Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.63 Ft USD 369.96 Ft CHF 406.34 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Becenév: 1114
Csatlakozott: 2010-01-10 11:29:28
Utolsó belépés: 2023-10-12 21:06:19
Fórum hozzászólás: 48

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Zoli 63 #4169 hozzászólása


Köszönöm! Majd megpróbálom felvenni a kapcsolatot vele.

Üdvözlet ! Érdeklődnék van e valaki, aki járt már úgy hogy 323 zt belső saját munkahengerét nem hajlandó felemelni.Nyomni nyomna de fel csak a mélységállító karral tudom működésre bírni.Olyan mintha szelep lenne megakadva, esetleg ha valaki járt már így, megköszönném ha megosztaná a megoldását.A külső köröket működteti rendesen. Kezdetben ha lefelé megnyomattam működött tovább rendesen, ebből gondolom, hogy valami megakadhatott.Előre is köszönök minden építő választ.

Előzmény: Buvargabi #9866 hozzászólása



Köszönöm,a gyors segítséget!

Üdvözlök mindenkit!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy az 512es asztalának meghajtó lánckerekét,egy az egyben kilehet e cserélni az 514es szíjtárcsájára,azaz a meghajtó tengelyük végének mérete megegyezik e?válaszokat előre is köszönöm.

Üdvözlök mindenkit!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy valaki nem e tudná megmondani,a welger ap 41es kisbálázón lévő ékszíj méretét,ami a kardán szöghajtás és a lendkerék között van?Ha esetleg lenne valakinek katalógusa és elküldené,azt külön megköszönném.

Előzmény: atti212. #9114 hozzászólása



Helló nekem is volt már hasonló jelenség,gondolt egyet aztán nem akart működni,csak nagyon. Ezt a szelepet kellett szétszedni és kimosni kifújni,és jó is lett.Kiszedni a műszerfal alján keresztül is kilehetett,(ha egyről beszélünk) nem kellett az egészet leszedni.

Előzmény: medikus #9098 hozzászólása



Ezek szerint a zsírzáshoz elég a középen lévő csavart kivenni majd a közepét,ha jól látom az egy zsírzógomb?ez mindegyiken van vagy nekem hiányzik mert én még furatot sem találtam, direkt kimentem megnézni

Előzmény: csoppika #9094 hozzászólása



Nem biztos,hogy a fogyasztás nagyságrendekkel változik,a terület is jobban fogy nagyobb asztallal,igaz az igénybevétel is nő de kevesebb ideig tart ha-ja.Talán akinek van nagyobb majd megírja a tapasztalatait.

Előzmény: medikus #9092 hozzászólása



Igen tudom, itt a környéken is volt egy, nekem sem lenne kimondottan bajom az eredeti asztallal(4,2m)csak erős búzába szokott melegedni nagy melegbe, inkább a vonulás, keskeny utak fával benőve,forgalmas főút idegbeteg autósokkal,aztán jobb a békesség.Gyakoroljuk az asztal le és felrakást!Az elődje claas volt,azon gyorsabban ment azért a rájárás a fülekre.

Előzmény: Agronomus #9086 hozzászólása



Igen, hirdetéseket figyelve inkább a nyugatra készültek voltak 3,6os asztallal,gondolom így rendelték az ottani kisebb gazdák, nálunk még nem láttam,hogy árultak volna ilyet,pedig nekem ez lenne a tökéletes megoldás és már nem is gondolkodnék a szecskázó vásárláson.

Előzmény: Gyurkesz1 #9088 hozzászólása



Ha ez segít 89-1mm a könyv szerint

Előzmény: medikus #9083 hozzászólása



Hát ez nekünk 2 nap, messze vannak a darabok sok mászkálás asztal fel le.Gondolkodtam egyszerűbb lenne egy keskenyebb asztal amit nem kéne leszedni és csak menni lehetne vele,egyszer egy 512-esen láttam egyet, az illető az 5 méter körüli asztalt csinálta meg 3,5 körülire, valami ilyesmi lenne a megoldás.Visszatérve a variátorhoz általam még nem voltak szétszedve de most már muszáj lesz,csak ráérősen szeretném csinálni mikor nyugodtan át lehet nézni a kalász elevátortol a magtartály fenekéig,"amin van egy kis lyuk" mindent.

