Gázolaj árak 641 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 394.94 Ft USD 363.5 Ft CHF 409 Ft GBP 461.89 Ft

Fórum

Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények

Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29

Kedvencekhez Segítség

640 hozzászólás
Nincs profilkép
#640 tothgazda
2023-09-16 19:20:56

Válasz VW passat #629. hozzászólására

Harmadik adagoló van a motoron, mind a három ezt csinálja.Ha nagyon sürgős az újraindítás(lámpánál lefullad) 2dl víz az adagolóra és indul is. A leállító szelep szorul meg.

#639 mtz1221
2023-09-16 12:48:10

Válasz Lucky75 #638. hozzászólására
Itt régebbi fajta volt amit megkellett ütni a tengelyénél, mert kúpra fogta fel a fogaskerékre. Annál volt ék is, nem lehetett elbacni. Keress rá az adagolóra, hátha a képeknél többet látsz.

Nincs profilkép
#638 Lucky75
2023-09-16 08:01:17

Kedves kollégák!
Segítségre lenne szükségem...
Perkins 1106-E60TA motorról le kellene szedni az adagolót... Le kell bontani a motor egész elejét? A vízpumpa lent, az adagoló laza, de nem jön ki a fogaskerékből a tengely... Meg a jelre állításban sem vagyok biztos...

#637 mtz1221
2023-09-12 21:42:38

Válasz R Sándor #636. hozzászólására
Így jár az ember ha mindenbe beleszól, jó hogy nem számat verted be. smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#636 R Sándor
2023-09-12 21:38:23

Válasz mtz1221 #635. hozzászólására

Bocs meg sem néztem ki válaszolt azt hittem w Passat mert neki van egy új cat motoros MTZ meg egy talán 165 landinije is

#635 mtz1221
2023-09-12 21:20:21

Válasz R Sándor #634. hozzászólására
Nem járunk össze, de szerintem abban.

Nincs profilkép
#634 R Sándor
2023-09-12 21:18:53

Válasz mtz1221 #633. hozzászólására

Tényleg meg közös nyomocsoves, akkor ez miben van landini?

Nincs profilkép
#631 Ati_54087
2023-09-12 20:01:05

Válasz VW passat #629. hozzászólására

Szia, nekem is perkinsmotoros MF em van és van egy új leállítás mágnesem amit nem kellett betenni, ha érdekel szólj. delphi DPA pump valve 12V ENT 220030, IC-e34604.leállító

#630 mtz1221
2023-09-12 13:00:07

Válasz VW passat #629. hozzászólására
Az sem kizárt, de az ac meg a kisszita alatti valami, is csinált már pont hasonlót nálam.

#629 VW passat
2023-09-12 12:21:36

Válasz mtz1221 #628. hozzászólására

Mechanikus AC, cső kipucolva, kis szűrő az adagolóba kipucolva.
Én mostmár hogy jobban átgondoltam, inkább a leállító mágnesre gyanakszom, hogy az melegen megszorul.

#628 mtz1221
2023-09-12 11:23:35

Válasz VW passat #627. hozzászólására
Van neki külön ac-ja ??? Én azt venném szét, valamelyik szelepje, mellé ugrik olyankor. vagy a bemenetnél az adagolón van egy kis szűrő, az alatt egy hengeres szelep az adagolón. Az is tud ilyet csinálni, ha néha felakad. Nem nagy valami kivenni, és kipucolni. két újaddal befogod a végeit, és rázod, akkor kell hogy a szelepje (egy kis hordószerű) szaladgáljon benne. Üzemenyag cső a tanktól az 1ső szűrőig 100%ban tiszta ???

#627 VW passat
2023-09-12 10:37:01

Perkins 1006 motor, mechanikus adagolóval (Delphi) néha olyat csinál, hogy melegen teker, de nem akar indulni. Egyébként hidegen, melegen könnyen indul, de nagyon ritkán amikor előjön, újra indításnál csak teker, ilyenkor várni kell vele, kicsit hűl és újra pöccre indul.
Mi lehet a baj? Kopásra azért nem gyanakszom, mert csat ritkán csinál ilyet.

