Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak638 FtEUR393.7 FtUSD364.96 FtCHF404.69 FtGBP460.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mohaoti08 #3400. hozzászólására
Régebbre ha vissza keresel,valaki fel tette a javítási kézikönyvet! Abban benne van!Meghatározva az emelőtőke magasság,és hézagolás!
Válasz ingesjani #3390. hozzászólására
Hívd fel ezt a számot! Itt van tőlem 300méterre! Van befűzött motorja is,meg mindenféle megoldása! 0670 224 4720. Majd elmondja a lehetőségeket!
Válasz Gepi #3385. hozzászólására Gondolom,hogy az is megteszi ha felhordás előtt zsírtalanítod féktisztítóval, és megvárod az olajfeltöltéssel,hogy megkössön a paszta.
Válasz valutster #3382. hozzászólására
Ha neked megéri a 195 euró+posta akkor itt találsz komplett tömítésgarniturát. De inkább vegyél tömítőpapírt és vágd ki belőle. http://www.agropartner-o-h-b.com/epages/64492797.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64492797/Products/%22Dichtungsatz%20RS%2009%22
Ha jól emlékszem ez a tűzkarika jó bele. A rézalátétre semmi szükség ha jó a hengerfejben a tűzkarika fészke. Azt a rézalátétet valamikor valaki belegányolhatta.
https://www.mltautosbolt.hu/TuZKARIKA-VW-20-3MM-d9081.htm
A kék karikás a tűzkarika a piros karikás tömítőalátét. Próbáld meg kibányászni belőle és meglátod,hogy egyforma a két hfej. Csak vszínü,hogy kifelejtették belőle.
Szia Lipi
A tűzkarika amit kék nyillal piros körrel jeleztem az nincs benne.Amit kék körrel rajzoltam az a hengerfejbe van benne,ebbe ül bele a porlasztócsúcs.A másikban ez nincs.Próbáltam utánanézni hogy milyen hengerfejkialakítások vannak de sajnos nem találtam semmit.Talán az egyik hengerfely az előkamrás a másik meg közvetlen befecskendezésű.
Köszönöm
Sziasztok,
Adott egy 2 hengeres rs motor amiben a porlasztócsúcsot cserélnék viszont a hengerfej kialakítások nem egyformák.Az egyikben látom a dugót a másikban egy szűkítés van.Ugyanolyan porlasztócsúcs volt mind a kettőben.
Mi a különbség a a két hengerfej között,és milyen porlasztócsúcs járna bele az egyikbe és a másikba vagy?
Még egy kérdésem lenne hogy az olajnyomást a kéthengeresmotornál hogyan lehet növelni?
Köszönöm
Válasz asterix6 #3363. hozzászólására
Az nem jelent semmit,hogy azok is 2 hengeresek!!!!!!Kérdezd meg a Nagy-Traktort!
Kell előtét,meg izzítás ellenőrző is!!!!
Üdv!
Még egy kis segítséget kérnék: 2 hengeres motorhoz kerestem előtét ellenállást a fűtőspirálokhoz. Már odáig jutottam, hogy T-16 vagy T-25 -be való is jó lenne, hiszen ezek is két hengeresek. De sehol sem találok... Lenne valakinek ötlete, honnan lehetne szerezni?
Kedves fórumtársak!
Izzítás ügyben kérném a segítségeteket! (nekem ugyan egy 2 hengeres Warchalowski trakim van, elvileg a motor ugyanaz, mint a 2 hengeres Rs09-nél) Hogy elinduljon, jó másfél percig kell izzítanom, de ekkorra már szinte szétég a nyomógomb. (semmi relé és előtétellenállás nincs a trakiban, csak vezeték a kapcsolótól a két spirálig, valószínű mókolták már) Tudnátok leírást vagy tanácsot adni a helyes bekötésről?