Előzmény: medikus #9080 hozzászólása


Köszi! 1100-ig feltudom,de utána már nagyon nehéz tekerni a kurblit.Ezek a fránya perselyek igen mocorognak,nem tudom mi tévő legyek még van kb 10 ha búza, persze tudom szét kéne szedni átnézni csak kicsit kevés az idő.

Előzmény: t-16m #9077 hozzászólása



Sziasztok,köszönöm mindenki segítségét! Valóban működik a csavaros megoldás 2db 16x150-es csavarral szét tudtam nyomni,majd a szíjat könnyedén le és fel tudtam tenni.Ha szabadna kérdezni még olyat,hogy teljesen felvariálva mennyit kéne forognia?és új szíjjal milyen melegek lehetnek a tárcsák mind ha a régivel nem lett volna ilyen forró és a felső tárcsákban a 3 csapon a 3 acélhüvely hogyan rögzül a csapon vagy a tárcsában?bocs a sok kérdésért!

Előzmény: medikus #9056 hozzászólása



Köszönöm a választ,majd holnap kipróbálom és megírom ,hogy sikerült e még egy kérdés lenne, ennek a célszerszámnak lehúzatónak a méreteit láttam valamelyik témában,merre keressem?nem találom sehol, mindenképpen csinálok ilyet,nagyon tetszik és praktikusnak tűnik!

Előzmény: medikus #9054 hozzászólása



A kérdésem az lenne ha a két menetbe hosszú csavarokat teszek,és egyformán tekerem be a két csavart az nem nyomja szét a két felet?

Előzmény: medikus #9047 hozzászólása



Tisztelt medikus,megköszönném ha elárulná az egyszerűbb megoldást!

Üdvözlök mindenkit! Segítségre lenne szükségem, dobszíjat kellene lecserélnem.A kérdésem az lenne mi a menete ha valaki vázolná vagy megerősítene megköszönném.Első lépésbe teljesen visszavariálom,majd két 16os csavart betekerek a dobon lévő menetes furatba?az úgy szétnyomja a két felet? Ekkor már fel tudom tenni a szíjat? A méret a katalógus szerint 20x50x2150 ez mindegyik 514esen ekkora?A régin nem látom a méretét. Ha valaki röviden megírná nagyon megköszönném.

Előzmény: Zoli 63 #513 hozzászólása



Ok, kösz a választ, még ha valaki elmagyarázná a sebváltó működését,az jó lenne.

Előzmény: Sk Laci #511 hozzászólása



Az igazság az,hogy reggel megtörtént a hazavontatás a 20 km pontosan 12,5km-er remélem nem lett baja a váltónak az a helyzet kb 5-10 km es sebességgel lett vontatva alsóbbrendű,és föld úton direkt a baleset elkerülése végett.Kérdezném a fülke alatt a kuplungnál bal oldalon van egy kapcsoló 0-1 állással azzal mit lehet kapcsolni?

Kösz a választ, akkor így megpróbálom hazajuttatni,még esetleg az indítás előtt mit érdemes megnézni rajt? az a gond nem volt beindítva vagy 15 éve kupak volt a kipufogón talán víz nem jutott a hengerekbe,de olyan sok idő telt el,hogy a párától is beragadhatott,de majd itthon kiderül.

Üdvözlök mindenkit olyan után érdeklődnék,hogy a 120 45-ös traktort lehet e húzatni motorhibásan kb 20km-ert,vagy valamit kell-e rajta átkapcsolni,lekötni?ezenkívül ha valaki megtudná mondani,hogy a62 45ős zetor első felnit belehet e tenni pótkeréknek hazáig, megköszönném a segítséget.