#626 máris szomszéd
2023-02-05 21:05:18

Válasz mtz1221 #624. hozzászólására

A kis 45-ös kínai fotonra az 1.9-es isuzu motor turbója lett rárakva. Üzemi turbónyomás 1-2 tized bár csak,de sokat dobot a rugalmasságán.

Nincs profilkép
#625 Hajnalgabó
2023-02-05 19:38:04

Válasz mtz1221 #624. hozzászólására

Azért a golftól kicsit odavalóbbra gondoltam, de igazából az is kell működjön. Fordulat a fele, cm3 a duplája így a füst ami hajtja kb ugyan annyi. Nem alarok belőle 300++t mint a golfosok, egy 10-15 nagyon max 20%-ot azt csak el kell bírja

#624 mtz1221
2023-02-05 18:14:51

Válasz Hajnalgabó #621. hozzászólására
+ Bütykös tengely, más szögű szelepek dupla patronos olajszűrő stb. Viszont itt van sok pihent eszű aki 77-es imt-re ( ugyanaz a motor mint a tiéd), rábacott egy golf vagy valamilyen autó turbót, úgy ahogy van a motor, és megy neki.
https://www.youtube.com/results?search_query=imt+577+turbo

Nincs profilkép
#623 Hajnalgabó
2023-02-05 17:52:25

Válasz R Sándor #622. hozzászólására

Van valami rossz tapasztalat, vagy csak vélemény?

Nincs profilkép
#622 R Sándor
2023-02-04 18:28:25

Válasz Hajnalgabó #621. hozzászólására

Szerintem : Ne b@szogasd !!

Nincs profilkép
#621 Hajnalgabó
2023-02-04 17:27:16

A423 motor van egy Mf 284s-ben sima szívó 68Le gondolkodok a turbósításon. Adagolóra + anyag szabályzón kívül kell még valami a motorba? + dugattyúhűtés, nagyobb olajszivattyú, vagy vaéami egyébre gondolok.
Turbónak nyilván kell olajzás, visszafolyó, talán egy cooler sem ártana.
Van valakinek tapasztalata ezügyben?

Nincs profilkép
#620 Hajnalgabó
2023-02-04 17:12:46

Válasz kisromoda #587. hozzászólására

66-os évjáratú Claas Europa nedvesperselyes

Nincs profilkép
#619 R Sándor
2022-07-06 06:40:16

Válasz trakitibi #618. hozzászólására

És eddig jo volt. ? szerintem mérj rá egy külső órával aztán bontsd meg.

Nincs profilkép
#618 trakitibi
2022-07-06 06:28:29

Válasz R Sándor #616. hozzászólására
a motor mechanikus órájával.

#617 mtz1221
2022-07-05 22:13:49

Válasz trakitibi #615. hozzászólására
Szerintem nincs rendben, ha jó az óra. Az olajpumpa házban van egy biztonsági szelep, annak kéne 7.5 baron nyitnia .

Nincs profilkép
#615 trakitibi
2022-07-05 21:03:07

Sziasztok!

Kérdésem lenne hozzátok. Hat hengeres 160 Le-s turbós perkisn motor van egy MF kombájnomban.
Alapjáraton 4 bar az olajnyomás, üzem közben max gázon 7,5.
Normál éréték ez? nem sok a 7,5?
Az olajhűtőnél enyhe deformálódás látszik. Az olajhűtő és szűrőház egy öntvény henger, amin van egy nyomásbeállító szelep,(?) (ez egy fém henger, rugó, golyó.)ezek tiszták, könnyen mozognak.
Egy 6 hengeresnél a 4 és 7,5 bár rendben van?
Köszönöm.
nem vagyok szerelő, minden segítséget szívesen veszek.

