Fórum

Mg. nyereg vontató

Létrehozta: Ricsi1994, 2009-12-30 10:22:24

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #103 JoseyT | 2009-12-30 17:52:03

    Válasz #102. hozzászólásra

    de gondolom azok egy azonos tipus cseréje esetén alkalmazható egy müködő jármű esetén, míg egy új épitése esetén előírnák a vadi újat

  • Válasz » #102 Hús Futár | 2009-12-30 17:50:07

    Válasz #97. hozzászólásra
    Láttam már többször hirdettek bontott nyergeket műbizonylattal 80-120 között .

  • Válasz » #101 Június Cézár | 2009-12-30 17:49:21

    Válasz #97. hozzászólásra

    Az a lényeg, h. nem 1et kell csinálni, hanem sokat, akkor nem volna rossz, de arra az esetre az állam biztosítja a drágaságot, adók és előírások formájában smile cursing

  • Válasz » #100 Hús Futár | 2009-12-30 17:48:29

    Válasz #96. hozzászólásra
    Nem lessz olcsóbb mint venne egy kész 6 tonnás HV-t de azt tuni kell hogy erősebb lessz mint a 8011-es HW . Nem mindig az ár a befolyásoló hanem az hogy itt tudja hogy milyen a minőség is mert magának csinálja. Annyit tudok hogy 100 volt a kocsi , 300 körül lessz a plató+oldalak meg még majdnem 100 a munkahengerek azok foglalata és a billentő karok a vázon + papír ami nem tudom mennyi .

  • Válasz » #99 JoseyT | 2009-12-30 17:47:14

    Válasz #96. hozzászólásra

    akkor meggondolandó az otthoni gépgyártás is, mert előferdülhet, hogy többe jön ki egy lemken vagy egy heva smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin
    nézegettem ilyen olcsónak mondott ufo-kat az aruházak kinálatában, de ezek csak hobbyfutók annyiért.
    egyik ösmerősöm vött egyet és fél után egy futó árát költötte rá, alig maradt meg belőle eredeti alkatrész, a teher alatt nem birta.

  • Válasz » #98 Milking | 2009-12-30 17:46:46

  • Válasz » #97 lala1 | 2009-12-30 17:46:24

    Válasz #92. hozzászólásra
    Ha tök új vmit csinálsz,akkor mindenről kell műbizonylat.Azt meg a bontott cuccokkal nemnagyon adják.A módosítás(pint pl a fixről-billre az más.De az alaptémánál maradva ez egy tök új valami lenne.

  • Válasz » #96 lala1 | 2009-12-30 17:43:12

    Válasz #91. hozzászólásra
    Hát nemtudom. Nekem van heg papírom. csináltam néhány utánfutót típusterv alapján,az enyém volt az első 17 éve.Tavaly gondoltam egyet,hogy eladom az öreg futót,és csinálok helyette egy újat.Még jó,hogy nekiültem számolni,mert drágább lett volna mire lesz forgalmija,mint egy jópofájú futó készen!!!!!! Így maradt az öreg.smile crying

  • Válasz » #95 JoseyT | 2009-12-30 17:42:45

    Válasz #93. hozzászólásra

    most, hogy mondod... kék színű köpenyt viselt az egyik vizsgabiztos, rajtam farmernadrág volt.... és szép idő volt smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

  • Válasz » #94 Június Cézár | 2009-12-30 17:41:51

    Válasz #85. hozzászólásra

    Akkor gyakorolni a hegesztést smile wink

  • Válasz » #93 Június Cézár | 2009-12-30 17:40:53

    Válasz #83. hozzászólásra

    Milyen sztorim te???
    Képzelődsz?
    Kíváncsi vagyok mikor ilyen kamu történetet kitalálsz, akkor így el is képzeled, hogy ki hogy nézet ki, hogy volt felöltözve megy ilyenek?smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #92 Hús Futár | 2009-12-30 17:40:17

    Válasz #86. hozzászólásra
    Ebből él sok gyártó hogy mindenki azt hiszi csak az új a jó pedig sok bontott cuccból lehet csinálni nagyon fasza eszközöket ,csak tudni kell bánni a szerszámokkal .

  • Válasz » #91 Hús Futár | 2009-12-30 17:38:38

    Válasz #86. hozzászólásra
    Ezt te csak hiszed .

