Hirdetés
Fórum
- Búza termény felvásárlási árak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Kukorica vetőmagok új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Búza gyomirtása új
- Füge termesztés új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
Cikkajánló
Hirdetés
Előzmény: Bárány #74 hozzászólása
Az csak attól függ, hogy van-e rá igény.
A másik. Csak akkor, ha ez az igény abból áll, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-29 20:08:03
Előzmény: waterfront #4719 hozzászólása
Inkább szerelő címét mondom, én csak a gázt tudom nyomni, mint a bolond. :-)
A km nem sokat mond, bármennyi lehet, és mint minden, ez is használat függő.
A miénket 10 évesen vittem először komoly szeelőhöz, hogy most már lássuk, hogy a szakértő hátha megelőzi a bajt.
Úgy kezdte, hogy ilyen idős Defendert még nem látott, amiből csepp olaj sem csepeg alul. Ezzel ki is zavart a műhelyből, hogy ide csak rossz autókat szoktak hozni.
Egy szó, mint száz, minden autó/gép legfőbb ellensége a saját gazdája.
Aztán ezek után találjon az ember jó használt autót.
brudermester@gmail.com. Itt megírom a címet.
Előzmény: szanberg #4714 hozzászólása
A tömeg sok mindenre jó. A 90-es Defender úgy ráz, hogy kiesik a zsír a fülemből. A 110-es már jó-bb, ha 5-en ülnek benne.
Aztán meg a 1600, 2000 kg-s mellé csináltunk egy 2500 kg-sat is.
Az földúton is, mint egy limuzin. :-)))
Előzmény: szanberg #4714 hozzászólása
Az az igazi. Egy másik liga a Toyota 100-zal együtt.
Nagyobb, kényelmesebb.
Az a pusz 2 liter semmi a mellé kapott plusszért cserébe.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-06-08 11:30:06
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-20 12:37:51
Csendélet a gyerekszobánkból.
http://img.index.hu/imgfrm/2/8/5/4/BIG_0008322854.jpg
http://img.index.hu/imgfrm/2/8/5/6/THM_0008322856.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=zIcADzCd4_k&feature=related
SIKU CONTROL 1:32-es méretben működő funkciók távirányítással
Fendt 930 27.000
JD 8345R 27.000
JOSKIN tandem hátrabillenős 16.000
Vogel&Noot 6 fejes váltvaforgó eke 13.000
http://www.youtube.com/watch?v=-b6gBo_WpDw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=I-PSmu87REc
Újra kapható CLAAS AXION RC 1:16 méretben
19.000,-
www.necsaknezd.hu
Ilyen is van már.
http://www.mifus.de/out/pictures/z5/bruder_f_03015_5_z5.jpg
Előzmény: #39 hozzászólása
Szia Petsudo!
Ez lesz az, és mindig van belőle.
http://www.youtube.com/watch?v=IH1JyFJVrK0
2132 John Deere 670Ti karácsonyig 11.990,-
3570 SCANIA darus 16.000,-
http://www.bruder.de/sortiment/sortiment-und-serien/profi-serie/?tx_sortiment_pi1[artnr]=03570&tx_sortiment_pi1[action]=details
Ez is megérkezett hozzánk.
necsaknezd.hu
http://www.bruder.de/de/sortiment/sortiment-und-serien/profi-serie/landwirtschaft/?tx_sortiment_pi1[artnr]=02203&tx_sortiment_pi1[action]=details
Új típus. Fliegl 3 oldalra billenős pótkocsi
necsaknezd.hu
Előzmény: #564 hozzászólása
Szerencse, hogy a BMW-s nem ismerte a szabályt, mert úgy kell a követési távolságot kitalálni, hogy az előző be tudjon a két gép közé sorolni.
Fendt 936 3040 7600
Lemken Solitair 9 2026 9900
Amazone UX 5200 2207 9900
Joskin pótkocsi 2212 5900
Csomagban a 4 darab 33.400,- helyett 25.000,-
Ismét kapható nálunk a 02132 John Deere T670i kombájn.
http://www.necsaknezd.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/703327d7bc1b4267c2116bd7317bb0e0.jpg
Érkezett néhány új gép. JLG 2505 rakodó 4990,-
Vagy nagyon be volt gazolva, vagy az alkohol, vagy akármi.
Amikor 4 méter magasból beleállt a pofámba a fúrógép, akkor fél liter vér után én is elgondolkodtam, hogy tán mentő lenne a jó megfejtés. Azt miután kihúztam, há mondok, nem vagyok olyan nyápic, he. Azéér az is nagy könnyebbség volt, hogy kihúzás közben nem nyomtam meg a ravaszt, mer akkor egy úttal a fogászatot is lerendezem a bal felső kettestől, a hatosig. :-))
Rendelésfelvétel utolsó időpontja karácsonyra, hétfő 22.00 óráig
25.000. forintos vásárlásnál egy db traktor az ajándék, pont.
www.necsaknezd.hu
50 perc alatt 40 hsz?
