Gázolaj árak 653 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 395.26 Ft USD 372.16 Ft CHF 407.66 Ft GBP 462.53 Ft

Fórum

Becenév: szunyoghjozsef
Csatlakozott: 2009-01-05 10:52:57
Utolsó belépés: 2019-05-16 10:23:58
Fórum hozzászólás: 29

Fórumhozzászólásai

Előzmény: F-A-R-M-E-R \ #2978 hozzászólása



Ki vagy te, valami fizetett feszültség szító?
Most ennek a hozzászólásodnak mi értelme volt?
Vagy hülyeségek írogatása a hobbid?

Ne válaszolj nem érdekel.

Előzmény: *** HM *** #2975 hozzászólása



Nem a Fendt volt a lényeg hanem a körfogás.

A parasztbácsi eladja a búzát a malomnak.
A malom a lisztet a péknek.
A pék a kenyeret az ácsnak.
Az ács megcsinálja a boltos(kereskedő) háztetejét.
A boltos zárat gyártat a lakatossal.
A lakatos meg csinál egy ekét a parasztbácsinak.

És egy tökéletes világban egyikük sem irigy a másikra, mindenki mindenkit kifizet, senki nem használja ki a másikat, mindenki annyit keres amiből normálisan megtud élni nem sokkal kevesebbet vagy irreálisan többet és mindenki elégedett. Ez kb a 80-as évek Németországa.
Mert ott tudják az emberek hogy az egymás segítése (pozitív hozzáállás) óriási eredményeket képes produkálni (láttuk-látjuk) az önző, irigy, ellenséges viselkedéshez képest.

Miért ne férhetne el egy mondatban a "kereskedő" szó és a "keményen megdolgozik" kifejezés?

Valaki szerint például az Axiál vezére, tulaja végignyaralta az életét? Bár Én nem ismerem Őt, de szerintem tuti hogy nem. És ha most erre azt mondja valaki hogy: "de Ő belőlem él!", akkor Én vissza kérdeznék hogy igen, és ha ez a cég nincs akkor te hol veszel Fendtet, Landinit, Claast és még 27 millió tételt?

Miért ne férhetne el egy mondatban a "kereskedő" szó és a "keményen megdolgozik" kifejezés?

Valaki szerint például az Axiál vezére, tulaja végignyaralta az életét? Bár Én nem ismerem Őt, de szerintem tuti hogy nem. És ha most erre azt mondja valaki hogy: "de Ő belőlem él!", akkor Én vissza kérdeznék hogy igen, és ha ez a cég nincs akkor te hol veszel Fendtet, Landinit, Claast és még 27 millió tételt?

Előzmény: JD 4630 #2970 hozzászólása



München mellett vettem egy ismerősöm szomszédjától.
Nem volt meghirdetve sehol.
A jó falatok legtöbbször nem jutnak el a meghirdetésig.

Hát igen mint ahogy kereskedő és kereskedő között is van különbség úgy érdeklődőből is van minimum kétféle.

Az egyik megköszöni Neked vagy Nekem vagy másnak hogy minden időnket, energiánkat, tapasztalatunkat felhasználva
megpróbáljuk a lehető legszínvonalasabb kínálattal kiszolgálni az igényeket.

Aminek természetesen van anyagi haszna is (bár például Nálam elsősorban a gépek és a JD kedveléséről szól a történet) de kérdem Én:
Ki az aki bekerülési áron adja le a terményét?

A másik fajta érdeklődő meg alig várja hogy beköphessen valami negatív infót amivel megpróbálja az eladót/kereskedőt rossz színben feltüntetni. Bár hála Istennek ezekből sokkal kevesebb van.

Mindenesetre Én szívesen vennék Tőled egy 4650-est ha szükségem lenne rá mert nem tudok Európában még egy cégről (ettől még lehet hogy van) aki szétszedne egy működő traktort "csak" azért hogy biztosra menjen. Ez nem "nyalás", ez tény.

És akkor a legfontosabb amit már említettél, még egyszer: előfordulhat és elő is fordul hogy valami tönkre megy a használt gépen, VISZONT AZ ÁRA TÖREDÉKE AZ ÚJNAK!

