Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
A biológiai termékek a gazdasági hatékonyság eredményes és fenntartható eszközei
Alkalmazásukkal magasabb terméshozamokat lehet elérni.
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
197 hozzászólás
Válasz mtz1221 #195. hozzászólására
valami összvér ez.
ez egy hormonzavaros tz4k.
Válasz mtz1221 #195. hozzászólására
Kerülnek helyett kedvelnek akart lenni.
Válasz fexco #192. hozzászólására
Hű de lenéző lettél, miért nem örülsz hogy valami elkezdődött ??? Boszniába 15 rendelésük lett a demógépük után, csak jelent valamit. Téged az asszonyok a kinézeted, vagy más miatt kerülnek ???
Válasz RkTomi #190. hozzászólására
Hátsó része egyezik az én kis törökömével mm-re.
Válasz RkTomi #190. hozzászólására
Válasz RkTomi #190. hozzászólására
ugynéz ki mint 1 elba...szott tz4k.....
Válasz RkTomi #190. hozzászólására
Jó dolog, megy ázsiába meg afrikába, ide haza meg annyi adót raknak rá mire forgalomba kerül hogy ne érje megvenni Mindegy happy end
Indul a sorozatgyártás
Válasz dnsv #169. hozzászólására
"A környezetvédelem nem a facebookon kellene, hogy kezdődjön, hanem azon, hogy mindenki kidobja a szemetét a kukába nem pedig az úton és mezőségeken dobja el, ahol éppen rájön... Az állatok szebben élnek"
Milyen igaz és ebben sajnos traktoros ismerőseim is ludasak , mert a gyepem egy fő-földút mentén van , nos majd minden nap van italos , alkoholos doboz is eldobva , mert kifelé menet megveszi a faluban , útközben megissza , hogy mire hazafelé megy a melóból már ne legyen + a szonda!
Válasz envagyok2 #187. hozzászólására
Azt csak hiszed…
Válasz Maszek Zs #180. hozzászólására
ha megnézitek a cég beszámolóját, akkor 20+% és 30+% közötti árbevétel arányos adózott eredménnyel értékesít, ennyit valszeg az axiál se keres a zf váltókon...
Válasz szanberg #185. hozzászólására
A lentibb linken 25000 euróért hirdették 19-ben bukókerettel. Anyiért fülkés klímás 85 lovas 4100 kilós törököt lehetett akkor venni.
Szerintem itthon is kertészetekben faiskolákban gyümölcsösökben kis szántó területeken kiváló egyszerű masina lenne, a sok kínai meg vietkong izék helyett.
Nekem tetszik, ha lenne olyan ágazatunk ahová ilyen kis szeker kell, simán megvenném.
Válasz mtz1221 #183. hozzászólására
Boszniában is van. oda pont jó is a hegyekbe.
https://www.facebook.com/masinahunnia/posts/za-sva-dodatna-pitanja-i-informacije-kontaktirajte-nas-putem-telefona-watsapp-a-/783989668654141/
Válasz .Richard. #181. hozzászólására
""Csak az magyar aki összerakta.""
Ez igaz!
A többi is csak ez megragadta a szemem.
Válasz Maszek Zs #180. hozzászólására
Mitől legyen elfogadható? Csak az magyar aki összerakta. Meg a gumiban a levegő. Amugy a motor az jo ide? Az sem mert a kipufogo a szabadba megy. Semmi nincs rajt amiért itt megőrülnek.
Én csak arra gondoltam,hogy itt miért nem lehet elfogadható áron venni??
Válasz Maszek Zs #173. hozzászólására
Egy ott dolgozót meghívnék egy sörre és elbeszélgetnék vele erről
Válasz Ares 826 #175. hozzászólására
Most jöttek le a fáról, mit adnál a kezükbe fendted ??? Gondolom Adblue sem kapható az egész kontinensen. Majd 20-30 év múlva felkészítik őket rá szép lassan, mint minket.
Válasz Maszek Zs #173. hozzászólására
Igaz. Ha könnyen kezelhető minimális gomb van rajta és nem érzékeny a hűtő levegőszűrő fúvatásra, akkor nem győzik majd gyártani nekik. Itt ez a helyzet a használt rakovicákkal, dupla áron mennek mióta az afrikaiak bolondulnak érte. Több helyen is van felújító üzemük, ahol újat csinálnak belőlük.
https://agriemara.com/en/product/imr-76
Válasz Ares 826 #175. hozzászólására
Szerintem fogják ott is. Csak elöbb meg kell etetni a népet. Biztosan valami kedvező feltételekkel veszik 10millioért ott ahol traktort használni tanulnak. Nekik futja rá nem? Furcsa egy cikk.