Válasz schneider.norbert96 #3328. hozzászólására
2 vagy 4 hengeres ? A 4 hengeresnél vagy felszorult a tőke vagy a szelepek kopottak és az állító csavart nem bírod kiijebb csavarni , hogy legyen szelephézag . A tőke nem bír félrekopni olyan mértékben , a szár felső vége szokott és kiugrik az állító csavar belőle nagy sz hézagnál .
a visszatérő ágat/ágakat nem lehet szerintem úgy bekötni egy hűtőbe hogy az utána a karterba menjen .... túl kicsi a táv... akkormax azt tudnám csinálni mint a deutz traktoroknál hogy a motorolaj nyomócsövét kicserélem bordás csőre és mindet elvezetem be a ventillátor mögé a légterelő lemez alá??
Válasz vinchi #3353. hozzászólására
Szerintem nem szükséges rá olajhűtő, de ha mindenképpen felszerelésére kerül akkor úgy gondolom két lehetőség van, az egyik az olajnyomás mérő csatlakozója, a másik a centrifugálszűrő helyére. Én ezt az utóbbit javasolnám mert az nem mindegyik RS-n van rajta.
Az számomra nem derült ki, hogy 2 vagy 4 hengeres motorról van szó, mert a fenti ötlet a 2 hengeres motornál biztosan működhet, de a 4 hengeres motorokat nem ismerem. Nem tudom van vagy volt-e rajta centrifugálszűrő, illetve, hogy blokkon meg van-e a helye.
nem teljesen. mert hogy hova kötöm a visszafolyó ágat az mindegy,csak a karterba menjen.. az hogy honnan tudok ennél a motornál nyomást vinni a hűtő felé?
3402 hozzászólás
Válasz medikus #3401. hozzászólására
Köszönöm, megkeresem!
Válasz mohaoti08 #3400. hozzászólására
Régebbre ha vissza keresel,valaki fel tette a javítási kézikönyvet! Abban benne van!Meghatározva az emelőtőke magasság,és hézagolás!
Válasz medikus #3399. hozzászólására
Előtöltést!
Válasz mohaoti08 #3398. hozzászólására
Mit akarsz azon állítani?
Sziasztok.rs 09 2 hengeres adagoló beálításhoz szertnék kérni segítséget! Köszönöm!
Válaszoltam a kérdésre amit küldtél nem tudom megkaptad -e ?
Válasz medikus #3393. hozzászólására
Szia
Köszi a telefonszámot, nagy tudású szakember, egy időpontot egyeztetek vele majd elmegyek és megbeszéljük a részleteket hogyan tovább.
RS 09 re permetezőtartály hibátlan állapotban eladó ,hátuljáta szerelhető permetező keret is van ,sokat szortunk vele szőlőt ,szántót .
Válasz medikus #3393. hozzászólására
Lehet olyan műszakban dolgozik hogy még nem volt ideje.
Válasz ingesjani #3390. hozzászólására
Nem nagyon érdekel ez téged! Nem hívtad!
Válasz medikus #3391. hozzászólására
Majd tájékoztass!
Válasz ingesjani #3390. hozzászólására
Hívd fel ezt a számot! Itt van tőlem 300méterre! Van befűzött motorja is,meg mindenféle megoldása! 0670 224 4720. Majd elmondja a lehetőségeket!
Válasz medikus #3389. hozzászólására
Szia
Két hengeres motorrol lenne szó,remélem lehet köszörülni
Válasz ingesjani #3388. hozzászólására
Milyen főtengely,lehet még köszörülni?
Sziasztok
Tudtok valakit aki főtengely köszörüléssel foglalkozik és a hozzávaló csapágyat is elkészíti?
Utána kérdeztem én de, hát mivel a technika régi és a csapágy is elég speciális amit csak szerbiábol lehet beszerezni.
Köszi
Válasz Gepi #3385. hozzászólására
Kérdés hogy gyárilag mi volt ott! Ha volt papír tömítés,akkor érdemes azt tenni!
