Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 394.17 Ft USD 365.76 Ft CHF 405.19 Ft GBP 461.68 Ft

Fórum

Claas Celtis

Létrehozta: Vendég , 2008-01-08 22:30:40

Kedvencekhez Segítség

739 hozzászólás
Nincs profilkép
#739 balazsferenc581
2020-07-09 09:11:10

Érdeklödnék eggyik naprol a másikra elment a gyorsító fokozat ???

#737 griz
2019-10-14 21:58:14

Válasz Dave #805. hozzászólására

Igen de van egy belső munkahenger is azon volt elöregedve a karmantyú az enged át ezért emelget rá folyton, ha leállítod akkor pedig leengedi az eszközt.

Nincs profilkép
#736 Dave
2019-10-14 21:50:12

Válasz griz #804. hozzászólására

Ennek kívül van 2 munkahenger ami a karokat mozgatja. 1 körösek, így az olaj csak a szelep felé mehet el.

#735 griz
2019-10-14 21:45:00

Válasz Dave #803. hozzászólására

Nekem volt ilyen problem, a hátsó difi fedél alatt van egy belső munkahenger annak kellett egy javítókészlet.A fülke hátsó gumibakja vilt meglazítva, a fülke megemelve amennyit enged, így éppen van annyi hely hogy hozzáférhető a fedél.

Nincs profilkép
#734 Dave
2019-10-13 19:54:13

Claas Celtis 446-hez szeretnék egy kis segítséget.
A hátsó két pont felemelve enged, a gép persze ráemel mindig, de így nem lehet használni. Álló motornál sem kell egy perc és leenged teljesen.
A Fülke alatt lehet a vezérlése, ahová befutnak a bovdenek? Mi lehet a baj? Mennyire macerás azt onnan kiszedni?

Valaki járt már így esetleg? Köszi előre is a segítséget.

#733 Büresz
2019-04-07 11:34:55

Válasz Dave #800. hozzászólására

Igen, pontosan, mert a tiéd mechanikus kapcsolású.

Nincs profilkép
#732 Dave
2019-04-07 11:01:23

Váltó, hidraulikába 10w40 stou olaj kell?

Nincs profilkép
#731 Dave
2019-04-07 09:20:24

Válasz Büresz #799. hozzászólására

A müszerfalon ir valamit ha jól emlékszem de kapcsolót nem láttam.
Akkor ha behúzom a hosszú kart úgy kiválasztom a kivánt fordulatot, hosszú kar viszza és forog. Ez lenne a szakszerű?

Nincs profilkép
#729 Dave
2019-04-07 08:34:33

Válasz Büresz #797. hozzászólására

Ennek bal oldalon mind a kettő.

#728 Büresz
2019-04-07 08:25:13

Válasz Dave #796. hozzászólására

Az ülés jobb oldalánál van egy kar ami a kardán kuplung, azt átváltod, akkor elvileg a műszerfalnál villog a tlt lámpa, utána beteszed a kívánt fordulatba, és a jobb oldalival elindítod. Kikapcsolni is így kell csak fordított sorrendbe. Ha kicsi ellenállásút hajt akkor simán kiszoktam venni a fordulatválasztóval. Remélem érthetően írtam.smile laugh

Nincs profilkép
#727 Dave
2019-04-07 08:19:18

Válasz Celtises #795. hozzászólására

Köszönöm.

A tlt ki-be kapcsolás hogy müködne? Van az ülés mellett egy hosszabb kar gondolom ezzel lehetne kapcsolni ez nem csinál semmit, és van egy 540-1000 váltó, ha ezt üresből elkapcsolom egyből forog.

Nincs profilkép
#726 Celtises
2019-04-07 07:52:50

Válasz Dave #794. hozzászólására

A műszerfalban vannak a visszajelzők felül.
Egy részük cserélhető meg van ami beforrasztott.Műszerésszel kell megnézetni.
Vagy a műszerfal alján van két nagy stekker azokba megszokott törni a forrasztás.Szintén műszerész kolléga.A műszerfalat olyanhoz vidd aki látott már ilyet, mert 250 nettó az új.
A seb. szenzor valószínű rossz. A kalibrálásnak utána kéne néznem. Elméletileg kéne,hogy lehessen. Megpróbálom este elküldeni a menetét.

