Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak638 FtEUR394.63 FtUSD365.36 FtCHF403.55 FtGBP461.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez nem hült vissza amíg jó volt a termosztát. A 82-esbe is amióta az új termosztátház van azóta felmegy a zöldig a mutató alapjáraton is, meg a 820-asba is, abba már cserélnem kelett a termosztátot de jó.
Ahogy latom nalatok a 1021 eleg slager gep. Itt kapni se lehetett sose.
En is igy gondolom, a .7-esek meg mar dragabbak, mint a koreai vagy torok traktorok. Aztan nem tudom azok mennyivel jobbak. Eri e a kulonbozetet. A 892 helyett akartam mast, de ilyen aron nem. Eleg megbizhato az, igy marad, kap egy uj k27 turbot es klimat. Ha meg ismerosek annyira megharagudnak a 1523-ra akkor felaron megveszem toluk
A 1221 meg marad apolo trakinak. Valoszinu ugy 1000 evet elmenne.
Nem viszkós csak a könyv szerint, de direktbe hajt mindig. Hűtőtakaró ezeken nincs. De jó lenne bele olyat találni ami úgy működne mint a gyári, ami 3 évet birt.
Cseszné meg Ursula meg a többi Amerikabérenc aki szerint majd az mtz termosztát bojkottja térdelteti meg az Oroszt!
Válasz Gumóka #3902. hozzászólására
az a gond azért fel kéne menni Újvidékre vagy Szabadkára. Ha meg postán küldik, vagy ide ér egy hét alatt vagy nem. De ha nem sürgős megoldjuk majd valahogy. De ki kell keresni, lesz az márkásban is, vagy oroszban északi oldalakon ahonnan lehet rendelni.
Válasz Gabi 07 #3892. hozzászólására
Legközelebb szabadkán lesz. De nem 80-van, hanem 87 fokos az ami beáll 80 fok környékére. meg a kis golyó ha nincs benne, akkor az is -10-15 fokra beállni. Ha jól emlékszem a kamaz kamionokban meg az uaz autókban is ugyanilyen van,ott próbálkozz 87 fokossal. Meg már nem elekton, hanem coatz a gyári beszállítója.
Azok komoly motorok mar az mtzhez kepest. Az MTZ-nel is mukodhetne ugy, de egy normalis hutosapkat nem tudnak gyartani
Haver volt segiteni JD-vel, aztan elpukkant egy cső, azon a nyomason ami a 100fokos rendszerbe van azonnal kilotte az osszes vizet… MTZ-nel meg a lyukas csovet szig.szalaggal korbe tekertem es meg a szezont elbirta Persze ez nem azt jelenti, hogy szar a JD.
Most ha marhára ráérnék, kiszedném az enyémből, összenézném a feliciával, mert abból meg kidobtam most egyet, az jó lenne e.
Gabi!
Nálad az lesz a baj szerintem, hogy ugyan jól nyit, de nem zár rendesen vissza, így túlhűtésed van.
Tehát olyan termo kéne, ami hőfokon tart.
Viszkós már a traki, vagy a tied nem?
Ideiglenesen próbáld meg részben takarni a hűtőt.
Mondjuk én már nem tudom, milyet vettem az enyémbe annó, 5 éves, de megy, házzal együtt cseréltem még.
Terheletlenül 60-70 fok, terhelésen beáll 85-re, aztán megy, nyáron a 40 fokba is.
Hidegen 10-15 perc és már 50 a hőfok.
Este megpróbálom kikeresni habis számlák közül, hátha meglesz.
Pontosan. En a .3-ba J1532015 ezt vettem. Egesz jol mukodik, igaz csak 76fokos. 1mm-t kellett leszedni belole. Tobb ismerosnek mar ilyen van benne.
Jol mukodnek a szankciok. Amugy vicc, hogy ezek esnek ala…
Nem a mérettel van a gond, hanem hogy nem tartják az üzemi hőfokot. 60 fokos motor meg picit még kokszol, ami nem jó! Lassan már Minszbe kell menni alkatrészért!
Kisérletezni meg nem hiányzik, 3 párat már beleraktam potyára.
Mostmár gyakorlati tapasztalatra lenne szükség. Ja és 1523.3 az alany!
mtz1221 délvidéki gazdatárstól érdeklődnék, hogy nálatok lehet kapni belevaló termosztátot a 6 hengeresbe? D260 motor katalógusban egyformát ír a 136,158,212,253,280 lóerős típusokhoz, TC 107-1306100-02. Érdekes, hogy amit meg a gyárban beleraktak az T117-01 (80Cfok, elekton). Itt a gyár raktárában Horton azt mondják, hogy szankciózta az EU a termosztátokat is ezért nincs. Már a 3. pár van benne, ami a kereskedők szerint jó bele, de terhelésre felmegy a víz hőfok a termosztát nyitási értékére (80,87 (C fok) majd valamennyi alapjárat vagy részterhelés után lemegy 60-65 fokra. A gyárival meg beált 80 fokra és onnan nem mozdul akár mit csinált a gép. Már nem tudom honnan tudnék belevalót szerezni ami jól is működik!