Válasz Rabó001 #174. hozzászólására
Csak a köcsög eu vezérek szívatják a népet, senki más sehol!
Válasz Maszek Zs #173. hozzászólására
Semmi konkrétumot nem ír, még egy eladási darabszámot se. Azzal semmi újdonságot nem mondott a cikk, hogy Afrikában egyszerűbb gépekre van szükség. Ez így van. És az összes gyártó Afrikában egyszerűbb traktorokkal van jelen. Sőt, minden más piacon is, ugyanazt a John Deere traktort is mondjuk Kazahsztánban kipufogógáz utánkezelő meg Adblue rendszer nélkül adják, ha ott az előírások miatt nem kell rá.
Igaz lehet??Link
Válasz Sanyee #153. hozzászólására
a 95 kWh-s akkuból hogy lehet kivenni 5-7 órán keresztül 100 kW-ot?
Válasz dnsv #161. hozzászólására
Ameddig a használt gumi hegyekben áll addig az akku is. Ujrahasznositva goondolom plusz drágulást kap . Atom adja a legnagyobb termelést. Addig az sem jo ötlet. Valami más kéne. Mintha elkerülné a kordé a szamarat.
Nem kell ezt a témát túldilemmázni. Nem csak a li akkuk ára, de pusztán az a tény, hogy nem lehet napi 24h-ban hajtani (8-10h-t sem lehet velük talajozni), már ez kizárja, hogy elterjedt technika legyen ebben az ágazatban. Ez egyébként a kamionos verzió akadálya is. Felvetették az autópályás "töltősáv" ötletét is, de bitangul drága ötlet.
Úgyhogy az egyetlen jelenleg életképesnek tűnő villany megoldás az üzemanyagcellás hidrogén lehet. Személyautóban már piacon vannak, komoly hatótávval, és a kamionos verziók is hamarosan révbe érnek. A kamionos verziók után a mezőgazdasági vontatókra való méretezés már magától értetődő.
Válasz Földönfuto #168. hozzászólására
Attól, hogy az emberek 90% nem megfelelően használja attól nem a műanyag a hibás.
A műanyag úgy kerül a környezetbe, hogy valaki oda dobja. Az ember a hibás, nem pedig a műanyag.
Én nem győzöm szedni az utcán a házunk körül az energia italos, pálinkás és ivóleves dobozokat. Nem a szemét dobja el magát, hanem az ember dobja el. Pártól már kérdeztem, ha annyi energiája nincs attól a sz*r létől, hogy a kukáig elvigye minek issza.
A környezetvédelem nem a facebookon kellene, hogy kezdődjön, hanem azon, hogy mindenki kidobja a szemetét a kukába nem pedig az úton és mezőségeken dobja el, ahol éppen rájön... Az állatok szebben élnek.
Válasz mtz1221 #167. hozzászólására
Sajnos nincs ez átgondolva rendesen,de most aztán ez menti meg a világot.Annak idején amikor bejött a műanyag korszak,az volt a megmentő,az erdők megmentője stb.Mára a környezet egyik fő szennyezője,lehetetlen tőle megszabadulni.Valószínű ez a "minden legyen elektromos" elképzelés is nagy bukta lesz.De most ezt verik az emberek fejébe.
Lesznek itt még érdekes dolgok a szeméttel, attól hogy uniósok vagytok a nyugat még keletinek tart benneteket is. Montenegróba francia cég megvett egy darab földet a tengerparton és 4000 tonna veszélyes hulladékot tárolt rajta 5-6 évig. Mire valakinek elege lett hogy őrrel őrzik a semmit éjjel nappal, és elkezdtek utána járni a dolgoknak. Nehogy még sírás legyen nálunk/nálatok a vége a nyugat elektromos mániájának.https://www.slobodnaevropa.org/a/31141551.html
Válasz Ares 826 #154. hozzászólására
Évi 750 óra használat után a gyártó 20 év után 20%-os akkumulátor kapacítás csökkenést jósol.
45 perces töltés meg nem a házi töltésről lesz. Szóval biztos nappal megy, este tölt játék lesz.
Válasz dnsv #164. hozzászólására
Ha megáll a szél csak menni kellene,de ha 1-2 hétig nincs áram akkor nagy gáz van.És ez manapság sajnos nem is olyan ritka.Az e autó ilyenkor halott.
Válasz Földönfuto #163. hozzászólására
240km/h sebességű szélben én biztos nem kocsikáznék se dízellel, se benzinessel.
Nem gondolnám, hogy haváriás eseményekre érdemes méretezni, mert akkor mindenki betonbunkerben lakna és a vízbű venné ki a zOxigént.
