Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 638 Ft EUR 393.7 Ft USD 364.96 Ft CHF 404.69 Ft GBP 460.62 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11403 hozzászólás
Nincs profilkép
#10903 B.Bali
2021-11-29 22:56:20

Válasz Hús Futár #10901. hozzászólására

Elég gyengébe, az orszàg egyik legjobban felszerelt, iskolája. SzKT országos versenyeken sorozatos első helyezés. Olyan géppark volt már akkor , (kb 30 éve)hogy sok Tsz megirigyelhette volna. Volt Zt. is nem egy, azt is utálták, azokat is megcsinálták, de attól még az iskola benne volt a top3-a az országba

#10902 Hús Futár
2021-11-29 22:48:16

Válasz gojoscsaba #10894. hozzászólására
Ha tetszik a zetor vedd meg semmivel sem nehezebb javítani mint egy mtz-t max aki nem látott ilyet azt pár ........ be tudja ilyeszteni és ezért félnek sokan a zetortól . Még a hidraulika rendszere ami bonyolultabb de ott nem kell bántani a rugókat és rudazatokat javításnál mert azok alig mennek tönkre csak a munka henger javítás vagy hidraulika szivattyú csere . Nehezebb javítani ezt a részét mert nagyobb bontással jár de cserébe nem 30-100 üzemóránként kell cserélni mint sok mtz-nél .



Moderátor által módosítva: 2021-11-30 06:06:54

#10901 Hús Futár
2021-11-29 22:44:41

Válasz Gepi #10898. hozzászólására
Vannak elég jó boltok itthon is ahol van minden a kicsikhez is de tény nagyobb dologhoz Dunaszerdahely vagy más szlovák volt .

#10900 Hús Futár
2021-11-29 22:41:48

Válasz B.Bali #10893. hozzászólására
Akkor jó gyenge iskolába járhatál . A váltója egyszerűbb mint az mtz-nek kicsiknél a krisztálnám meg kettő darab toló fogaskerekes váltó van nem egy . Kis zetoroknál a két tárcsás kettős működésű kuplung a krisztálnál meg a hidraulikus fokozat ami sok szerelőt megakaszt .

Nincs profilkép
#10899 B.Bali
2021-11-29 21:49:10

Válasz Gepi #10898. hozzászólására

Ezt az alkatrész dolgot én is akartam írni.
De elengedtem, úgy látom hiába. Mindenki a saját kárán tanul.A zetor valamivel komfortosabb és ennyi. Nem a legújabb zetorokra gondolok mielőtt valaki félre értené

#10898 Gepi
2021-11-29 21:38:17

Szerintem máshol van a hiba. Az mtz-hez minden településen lehet alkatrészt venni. Na de a Zetornál ez nem így van itt ki kell menni ha valamilyen komolyabb alkatrész kell, ki kell menni Dunaszerdahelyre és megvenni személyesen mert velem előfordult hogy rossz alkatrész kaptam postán hiába az alkatrész katalógus.

Nincs profilkép
#10897 B.Bali
2021-11-29 21:25:25

Válasz Jancsi3527 #10896. hozzászólására

Félig meddig jól mondod. Tsz szerelők ,orosz vasakon hoz volt többnyire "szerencséjük". De azokat becsukott szemmel is. Megcsinálták bármit, de a zetorokat rühelték. Úgymint a szlovákok az mtz-ét,ahogy olvasom a hsz-t

#10896 Jancsi3527
2021-11-29 21:11:20

Válasz B.Bali #10893. hozzászólására
???? A szakiskolad is olyan mint a királyhelmeci autó szerviz káromkodnak otis ha bevisznek egy mercit vagy bmw vagy akár volvot mert csak ganyolni tudnak de javítani nem ????

