Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 393.55 Ft USD 368.05 Ft CHF 402.25 Ft GBP 459.35 Ft

Fórum

Keleti traktorok

Létrehozta: ürgolyhó , 2009-02-10 17:43:48

Kedvencekhez Segítség

348 hozzászólás
#348 ürgolyhó
2009-02-17 10:34:11

na kiderül hogy még jó gépek is lesznek

Nincs profilkép
#347 Tomszi
2009-02-16 11:19:42

Válasz #344. hozzászólásra
A darabszámok biztos stimmeltek, akkoriban a Szu egymaga több kombájnt gyárthatott, mint most az egész Világ. A többi már nem valószínű, hogy stimmel...

Nincs profilkép
#346 alesi1982
2009-02-15 21:15:38

Válasz #343. hozzászólásra

Keleti-német legkiválóbb a ESKA-csavarok, mint mai!

Nincs profilkép
#345 alesi1982
2009-02-15 21:13:43

70-80-as éveken minden kiváló anyagokat, csavarok, ekevas, tárcsalap, MGM csapágyok, szovjet legjobb minőségű vasak.... stb.

Mint mai napokat! Már világbajnok kinai anyagokat! sz.r

Régi kiváló kalapács, szerszám.....

Nincs profilkép
#344 Jani X
2009-02-15 21:08:44

Válasz #343. hozzászólásra

Akkor stimmel, mert a szocialista propaganda céllal sok hazugságot írtak már akkor is, illetve átszínezték a valóságot.

Nincs profilkép
#343 szoltán
2009-02-15 20:22:30

Válasz #323. hozzászólásra

Ahogyan Tomszi írta a MEZŐGAZDASÁGI TECHNIKA 1982. 10.szám-1983. 1-szám-1984. 12.-szám írta ezeket a cikkeket.Egyébként valóban úgy volt annakidején,hogy rendszerint 3 szalag dolgozott 1 nyugati exportra 1 szocialista meg hazai piacra 1 pedig a szovjet piacra.Csak 1 példa:Öcsém nyári gyakorlaton volt az NDK-ban.Burgonya kombájnokat szereltek össze.Mikor bemutatták nekik a gyárat,a nyugatra termelő szalagot csak üvegfal mögül nézhették meg.Ott a legjobb szakemberek dolgozhattak a legjobb alkatrészekből.A szocialista piacra dolgozó szalagot már nem védte üvegfal,de ide sem mehettek be,csak távolról nézelődhettek.A 3.szalag szovjet exportra termelt.Itt már ők is dolgozhattak,ezen a szalagon mindegy volt,hogy ki dolgozik milyen minőségben,az alkatrészek sem mindig stimmeltek,de oda az is jó volt.Gondolom,a többi szocialista országban sem volt ez másként!Szoltán.

Nincs profilkép
#342 K.Pisti
2009-02-15 20:20:27

Válasz #340. hozzászólásra

A pair of Steiger Tiger ST-450's




nem keleti, (hál'Istennek)

#341 jd /4650
2009-02-15 20:10:00

Válasz #340. hozzászólásra

TUDOM:))
kiveséztük már a témát:))

Nincs profilkép
#340 Tomszi
2009-02-15 20:07:24

Válasz #339. hozzászólásra
Nem akartam senkit megsérteni, hátha valakinek esetleg tetszik. Monjuk úgy, hogy azért jó: mer nagy.

#339 jd /4650
2009-02-15 20:02:49

Válasz #338. hozzászólásra

:DD
finoman fogalmaztál

Nincs profilkép
#338 Tomszi
2009-02-15 20:00:56

Válasz #337. hozzászólásra
Inkább jó nagy, de azért jól is néz ki.

#337 jd /4650
2009-02-15 19:59:26

JÓ néz ki:))

#336 ürgolyhó
2009-02-15 19:57:05

http://www.belarus.ca/legacy/legacytr.htm

#335 ürgolyhó
2009-02-15 19:51:25

http://www.belarus.com/Models/1770.php

Nincs profilkép
#334 rihard
2009-02-15 19:46:58

Jó a zene

Nincs profilkép
#333 K.Pisti
2009-02-15 19:44:47

Válasz #332. hozzászólásra

http://www.konedata.net/Agritechnica2007-1.htm

#332 ürgolyhó
2009-02-15 19:40:29

Válasz #328 hozzászólá
hol találtad ezt ird már le

#331 jd /4650
2009-02-15 19:39:05

kiváncsi lennék mikor nyekene meg benne valami??

#330 ürgolyhó
2009-02-15 19:38:00

Válasz #328. hozzászólásra

na ilyenre gondoltam én is!!!