Válasz Gepi #3385. hozzászólására Gondolom,hogy az is megteszi ha felhordás előtt zsírtalanítod féktisztítóval, és megvárod az olajfeltöltéssel,hogy megkössön a paszta.
Válasz medikus #3383. hozzászólására
A tömítő paszta nem lenne jobb? Elvégre sima karterhez kell.
Válasz valutster #3382. hozzászólására
Ha neked megéri a 195 euró+posta akkor itt találsz komplett tömítésgarniturát. De inkább vegyél tömítőpapírt és vágd ki belőle. http://www.agropartner-o-h-b.com/epages/64492797.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64492797/Products/%22Dichtungsatz%20RS%2009%22
Válasz valutster #3382. hozzászólására
Csinálj! Nincs papirod?
Keresnék kéthengereshez karter tömitést.
Válasz skorgamor #3380. hozzászólására
Szia skorgamor
Köszönöm
Ha jól emlékszem ez a tűzkarika jó bele. A rézalátétre semmi szükség ha jó a hengerfejben a tűzkarika fészke. Azt a rézalátétet valamikor valaki belegányolhatta.
https://www.mltautosbolt.hu/TuZKARIKA-VW-20-3MM-d9081.htm
Válasz Lipi #3378. hozzászólására
Szia Lipi
Köszönöm
Válasz ingesjani #3377. hozzászólására
A kék karikás a tűzkarika a piros karikás tömítőalátét. Próbáld meg kibányászni belőle és meglátod,hogy egyforma a két hfej. Csak vszínü,hogy kifelejtették belőle.
Válasz Lipi #3376. hozzászólására
Szia Lipi
A tűzkarika amit kék nyillal piros körrel jeleztem az nincs benne.Amit kék körrel rajzoltam az a hengerfejbe van benne,ebbe ül bele a porlasztócsúcs.A másikban ez nincs.Próbáltam utánanézni hogy milyen hengerfejkialakítások vannak de sajnos nem találtam semmit.Talán az egyik hengerfely az előkamrás a másik meg közvetlen befecskendezésű.
Köszönöm
Válasz ingesjani #3375. hozzászólására
Az egyikbe benne maradt a tűzkarika a másikba nem. Vagy nem is volt benne
Sziasztok,
Adott egy 2 hengeres rs motor amiben a porlasztócsúcsot cserélnék viszont a hengerfej kialakítások nem egyformák.Az egyikben látom a dugót a másikban egy szűkítés van.Ugyanolyan porlasztócsúcs volt mind a kettőben.
Mi a különbség a a két hengerfej között,és milyen porlasztócsúcs járna bele az egyikbe és a másikba vagy?
Még egy kérdésem lenne hogy az olajnyomást a kéthengeresmotornál hogyan lehet növelni?
Köszönöm
Válasz szmutigibor #3373. hozzászólására
Nincs az indító vége letörve? Láttunk már olyat,és az öntvény be esett!
Semmi sem mozdul se jobbra se balra,.
Válasz szmutigibor #3371. hozzászólására
A fő tengely nem mozog előre hátra? Fésűs az a 2 hengeresnél van ha jól tudom.
Olajnyomás hidegen 3-4 melegen meg 2-tő miután elindul persze. A fésűs szűrő meg nem tudom micsoda mert sosem halottam ilyenről.
Válasz szmutigibor #3369. hozzászólására
Olajnyomàs mennyire megy fel? A fésűs szűrőt szoktad használni?
Minden indítás előtt megszorul a 4 hengeres Rs motor,és nem értjük miért?
Jó múltkor is 2 órát kínlódtunk vele: főtengely kulccsal való tekerése oda-vissza centinként,meg a fogaskoszorú csavarhúzóval való feszegetése árán.
Pedig bőven van benne motorolaj.
Járt-e már így valaki?
Köszönjük a segítséget.