#10895 Jancsi3527
2021-11-29 21:04:02

Válasz gojoscsaba #10894. hozzászólására

Szia Csaba Mtz vagy zetor? Magyarországon az Mtz a nyerő hisz minden bokor alatt található volt ugyan így volt ez csehszlovák bokrok alatt is csak zetorok voltak 10 hektáros területen és síkság elég 1 zetor 25a is vagy egy Mtz ebben en a kategóriában! Csak tovább tart a munka velük! Mi felvidékiek a zetorokat szoktuk meg ti az Mtz de én személy szerint azt mondom mencsen meg engem atol hogy Mtz vegyek legyen az 25,50,80,as???? gondolom jól írtam a típust vagy bár meik lehet hogy jobbak és erősebben megy de baker ...... traktorok és a fülke ahogy elvan rendezve ott ????‍♂️ ha Magyarországon élnek meg akor is zetoral dolgoznak egyszerűbb pláne a 25, 30, 40, és zetorok háztáji és aza 10 hektáros területen dosztig elég!


Moderátor által módosítva: 2021-11-29 21:25:21

Nincs profilkép
#10894 gojoscsaba
2021-11-29 12:35:16

Akkor a műszaki megoldások és hozzánem értés okozza a zetorok halálát? Amim tisztességgel meg van csinálva a mai minőségi romlás után tovább bírja mint az Mtz? Az "ideges hidraulika" is a rosszul kivitelezett javítás eredménye? Ezt találtam m~g a mért ne vegyek zetort emberek válaszban.

Nincs profilkép
#10893 B.Bali
2021-11-29 11:07:51

Válasz Sk Laci #10892. hozzászólására

Nem javúl meg magától, de sokkal egyszerűbb megoldásokkal van megoldva mint a zetor. Utoljára a szakiskolában szereltem zetort. Utálta mindenki,az ott dolgozó szerelők is csak káromkodtak egyfolytában ha zetort szereltek. (Mtz- nél is csak kevesebbet)smile laugh

Nincs profilkép
#10892 Sk Laci
2021-11-29 08:32:19

Válasz B.Bali #10886. hozzászólására
Miből gondolod, hogy a Zetort komplikáltabb javítani, mint az MTZ-t?
Igaz, hogy én még MTZ-t nem is vezettem, nem hogy javítottam volna, de nem hinném, hogy az MTZ magátul megjavulna a Zetorhoz képest.
Amiket javítottam azok a Crystalok voltak, és egy Zetor 50 Super. Az UR 1 sorozat se komplikáltabb. Forterrában csapágy cserét csináltam, a hátsó nadrágszárban, első kerékagyban szimeringcsere, de szét kellett szedni az egész agyat, ugyan úgy amikor az első futómü hídjábann is volt cserélve szimering. Vízpumpacsere, hütőcsere kábelozási gondok se csináltak nagy problémát.
Egyedül a körtekerék csapágyjacseréjénél ment a Zetorszervizbe, mert késő esős őszön roppant össze, nincsen mühelyem ahová beált volna, és a felázott partos udvaron nem láttam szerencsésnek széttolni a traktort.

Nincs profilkép
#10891 gojoscsaba
2021-11-29 06:35:38

Válasz Hús Futár #10889. hozzászólására

50-esek jól kikoptak, áltlagába 2 fej volt a jellemző vagy 3 kiesebb. Nem rutinszerű a hozzáértés mivel nem gyakran kell csinálni. Még eddig mindent felkutattam amit kellett. De a zetorokról igen kevés az információ.

#10889 Hús Futár
2021-11-28 22:07:07

Válasz gojoscsaba #10884. hozzászólására
Ugyan azt tudja a kis zetor mint egy 50-es mtz .Gép javításához mennyire értesz ? 50-es mtz-k hány fejjel szántanak felétek ?

Nincs profilkép
#10887 gojoscsaba
2021-11-28 21:05:43

Válasz B.Bali #10886. hozzászólására

Gondolom itt a 3,5m forintra értődik a dolog

Nincs profilkép
#10886 B.Bali
2021-11-28 17:10:42

Válasz gojoscsaba #10884. hozzászólására

Értelek, a kinézett zetor árát hasonlísd össze egy hasonló teljesítményű mtz- vel.
Ha zetort veszel és elromlik, ki fogja megcsinálni? MTZ meg azt írod van a környéken. 6245 zetort olyan áron láttam hirdetve, hogy szerintem az eladó sem gondolta komolyan.