Hát a 1221 váltója tuti bexarna akkora fordulattól. Azért a 2-es csoportba is szép hangja van már 4-es fokozatba. Annak nemigen tenne jót szerintem a 2000 feletti fordulat.
Na kíváncsi leszek ez mire forog ki, hátha még olcsóbban üzemeltethető traki volna. Nekem nem bír ki egy napot sajna a kis tank miatt. Egy nap 50ha-t le tudok kombizni, de egyszer haza kell jönni tankolni.
Válasz MTZ1221.3 #3888. hozzászólására
Autó ami 8at eszik benzinből, gázból 8.5öt, dieselből meg 6ot. Árban sokkal jobb lenne a fogyasztása. Meg mennyire eresztették el a fordulatot, 3000nél már érdekes lesz a váltó is.
Főleg, hogy a .3-as lamellás, annak még annyi bajának se kéne lennie.
Van egy állattartó telepen ismerősnek, takarmánykiosztó kocsit hajt egész évbe, azon még gyári a kuplung is Igaz még az régebbi, lehet jobban össze sikerült rakni az orosznak. Pedig ütve van ám bőven, azért is vettem én is ezt, ha ott kibírt annyit, nálam elmegy 30ezer órát.
Igaz most a 3m-es 4késes altalajművelő felkérdezte az első kardánt, úgyhogy holnap 1órás szerelés lesz, ha jóidő lesz.
Válasz csferri #3869. hozzászólására
Létezik. Mert van itt tszben ahol napi 5-7 munkaórát mixer kocsit hajtatnak vele, és csak a fékszalag részét cserélgetik pár havonta.
3919 hozzászólás
Válasz Gabi 07 #3917. hozzászólására
Rendelhetsz.
Válasz MTZ1221.3 #3914. hozzászólására
2 tonnás vetőgépekre, VF ekére függesztett gépekre, nincs is jobb tőle a kategóriájában, a nagy féltengelyek miatt.
https://www.youtube.com/results?search_query=mtz+belarus+1021
Válasz Gumóka #3915. hozzászólására
Ez nem hült vissza amíg jó volt a termosztát. A 82-esbe is amióta az új termosztátház van azóta felmegy a zöldig a mutató alapjáraton is, meg a 820-asba is, abba már cserélnem kelett a termosztátot de jó.
Válasz MTZ1221.3 #3914. hozzászólására
Itt jöttvelem szembe múltkor, basak 100 lovas, 18+fa, de nem akarok hazudni...
Mondjuk én nem tudom a 892.2-ket miből faragták össze, de azok itt is bizonyítottak már.
Válasz Gabi 07 #3913. hozzászólására
Alapjáraton nekem is visszamegy.
Tipp, ne állj meg!
Válasz mtz1221 #3912. hozzászólására
Ahogy latom nalatok a 1021 eleg slager gep. Itt kapni se lehetett sose.
En is igy gondolom, a .7-esek meg mar dragabbak, mint a koreai vagy torok traktorok. Aztan nem tudom azok mennyivel jobbak. Eri e a kulonbozetet. A 892 helyett akartam mast, de ilyen aron nem. Eleg megbizhato az, igy marad, kap egy uj k27 turbot es klimat. Ha meg ismerosek annyira megharagudnak a 1523-ra akkor felaron megveszem toluk
A 1221 meg marad apolo trakinak. Valoszinu ugy 1000 evet elmenne.
Válasz mtz1221 #3903. hozzászólására
Ezt a cikkszámút már próbáltam, 80 foknál nem ment feljebb terhelve, de visszahült alapjáraton.
Válasz MTZ1221.3 #3911. hozzászólására
Vagy politika az egész, hogy mindenki elforduljon az mtztől. Nálunk meg dübörög 1000el, jobban mint eddig az 1523-sig. Aki 1x belenyúlt egy használt nyugatiba, az mind visszamegy mtz-re.
https://www.facebook.com/AGROPANONKA/?locale=sr_RS
Válasz Gumóka #3909. hozzászólására
Elso hajtas kardant sem igazan lehetett kapni. Ki tudja miert nincs. Komplett motor meg van, kerdeztem hogy abba sincs termosztat?
Válasz mtz1221 #3908. hozzászólására
Írtam viberen
Válasz Gabi 07 #3906. hozzászólására
Főleg, hogy a Fehérorosz nem is Orosz, de ebbe most nem mennék bele...