Itt mindenki fűrészt vett? :-)))
Előzmény: #26 hozzászólása
Halihó
A traktor 4 db ceruzával, az irányító meg 1 db 9 voltossal üzemel.
Nyilván tölthetőt praktikus használni. Mi beüzemeltünk egyet a kisgyerkőcünknek. 2500 milliampereseket raktunk bele, ez a létező legnagyobb. Azzal, ha pótkocsit vontatunk, akkor 30-40 percig működőképes.
Elég gyorsjárású, ezért azon kombinálok, hogy egy bátor órámban szétborítom, és modellező boltban keresek bele más méretű fogaskerékpárt, hogy lassabban-életszerűbben haladjon.
Karácsonyi vásár.
3000-es traktorsorozat Pöttinger Jumbo 6600 rendfelszedővel 12.000,-
Újdonság:
CLAAS Axion RC rádió távirányítós traktor Pöttinger rendfelszedővel 19.900,-
www.necsaknezd.hu
Előzmény: #398 hozzászólása
Höhö. Két napja mindenki a gubát számolja?
Előzmény: #318 hozzászólása
Így gondoltam.
Előzmény: #315 hozzászólása
Akkor megen oda lukadtunk ki, hogy traktoron nem szabad spórolni.
Előzmény: #286 hozzászólása
Hát persze, oda van írva. Aztán, ha átrendezi a súlyokat, akkor meg már nem annyi.
Előzmény: #276 hozzászólása
Általában a kisebbet, vagy közepeset praktikus választani. A nagyobb, pl. 360-as vontatásnál, 60-as sebességre kalkulálva nagyon jó lehet, könnyebben be tud illeszkedni a forgalomba.
Előzmény: #282 hozzászólása
Ez attól sokal összetettebb dolog, minthogy egy KN adattal meg lehessen válaszolni, mert ezt egy csúszósabb, vagy lazább talaj rögtön agyonüti.
Előzmény: #274 hozzászólása
Tömeg, ccm, hajtáslánc. A lóerő csak a prospektushoz kell. Prospektust meg még nem láttam ekét húzni, de gondolom nem is fogok.
Az is egy vicces dolog, hogy sok reklám arról szól, hogy "nagy teljesítmény, kis tömeg aaaaa szenzácijjjós tekknólógíjának köszönhetően" A traktor meg csak ficereg a nyálkás harmaton.
Nem így megy ez.
Előzmény: #270 hozzászólása
Az összehasonlítás eleve hülyeség. Mint almát a körtéhez, végülis gyümölcs mindkettő. Ott is az volt a lényeg, hogy el kell adni, oszt kabát.
A Rába sokkal nehezebb, több, nagyobb kerék, nagyobb ccm, stb.
Előzmény: #267 hozzászólása
Igen, ott a 8000-es sorozat akármelyik motorral 225-250 le.
Előzmény: #266 hozzászólása
Já.
Előzmény: #257 hozzászólása
Sokan még a régi tananyag szerint rakják össze a gépeket. A gyártó is megadja, hogy az adott munkagéphez hány lóerő javallott.
Ebben két csapda van. Ahhoz, hogy a munkagép gyártója többet adjon el, alacsonyabb lóerő adatot ad meg. Büntetőjogi következménye nincs, felelősség nélkül ígérnek akármit, csak az ő gépét vegyék.
A másik, hogy ma már nem szabadna lóerő szerint traktort venni. Úgy kellene, mint az egyik első autógyár, aki nem adta meg a teljesítményt. Csak annyit mondott, hogy elég.
Előzmény: #257 hozzászólása
Ők használják okosan. Valószínű könnyen találnak így egy közepes fordulatszámot. Kevesebb fejjel, de jól haladnak. És a traktort sem nyúzzák.
Előzmény: #255 hozzászólása
Éppen az amcsi verdákra igaz ennek az ellenkezője: Nagy motor, kis lóerő, nayg nyomaték, örök élet.
Előzmény: #253 hozzászólása
Jó estét!
Először is, nem 7400 kubikcentiméteres, hanem pontosan 7142. És igen nagyon sok hozzá ennyi ló.
Ekkora "teljesítmény" kiszolgálásához 9000-10000 ccm az optimális.