Nincs profilkép
#10885 Sk Laci
2021-11-28 17:05:05

Válasz gojoscsaba #10882. hozzászólására
Mennyi Ha-t szeretnél vele bedolgozni, főleg szántani?

Nincs profilkép
#10884 gojoscsaba
2021-11-28 17:00:39

Válasz B.Bali #10881. hozzászólására

Most tanulok traktorosnaksmile rolleyes ezért a sok kérdés csak ugye nem egy olcsó sem az erőgép sem a munkagép, s szeretnék a lehető legjobban dönteni. Felénk a legtöbb ember Mtz párti, tőlük hiába kérdezem milyen a Zetor, ugyan az a v@lasz jön...

Nincs profilkép
#10883 gojoscsaba
2021-11-28 16:57:10

Válasz Nyikos Csaba #10880. hozzászólására

Élek a lehetőséggel, a nap melyik szakában zavarhatok?

Nincs profilkép
#10882 gojoscsaba
2021-11-28 16:55:57

Válasz Sk Laci #10879. hozzászólására

Az említett típusokat nem nagyon árulják azaz igazság, hogy a gazdaságunk jelentős része nem igazán van táblásítva az 1ha-t van, hogy 4-5 darab teszi ki. Ezért gondolkoznék valami fordulékony kisebb súlyú gerincsérvet kímélő gépben. Megfogadom a tanácsot az első hajtásról ott a nagyobb agyasakat kell keresni vagy elboldogul nak az első verziók is

Nincs profilkép
#10881 B.Bali
2021-11-28 16:17:59

Válasz gojoscsaba #10878. hozzászólására

Nem a sebesség fog elretteniteni, hanem a tehetetlensége, ilyen géppel tanultam vezetni. Szántani ezzel!? Inkább csak kínlódni!

Nincs profilkép
#10880 Nyikos Csaba
2021-11-28 16:00:13

Válasz gojoscsaba #10878. hozzászólására
Szia! Vettünk 2 Zetort újonnan 90 évekbe még, amibe már jócskán 10 000 óra felett van.
Ha érdekel infó, holnap nyugodtan hívjál fel telefonon: 0620/2040614

Nincs profilkép
#10879 Sk Laci
2021-11-28 15:38:34

Válasz gojoscsaba #10878. hozzászólására
Igen, megéri beleinvesztálni az első meghajtásba.
Amit ajánlanák 7245, 7745 vagy újabb testvérei.
6211 csak 56 lovas motor, nem épp talajmunkázásra való gép, főleg ha nincsen eleje. De elboldogulsz ezzel a traktorral is, ha nagyon szerény vagy.

Nincs profilkép
#10878 gojoscsaba
2021-11-28 15:08:25

Tisztelt Fórumozók!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a Zetorok világban. Egy kisgazdaságban érdemes e beruházni egy kisebb teljesítményű gépbe, gondolok itt 6211 pl. Az elvégzendő munkái vegyszerezés, műtrágyázás, magágykészítés, kaszálás bálázás, szántás, tárcsázás, sorközművelés, vetés. Nem akarok kocsizni vele. Igazából a sebessége nem rettent el.
Milyen munkaszélességbe tud dolgozni az adott gépekkel? Középkötött talaj. Megéri e a cirka 1m különbséget az első hajtás? Mekkora súlyt bír a hidrolika gondolok itt vegyszerezés ,műtrágyázás, függesztett gépek használatára? Köszönöm!

Nincs profilkép
#10877 nszabolcs55
2021-11-24 20:56:23

Válasz Dzsanosi #10876. hozzászólására

igen igazad van ott ugye a turbo végett nyomás van de akkor majd ránézek! Köszi a tippet!