    Az egészhez kell egy tervrajz amit egy mérnök aláír ha kell akkor megcsinálja rajta a kellő változtatásokat majd ezek alapján meg csinálod és gó a KPM ahol szigorított műszakin megvizsgálják és ha megfelel akkor kap egy alvázszámot és mehetsz a a rendszámért . Pénzbe nem tudom mennyi ez mert azt nem mondta az ismrős de 10 Éve így csinált egy piros rendszámos ifát most meg csinál magának egy fixes Ifa pótot billencsre . Annyi hogy neki nem kell heggesztői papír mert ő az .

  • Válasz » #90 JoseyT | 2009-12-30 17:32:14

    Válasz #89. hozzászólásra

    ha titokban tudod tartani, hogy miért szalagálnak a baleset után félemberek a tanyád környékén smile biggrin

  • Válasz » #89 Milking | 2009-12-30 17:29:08

    Válasz #88. hozzászólásra

    Az udvaron belül történt baleset esetén is megrágathatnak rendesensmile confused

  • Válasz » #88 JoseyT | 2009-12-30 17:27:22

    Válasz #87. hozzászólásra

    ha nem hagyod el az udvarodat véle smile biggrin, eddig a határ

  • Válasz » #87 Milking | 2009-12-30 17:25:54

    Válasz #86. hozzászólásra

    És meg is érkeztünk, miért is kerülnek annyiba amenyibe.
    van egy határ medig lehet othon "barkácsolni"smile drool

  • Válasz » #86 JoseyT | 2009-12-30 17:22:48

    Válasz #85. hozzászólásra

    nem az a gond, hanem hogy otthoni használatra rendszám nélkül még el is megy a dolog, de ha hivatalossá akarod tenni, csak új dolgokhoz járul hozzá a HKH.

  • Válasz » #85 Hús Futár | 2009-12-30 17:19:31

    Válasz #84. hozzászólásra
    Figyu ha jobban értenék a heggesztéshez akkor nem itt tartanák már . De te is tudod egy jó heggesztővel és kis fantáziával szinte minden legyártható .

  • Válasz » #84 JoseyT | 2009-12-30 17:10:32

    Válasz #81. hozzászólásra

    sőt, bontott cuccokból sorozatgyártásra rálehet állni smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

  • Válasz » #83 JoseyT | 2009-12-30 17:09:17

    Válasz #82. hozzászólásra

    a te sztorid a kamu, mert nem voltál ott és nem láttad és nem te szenvedtél hanem az egyik munkatársam akié volt az autó , ennyi

  • Válasz » #82 Június Cézár | 2009-12-30 17:05:46

    Válasz #59. hozzászólásra
    Az is bizonyítja, hogy ez a sztorid is kamu, hogy az abs-ek 15 k/h alatt nem működnek.

  • Válasz » #81 Hús Futár | 2009-12-30 16:48:44

    Úgy csináltok mintha nagy dolog lenne egy ilyen dolly összerakása . Ogy törött forgózsámolyos kocsi eleje zsámoly nélkül . Alá rakva egy fix rúd 100-as zárt szelvényből meg a zsámoly helyére ha nin akkor két 100-as húzzott U gerenda merevítés amihez hozzá csvarozol egy bontott kamionról egy nyerget aminek vannak papírjai és kerítessz egy jó ismerőst aki minősített heggesztő és álír neke egy papírt hogy ő csinálta a cuccot oszt kísz . Kb: 400 ezerből meg van .

  • Válasz » #80 szoltán | 2009-12-30 16:46:42

    Válasz #79. hozzászólásra

    Na meg ezek is kijátszhatók sokféleképpen.Az emberi lelemény nem ismer határokat.

  • Válasz » #79 JoseyT | 2009-12-30 16:43:37

    Válasz #78. hozzászólásra

    azért a mai korszerű vizsgapadok is hagynak kivetnivalót, tandem tengelyű utánfutókat nem lehet mindegyiken fékezni, mert nincs elég magas, és közel vannak a tengelyek egymáshoz, ilyenkor jön a csúsztatott fékezés az udvaron smile biggrin

  • Válasz » #78 szoltán | 2009-12-30 16:34:33

    Válasz #53. hozzászólásra

    Azokkal a fékpadokkal a következőképpen mértek:Elindították a görgőket,és lassan nyomni kezdték a féket,a kerekek blokkolásáig!!A készüléken lévő mérőórák mérték az értékeket. A kerekek megállásának pillanatát a vonszolt mutató állása rögzítette.Ha a két oldal közti különbség nem fért a tűréshatárba megbukott a jármű.Tehát ha nem volt nekik leírásuk az autóról,akkor ragaszkodtak a blokkoló kerékhez.A pedálerőmérőt szinte sehol nem használták.Akkor,még a vizsgabiztos döntött,hogy megfelel-e a fékhatás nemúgy mint a mai korszerű padokon.