Válasz dnsv #161. hozzászólására
Csak pl.most olvasom,hogy az usában százezrek vannak áram nélkül.Ilyenkor nem egy nagy előny az elektromos autó.
Válasz .Richard. #158. hozzászólására
A füst is itt maradt velünk, csak nem látható formában!
Nem rossz dolog ez, sőt! Rohamtempóban fejlődik a tudomány, van 10-20 évük kitalálni, hogy mihez kezdenek a líthium aksikkal. De kifogják találni, mert nagy üzlet lesz az újrahasznosításuk.
Én azt is eltudom képzelni, -amilyen tempóban fejlődik a lakossági űrprogram- hogy kifogjuk lőni az atomhulladékot az űrbe.
Én mindenesetre várom… meg azt is, hogy az elektromoso Ford F150-re legyen egyszer pénzem
Úgy látom nagyon negatívak vagytok az elektromos technológiával kapcsolatban.
Pedig a mai világban az akksik fejlesztésén van a fő hangsúly. Tele vagyunk napelemes rendszerekkel, melyek nem tudják tárolni a villamos energiát.
Én biztos vagyok benne, hogy pár éven belül a jelenlegi energia dupláját lesznek képesek tárolni az aksik fele akkora méretben. Sőt még az újrahasznosítás is meg lesz oldva.
100%, hogy az elektromos meghajtásé a jövő. Precízen szabályozható, nem kell sebességváltó, bődületes nyomatékot tud és megújuló.
100% repce olajhoz vajon mit szólna egy CR rendszer? Akkor lenne rentábilis a dízel motorhoz való ragaszkodás.
Válasz Nyomasek Bobo #157. hozzászólására
Ha meg jobban bírja a derekad,akkor kihúzol magad után egy dízel aggregátort,és szánthatsz éjjel nappal.
Válasz .Richard. #158. hozzászólására
Meg lesz még ennek a böjtje.Plusz még az időjárási katasztrófák miatt nagyon sebezhető lesz ez,hogy minden az elektromos energiára épül.Na de sok mindennel járt már így az ember.
Válasz Ares 826 #154. hozzászólására
Nagyon ugy néz ki,hogy egy idő után belefulladunk az atomhulladékba meg a litiumos akksi szemetébe. Az akksit a tudomány szerint nem lehet ujrahasznositani. Ami kb.10 év mulva hatalmas gondot jelent. Olom savas akksi az ok. Szoval ez nem száll a levegőbe mint a füst. Megy a talajba .fura ,hogy ma minden akkus.
Válasz Sanyee #153. hozzászólására
Az 5-7órás üzemidő pont nekem való...meg a derekamnak
Válasz Ares 826 #154. hozzászólására
A lítiumosnál is? Ebben tuti nem ólom akksi van.
Válasz Sanyee #153. hozzászólására
De kiraly!!!
Erre már érdemes spórolni.
Jókat írnak róla, pár év múlva kiderül.
Válasz Sanyee #153. hozzászólására
No ja 45 perc aztán azt az aksi hogyan is fogja bírni hosszú távon! Mert ugye minél gyorsabb a töltés annál jobban használódik romlik az állapota az aksinak töltés közben! Okosok azt mondják kíméletes töltés a kapacitás 10% lehet maximum, az felett romlik az aksi! Na nekem ilyen villanyszar soha nem fog kelleni az tutker!
Válasz Ares 826 #151. hozzászólására
Igen az.
https://www.agroinform.hu/gepeszet/ime-az-uj-torok-elektromos-traktor-50719-001
Az első gépük tisztán elektromos meghajtású, akkumulátoros üzemmóddal, 5-7 órás folyamatos üzemidővel. Az akkumulátor 95 kilowattórás, a villanymotor 130 LE állandó és 160 LE csúcsteljesítményű, ami a kardános kihajtásra szintén átvihető. A traktor állandó 4x4-es meghajtású. Az újratöltés akár 45 perc alatt is lehetséges, töltőberendezéstől függően.
Válasz Ares 826 #151. hozzászólására
Az nem KH, hanem orosz klíma! Télen hideg, nyáron meleg...
Válasz Sanyee #149. hozzászólására
Mi ez villany traki???? Fasza lehet vele melegben ilyen KH klímával dolgozni! A KH klíma KH= kereszt huzat!
Válasz Sanyee #149. hozzászólására
Nem pont Renner traktor, de hosszútávon már ilyen traktorokat lenne érdemes gyártani (kisgazdaságoknak). Egy jó időre minden emissziós követelményt teljesítenek is.
Válasz Gepi #146. hozzászólására
Újjá született a legendás magyar traktor? Semmi köze a Dutrához. Elég gyenge marketing fogás ezzel takarózni.