Nincs profilkép
#329 Tomszi
2009-02-15 19:34:38

Válasz #328. hozzászólásra
Most már azért összelopkodnak ezt-azt innen-onnan.

Nincs profilkép
#328 K.Pisti
2009-02-15 19:29:00

Nincs profilkép
#327 Tomszi
2009-02-15 19:27:16

Válasz #326. hozzászólásra
Én is hallottam olyan legendákat hogy az Ikaruszban is bemérték a hátsóhidak zajszintjét: a legcsendesebb nyugatra, a leghangosabbak irány a Szu, a többi Mo. v. KGST. Hozzánk is hoztak olyan RÁBÁt amiben újkorán ki volt repedezve a kormány, mint amit a nap elégetett, kamionba, buszba nem tették be, gondolták a traktorosnak meg mindegy.

#326 jd /4650
2009-02-15 19:23:33

Válasz #325. hozzászólásra

igy van
az export országok külön külön befolyásolták hogy milyen minöségü
alkatrészel szerelték össze a gépet
meo 1-1-3-4

Nincs profilkép
#325 Tomszi
2009-02-15 19:12:36

Válasz #322. hozzászólásra
Régi újságokban (Mg Technika lehet ilyeneket véletlenül tatlálni). Az is az egyik baja volt a keleti gyártóknak, hogy különböző minőséget csináltak belföldre, exportra és tőkés exportra(legyen az autó, traktor, teherautó, busz). MTZ-t tényleg most is exportálnak az USA-ba.

#324 Farkas István
2009-02-15 18:27:19

szerintem az MTZ jobb gép mint a nyugatiak. Vettem egy 800-as cyclot.Bekötöttem a hidraulikáját hogy kipróbáljam. A 1025-ösnek 200 baron megy a hidraulikája.Olyan erővel vágta fel a nyomjelzőt,h. a tárcsát a második szomszédból kellett visszahozni.Ez is azt igazolja h. az MTZ a legjobb.( vagy csak azt h. egy barom kivette a nyomjelzőből a szükítőt???)

Nincs profilkép
#323 Jani X
2009-02-15 18:11:32

Válasz #322. hozzászólásra

Ezeket honnan szedted?

Nincs profilkép
#322 Ismeretlen
2009-02-15 18:04:32

Pár érdekességet szeretnék hozzáfűzni a témához:1981 ismét a Szovjetúnió a világ legeredményessebb traktorexportőre.A világ 60 országában vásároltak a szovjet traktorokból,köztük Anglia és az USA.1983:Megkezdték a T-150-es traktor értékesítését Ausztráliában.Ezzel a T-150-es tipus a föld minden kontinensére eljutott.Ez 20000-db.T-150k traktort jelent a föld 30 országában:Szocialista országok-USA-Kanada-Olaszország-Algéria-stb.A T-150-es bekerült a legjobb mezőgazdasági gépekről készített nemzetközi ajánlások közé.1984:A kanadai Farm Progress Show egyik ujdonsága a BELARUS-1500-és1770 traktorok bemutatása.A BELARUS-1500 ekkor már a nyugat-európai piacokon is megjelent.Ezzel nem azt akarom mondani,hogy nincs ezektől jobb gép,de szerintem az USA,Kanada,vagy Olaszország stb. szemetet nem vett volna-ill.venne,mert némelyik országba a mai napig szállítanak Orosz gépeket.Csak azok a gépek nem olyan minőségűek,mint a hozzánk szállítottak!!A hozzánk érkező gépek szerintem kifejezetten a mi tiszteletünkre olyanok amilyenek!!Találkoztam pár olyan géppel régen és ma is ami "tévedésből" kerülhetett hozzánk idegen felirattal más felszereltséggel.Hát ezek szinte elnyűhetetlenek voltak,és semmi olajfolyás.A megkérdezett nyugati vásárlók szerint ezek a gépek:gazdaságos üzemű,egyszerű kezelhetőségű,megbízható traktorok.Érdekességként ennyit szerettem volna hozzáfűzni.Szoltán.

#321 jedi
2009-02-11 22:04:18

Jó éjszakát Neked!

#320 Fan
2009-02-11 21:58:22

Válasz #314. hozzászólásra

nálunk nem fekete sárga és agyag ,a 82-sek 2 fejjel nyomulnak és 30 nál mélyebbre nem is megyünk

Nincs profilkép
#317 Jani X
2009-02-11 21:52:19

Válasz #316. hozzászólásra

Hát, nehezebb nem lett... Itt súly kell a szántáshoz, mert van amikor már örülünk az 5 k/h nak.