Az Én tapasztalatom szerint (ami években számolva jóval kevesebb mint a Tiéd) valós 8-10-12e óránál még nem jellemző a szétesés.
Itt van például a képen egy valós 10000 órás 1. tulajos 4955. Én adtam el Angliába az azóta is boldog tulajnak a 4450-ese mellé. Kis túlzással azt lehet mondani hogy újszerű gyári állapotú volt a gép mind esztétikailag mind műszakilag. Persze tudom nem lehet minden gépre általánosítani egyik jobban teljesít másik kevésbé. Eladtam például tavaly egy 8210-et 14000 órával (a műszerfal ilyenkor 4000-et mutat, de 30 másodperc kiolvasni hogy van-e előtte 0,1,2,3 vagy akár 4-es).
Viszont a gép olyan állapotban volt hogy esztétikailag és műszakilag is akár hihető lett volna a 4000 is, annyira vigyázott rá az 1.tulaj. De persze láttam már 6000-órás 8220-at is teljesen szétba..va.
Tehát minden gép (használt - új) zsákbamacska mint maga az élet is.
Meg kell próbálni a legszimpatikusabb zsákot kiválasztani?smile smile

Előzmény: Gépesített paraszt #2958 hozzászólása



Te is azt tapasztaltad hogy a 4000-esek motorja 16000 óra körül szokott csapágyassá válni?
Én idáig ezt szűrtem le.(tudom persze ez sok mindentől függhet)

Előzmény: Gépesített paraszt #2957 hozzászólása



Hello, ha jársz erre felénk ugorj be, dumáljunk.
Megmutatom Neked a legújabb "kincset".
JD 3120 - 1972: a legelső Európában gyártott 6 hengeres JD, akkor ez volt a legerősebb és a legdrágább, nagyon ritka, most is csak egy lelakottat hirdetnek Svédországban, 90 le, full gyári állapot, úgy veszi a fordulatot mint egy krosszmotor.

smile smile

Elkelt a gép de még 1-2 napig itt lesz, ha valakit érdekel meglehet mérni a festékréteget (gyári érték lesz).
De ez a beszélgetés szerintem már nem a gépről szól hanem a negatív hozzáállásról amire nincs szükség.

Szevasztoksmile cowboy

Természetesen nem volt ilyen.

Mesélték?
Benne van a szóban: mese

De ezek csak név és arc nélküli rosszindulatú írogatások.

Természetesen bárki bármelyik gépünket megszakértheti.
Amúgy kihangsúlyoznám a hirdetésekben az adatokat ha tudnám hogy aki ért hozzá 1 perc alatt mást fog kiolvasni?

smile nonono

Kihagytàl egy jelzőt a festék szó elől: GYÁRI smile rolleyes

A kinézet nem kortól függ hanem az igazi üzemórától és a használó igényességétől.

Szerintem Te se azért vettél 2 db olcsóbb gépet hogy spórolj hanem mert élvezed a felújítást (mert ha összeszámolod az összes ráköltést és a munkaórákat is nem valószínű hogy a végén olcsóbbra jösz ki mint megvenni egy alapból jót, szépet, felgumizottat közvetlenül munkàbòl)

De persze ha van rá idő, energia akkor jó kis felnőtt LEGO.smile thumbup

4960-as tipusszámmal az usa-ba eladott gépeket jelezték.

1994-ig volt 4955 Európàban.

09000 órás gép magától szép.

A 4000-es sorozat nyugaton legtöbbször drágább mint itthon, ha nagyon olcsó akkor annak nagyon oka van.




Aki 1000 h-on dolgozik az új gépet vesz természetesen.
Aki 50-en az örül a használtnak is.
Ennyire egyszerű ez az idág túlbonyolított képlet.

Havi 10000 km megyek az "öreg" autómmal a különbségen meg veszek hasznosabb dolgot. Aki meg az autó alapján ítél mert nem új ,azon magamban mosolygok.

A régi gépek karbantartása, javítása olcsóbb és egyszerübb mint a kizárolag károsanyag kibocsátás miatt bonyolított újaké.