Nincs profilkép
#725 Dave
2019-04-07 07:44:01

Celtis 446 nem a valós sebességet mutatja hanem sokkal kevesebbet.
Az elsőhajtás visszajelzője sem müködik, de ki be lehet kapcsolni.
Valaki járt már igy, vagy van ötlet a problémára?

#723 Bárány
2017-03-08 06:23:34

Válasz Büresz #788. hozzászólására

A gyári 120-130ezer+ÁFA/db.

#722 csferri
2017-03-08 06:08:08

Válasz Büresz #790. hozzászólására

Akkor legalább van rajta valami minőségi cucc.smile lolsmile lol

#721 Büresz
2017-03-07 22:25:58

Válasz csferri #789. hozzászólására

Igen, habis 5 körül volt, de az aresomon is dettó ilyen csak dunlop feliratos.

#719 Büresz
2017-03-07 20:58:01

Nem volt rajt, aztán ebbe a nagy sárba kell valami.smile laugh Mindenképp forgós kell mert beleér az oldalsó burkolatba különben, bár ezeken valamelyiken fix van, de akkor meg annyit kellene állítanom az ütközőn hogy alig fordulna. A gyárit meg meg sem mertem kérdezni. Remélem nem szakad szét 1 hét után. smile tonguep

#716 Büresz
2017-03-07 20:28:26

Celtis sárvédő legyártása felszerelése,forgós.

#715 Büresz
2017-01-11 20:58:19

Válasz Ádám Zoltán_58033 #782. hozzászólására

Utána kérdeztem, lehet a kupplungot kalibrálni, de csak számítógéppel.

#714 Bárány
2017-01-09 07:07:52

Válasz Ádám Zoltán_58033 #782. hozzászólására

Ha a késlekedés után ugorva indul el, akkor az irányváltó kalibrálása is szükséges lehet. (Ez Arionoknál 500 óránként ajánlott.) Van úgy, hogy az olaj hőmérsékletének változásával ez rosszabbodik, vagy épp javul.
Érdemes "beszerezni" egy Axiál szervizest.

#713 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 21:06:58

Válasz Bárány #781. hozzászólására

ezért éri meg fórumozni, ennek holnap utánanézek...
az a baj, hogy nincs ismerős szervizesem, hogy néha kérdeznék egyet... smile thumbup

#712 Bárány
2017-01-08 21:01:10

Válasz Ádám Zoltán_58033 #777. hozzászólására

A kuplungolás sebességét az Arionokon lehet állítani, mégpedig külön előre és hátra. Gyárilag a hátra egy fokozattal lassabbra van állítva. A Celtisen nem égy van?

#711 Büresz
2017-01-08 20:53:56

Válasz Ádám Zoltán_58033 #779. hozzászólására

Ahhamm de azért mondd ki hogy pár milkacsokival olcsóbb is volt!smile thumbup

#710 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 20:41:47

Válasz Büresz #778. hozzászólására

Azt vettünk minden más munkára, de úgy gondoltam a permetezőt elhúzza, és csak kényelmesebb mint egy MTZ.

#709 Büresz
2017-01-08 20:37:32

Válasz Ádám Zoltán_58033 #777. hozzászólására

Nem kekeckedni akarok de miért nem johnit vettetek?

#708 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 20:33:29

Válasz Bárány #775. hozzászólására

Elég sok gépet üzemeltetünk, és mi szervizeljük őket, tehát van közöm a traktorokhoz...
de valahogy ha hátramenetbe kapcsolom vár egy kicsit és akkor indul el, míg előre azonnal....
mikor a kukorica aratás volt az ősszel rossz körülmények között, nem kapta fel az orrát úgy mint egy MTZ, viszont mikor megindult meg csak erősebben húzta....Én is azt mondom, hogy jó kis traktor permetezni akarok vele, de azért nagyon messzire áll egy john deere-hoz...

#707 Büresz
2017-01-08 20:32:22

Válasz Bárány #775. hozzászólására

Hát nem, de én szeretem.

#706 Bárány
2017-01-08 20:24:38

Válasz Büresz #774. hozzászólására

Mondjuk sokat amúgy sem kell használni, ha nincs rakodós munka.