Előzmény: Gyurkesz1 #6953 hozzászólása


Üdv nem tudom aktuális e a kérdés, pár éve nekem is hasonló problémám akadt aztán egyik segítő fórumtag segítsége eredményes lett azóta semmi gondja a szerkezetnek.Az E-514 kombájnok témában.Válasz #219. hozzászólásra
Helló.A vezértömbökhöz nem tudsz csak felülröl hozzáférni, ha nem akarod őket megbontani, de nem is érdemes,azt a borítólemezt, amely a hydraulikakaroknálvan, vedd le, és letudsz nyulni, úgy hogy két hosszú krovaszárat egymásba toldasz,és találsz ott felűl egy nyomástartó szelepet,azt csavard ki.Ajánlom előtte nézd meg a gépkönyvbe hogy hol kotorásszál, mert látni nagyon nemlehet olyan mélyen van.Elötte egy rongyal,ecsettel Porszívó, stb portalanitsd ki, hogy amikor kicsavarod a kosz nehuljon a csavarhelyére bele.Amikor ezzel megvagy ezt az apró kis szelepet szedd szét és mosd ki,de olyan helyen hogyha le esik, elgurul, valamelyik alkatrész meg találd, mert ezt a részt külön nem árulják és vehetsz másik vezértömböt.Nagyon aprólékosan tisztitsd ki, keress valami láthatatlan porszemet.Mikor vissza rakod és nemlenne jó, ismételd meg mignem rendesen működik.Jó szerelgetést kívánok.Nem tudom ,hogy sikerül e neked is de egy próbát esetleg megér.remélem sikerül,ezért bemásoltam a választ.

Előzmény: Szabolcsi #6969 hozzászólása



Köszönöm a válaszod akkor majd igy keresem.

Üdvözlök mindenkit. Olyan segítségre lenne szükségem,hogy a vizhűtő alsó vizcsöve az spéci ide való cső vagy csak szoktak vágni egy darab akármilyen gumicsövet,ha valaki tudná,esetleg az átmérőjét is és megosztaná azt megköszönném.

Előzmény: Kolláth Tamás #5726 hozzászólása



Kösz a segítséget,én is úgy nézem nem fogja talán semmi majd holnap megpróbálom lehúzatni.

Előzmény: Kolláth Tamás #5723 hozzászólása



Előzmény: Kolláth Tamás #5723 hozzászólása



Köszi a segítséget de én nem a közepét akarom kicserélni, hanem a csapágyat amin forog,de nem tudom hogyan lehetne onnét leszedni,hogy a csapágyat kilehessen belőle szedni.

Üdvözlet, segítséget szeretnék kérni,lajta 32 vetőgépen csapágyat cserélnék a keréknél lévő lánckeréknél,amibe a keréken lévő meghajtó tengely belecsúszik,a fő kérdés az lenne hogyan lehetne szokták onnét leszedni?Minden választ köszönök.

Üdvözlet, segítséget szeretnék kérni,lajta 32 vetőgépen csapágyat cserélnék a keréknél lévő lánckeréknél,a fő kérdés az lenne hogyan lehetne szokták onnét leszedni?Minden választ köszönök.

Üdvözlöm a fórumozókat, Sanyi74-nek köszönöm a segítséget meglett a hiba,a dugó alatti dugattyúszerű volt megszorulva,most a többi probléma következik mert az van rajta rendesen,a váltó kidobálja a sebességeket mikor valami nehezebbet húz pl szántás, könnyebb munkáknál nincs probléma. A tegnapi képeket nézegetve a jobb oldalon található állítón próbálkozzunk? össze vagy szét tekerve próbáljuk? Ha esetleg valaki megírná annak megköszönném! De még lenne olyan kérdésem,hogy a gázolajszűrő megegyezik-e az mtz szűrővel?

Köszönöm a választ holnap reggel meg is nézzük,ez a kis dugattyu ragadhatott be esetleg? olaj az van bent az biztos reméljük csak ennyi a probléma.Majd holnap jelentkezek fejleményekkel.Mégegyszer is köszönöm a választ.