  • Válasz » #77 Milking | 2009-12-30 16:28:02

    Válasz #76. hozzászólásra

    Igen, aminek nincs azért tőbbetsmile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #76 JoseyT | 2009-12-30 16:26:31

    Válasz #75. hozzászólásra

    a supermariohoz képest sokkal olcsóbb ez a 20. éves, de tudhatnátok, hogy aminek haszna van azért odakint is pénzt kérnek

  • Válasz » #75 Milking | 2009-12-30 16:23:01

    Válasz #63. hozzászólásra

    Jó ,hogy lehet Kapnismile cursing, pedig néznem kellessz nekem is bálahordáshoz szaporábbsmile rolleyes

  • Válasz » #74 JoseyT | 2009-12-30 16:18:54

    Válasz #73. hozzászólásra

    fiat 128 iava névre hallgatnak

  • Válasz » #73 JoseyT | 2009-12-30 16:17:15

    Válasz #72. hozzászólásra

    147-es fiatok, Argentinában nagyon nagy szeretetnek örvendenek, de a 128-asokat is ugyanigy tunningolják, kiállitásokon egymásra vernek szépitgetésben a tunningörültek

  • Válasz » #72 Június Cézár | 2009-12-30 16:14:16

    Válasz #70. hozzászólásra

    elsőre 126osnak láttam a hátuját, de nem az, ez egy 127es fiatból valami

  • Válasz » #71 JoseyT | 2009-12-30 16:13:24

    Válasz #68. hozzászólásra

    ebben az országban nagyon nagy szeretettel tunningolják ezen és testvértipusaikat, pont ugy ahogy az usa-ban a nagy benzinfaló csodabogarakat

  • Válasz » #70 JoseyT | 2009-12-30 16:11:51

    Válasz #68. hozzászólásra

    közel vagy hozzá, de nem európai

  • Válasz » #69 JoseyT | 2009-12-30 16:11:22

  • Válasz » #68 Június Cézár | 2009-12-30 16:11:06

  • Válasz » #67 JoseyT | 2009-12-30 16:09:13

    egyik kedvenc kisautóm:kék
    mi a pontyos tipusa?

  • Válasz » #66 JoseyT | 2009-12-30 16:01:30

    akkor a Supermario nem is drága smile thumbup

  • Válasz » #65 JoseyT | 2009-12-30 15:58:57

  • Válasz » #64 Claas mániás | 2009-12-30 15:55:30

    Válasz #63. hozzászólásra

    de 27500 -as kurvajósmile thumbup

  • Válasz » #63 JoseyT | 2009-12-30 15:54:37

    Válasz #61. hozzászólásra

    1990-es majdnem ingyért Dollybárány 1850€

  • Válasz » #62 JoseyT | 2009-12-30 15:52:25

    a rózsaszin párduc film csodaszekere: hápi

  • Válasz » #61 Claas mániás | 2009-12-30 15:52:05

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&lang=de&scopeId=ST&_features=on&category=&makeModelVariant1.makeId=&makeModelVariant1.modelDescription=dolly&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&minPrice=&maxPrice=&grossPrice=false&licensedWeight=&axles=&loadCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&adLimitation=&daysAfterCreation=

  • Válasz » #60 JoseyT | 2009-12-30 15:48:16

    osztrákia VW-Audi szervíz:

    csúszótálcás fékhatásmérő és vizsga :

    a szerviz épületének első harmadába kihelyeztek két csúszótálcát a jármű keréktávolságának megfelelően, az egyik melós bepattant a járműbe kitolatott a csarnokból, ( előtte figyelmeztettek mindenkit, hogy " becsapódás várható " smile biggrin, kövér gázzal behajtott, mikor a tálcához ért, nyomott egy satuféket , az autó átcsúszott rajta és regisztrálta az eredményeket. na ezt mondtam , hogy biztonságos

