Hirdetés
Fórum
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- SPC-6 vetőgépek új
- GPS működése új
- Ingyenes RTK korrekció közösségi alapon új
- Szója termesztése új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
Cikkajánló
Hirdetés
Hogyan változtatta meg a digitális átállás a gazdálkodást az Aranykalász Kft.-nél? +VIDEÓ
Közel egymilliárdos beruházással újult meg a teljes géppark.
Sajtóközlemény
61 hozzászólás
Válasz konnyuderu #60. hozzászólására
Nem erint mtz vasarlas, de megoszthatnad bovebben mi tortent.
Válasz gergigergo #59. hozzászólására
Aki traktort akar vásárolni egy jótanács! A Royal Traktor Kecskemét kerülendő. Engem nagyon átvertek!
Válasz #57. hozzászólásra
Köszönöm a segítséged!
Válasz #53. hozzászólásra
Nem lehet ez a típus Magyarországon első forgalomba helyezéssel nem helyezhető forgalomba. Szlovákiában kapható.
Válasz #56. hozzászólásra
Hitelre illetve lízingre történő vásárlás esetén a forgalomba helyezés elkerülhetetlen úgyanis minden esetben a pénzintézet a jelzálog jogát az okmányirodával bejegyezteti / erről az igazolást az okmányirodának ki kell adnia / és ragaszkodik hozzá, hogy a törzskönyv a központi nyilvántartótól hozzá kerüljön. / Mármint a pénzintézethez / . Amikor az ügyfél az utolsó törlesttő részletet is befizette, akkor kap a pénzintézettől egy igazolást, mely igazolás alapján az okmányiroda intézkedik a jelzálog jog törléséről !
A válasz : nem lehet nem forgalomba helyezni.
Heló!
A kérdésem: egy (új)mtz traktor hitelre történő vásárlása esetén létezik olyan hogy az illető (nem helyezi forgalomba) nem kér hozzá rendszámot?
(Mert szerintem ez elméletileg nem lehetséges?)
Ha valaki tud segítsen!
Én 2 éve ölöm a .3-ast szó szerint,de még komoly baja nem volt,csak törődni kell vele.
Válasz #53. hozzászólásra
én nem, ha ez segít
MTZ 923.3-rol ki mit hallott?
Lehet-e Magyarorszagon kapni?
Válasz #47. hozzászólásra
De nem is lehet örökké az öreg 50es és 80assal dolgozni. Ez legalább új. Ha lennének komoly hibái, akkor megbántuk volna, de nincs eddíg!
Válasz #29. hozzászólásra
Középkötött barna erdőtalajon a dunántúlon , Balatonhoz közel. Amúgy árpatarlón.
Válasz #49. hozzászólásra
Azt mondta három van neki és báláz,kaszál stb.
Azért gondolta hogy megvenné tartalékba.
Válasz #48. hozzászólásra
7 évesen 9000 óra?
mit dolgozik ennyit?
Válasz #44. hozzászólásra
Hírdetek egy új váltót a napokba hívtak 9000 -órás 7-éves 1025-be néha kidobja a másodikat.Ja és szecskázos classal báláznak vele amihez kéne 120-ló!
Válasz #45. hozzászólásra
Annyiért tényleg nem érdemes újat venni.
Válasz #45. hozzászólásra
Inkább legyen egy öreg sajátom mint más új szarjával bohóckodjak amit előőtem már páran agyon hajtottak . Meg feltéve ha megkapod mert mikor bálázót akartam tőlük bérelni nem volt mert 3 megyére 1 volt
Axiálnál 160-as fend 6000ft/üo és nem kell újat venni annyit fizetsz amennyit mész!Ja és teljes költség a bérlés!
Válasz #42. hozzászólásra
2400-nál még az mtz-től is elvárható, de 8-10.000 üó-nál is megnézem.
Bár a .3-ról mondják, hogy rosszak, és drágák, a .2-k még elfogadható árban voltak.
Válasz #42. hozzászólásra
Azok még jobvbak voltak mint a .3-aok itt is vgolt egy komának 1025.1 nagyon dicsérte .
Válasz #40. hozzászólásra
Az enyém .2-es 2005-ös 2400-órás és jó!
Válasz #37. hozzászólásra
Ja! Az öreg alatt öreg nyugatit értetted?
Válasz #37. hozzászólásra
A kettő között is van választék!
Inkább egy 2000ü.órás nyugati, mint egy új mtz.
Új mtz-nél még a régi, megbecsült mtz is jobb választás.
Válasz #37. hozzászólásra
Hát csak az öreget 1millerből topra vágod az újról, meg sok jót nem hallani, és 1 vagyon már 1 mtzért...
Válasz #37. hozzászólásra
Hát inkább egy 10-15 éves zetor mint egy új MTZ
Válasz #35. hozzászólásra
Hát inkább egy új mint egy öreg fos!
Válasz #34. hozzászólásra
Aki ennyit kiad érte, az szegény nem lehet.
Válasz #34. hozzászólásra
Meg a hülyéké
Válasz #33. hozzászólásra
Szegény ember szamara az MTZ!!!