Miért kéne elromlania a régebbi gépnek munka közben?
Egyszerűbb és olcsóbb előre karbantartani mint javítani.

Na mindegy, a régebbi Johnik is szárnyalnak meg az újak is.
Ezt bizonyítja a több száz elégedett vásárlóm akik visszajárnak és ajánlanak tovább.
Ha segítségre vagy tanácsra van szükségetek hívjatok fel nyugodtan.

Szevasztok smile cowboy

Szunyogh József

A régebbi gépek gyakorlatilag tankolhatatlanok smile thumbup

Jd-nek fenntartják az árát?
És a többi márkának miért nem tartják fennt?
smile thumbup

A 3000 óràs 6610 10 m-ért ajándék ha prémium kivitel és powerquad-os + légfékes.

Itt az agroinformon is vannak osztrák hirdetések pl 20 éves 6800 2400 órával. Szar a használt vegyünk újat?
Végül is csak 40 millóval több egy új 8000-es mint egy jó! használt.

Ember, sorba veszik a nagy cégek a jó állapotú "öreg" gépeket, amik teljesítménybe fogyasztásba javítàsi költségbe értékcsökkenésbe nagyon jók!

És ezt az egészet bízonyítja hogy vilàgszerte megy föl a jó 00-ás 10-es ára. Ez tény amit bármelyik hirdetési oldal igazol.

Ez nem azt jelenti hogy vegyen mindenki hasznaltat de akinek 100 millió-i vannak gépre az nem mondjon egy szükebb pénzű embernek olyat hogy a régi szar ,hitelezz újat.

Pl.: az autóm ùjonnan 20 millió lenne, most ér 2-t (csak a kora miatt 10 év)
És ugyanoda megyek vele, ugyanannyi idő alatt, ugyanolyan körülmények között mintha egy újat vennék. 2 év múlva 1,8-at fog ėrni (-8333ft havonta).

Az új havi 200.000ft-tal érne kevesebbet. Ami Engem zavarna.
Természetesen ez csak egy vélemény.
A legjobb ha csak magára hallgat az ember más úgyse tudja hogy neki mi a jó.
smile cowboy

Régebben kérdeztétek az üzemóra ellenőrzést:

diagnosztikai biztosíték

gyújtás

jobb index

CCU

fénykürt

jobb index

44 és 45 nél kiírja hogy 5-15-25-35 vagy 45000 (hogy fordult-e és hányszor az óra)


smile laugh
Szevasztok, 19 éves GYÁRI ÚJSZERŰ (nem felújított) 8100-as 05000 üzemórával szerintetek van még?

Nincs mi?

Akkor az mi amit most fogok hirdetni, makett?smile thumbup


Természetesen a 8410-en is minden eredeti gyári, nem felújított ahogy azt írom is a hirdetésben.
Ha valakit nagyon zavar hogy nem koszos a gép hát ezen tudunk segíteni.smile cowboy

Próbáljatok már különbséget tenni egy pár éves esetleg áfa csaló kft és egy 40 éve! mezőgazdasági termelésből élő családi vállalkozás között.
Igen 40 éve, amikor még az 50-es Super-ünk (Zetor) kipufogóján kijárt a láng a két pótkocsi előtt.
(Volt élet a rugózott fülke előtt is.) smile wink

Van Nálam egy 45 éves nagy, 6 hengeres JD is eredeti 05500 órával, teljesen gyári hibátlan állapotban. Tudom ez is hihetetlen, de majd elhiszi és örül neki az az angliai paraszt ember aki megköszönte hogy tudott Nálam venni egy ÚJSZERŰ 4955-ös JD-t.
Nem mindig ellenség az eladó!
Mi van ha néha barát?smile smile

Most az munkám (mivel szántani nem tudok mert nincs hol) hogy megkeresem Európa jó! állapotú JD-it és felvásárolom. Ami Nekem azért jó mert szeretem a gépeket és része vagyok a mezőgazdaságnak (ami mindig is körülvett), az Érdeklődőnek meg azért mert nem sok helyen tud 10-15 db átlagosnál jobb állapotú, nagy használati értékű, JD traktorból válogatni.(Biztos eredettel, valós órával)
Tiszták és rendben vannak a gépeink azért mert saját magunknak is igényünk van rá.
Velem kapcsolatban a "kozmetikázó kupec" jelző nem kerülhet szóba mert nem igaz.

