Hirdetés
Fórum
Becenév: | motoros79 |
---|---|
Csatlakozott: | 2016-11-26 18:13:25 |
Utolsó belépés: | 2017-01-29 22:11:04 |
Fórum hozzászólás: | 47 |
Fórumhozzászólásai
- Árpa termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Epertermelés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Deutz Fahr traktorok új
- Haszonbérleti szerződés új
- Szója termesztése új
Multicar M25 1db komplett kerék (10eft), 2db felni(5eft/db), 1 db külsőgumi(5eft).
motoros79@citromail.hu
Első kereket, egy rovátkával, állíthatom szélesebre úgy, hogy a hátsókereket hagyom a gyári beállításon?
Felfogattam, azt az egy szál lógó vezetéket az áramtalanító kapcsoló aljára. Egyből +15ön van a töltésmérő, mutatója.
Előzmény: Magister #5339 hozzászólása
Hétvégén visszafogatom azt a test vezetéket, és meglátom mit mutat a töltés mérőm.
Az a bizonyos fekete doboz lenne a fesszabályozó?
Előzmény: Magister #5336 hozzászólása
Köszönöm! Legalább mostmár tudom használni a gÍpet. Szerintem a töltésmérőm ezért nem akart utolsó alkalommal pozitív irányba mozdúlni.
Előzmény: Maszek Zs #5334 hozzászólása
Köszönöm! A vékony nem a fekete dobozból jön ki?
Nem néztétek, hogy nektek az áramtalanító kapcsoló alján egy vagy két vezeték van?
Készítettem képeket a traktorról.
Megnéztem, elérne a (áramtalanító)testkapcsolóig. Nekem a test kapcsolón egy vezeték van az alján. Nektek?
Előzmény: Maszek Zs #5311 hozzászólása
Ha javúl az idő, mert itt még pillanatnyilag -7°C van. Majd megnézem.
Bár a testkapcsolón van testvezeték. Ez a fekete dobozból kijövő, valószínüleg el sem érne a testkapcsolóíg.
Az aksi és az áramtalanitó közt félúton, van egy lapos fekete doboz a kasztnihoz rögzítve. Na abból lóg egy kb 10centis vezeték a végén egy kör (alátét forma) saru. Azt hova kéne visszafogatni?
A fekete doboz egyik sarkán,van egy darab kötöző drót,arra volt tán ráakasztva. Lehet,hogy valami test vezeték lenne?
Ti üresen , milyen sebességi fokozatból szoktatok indúlni? (sík terepen,aszfaltozott úton)
Előzmény: Magister #5304 hozzászólása
Mi magunknak. Bár nagyon ritkán kell.
(1db targonca van, összvissz)
Előzmény: Maszek Zs #5302 hozzászólása
Én egy balcancar-al targoncázok a melóhelyen. Azt el sem tudnám képzelni gomba nélkül.
Ebből kiindúlva gondoltam, hogy a traktorra is jó lehetne esetleg.
Kormánygombát használ valaki?
Mit gondoltok, hülyeség?
Előzmény: Magister #5295 hozzászólása
Abban a szűrőben sem kell, semmit cserélni csak tisztítani?
Gondolom amíg nincs hozzá tömítés (új) neki se álljak.
Mind a kettő (nagy és a mellete lévő kisebb) üzemanyag szűrő?
Előzmény: Maszek Zs #5292 hozzászólása
A kormány holtjátékára érted?
Előzmény: Magister #5291 hozzászólása
Ja, ezen paráztam, hogy nehogy megszakadjon a menet, de az olajat se eressze.
Köszi. Holnap megkocogtatom.
Bár a kézikönyvben (isten áldja aki feltöltötte ide) hogy a centrifugál szűrőn valami jeleket/rovátkákat egybe kell állítani a álló és forgórészen. Vagy,hogy is.
Előzmény: Magister #5289 hozzászólása
Még csak az olajszűrőt tisztítottam.
Előzmény: Myrrdin #5287 hozzászólása
Van, mert megtaláltam, amit múltkorában felraktál ide. Köszönöm!
Most pont azt olvasgatom.
Mi lenne az ideális holtjáték?
Ukránban biztos van hozzá alkatrész dögivel. Néztem,hogy 61-95ig gyártották.
Ezt a T16M tipust 67-95ig.
Nektek mekkora a kormány holtjáték? Mert nálam legalább 10cm.
Hogy és hol lehet azon állítani?
Előzmény: motoros79 #5276 hozzászólása
Ja és kaptam hozzá +fülkét, ajtókkal együtt, ajándékba.