  • Válasz » #59 JoseyT | 2009-12-30 15:43:47

    Válasz #58. hozzászólásra

    sajnos a tulajnak nem volt vicces majd szétdurrant a feje a méregtől, hogy van neki egy néhányéves kocsija és ugy bukik meg a vizsgán , hogy a hozzánemértés győzedelmeskedik, budán a vw szalon mv bázisán meg tökéletes volt minden, ott meg tudták, hogy mi , hogyan müködik a kocsin

  • Válasz » #58 Június Cézár | 2009-12-30 15:38:34

    Válasz #56. hozzászólásra

    én értem faja volt a fékerő 3x olyan mint 1 trabanté, vagy kispolszkié, de aszonták rosszsmile thumbup
    Vagyis ha tettél volna 1 szmájlit viccnek jó lett volna.smile lol

  • Válasz » #57 JoseyT | 2009-12-30 15:33:53

    Válasz #55. hozzászólásra

    az pedig baj, de megoldható smile biggrinsmile biggrin

  • Válasz » #56 JoseyT | 2009-12-30 15:33:20

    Válasz #53. hozzászólásra

    nem érted? nem fogadták el sem fékpadi, sem csúsztatásos körülmények között a scirocco vizsgáját, mert a vizsgabázis nem ismerte az abs féktani hatásait, ( sőt kiakarták szereltetni az abs-t )smile thumbdownerre vizsgaleírás nem volt, igy csak a mozaik utcában tudott levizsgázni az autó ...ennyi

  • Válasz » #55 Claas mániás | 2009-12-30 15:31:34

    Válasz #53. hozzászólásra

    A Tsz-ekbe például,évente 3-4 alkalommal jöttek ,jól beb...tak aztán mindenre sikerült a vizsga,az egyik nem akarta átengedni az mtz-t mert nem csúszott meg az elsőkerekesmile thumbup

  • Válasz » #54 JoseyT | 2009-12-30 15:29:54

    visszatérve a nyeregvontatóhoz... idehaza a nyírtelki agrogép esetleg egyediben letudná gyártani, nekik van hozzá megfelelő alkatrész és gépgyártóbázisuk.AJG

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
4P Agro LXV Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agramír Kft.
Agri Mach Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-man
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Pannonia Kft.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Alexagro Kft.
APS Agro Kft
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bihar-Express Kft.
Bodzsár András Tibor
Busa Bt.
Csiszár Csapodi Kft.
Digitroll Kft.
Dorker Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Farkasagro Plusz Kft
Fliegl Abda Kft.
Gál Mobil Kft
Gépközvetítő Kft.
Gold Bull Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
IG+JM Kft
Inter Plant Kft.
Interforst Hungary Kft.
Japán Kistraktor Importőr
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
KissGép
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
M.C.I. Kft.
Magtár Kft.
Mark-Opall Kft.
Mercatron Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Novis Trade Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pótkocsicentrum Kft.
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Sasform Agrotechnika Kft
SC Interoffice Trade Service Srl Magyarországi Fióktelepe
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Théra Bt.
Trade Impact Kft
Újhelyi Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedeli Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Wirax-Hungária Kft.
A 10 Környezetvédelmi Zrt.
Agráció Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Krisz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrogama Kft
Agroker Holding Zrt.
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
Agrosat Gépker
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Bács-Agrogép Kft.
Balog Mihály
Bedenek és Társa Bt.
Bicsak Kft.
Bionova Hungary Kft
Bohr
Contstar Kft.
D+V 1999 Kft.
Diós-Gumi Kft
Doroti Pack Kft.
Eu-GépKer Kft.
Ferro-Flex Gép és Szerkezetgyártó Kft.
Forestdepo Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Hoffmann Zsolt e.v.
Horváth Ákos
Idea-Agro Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Jászgép-2001 Kft.
Kaposgép Kft.
Kecel Agrotechnika
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kistata Agro Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
LGW Traktorcenter
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mayer László egyéni vállalkozó
Metalwolf Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nyári Joker Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
Pikuli-Gumi Kft.
RapidAgro Kft.
Rexxon-Trade Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Silliker Kft
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
Szegána Kft.
Szunyogh József Egyéni Vállalkozó
Té-Géta-68 Kft.
Tó-Ba Gumi Kft.
TRAKMAX Gépcentrum
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Vogel&Noot Mezőgépgyár Kft.
Wirax-Hungária Kft-Alsónémedi
Zetor-Vas