Az amúgy is vicces, hogy van, ami jön, van ami meg nem...
Ez nem szankció, ez egy faxság...
Válasz Gabi 07 #3906. hozzászólására
Válasz Gabi 07 #3905. hozzászólására
Arra, mert ott is elmegy 10-15fok, ha csak luk van helyette.
Válasz Gumóka #3897. hozzászólására
Nem viszkós csak a könyv szerint, de direktbe hajt mindig. Hűtőtakaró ezeken nincs. De jó lenne bele olyat találni ami úgy működne mint a gyári, ami 3 évet birt.
Cseszné meg Ursula meg a többi Amerikabérenc aki szerint majd az mtz termosztát bojkottja térdelteti meg az Oroszt!
Válasz mtz1221 #3900. hozzászólására
"a kis golyó" alatt a termosztát peremén a kis légtelenítő furatba lévő mozgó drótdarabra gondolsz?
Válasz Gumóka #3902. hozzászólására
az a gond azért fel kéne menni Újvidékre vagy Szabadkára. Ha meg postán küldik, vagy ide ér egy hét alatt vagy nem. De ha nem sürgős megoldjuk majd valahogy. De ki kell keresni, lesz az márkásban is, vagy oroszban északi oldalakon ahonnan lehet rendelni.
Válasz mtz1221 #3901. hozzászólására
Ennek mérj már utána, úgy is lesz belőle 87-90 fokos más számon.
https://vizhuto.arukereso.hu/gates/termosztat-hutofolyadek-gates-th43080-p1039563532/#termek-leiras
Válasz mtz1221 #3900. hozzászólására
Ismerősöd hozza majd Attis cuccát remélhetőleg, pár darabot nem tudna elhozni idáig? Vagy ilyenekkel nem foglalkozik?
Kapuban fizetem neki forintba.
Válasz mtz1221 #3900. hozzászólására
Válasz Gabi 07 #3892. hozzászólására
Legközelebb szabadkán lesz. De nem 80-van, hanem 87 fokos az ami beáll 80 fok környékére. meg a kis golyó ha nincs benne, akkor az is -10-15 fokra beállni. Ha jól emlékszem a kamaz kamionokban meg az uaz autókban is ugyanilyen van,ott próbálkozz 87 fokossal. Meg már nem elekton, hanem coatz a gyári beszállítója.
Válasz Gumóka #3898. hozzászólására
Azok komoly motorok mar az mtzhez kepest. Az MTZ-nel is mukodhetne ugy, de egy normalis hutosapkat nem tudnak gyartani
Haver volt segiteni JD-vel, aztan elpukkant egy cső, azon a nyomason ami a 100fokos rendszerbe van azonnal kilotte az osszes vizet… MTZ-nel meg a lyukas csovet szig.szalaggal korbe tekertem es meg a szezont elbirta Persze ez nem azt jelenti, hogy szar a JD.
Válasz MTZ1221.3 #3896. hozzászólására
Jó az a 76 fok, terhelésen ad még úgy is rá a motor.
Egyébként érdekes, van most 2 új volvo motoros retyónk, azok 100-on mennek...
Válasz MTZ1221.3 #3896. hozzászólására
Most ha marhára ráérnék, kiszedném az enyémből, összenézném a feliciával, mert abból meg kidobtam most egyet, az jó lenne e.
Gabi!
Nálad az lesz a baj szerintem, hogy ugyan jól nyit, de nem zár rendesen vissza, így túlhűtésed van.
Tehát olyan termo kéne, ami hőfokon tart.
Viszkós már a traki, vagy a tied nem?
Ideiglenesen próbáld meg részben takarni a hűtőt.
Mondjuk én már nem tudom, milyet vettem az enyémbe annó, 5 éves, de megy, házzal együtt cseréltem még.
Terheletlenül 60-70 fok, terhelésen beáll 85-re, aztán megy, nyáron a 40 fokba is.
Hidegen 10-15 perc és már 50 a hőfok.
Este megpróbálom kikeresni habis számlák közül, hátha meglesz.
Válasz Gumóka #3893. hozzászólására
Pontosan. En a .3-ba J1532015 ezt vettem. Egesz jol mukodik, igaz csak 76fokos. 1mm-t kellett leszedni belole. Tobb ismerosnek mar ilyen van benne.
Jol mukodnek a szankciok. Amugy vicc, hogy ezek esnek ala…
Válasz Gumóka #3893. hozzászólására
Nem a mérettel van a gond, hanem hogy nem tartják az üzemi hőfokot. 60 fokos motor meg picit még kokszol, ami nem jó! Lassan már Minszbe kell menni alkatrészért!
Kisérletezni meg nem hiányzik, 3 párat már beleraktam potyára.
Mostmár gyakorlati tapasztalatra lenne szükség. Ja és 1523.3 az alany!