Ezt nem válasznak szántam hanem egy pozitív hozzászólásnak..smile cowboy


Frankó volt hétvégén a kiskőrösi Dutra találkozó.
Voltatok?
Vagy ez nem az a fórum?smile biggrin

Hívjál fel és elmondom vagy gyere erre és megmutatom élőbe egy 8000-en.

Előzmény: #14270 hozzászólása


Nem mondok semmit itt a 8410-ről mert nem gépeket reklámozni jöttem ide csak dumálni akartam egy jót így vasárnap este de ez nem jött össze sajnos.
Tisztességes ember vagyok és büszke is vagyok erre,
soha nem vertem át senkit , soha nem beszélek félre és nem találok ki "üléses meséket"!(de aki ismer annak ezt nem kell bizonygatni) Már csak azt nem értem hogy miért kellene visszatekeri az órát?
Hála Istennek 20 év kőkemény munka után nem vagyok rászorulva hogy órákat tekergessek.

Részemről ennyi.


Előzmény: #14268 hozzászólása



Azok a 7810-ek amik olcsóak azokba mindbe powershift vagy autopower váltó van azért olcsóbb jelentősen de nem véletlen. Én azokat sose veszem meg hiába olcsóbb 1-2-3 millióval. Nézz ki Európában egy powerquad 7810-et max 10000 órával, légfékkel, jó!!! állapotban, nagyon jó állapotú márkás-drága gumikkal, eredeti forgalmi engedéllyel és kezd el összeadni a költségeidet:
1.gép ára (euro:318),
2.kiutazás (hotel+diesel+stb),
3.fuvar (normális céggel, biztosítással, megérkező traktorral)
4.itthoni átnézés utáni költségek
5.a veled utazó szakértő díja (ha van)
De mindez csak ha találtál normális gépet normális helyen ami nem csak a fényképeken jó.
Hoppáka, egész szép kis összeg kerekedett ki mi? :)
Ilyen is volt:
Eladtam egy gépet Németországba és ugyanezt a gépet visszavették Magyarországra 3 mft-al többért.
Nem biztos hogy mindig messze van a megoldás.

Az előbb említett 7810-es az enyém. Direkt nem hoztam fel hogy nagyon nagyon sok közöm van a JD-hez mert nem önreklámozási céllal írtam Nektek ide a fórumra hanem hogy megosszam a gyakorlati tapasztalataimat hátha ezzel tudok valakinek segíteni. De ha már kérdezed. Mint említettem az üzemórát nem kell elhinni vagy nem elhinni, le kell ellenőrizni mint ahogy én is megteszem amikor megveszek egy gépet. Természetesen nem csak az üzemóra fontos hanem az összkép onnantól fogva hogy hogyan beszél a tulaj a telefonba, mennyire rendezett a tanyája, hogy néz ki a gép, hogyan működik a gép, hol és hogy volt szervizelve stb.stb.stb összkép!
A munkagépekbe a légrugós ülés ugyanolyan kopóalkatrész mint pl a gumiabroncs. az új ülés kényelmesebb mint a 10000 órás. A 10000 órás kényelmesebb mint a 24000 órás ülés. Aki megteheti anyagilag és van rá igénye az rendszeresen vesz új ülést 1000-3000 euro-ért hogy kényelmesebben pótkocsizzon 40km/h-val. Van aki 0%-ig elhasználja a gumikat, van aki 30%-nál cseréli a garnitúrát valami drága márkára. Ezért vannak eltérések gépek között. Még 1 infó:itthon van hogy 7000 óránál még a gyári gumik vannak a gépen, németbe ahol csak aszfaltos út létezik 4000, max. 6000 óránál csere. Keskeny gumi hamarabb lemegy+volt-e rajta súlyozás vagy nem?