Előzmény: motoros79 #5277 hozzászólása
Ez az, még nem vette le az előző tulaj.
www.jofogas.hu/komarom_esztergom/t16_traktor_elado_55923290.htm
Előzmény: Magister #5275 hozzászólása
350eft-ért vettem, 2021 nov 25-ig műszakis. Tökéletes motorral, (nem füstöl,nem csörög-csattog,hidegen is mindig pöccre indúl) váltója szépen,hang nélkül teszi a dolgát) A festése mint egy traktoron,kopottas de nem vészes, szerintem)
410eft-ról alkudtam le.
Az előző tulaj most vett egy új traktort 14mft-ért, erre meg már nem volt szüksége.
Előzmény: Myrrdin #5273 hozzászólása
Végül nem mentem, mert írtátok, hogy nem kell benne olajszűrőt cserélni, csak tisztítani.
Én egy jó darabíg nem billentgetek. mert kompletten kiszerelte (szerintem az előző tulaj, vagy az azelőtti) ami a billentéshez szükséges. Még a fülkében a karokat is.
Azt is csak a ti segítségetekkel tudom majd, visszaállítani. Ha, oda kerűl a sor.
Előzmény: Magister #5267 hozzászólása
Még annyit kérdeznék,hogy: A könyvben (82es évjárat) azt Írja,hogy két 6voltos aksi van összekötve, na az enyémben 1 12voltos van.
Ez évjárat függő lenne?
Előzmény: Magister #5265 hozzászólása
A kézikönyvben azt írják,hogy a hátsó nyomtávott is lehet állítani. (azaz,hogy szállításnál legalább 1350mm-re állítani, elől-hátul)
A hátsó kerék állítását, valahogy nemtudom elképzelni, hogyan is lehetne.
Előzmény: Magister #5263 hozzászólása
Simán kézzel kihúzod vagy nagykalapács kell neki?
Előzmény: Magister #5258 hozzászólása
Gondolom, ha a első kerekeket széthúzod, a futóművet is után kell állítani?
Előzmény: Magister #5260 hozzászólása
Hagyományos. 85 évj.
Köszönöm a segítséget, mindenkinek.
Lenne még pár kérdésem:
A platónak és oldalfalainak, eggyüttesen mennyi lehet a súlya?
Az a két kis koffer alakú súly, hány kiló lehet darabja?
A traktor borulási foka? Volt már köztetek aki eldölt a trakival?
Előzmény: Myrrdin #5251 hozzászólása
Itt a környéken csak ezt az egy traktor alkatrészt is árusító üzletet ismerem.
Esetleg tudsz jobb, helyet a környéken?
Előzmény: Magister #5250 hozzászólása
Mire kell vigyázni, az olajszűrő (motorolaj) tisztításánál? Nincs benne, szopatós esetleg szétugrós/széthulló/szétpattanós alkatrész?
Jól gondolom, hogy az olajszűrőt (motorolaj) abban a nagy tojás alakú valamiben találom meg?
Most megyek a tatai IFA/MTZ boltba. Ha nem kapok T16 olajszűrőt (mert nincs vagy nem is ismeri a tipust az eladó) akkor az ismertebb T25 olajszűrője is jó hozzá?
Előzmény: prütyi #5246 hozzászólása
Arra a videora gondolsz, mikor a lada niva után megy fel a domboldalon, és a tetejéről visszabukfencel?
Más:
A kormányműben néztem az olajat 15,5cm-re van a betöltőnyílás peremétől. Az olajszintnek elkéne érnie a plató alatt visszintesen előre nyúló kormánytengely csapágyát? (Milyen olaj kell bele, ha pótolni kell?)
T16M traktort (előlplatós)piros rendszámos. A1 nagymotor jogsival vezetek.
Lehet, hülyeséget kérdezek, de 16%-os emelkedőn, (súly nélkül a platón) fellehet menni, nem billen hátra?
Azaz ugyanezen vissza lefelé, a fékek megfogják ha fékezni kell?
Előzmény: prütyi #5242 hozzászólása
Á egyáltalán nem tartom csúnyának,kifejezetten erre a tipusra vágytam.
Tudom, hogy itt üzemórákról beszélgetünk, de milyen fogyasztás várható 100km-enként, kb?
5-6 ban.
Köszönöm a megtisztelő, fogadtatást. Majd biztos lesz, jó pár kérdésem.
Traktor témához még teljesen sötét vagyok, inkább motoros körökben forogtam.
A trakit is A1 jogsival vezetem.
Előzmény: Myrrdin #5234 hozzászólása
Üdv! Te honnan vagy? Ki van még a megyéből?
Sziasztok!
Ma én is tulajdonosa lettem egy T16M traktornak. Elsősorban szállítási munkálatokra és hobbi célra tervezem.
A traktorról: 1985ös évj, 5év friss műszakival. Jó motorikusan jó a váltója. Teljesen használható állapotban van.
Remélem számíthatok majd rátok, ha valamiben elakadnék.(teljesen kezdő traktor tulaj vagyok. 10km-rel a hátam mögött :)
Helyileg: Dunaalmási vagyok (Kom-Eszt megye)