Válasz Gumóka #3893. hozzászólására
Megyünk Szerbiába alkatrészért...
Válasz Gabi 07 #3892. hozzászólására
Beviszed a termot egy autósbótba', aztán kerestek belevalót, ha jól tudom, van, ami minimális faragással jó oda.
Egyébként a szankciók működnek, gumi és elektronikai alkatrészekre is
Hogy rakják bele
mtz1221 délvidéki gazdatárstól érdeklődnék, hogy nálatok lehet kapni belevaló termosztátot a 6 hengeresbe? D260 motor katalógusban egyformát ír a 136,158,212,253,280 lóerős típusokhoz, TC 107-1306100-02. Érdekes, hogy amit meg a gyárban beleraktak az T117-01 (80Cfok, elekton). Itt a gyár raktárában Horton azt mondják, hogy szankciózta az EU a termosztátokat is ezért nincs. Már a 3. pár van benne, ami a kereskedők szerint jó bele, de terhelésre felmegy a víz hőfok a termosztát nyitási értékére (80,87 (C fok) majd valamennyi alapjárat vagy részterhelés után lemegy 60-65 fokra. A gyárival meg beált 80 fokra és onnan nem mozdul akár mit csinált a gép. Már nem tudom honnan tudnék belevalót szerezni ami jól is működik!
Válasz mtz1221 #3883. hozzászólására
Virágoskert!
Válasz mtz1221 #3889. hozzászólására
Hát a 1221 váltója tuti bexarna akkora fordulattól. Azért a 2-es csoportba is szép hangja van már 4-es fokozatba. Annak nemigen tenne jót szerintem a 2000 feletti fordulat.
Na kíváncsi leszek ez mire forog ki, hátha még olcsóbban üzemeltethető traki volna. Nekem nem bír ki egy napot sajna a kis tank miatt. Egy nap 50ha-t le tudok kombizni, de egyszer haza kell jönni tankolni.
Válasz MTZ1221.3 #3888. hozzászólására
Autó ami 8at eszik benzinből, gázból 8.5öt, dieselből meg 6ot. Árban sokkal jobb lenne a fogyasztása. Meg mennyire eresztették el a fordulatot, 3000nél már érdekes lesz a váltó is.
Válasz mtz1221 #3887. hozzászólására
Fogyasztásba vajon így, hogy jön ki a matek? Lóerőbe azért sokat veszít.
https://www.agroinform.hu/gepeszet/megkezdodott-a-gazuzemu-belarus-tesztelese-70294-001
Válasz mtz1221 #3885. hozzászólására
Ki van használva rendesen Szép!
Válasz MTZ1221.3 #3884. hozzászólására
170 centi körül visz.
Válasz mtz1221 #3883. hozzászólására
Viszi rendesen 3/3-ba. Így van haladás. Mennyi a fogásszélesség?
AKARJA NAGYON.
Válasz mtz1221 #3880. hozzászólására
Akkor nekem valószínű 1523 van
Válasz Balázs. #3876. hozzászólására
Menstruálsz ???
Válasz MTZ1221.3 #3878. hozzászólására
A 1523-asnak, nem a tiédnek.
Válasz pangi #3879. hozzászólására
Válasz Balázs. #3877. hozzászólására
Nem rosszindulatból írtam ,telefon rakta a kérdőjeleket,nem kell besértődni!!!!
Válasz mtz1221 #3875. hozzászólására
A hátuljába.
Válasz Balázs. #3876. hozzászólására
De tényleg ne, nem érdekel
Válasz pangi #3873. hozzászólására
Akkor ne fotózd le y "Köszi"
Válasz MTZ1221.3 #3872. hozzászólására
Már hol lenne az lamellás ???
Válasz pangi #3873. hozzászólására
Válasz Balázs. #3870. hozzászólására
Ha le fotózom akkor van????.
Csinàlok képet,aztàn feltöltöm.
Válasz mtz1221 #3871. hozzászólására
Főleg, hogy a .3-as lamellás, annak még annyi bajának se kéne lennie.
Van egy állattartó telepen ismerősnek, takarmánykiosztó kocsit hajt egész évbe, azon még gyári a kuplung is Igaz még az régebbi, lehet jobban össze sikerült rakni az orosznak. Pedig ütve van ám bőven, azért is vettem én is ezt, ha ott kibírt annyit, nálam elmegy 30ezer órát.
Igaz most a 3m-es 4késes altalajművelő felkérdezte az első kardánt, úgyhogy holnap 1órás szerelés lesz, ha jóidő lesz.
Válasz csferri #3869. hozzászólására
Létezik. Mert van itt tszben ahol napi 5-7 munkaórát mixer kocsit hajtatnak vele, és csak a fékszalag részét cserélgetik pár havonta.