Nincs profilkép
#614 szoltán
2022-06-07 21:33:13

Üdv!Egy kérdésem lenne: Tudja valaki az YB 1006-6t PERKINS motor porlasztójának a nyitó nyomását?

#613 VMisi
2022-05-24 14:43:52

Válasz s z e k k a #612. hozzászólására

Acél vagy műanyag tank? Az egyik gépen a búvárcső végén volt egy kis háló és arra rászívta a leváló festéket a tankból a tápszivattyú. Leütöttük a végéről a szűrőt és tettünk be egy átlátszó cserélhető durva szűrőt a búvárcső után egyből . Az rövid idő alatt összeszedte a koszt, és sok éve teljesen tiszta már.

#612 s z e k k a
2022-05-23 23:26:45

Válasz VMisi #611. hozzászólására

A durva szűrő tiszta, le lett cserélve a tápszivattyú újra, tankba bele lett fújva kompresszorral mind a 2 ágába, továbbra is megvan a hiba.

#611 VMisi
2022-05-21 21:37:33

Válasz s z e k k a #610. hozzászólására

A fergében van egy szűrő (inkább egy mini szita) a tápszivattyú előtt kicsivel, a szívócsőben. Kívülről nem is látszik, hogy az. Az ha eltömődött ilyet csinált.

#610 s z e k k a
2022-05-21 18:10:55

Adott egy Manitou 523 3 hengeres perkins motoros, egyik pillanatról a másikra elszállt belőle az erő!(lassan pörög fel, ha alapjáraton jár és valami munkafolyamatot vagy ép előre vagy hátra mennék vele, szinte lefullad, füstölni nem füstöl semmilyet, hidegen melegen indul) A tápszivattyúja működik. Mi baja lehet? Köszi!

Nincs profilkép
#608 seravadasz
2022-01-21 10:41:17

Milyen olajat használtok 6 hengeres perkinsben?

Nincs profilkép
#607 Magister
2022-01-17 19:10:34

Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására

Az indítási nehézség, meg a fehér füst lehet, hogy két dolog...a füst lehet a nem megfelelő motorolajtól is...
Érdemes lenne a kipuf. csonkot levenni ott sokat elárul..melyik henger/vagy mind a ludas.

Nincs profilkép
#605 huczka.zsolt.mic
2022-01-17 18:58:34

Válasz mtz1221 #603. hozzászólására
még nincs nálam. majd rakok.

Nincs profilkép
#604 .Richard.
2022-01-17 13:12:06

Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására

Én a szar porlasztora gondolok. friss gázolajat bele. Uj szűrőt . Levegőt kapjon a légszürőn. . Torokizzito ne hugyozzon bele. Aztán mikor meleg egyenként meglazitani a nyomocsöveket. Mikor szünik a füst porlasztohiba lesz. Vagy fejszelep. Ha nagy fordulaton megy hirtelen odahuzni a smile huhleállitot. Ha akkor elhagyja a füstöt megint csak porlasztora gondolok. Én igy kezdeném.

#603 mtz1221
2022-01-17 11:15:58

Válasz huczka.zsolt.mic #600. hozzászólására
Rakj már pár képet a torok izzítóról meg az adagoló felfogatásáról. Addig is le kellene venni az ékszíjat, és az nélkül felmelegíteni a motort 60-max 80 fokra, hogy melegen bugyborékol e a hűtő.

Nincs profilkép
#602 trikolor5
2022-01-17 07:51:57

Válasz trikolor5 #601. hozzászólására

Van úgy, hogy a tömítés nem jó, ilyenkor szokott segíteni a spray indításnál, de hosszútávon méginkább tönkremegy így. Szóval én elsőlépésben tömítést cserélék, utána lehet pöcc röff.

Nincs profilkép
#601 trikolor5
2022-01-17 07:32:02

Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására

Sprayvel sokszor ne indítgasd, nagyon nem tesz jót.

