyárilag sok dolog rosszul van megcsinálva, amit sok mtz traktort használó kolléga így vagy úgy megpróbál kijavítani. ne mindíg bizz a gyári megoldásokban. Pl: gyári vezértömb javító klt. 10 ből 10 szerelő csapágyboltban kapható gumigyűrűt épít be mert a gyári ránézésre is használhatatlan. Az orbitra visszatérve az alászedést ahogyan én is itt a fórumon kaptam megoldásnak,a hátsó csapágy levétele, a tengely- orbit ba belemenő részének egy 10ed mm er leesztergálása, és minden oké! Én átalakítottam a 80 as omat is alsó munkahengeresre, azzal megoldódik a szitálás, a fogasléc hézagolását is meg kell nézni és a legfontosabb a kormányösszekötőn lévő 4db gömbcsukló utánahúzása, a kerékösszetartás "0" ára állítása. Ezt próbáld meg mindenképp mielőtt átalakítod lenti munkahengeresre. remélem tudtam segíteni!!!!

  • Válasz » #471 Petke82 | 2016-06-03 21:41:50

    Válasz Hogel #469. hozzászólására
    csak az a bajom hogy nincsen ráöntésem a hídon hozzá de láttam már itt jó kis megoldásokat hozzá csak azokat nem tartom gyárinak.

  • Válasz » #470 Petke82 | 2016-06-03 21:38:39

    Válasz Sanyee #351. hozzászólására

    hello olyan kérdésem lenne hogy az új házhoz jók voltak a régi hézagolások a difinél és a kúp fogas keréknél ?

  • Válasz » #469 Hogel | 2016-06-03 14:10:21

    Válasz váza #468. hozzászólására

    Azért mert mint írtam az nem közútra való.
    Mivel a fenti munkahengernek kb 10 cm az útja emiatt bár könnyű kormányozni, de tized mm-nyi moccanása is fokokat jelent a kerék állásán.Ráadásul a fogasív és a fogasléc közti kopás miatt elég nagy holtjátéka is lehet.
    Nem megoldhatatlan az a lenti konzol felfogatása, szerintem abban gondolkodj.

  • Válasz » #468 váza | 2016-06-03 12:03:03

    Válasz Hogel #460. hozzászólására
    hello olyan kérdésem lenne hogy én is meg csináltam a kormány oszlopos verziot mert nincsen lent munka henger tartóm de elég nehéz az úton tartani mi lehet a baja (egyből szedi a kormány) ns 14 es szivattyú van rajta és 100as orosz orbit és nekem a dugattyúm nem a gyári hanem kompakt tömítéses ?

  • Válasz » #467 gyufi76 | 2016-05-15 20:27:51

    Válasz Hogel #464. hozzászólására Helló! Igen tényleg igazad van,a lenti munkahengerrel kapcsolatban, és hátha megoldódik az orbit probléma is köszönhetően fer6 nak. De ha mégsem akkor a te verziód lessz, csakis vadi új lesz vásárolva. Köszi az infót!!!

  • Válasz » #466 gyufi76 | 2016-05-15 20:24:39

    Válasz feri6 #465. hozzászólására
    Helló! Először is köszi az infót, ez tényleg tuti ötlet!!!! Képzeld felhívtam egy kollégát nagyon rendes volt Ő is ezt mondta. Ezúton köszönöm neked is, meg minden kommentelőnek a segítséget. Ünnep után megírom mire jutottam de tényleg bízom a feri6 tanácsábansmile thumbup
    Köszi mégegyszer mindent!!!!

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agrárház-Profit Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrofém71 Kft.
Agrogazda.hu mérőműszerek Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farmgép Kft.
Fliegl Abda Kft.
Gál Mobil Kft
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
Horizont Trade Kft.
Idea-Agro Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Interoffice Trade Service Srl Magyarországi Fióktelepe
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
M.C.I. Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nyári Joker Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Parts-Info Kft
Quivogne CEE GmbH
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
TRAKMAX Gépcentrum
Újhelyi Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Wild Control Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Agráció Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrogama Kft
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
Csóti Gábor E.V.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fejes Art Steel Kft.
Forestdepo Kft.
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
IG+JM Kft
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
KomAgrartechnik s.r.o.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Nagytraktor Kft.
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Realagro Kft.
Ród-Karton Kft.
Rotáció Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
T-Oriens Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Terra Hungária Építőgép Kft.
Trade Impact Kft
Turquagro Kft.
Uni Mobil Tyre Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Wirax-Hungária Kft.