Nincs profilkép
#10876 Dzsanosi
2021-11-24 08:10:41

Válasz nszabolcs55 #10875. hozzászólására

Ha gyári akkor ne várd az erőt 1400-1500 alatt ott kezd el dolgozni
Vègülis az adagolón meg nem vákum szabályoz hanem nyomás mert a szívótoroktol kapja a vezèrlèst ès mikor nő a nyomás a szívótorokba akkor fogja adni a plussz kaját
Az lehet hogy lyukas a membrán ès nem adja a plusszot azt hiányolod

Nincs profilkép
#10875 nszabolcs55
2021-11-23 17:53:04

Válasz Dzsanosi #10874. hozzászólására

a turbón nincs szabályzó viszont az adagolón rajtavan a vákumszabályzó!
Hát igazándiból egyébként leginkább alacsony fordulatnál hiányolom az erőt meg a füstöt magasabb fordulaton olyan 2/3 ad fordulatnál már azért kezd emgjönni fél fodulaton meg már érződik hogy van erő!
Kartergáz szerencsére nincs lehet hogy majd egy szelephézag beállítás nem ártana neki!
De az is lehet valamikor majd meglátogatom a helyi szakit azt mondom neki hogy löjje be mert többnyire szántás tárcsázás van vele csinálva meg kamionokat szoktam huzgálni vele ott meg nem ártana a paci!
Én az adagolón lévő vákumszabályzóra gondolnék amúgy mert előtte más tipusú turbó volt rajta, most meg gyári cseh turbo van rajta!

Nincs profilkép
#10874 Dzsanosi
2021-11-21 15:12:25

Válasz nszabolcs55 #10873. hozzászólására

Ha szabályzatlan turbót tettél rá akkor sehol nem tudol állitani
Annyit nyom amennyit bir
Ha szabályozható akkor van egy vákumlabda rajta egy rudazattal azon lehet tekerni mikor nyissa a megkerülő ágat ( amúgy a nyomás nyitja)
Lehet több terhelès kell hogy nagyobb legyen a nyomasod
De ugy èrzed hogy kevès az erő ?? Hogy több nyomást szeretnèl ??
Füstöl feketèn ? Hogy sok a kaja ès nincs levegő ?

Turbó nyomás a terhelèstöl nő ha van füst van nyomás
Ha gyári a turbó 2200 on 0.7-0.8 körül tud

De amúgy elég hosszadalmas irogatni tippelgetni
Itt a számom hátha egyszerűbb beszèlve megoldani a problèmát
06309335755

Nincs profilkép
#10873 nszabolcs55
2021-11-21 09:21:44

Válasz lorant90 #10872. hozzászólására

Sajna nem tudom mert az új turbó felrakása után került fel a turbonyomásmérő óra!
Az érdekelne hogy hól lehet állítani a turbonyomást? Mert azért szerintem alaphangon legalább a fél bárnak megkellene lennie! Amúgy meg a régi túrbónak semmi hangja nem volt ennél az újnál meg azért lehet hallani hogy dolgozik csak kevés a nyomás!

Nincs profilkép
#10872 lorant90
2021-11-20 18:58:57

Akkor elvileg ra valo turbo van rajta , az oreg turboval mennyi nyomas volt ?

Nincs profilkép
#10871 Dzsanosi
2021-11-20 16:42:46

Válasz nszabolcs55 #10867. hozzászólására

Hát ha hordta a turbo az olajat akkor lehet mèg attol olajos a torok de persze ez nem tuti
Kartelgázad mennyire van ??
Mert ha kopott a motor akkor az is okoz nèmi turbónyomás hiányt
Milyen fordulaton tudta azt a 0.3 körüli èrtèket milyen terhelèsnèl
Lehet kicsi a turbó de lehet beállitasi hiba is
Adagolónak adni kène anyagot vagx előtöltèst
Szelhèzagot ellenőrizni
Igy látatlanba csak találgat az ember
Jol indul , hogy füstöl , csattog e
Normálisan volt e átalakitva turbós dugó van e benne meg minden ami kell vagy csak rálett lökve
Kompresszió van e mèg benne

Az enyèm is utolag turbózott garette turbó került rá ( merci om366 os motorè gyarilag 6000ccm 210 lo)
1700-1800 on 0.5-0.7 szokott lenni normál terhelèsnèl pl szántás váltvaforgós 3 mas van utánna lepadlózom 2200 ig gondolkodás nèlkül pörög ki nyomás 1.5 ig felmegy majd szèpen visszaesik 0.5 körülig
Nem szoktam kinozni csak azèrt kipróbáltam mit is tud

Nincs profilkép
#10870 nszabolcs55
2021-11-18 12:28:53

Válasz lorant90 #10868. hozzászólására

k27 2966u a turbo száma a szelepet meg nem tudom milyen lehet benne hogy változtatták e !
Viszont az adagoló az vákumvezérelt van rajta!