Üdv mindenkinek. Tz4k kistraktoromat cserélném RS 09-re. Bárkinek bármi ötlete vagy infoja van azt megköszönöm. Laci
Válasz salgotamas91 #3366. hozzászólására
A sebességváltón menetirány szerinti bal oldalon van egy felszegecselt tábla azon van rajta.
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem hogy az alvázszámot hol tudom megtalálni.
Válasz medikus #3364. hozzászólására
Köszönöm, felhívom őket!
Válasz asterix6 #3363. hozzászólására
Az nem jelent semmit,hogy azok is 2 hengeresek!!!!!!Kérdezd meg a Nagy-Traktort!
Kell előtét,meg izzítás ellenőrző is!!!!
Üdv!
Még egy kis segítséget kérnék: 2 hengeres motorhoz kerestem előtét ellenállást a fűtőspirálokhoz. Már odáig jutottam, hogy T-16 vagy T-25 -be való is jó lenne, hiszen ezek is két hengeresek. De sehol sem találok... Lenne valakinek ötlete, honnan lehetne szerezni?
Válasz medikus #3361. hozzászólására
Köszönöm szépen!
Válasz asterix6 #3360. hozzászólására
Kell!!!
Válasz medikus #3359. hozzászólására
Köszi az ötletet! Hétfőn be is szerzek egyet! Az előtétellenállás sem kell? Vagy azt kőssem be a spiralok elé?
Válasz asterix6 #3358. hozzászólására
Nem nyomógomb kell,hanem egy Csepel,IFA indító-izzító kapcsoló!Akkor jó lesz!
Kedves fórumtársak!
Izzítás ügyben kérném a segítségeteket! (nekem ugyan egy 2 hengeres Warchalowski trakim van, elvileg a motor ugyanaz, mint a 2 hengeres Rs09-nél) Hogy elinduljon, jó másfél percig kell izzítanom, de ekkorra már szinte szétég a nyomógomb. (semmi relé és előtétellenállás nincs a trakiban, csak vezeték a kapcsolótól a két spirálig, valószínű mókolták már) Tudnátok leírást vagy tanácsot adni a helyes bekötésről?
Válasz schneider.norbert96 #3328. hozzászólására
2 vagy 4 hengeres ? A 4 hengeresnél vagy felszorult a tőke vagy a szelepek kopottak és az állító csavart nem bírod kiijebb csavarni , hogy legyen szelephézag . A tőke nem bír félrekopni olyan mértékben , a szár felső vége szokott és kiugrik az állító csavar belőle nagy sz hézagnál .
Válasz medikus #3355. hozzászólására
a visszatérő ágat/ágakat nem lehet szerintem úgy bekötni egy hűtőbe hogy az utána a karterba menjen .... túl kicsi a táv... akkormax azt tudnám csinálni mint a deutz traktoroknál hogy a motorolaj nyomócsövét kicserélem bordás csőre és mindet elvezetem be a ventillátor mögé a légterelő lemez alá??
Válasz vinchi #3353. hozzászólásáraNem nyomást kellene vinni! Akkor el megy a motorból! Csak a visszatérő ágba lehetne hűtőt betenni!
Válasz vinchi #3353. hozzászólására
Szerintem nem szükséges rá olajhűtő, de ha mindenképpen felszerelésére kerül akkor úgy gondolom két lehetőség van, az egyik az olajnyomás mérő csatlakozója, a másik a centrifugálszűrő helyére. Én ezt az utóbbit javasolnám mert az nem mindegyik RS-n van rajta.
Az számomra nem derült ki, hogy 2 vagy 4 hengeres motorról van szó, mert a fenti ötlet a 2 hengeres motornál biztosan működhet, de a 4 hengeres motorokat nem ismerem. Nem tudom van vagy volt-e rajta centrifugálszűrő, illetve, hogy blokkon meg van-e a helye.
nem teljesen. mert hogy hova kötöm a visszafolyó ágat az mindegy,csak a karterba menjen.. az hogy honnan tudok ennél a motornál nyomást vinni a hűtő felé?