Utóirat:A kereskedő nem mindig "ellenség" (de megértem az előítéleteket, Én is rengeteg ilyen-olyan emberrel találkoztam az elmúlt 20 évben amióta tisztességes kereskedőként dolgozom)
Én ugyanúgy állva vezettem az 50-es mtz-t 8 évesen a krumpli földön mint gondolom Ti is. Annyi köztünk a különbség hogy Nekünk nincs szántónk ahol szántsunk csak egy kis erdő ahol tudunk dolgozni a friss levegőn.Mindannyian a mezőgazdaság részei vagyunk így vagy úgy, itt vagy ott.
Szívesebben maradtam volna a 8000-es témánál.
Negatívat ne írj mert én pozitívan jöttem ide írogatni pusztán tapasztalat cserére.smile cowboy

Az átlag üzemóra ahogy Te is írtad 15000-25000 a 00 -okban. Viszont lehet találni 45.000!!! órásat is és 6000-8000!!! órásat is ami irreálisan kevés egy ilyen teljesítményű és árú gépben, de akad. Mint ahogy találni évente 2-3 db régi 4000-est is 5000!!! és 10000 közötti üzemórával. Az eredeti 10000 órás gépnek ha jó gazdája volt tökéletesen gyári, eredeti állapotúnak kell lennie kívül-belül! Nagyon sok tulajnak fogalma sincs hogy pl. a 4650-ébe már 2-3-4 szer fordult az óra azért kell "hozzányúlni".

A JÓ! állapotú extrás 10-esek annyira kedvelt és keresett gépek hogy már lassan összeér az áruk a 20-as sorozattal (ez nem azt jelenti a 20-as vagy a fiatalabb nem lenne jó, minden Jd traki nagyon jó!).A Jd az egyetlen tipus amiből a 10-20-30-40 éves gépek is használhatóak, eladhatóak és a hibátlan alkatrészellátás miatt jó állapotban tarthatók hogy a használati értékük akkora legyen közel mint egy új gépnek. Mint írtam az új is nagyon jó. Mindenki eldönti magának hogy mennyit szán gépre. Jó állapotú régebbi:15 millió VS új:45 millió. Az újnál nem elhanyagolható az értékcsökkenés.(mennyit ér 5-10 év múlva?) A régi 8000-eknek a piaci értéke évente kb félmillióval NŐ!!!! (annyira nagy a használati értéke)
Hibátlan!!!! 4955-ös 25 évesen boldogan cserél gazdát 8 millióért!
Erre semelyik más gyártó gépe nem képes.smile thumbupcool

8100-180le
8200-220le
8300-240le
8400-270le

Szevasztok John Deere barátok!

Az üzemórát nem kell megtippelni, elhinni vagy nem elhinni, mindegy mit mutat a műszerfal.
Az összes 8000-es agyából kilehet olvasni 20 másodperc alatt laptop nélkül a valós üzemórát 5 számjegyes kijelzőn. Én amiről tudok Magyarországon legtöbbet futott 8300-asban 45000 üzemóra van(a műszerfal 5000-et mutat, de már 4-szer fordult), és a gép tartalék gépként várja hogy munkába álljon ha szükség lenne rá.
Ilyen gép a 8000-es John Deere.
smile thumbupcool

Minden gépünkben valós az üzemóra, természetesen leellenőrizhető!
Minden érdeklődőnek el szoktam mondani hogy nyugodtan hozzon magával szakértőt és vizsgálják át a gépet műszakilag és az üzemórát is ellenőrizzék le.

Én akkor vagyok elégedett ha a vevő is elégedett, ez alapján dolgozom.

Szunyogh József

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ez a növény egyre inkább kiszorul a vetésforgóból. De miért?
Agroinform Webinárium: Kalászos növények – aktuális munkálatok
Agroinform Webinárium: Kalászos növények – aktuális munkálatok
2024. április 24-én az online konferenciánkon a kalászos növények lesznek a...
Magyartarka tehén
Magyartarka tehén

550.000 Ft

Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros Csukható kukorica adapter
Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros...

7.550.000 Ft

Rába motor
Rába motor

500.000 Ft

Fella KM190 fűkasza
Fella KM190 fűkasza

80.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]