Nincs profilkép
#10869 lorant90
2021-11-14 20:22:48

Válasz lorant90 #10868. hozzászólására

Rosszul irtam k27 2960 vagy 66??

Nincs profilkép
#10868 lorant90
2021-11-14 19:40:38

Válasz nszabolcs55 #10867. hozzászólására

Turbo szàma? K26vagy 27? A 120 asnal orginalon nincs szelepszàr szemering , a 121 nel mar van . Aztan lehet h ebben mar olyan vezetok vannak. Mivel turbos itt a szivo szelepnek is 30 fokosnak kellene lenni , a sima szivoban 45 fokos .

Nincs profilkép
#10867 nszabolcs55
2021-11-14 19:20:02

Sziasztok tudnátok segíteni nekem? Adott egy zetor 12045 utólagosan feltúrbózva (így vettem) kapott egy új túrbót mert a régi nagyon hordta az olajat! A probléma akövetkező lenne kewvés a turbó nyomás nálla munka közbe max 0.3-0.4 a turbonyomás ezt szeretném kicsit felpöckölni!
A másik kérdésem pedig az volna hogy a kipufogó leömlőnél olaj jelenik meg esetleg valakinek valami tippje hogy esetleg honnan jöhet gondoltam gyürüre vagy szelepszárszimeringre!?

#10866 Hús Futár
2021-10-11 10:05:55

Válasz gabika82 #10865. hozzászólására
Éna 16245-be 80w90 hajtómű olajat használtam de ha összerakom akkor onantól ambra multiG megy majd bele mi 10w30-as hajtómű olaj hogy ne vesszenek őssze az olajak az öreg NH váltójában .

#10865 gabika82
2021-10-11 09:08:59

Sziasztok!milyen olajat használtok zetor12145be?váltóba

Nincs profilkép
#10864 Hali Laci
2021-10-10 20:25:30

Válasz Dzsanosi #10863. hozzászólására

Erre tippelnék én is de holnap lesz a napja hogy megbontjuk. Amire még gondoltam ,ha az olajat le kell engedni akkor a szűrő és a szivattyú között bontanám meg ,hogy látható legyen a folyás intenzitása. A szűrő is új ami rajta van .

Nincs profilkép
#10863 Dzsanosi
2021-10-10 18:56:56

Válasz Hali Laci #10862. hozzászólására

Mivel a váltó is meg a hidraulika is megállt igy a szivóági szűrőt azért megnézném
Mert ha megállitod egy időre megjavul ez pedig mint azt mutatná hogy utoléri magát az olaj majd mikor elkezd dolgozni a szivattyú hiány lesz

Nincs profilkép
#10862 Hali Laci
2021-10-10 10:16:57

Adott egy Zetor proxima plus 10541 traki. Kimentem tegnap tárcsázni és pár óra munka után nem emel a hidraulika . Se a karok se a külső kör. Elment a nyúl béka. Mondom leállítom körbenézem. Sehol semmi olaj. Indítok és újra emel működik minden. 5 perc és újra semmi se megy . Megint leállīt körbenéz. Semmi. Indítom ,megint megy minden de 5 perc és nem jó.
Kérdezem tőletek hogy van e ötletetek ,mi lehet vele.
200 órával ezelőtt lett az összes olaj és szűrő cserélve. 4200 óra van most a gépben. Olyan érzésem van mintha nem jönne olaj a szivattyúhoz dehát új a szűrő. Szívó és a nyomóági is.
Ötlet?

#10861 Gepi
2021-09-25 19:18:43

Sziasztok!