#316 Hús Futár
2009-02-11 21:50:45

Válasz #315. hozzászólásra
Azt hittem cseréled nagyobbra az ekét .

Nincs profilkép
#315 Jani X
2009-02-11 21:48:32

Válasz #313. hozzászólásra

3fejes vf rabevwerk.
Ugyan azt, amit korábban.

#314 ürgolyhó
2009-02-11 21:47:06

Válasz #311. hozzászólásra

nem ismerik még az igazi fekete földet

#313 Hús Futár
2009-02-11 21:45:02

Válasz #311. hozzászólásra
Tényleg jani milyen keét használsz majd a turbo ZT után ?

#312 jd /4650
2009-02-11 21:44:07

hogy mik vannak!!!!!!!!!!!!!!!
nekem meg 1 egyeki haverom mesélte hogy az ö kötött földükben a rába 3 ekefejet húzott mikor meg bejött a takony még 1 rábát elékötöttek!!!!

Nincs profilkép
#311 Jani X
2009-02-11 21:42:33

Válasz #309. hozzászólásra

Én is van hogy megemelem.
Ti ezt nem értitek, akik "lisztet" szántotok.

#310 Hús Futár
2009-02-11 21:42:13

Válasz #308. hozzászólásra
Felénk volt de mire megvették a Rábát szétkapcsolták és vitte a 150-es kettősben az eggyest meg vitte a 80-as mtz .

#309 Hús Futár
2009-02-11 21:40:54

Válasz #307. hozzászólásra
utána meg csodálkozol hogy miért olyan ritka foltokban a gabona vagy miért kisebb a kukorica . A mélység csökkéentés csak becsapás . Inkább kapcsolj vissza .

#308 ürgolyhó
2009-02-11 21:40:26

Válasz #305. hozzászólásra

sajna mifelénk nem nagyon emlékszem h lett volna kapcsolásos ih

#307 ürgolyhó
2009-02-11 21:38:58

Válasz #306. hozzászólásra

hülyeség kinoztatni ha nem viszi lehet 5 cm kisebb a szántás mélység de utána ugy is uszoba lököm

#306 Fan
2009-02-11 21:37:47

Válasz #298. hozzászólásra

Azzal ha felemeled valakit becsapsz ,ha sajátod akkor meg magaddal b...ol ki

#305 Hús Futár
2009-02-11 21:37:30

Válasz #303. hozzászólásra
Felénk még nem volt Rába addig a t-150 vitte a 3-as kap csolású 6200-ast de mivel egy két emelkedön nem bírta ilyenkor elékötöttek egy 50-es mtz-t és az segítette fel a 150-est .

#304 ürgolyhó
2009-02-11 21:37:26

Válasz #303. hozzászólásra

itt a volt szövetkezet a rábák helyett vettek 1 deutch agroton 265 (de minek mert kb 600 ha müvelnek) na mind1 de az csak 5 fejet huz

#303 Sz J
2009-02-11 21:35:39

Válasz #295. hozzászólásra

Itt a tszben a kisrábák 4fejes Ihval nyomták a steigerek pedig egyik 5 másik 6 fejes Ihval. De láttam olyat mikor a hatfejes rába elé még egy 82-es MTZ is oda volt láncolva különben egy helyben állt.

#301 Hús Futár
2009-02-11 21:33:21

300

#300 ürgolyhó
2009-02-11 21:32:49

Válasz #296. hozzászólásra

na ez se igy igaz mert a tsz ben éjszaka is jártak mélység nézők (pálcával) mifelénk

#299 Sz J
2009-02-11 21:31:16

Válasz #289. hozzászólásra

Nálunk meg pont fordítva vank kb. 30-as fogáshoz kell a 45 ló. :)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Ezen a két kérdésen dől el a magyar agrárium sorsa?
Ezen a két kérdésen dől el a magyar agrárium sorsa?
A Vidékfejlesztési Program forrásaiból megvalósuló szerkezetátalakítás növelheti...
Hirdetés
Tavaszi-nyári támogatás a termésbiztonság érdekében
Tavaszi-nyári támogatás a termésbiztonság érdekében
Mikrobiológiai biostimulátor segíti a növények növekedését.
Shelterall 15 OV130 tárolósátor (15 m széles,  30 m hosszú,  8,35 m magas)
Shelterall 15 OV130 tárolósátor (15 m...

15.200.000 Ft

VOGEL&NOOT LM-950 3-AS VÁLTVA FORGATÓS EKE ELADÓ
VOGEL&NOOT LM-950 3-AS VÁLTVA FORGATÓS...

1.290.000 Ft

Case Puma 230
Case Puma 230

21.500.000 Ft

THIEVIN 18
THIEVIN 18

7.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]