Nincs profilkép
#600 huczka.zsolt.mic
2022-01-16 23:26:54

Válasz mtz1221 #599. hozzászólására

Lehet, hogy évekig állt. új olaj van benne, nemrég lett összerakva, kérdés, hogy mennyire szakszerűen ... repedés lehet?

#599 mtz1221
2022-01-16 23:16:55

Válasz mtz1221 #598. hozzászólására
A FENÉKET, NEM JÓL OLVASTAM. Ha nem állt évekig akkor az adagolón az előgyújtás szabályozó, szokott szarakodni, az is hasonló tüneteket mutat.

#598 mtz1221
2022-01-16 23:03:57

Válasz huczka.zsolt.mic #597. hozzászólására
10w-40 es új olajat bele, és irtózatosan megdolgoztatni 2-3 napot. Óránkén figyelni az olajszintet, hűtőfolyadékot. Utána leereszteni mindent belőle. Meg a melegítő gyertya levakolásával kellene kezdeni, mert az szokott nyitva maradni állás után.

Nincs profilkép
#597 huczka.zsolt.mic
2022-01-16 22:38:06

Sziasztok!

80 -as évek beli 4hengeres 50+ lóerős perkins motor lehet. egy Renault 88 trakiban. előző tulaj hengerfejet síkoltatta, tömítés, injektor, adagoló padon. a torokláng nem működik, nehezen indul, de sprayyel beröffen. iszonyú nagy fehér füst. jól felpörög, alapjárat elég szép, fehér füst kicsit halványul, de még zavaró. erő van benne. kartergáz nincs. hengerfal repedés elő szokott ezeknél fordulni? víz kerülhet a hengerbe?

#596 mtz1221
2021-09-02 10:22:20

Válasz mtz1221 #595. hozzászólására

Start sprével próbáltátok ? Ha akkor indul és nem habog utánna, akkor nem az AC-nál a gond .

#595 mtz1221
2021-09-02 10:19:16

Válasz mtz1221 #594. hozzászólására

De lehet le kellene előbb venni az elektromos AC-ról az adagoló felé menő csövet meleg motornál, nehogy az AC ne nyomjon melegen .

#594 mtz1221
2021-09-02 10:15:45

Válasz molnar88 #591. hozzászólására

Le kell venni az adagolót. Minden 3.-nak valami nyelv megszokott szorulni ami a röpsúlyokat működteti ha valami kösz kerül alá.

Nincs profilkép
#593 Ares 826
2021-09-02 08:01:16

Válasz molnar88 #589. hozzászólására

Milyen megoldású az üzemanyag ellátó rendszer kisnyomású vagy magas rendszerű?

#592 máris szomszéd
2021-09-01 23:02:03

Válasz molnar88 #591. hozzászólására

Az adagoló mágnes szelepének nem lehet direkt áramot adni?
Vagy egyszerűen ki venni a mágnes szelep belsejét,viszont akkor nem lehet leállítani. (így gyógyítottunk egy korando-t de legalább haza tudott menni)

Nincs profilkép
#591 molnar88
2021-09-01 22:11:28

Válasz R Sándor #590. hozzászólására Próbáltuk a vizes módszert, egyszer sikerült de vagy 2-3 alkalommal nem. És akkor a relés megoldás jött be. Relé ki, 1-2 percre hűtőtáska majd vissza és indult. Az gép most múlott 2 éves 615 üó-val... beba..na ha az adagoló viccelne nem?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tudja-e támogatni az informatika az energia-megtakarítást? Naná! +VIDEÓ
Hirdetés
Így válasszunk költséghatékonyan tavaszi gyomirtó szert a kalászosokba – kompromisszumok nélkül!
Búza szalma
Búza szalma

3.500 Ft

Mikrogranulátumszóró
Mikrogranulátumszóró

70.000 Ft

Spc 6 soros gumikerekes vetőgép eladó
Spc 6 soros gumikerekes vetőgép eladó

280.000 Ft

Kúpos rönkhasító - JANSEN JSK-500-EURO
Kúpos rönkhasító - JANSEN JSK-500-EURO

2.200 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]