Zetor adagolón nem jön ki a dúsító.
Mi lehet a gond? Nincs meg a fordulatszám hogy kilökje vagy kezd szorulni benne valami? El kell vinnem adagolóshoz?

#10860 endypapa_20120
2021-08-26 18:13:14

Válasz Dzsanosi #10858. hozzászólására

"Egy a szivó ága a hidraulika szivattyúéval"

Itt volt a megoldás kulcsa! smile cowboy

Jött egy kósza gondolat ezzel kapcsolatban. Hátha a hidraulika szivattyú nagyobbat szív, mint a váltóé levegősen. Lekapcsoltam a hidraulika szivattyút, és egyből lett nyomás a váltóm! Azóta is jó!

#10859 endypapa_20120
2021-08-26 07:44:06

Válasz Dzsanosi #10858. hozzászólására

Köszönöm a segítséget! Úgy néz ki, nem úszom meg a széthúzást. Igen a tlt szimering volt rossz. 13-as volt benne. Nekem is első gondolat a dupla szimering volt, mert élfért volna a házban, de csak 8-ast kaptam, így a belső nem fért el atengely válla miatt.

Nincs profilkép
#10858 Dzsanosi
2021-08-25 19:22:41

Válasz endypapa_20120 #10857. hozzászólására

Egy a szivó ága a hidraulika szivattyúéval
Ha a hidraulikád működik akkor a váltó szivattyúnál nem kéne hogy maradjon levegő

Esetleg a szívó ági szűrőt nézd meg nincs e eltömődve ha tiszta akkor kampec a szivattyúnak szerintem

Esetleg munkagépeken a fogaskerekes szivattyúkat ugy szoktuk légteleniteni hogy a nyomó ágat lazitani kell mert mire felkapná magátol megsül a szivattyú

Azt tudod csinálni hogy a mérőpontnál szétveszed de szerintem nem sok értelme van
Szét kell húzni megnézni mi lett vele

Tlt nél hol folyt ki az olaj
Szimeringnél ??
Az enyémen megtuningoltan ugy hogy 2 véknyabb lett beütve a kettő között meg zsirral kitömtem
Tengelyt berágta a régi aztán igy gyorsabb volt a javitás
Mashol is fut meg duplán zár

#10857 endypapa_20120
2021-08-25 14:09:11

Válasz Dzsanosi #10855. hozzászólására

Lehet ezt a szivattyút valahogy légteleníteni?

#10856 endypapa_20120
2021-08-22 06:50:09

Válasz Dzsanosi #10855. hozzászólására

Kivan feküdve teljesen az óramutató. Valszeg csak lelevegősödött. Lejtőn orral felfele állt sokat, tlt-nél elfojt vagy 20 l olaj, azóta van ez a gond.
(most árulta el a fiam)smile cowboy
De az istennek sem megy fel anyomás, hiába töltöttük fől.smile cursing

Nincs profilkép
#10855 Dzsanosi
2021-08-21 20:16:05

Válasz endypapa_20120 #10854. hozzászólására

Vannak kényszer kenésű csapágyak is benne amit a váltószivattyú olajoz
De ha nem használsz semmit tlt 4x4 nyul akkor sincs nyomásod ?? Mert ugy még akkor birja egy darabig

#10854 endypapa_20120
2021-08-21 07:17:56

Sziasztok!
Úgy néz ki, behalt a váltó szivattyúm a zetor 12045-n. Kérdés, csak a kardán, elsőhajtás kapcsolásában van szerepe, vagy váltó kenésben is? Sürgős munka lenne még ma. holnap.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A folyamatos virágzás áthidalja a táplálékszegény időszakokat.
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Vis maior, fiatal mezőgazdasági termelői támogatás, AÖP, alapszintű...
Körbálás lucerna
Körbálás lucerna

5.000 Ft

John Deere 1750 max emerge xp
John Deere 1750 max emerge xp

6.000.000 Ft

18.4 R34 (orosz) traktor gumi belsővel
18.4 R34 (orosz) traktor gumi belsővel

30.000 Ft

Lucernabála,  és széna
Lucernabála, és széna

7.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]