Az én Mtz-ém egyáltalán nem melegszik és nem is fog,szerintem őrültség 6-7 misiért Mtz-t venni
Válasz #28. hozzászólásra
Ezt a hozzászólást nevezik / Tárgyilagosságnak / !
Azért jegyzem meg mert sokan ismeret nélkül pálcát törnek a . 3 ok felett .
Igaz nem bozótvágó sárvédője van de azt a lemez sem bírná.
Válasz #30. hozzászólásra
1025.3 :D
Válasz #29. hozzászólásra
Mit nézzek?
nem a 920.3 ról irtam hogy melegszik....... milyen talajon húzol 3,6os tárcsát?
Válasz #21. hozzászólásra
Szerintem meg nem melegszik a 920.3 Ha tiszsták a hűtők lehetetlen túlmelegíteni, ennek a vízszivatyúja meg a ventillátora is más. Ma tárcsáztam 3,6 os tárcsával 9-10km/h és 80on állt a vize. Az meg hülyeség, hogy nem veszi a 9et recsenés nélkül, ugyanúgy lehet vele kuplung nélkül váltani mint bármelyik mtzvel. Ebben csak a darázsderékban más az áttétel 1900as fordulaton megy 40km/h. A műanyagokra tényleg vigyázni kell, ez nem egy bozótjáró 50es. Jolvan persze ez nem egy nyugati, de nem is kerül annyiba. Akinek csak erre van pénze annak ez is jó, csak meg kell becsülni, meghálálja.
Válasz #26. hozzászólásra
Nem én vok. az a fickó. :-))))))
A sárhányásról 1 gondolat...
Tv-ben mutatták vlm.ellik nap...
A gyerek úgy bevolt állva, h. bár nem hányta, hanem falni akarta be a sarat! :-)))))
Mindenáron kúszott és enni akarta az iszapot, alig bírták ketten lefogni. :-DDD
Válasz #25. hozzászólásra
Is-is, de a lényegen nem változtat,letörik ezeknek a rohadék plasztikemtézéknek a SÁRHÁNYÓJA :-)))))
Válasz #24. hozzászólásra
Jó lehetett. :-))))
Sárhányó?????
Te is így mondod?
Találkoztam régen 1 fickóval az szabályosan bepipult amikor meghallotta ezt. :-DDDDD
Aszonta h. az sárvédő nem sh.! :-)))))
Láttam a múltkor egy műanyag MTZ-t aminek mindkét hátsó sárhányója le volt cserélve kék szinü, új lemezesre ( gondolom csak kéket árultak a boltban )
Irtó szarul nézett,ki vele :-)))
Válasz #22. hozzászólásra
ő is 30 fokba, de 3.ba nem melegszik 4.be már igen a motor bírná tárcsával
Válasz #21. hozzászólásra
sztem a 952.2 be is olyan a hütő de nekünk nem melegszik
Válasz #20. hozzászólásra
kicsi a hűtője a motorhoz, ezekkel már nem lehet recsegés nélkül rakni a 9.et- a régieknél volt egy lassító tárcsa, ezekbe nyista
Válasz #19. hozzászólásra
a szinkron csak annyival jobb hogy nem zajos és elég 1 et kuplongolni de sztem a simával is lehet recsegés nélkül dolgozni csak 2-3 kuplungal
a szinkron nekem azért nem jön be mert kevés a váltási lehetőség
amugy van valami gond még a 892vel?
Válasz #17. hozzászólásra
üdv!
mesélj róla valamit lehet beleugrunk egy ilyenbe hirdeték a neten 6,4 ért van erősített hidraulikás, tiéd már olyan? az első kereket hogy kapcsolod benne?
Válasz #11. hozzászólásra
pont a váltója miatt, miért a szinkron váltóval van valami gond?
Mi dec.be vettünk egy 1025.2.Meg vgyok vele elégedve,csak tudomásul kell venni,hogy MTZ.Soha nem lesz olyan mint egy MF vagyJD,hogy csak a jobbakatemlitsem.De nem is kerül 12 millába.
Nem vennék pl NH-t.
Sziasztok.
Nekem 10 hónapos a 920-as és nem vagyok elájlva tőle.
Nem rossz de lehetne sokkal jobb is.
Eddig gond volt a tlt-vel, kuplunggal,kormánnyal, görbe volt egy felni, folyt a hidraulika....
Ha veszel mindenképpen csak garanciával javaslom!
Nekem rakodó van rajta és nagyon jó dolgozik csak a sok apró hiba ne lenne
Válasz #14. hozzászólásra
Há ja!
Válasz #13. hozzászólásra
Akkor miért rakja rá Iván?
Jobb lenne az MTZ-nél ha visszatérnénrk a 20 évvel ezelötti modellhez és minőséghez.
Válasz #12. hozzászólásra
Nem csak a miatt, hanem, hogy ne törjön el.
Mert akkora s@r, hogy a rezgéstől eltörik.
Válasz #9. hozzászólásra
Ezekből a műanyagos MTZkből többet is láttam oldalburkolat nélkül, lehet Iván úgy gyúrt rá a motorra, hogy a hűtőrendszer alulméretezetté vált?