#705 Büresz
2017-01-08 20:20:55

Válasz Bárány #773. hozzászólására

Van egy areson mint látod a képen is smile laugh én teljesen meg vagyok elégedve a kupplungal meg a celtisen is pedig csak 8 üórát mentem vele de ráéreztem már.

#704 Bárány
2017-01-08 20:11:07

Válasz Ádám Zoltán_58033 #771. hozzászólására

Hiányzik a nyomáspont. Mechanikusnál érezni a pedálon, hogy hol fog, elektromosnál meg semmi változás nincs. Gondolom, erre gondoltál.
Ezt én se tudtam teljesen megszeretni, pedig már 8-9 éve dolgozom "villanykuplunggal".
De kb. ez az összes érvem az elektromos ellen.

#703 Büresz
2017-01-08 19:46:33

Válasz Ádám Zoltán_58033 #771. hozzászólására

Nekem eddig jó volt tök tetszik a gép így elsőre, 3 békában indultam a lámpáknál felnyomtam nyúlba aztán 5 béka, kipróbáltam a váltón lévő kuplunggombot azzal is tök jól tudtam váltani. Nagyon finoman tudok vele mozdulni is.

#702 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 19:36:38

Válasz Büresz #770. hozzászólására
nekem valahogy ez az elektromos kuplung nem jött be.....

#701 Büresz
2017-01-08 19:25:38

Válasz Ádám Zoltán_58033 #766. hozzászólására

Igazából még csak 280 km-t jöttem vele hazáig szóval olyan nagyon nem tudtam rá figyelni meg nem vontattam vele semmit. De a szervizesemmel mentem megnézni is sokat beszélgettünk és kérdeztem tőle hogy itt te kérdezted pár hónapja hogy kicsit cicereg vagy kis hangot ad, azt mondta hogy a mechanikus az más mert szinkron kapcsolós a nyúl béka, az rx az pedig egy bolygóműves lassítással csinálja a lassítást, szedtek szét ilyet de nem tudtak vele semmit csinálni mert az ilyen hangot ad.smile whistling

#700 Büresz
2017-01-08 19:21:50

Válasz Celtises #767. hozzászólására
Ez kíváló köszi. Elvileg elküldtem az emailt a címemmel.

#697 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 19:00:14

Válasz Büresz #765. hozzászólására

had kérdezzem már meg amikor békába kapcsolod változik a hangja?

#696 Büresz
2017-01-08 18:54:32

Válasz Ádám Zoltán_58033 #764. hozzászólására

Nekem 446rx tegnap elött hoztam el, nekem olyan kérésem lenne hogy 1-2 képet kérhetnék valamelyikőtöktöl a szíjnál a légkondi és a légkonpresszor elhelyezéséről?

#695 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 18:51:33

Válasz Celtises #762. hozzászólására

Köszönöm!

Neked elektromos vagy mechanikus irányváltó van ?

A kuplung elektromos?

Nincs profilkép
#694 Celtises
2017-01-08 18:45:23

Válasz Büresz #759. hozzászólására

Írd meg a címed privátban.

#692 Ádám Zoltán_58033
2017-01-08 18:41:20

Válasz Celtises #758. hozzászólására

megkérdezhetném, hogy neked pontosan melyik típusú Celtis van? mert lenne pár kérdésem

#691 Büresz
2017-01-08 17:22:50

Celtisre való homlokrakódó eladó!

#690 Büresz
2017-01-08 17:18:09

Válasz Celtises #758. hozzászólására

Hú azt megköszönöm meg honorálom!smile thumbup

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A folyamatos virágzás áthidalja a táplálékszegény időszakokat.
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Vis maior, fiatal mezőgazdasági termelői támogatás, AÖP, alapszintű...
Repcetoldat,  oldalkasza eladó Biso Integral CX 100 univerzális kombajn adapter
Repcetoldat, oldalkasza eladó Biso...

800.000 Ft

Sipma bálázó
Sipma bálázó

1.800.000 Ft

Cumis kis gidák
Cumis kis gidák

5.000 Ft

Mtz 820.4 klímás Grammer légrúgós üllés
Mtz 820.4 klímás Grammer légrúgós üllés

7.450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]