Ráadásul megsütheti a taktoros ezt a sok lovat, mert ennek a motornak a 200 lovas változata 1200 Nm-t tud leadni, a 360-as meg 1400-at. Tehát ez egy túlpörgetett motor, amit a FENDT a presztizssznobbauernek kendácsolt össze, hogy az októberfeszten két böffentés között odaröfögje az asztaltársának, hogy drájhunderkurvaerős traktorom van, he.
Ennyi. De mint a tuningosoknál már leírtam, ettől ez még nagyon jó, csak ésszel kell használni, és max a 270-es verzsönt megvenni. Szállítani, füvet nyírni, vetni jó.
Előzmény: #114 hozzászólása
Hálló!
Írjál kisebb betűkkel, mert jojózik a szemem!
Előzmény: #85 hozzászólása
Rosszul tudjátok! A Fendtben DIESEL motor van, ide a rozsdás bökőt.
http://www.modelshop24-landmaschinenmodelle.de/Agrartoy-p948h8s35-Claas-Quadrant-3400-Roto-Cut-G.html
Ez is szép
Na meg még ez is.:-)
http://www.youtube.com/watch?v=u-I645J7Xq4&feature=related
Itt van ni, ez modell:
http://www.youtube.com/watch?v=WhEkgWBZ8G8&feature=related
Előzmény: #20 hozzászólása
Modellként nekem is az UH tetszik a legjobban. Az modell.
Emez meg játék. Csak a gyár eléggé belehúzott, és nagyon komoly utánzatokat csinál az igaziakról. Csak azért nem csinálják aprólékosabban, hogy a kisebb dolgok ne törjenek le a gyerekek kezében, mert ez nekik készül, ahhoz viszont tökéletes. Legtöbbet tőlünk is gyerekeknek vásárolják. Bár nálunk jól mutat a szekrényen a lentebb kínált összeállítás. Szépen kitölti a 90 centis polcot.
Ugyanez az összeállítás más típusokkal is:
VALTRA T 191
CLAAS Atles
Fendt 936
LEMKEN Variopack K
John Deere 7930
ikerkerék garnitúra
Lemken Solitair 9
19.000,-
www.brudertoys.hu
Előzmény: #281 hozzászólása
Igen, ez igaz ha eszetlen a méretkülönbség, pl. 7100-20000 ccm között a kisebb lenne a nyerő. De én a 7100-9000 közötti különbségre gondoltam.
Traktoroknál nemtom hogyan lehet precíz mérést csinálni, mert 1-2 centi mélység eltérés már meglátszik a tankon.
Mercedes teszt úgy nézett ki, hogy német-francia-spanyol körön ment egymás után sok gép 12000-18000 ccm között. A tanulság az volt, hogy azokon a szakaszokon ahol sík talaj volt, egyforma volt a fogyasztás és a sebesség. Ahol hegyen-völgyön mentek szintén. A bandából viszont előre engedtek a hegyen egy nagy köbcentis autót, ami bírta az emelkedőt haladósan is. Na az fogyasztott többet, de jóval nagyobb lett az átlagsebessége. Ezért ha valaki hűtős, vagy állatszálítóval megy, megéri a nagyköbcentis a plussz fuvardíjért. Sík úton meg csak simán kényelmesebb a nagyobb gép.
Ezért úgy gondolom, hogy hasonló körülmények esetén én egy számmal nagyobbat választanék, mint ami feltétlenül kellene.
Előzmény: #274 hozzászólása
Én azt vettem észre, hogy kisebb motornál többször fordul elő szélsőséges fordulatszám, ha alacsonyabb, ha nagyobb, többet fogyaszt. Ha egy nagy motor egyenletesen a középső tartományban tud zörögni, akkor jó. Erre meg csak egy nagyobb motor képes.
Autónál is próbálkoztam hosszú emelkedőn, és néztem a pillanatnyi fogyasztást többféle fokozatban. Nagyjából hasonló volt a kisebb és a nagyobb fokozatban is.
Vagy csak simán hosszú távon mérten kisebb-nagyobb motorosokat hasonló körülmények között. És többféle motormérettel is hasonló fogyasztás jött ki.
Tehát oda lukadtam ki, hogy motorral-hajtáslánccal nem kell spórolni, mert a nagy motor nem fog zabálni. Nyilván, ha nagyobb a motor, vagy az egész gép, akkor megint jön a téma, hogy akasszunk mögé nagyobbat, és kezdődik előlröl az egész.
Mondom, egyforma körülmények között, de legalább bírni fogja a terhelést.
Előzmény: #247 hozzászólása
Viszont, egy kis köbcentis csúcsrajáratva pont annyit eszik, mint egy nagyobb nyugisan pöfékelve. Viszont a nagyobb az örök élet. Ennyi.