Üdvözlök minden 25-ös tulajt én egyik ismerősömnek érdeklődnék,kérdeznék egy kis segítséget, hátha valaki tud ebben segíteni.A probléma a következő lenne,hidralika egyszerüen nem akar működni,nem emel, a szivattyut kicserélték de semmi változás nincs,esetleg nincs-e bent valami nyomástartó szelep ami alá esetleg valami kosz mehetett?

Szia Ocsi én Győr mellől írok,ha megteszed nekem ,hogy megkérdezed nagyon megköszönöm,olyan érdekelne pontosan TIH-445-ös rakodógépbe kerékfékhenger,első.Ez nem olyan mint a traktoré,mert azon állítólag csak szallagfék van.Itt nálunk nem találtam hozzá sehol az országba ezért gondoltam talán a hazájába sikerülne.Köszi a segítséget mégeygszer is!Az email címedre esetleg tudok fényképeket küldeni.

Helló T25 esetleg nem tudnál Román cimet vagy telefonszámot mondani?

Üdv mindenkinek!Már érdeklődtem itt régebben a TIH rakodórol most olyan segítség kellene,hogy valyon milyen fékmunkahenger van bent vagy hol lehet ilyet kapni, mivel lehetne helyettesíteni?Segítségetek előre is köszönöm!Ezenkívül minden tapasztalat érdekelne.

Hát viz az van itt is bőven.A tengeri az hullámzik itt is a vizbe,lesznek gondok a betakarittásal. Jártam már azon a vidéken nekem tetszett nagyon.

Felénk is a claasok az elterjedtebbek de szinte minden nyugati márka megtalálható,de azért azt a dominátoros hangot egyik se tudja,az nagyon tetszett ezek az újak szépek valóban.Én Győr környéki vagyok,te mely részről irsz?

Az biztos,hogy motorikusan gyengéb mint a méretbe ugyanaz nyugati,dehát lasabban megyünk és kész.A domi is megtudta magát makacsolni, ha nemakart dolgozni de hát ár érték,üzemeltetési költség alapján ez jobnak tűnik,ezzel nem a domit bántom mert az is nagyon nagyon jó,csakhát nem a kis gazdaságba.Felétek melyik a jobban elterjedt?

De azért őszintén milyen gép volt?Mifelénk az e kombájnok nem menők,pedig a majdnem 40éves dominátorhoz képest jobbnak tűnik,az alkatrész áráról nem is beszélve,mégha sürübben is kell cserélni.50 hektárhoz nem vehetek 10 millás gépet igy meg akkor aratunk amikor mi ugy döntünk,hogy most nem kell várni könyörögni.

Oké én is igy gondoltam,esetleg még várnék ötleteket tanácsokat mit nézzek rajt át igy aratás elött,tipusbetegségei gyengéi mik vannak?most lesz végülis az első rendes szezonja tavaly aratásba lett véve elötte 80as dominátor volt.nektek is 14es van vagy csak volt?

Üdv ugynéz ki megvan a bűnös,tápszivattyu alján a szívó szelep volt rossz visszaengedett most tettm fel egy másikat és úgy néz ki jó.Köszönöm mindenki segítségét!De lenne mégegy kérdés járó variátor szíj cserélve lett csak azt nem tudom mennyire feszítsem meg?

Hartmy ezt tőlem kérded?met nem hallani se látni semmi gyanusat mikor dolgozik semmi gond csak a reggeli indulás után vagy ha kb 10 perc alapjárat után kezdi, olyankor a kézi tápszivattyu fel van pumpálva és megy tovább

Köszi de az egész tápszivattyut lecseréltem,komplett üzemanyagszürő házastol,búvárcső nem lukas,nyomástartó szelep cserélve.most jön a tank,de itt a búvárscő végén is kéne legyen valami szürő? ezen mikor kivettem nem volt semmi.

Köszönöm a gyors segítséget,már kész is van.Egyépként itt nem kerestem,de meglett majd holnap még próbálgatom.Már csak a motor rendetlenkedik állandóan elveszti a naftát,alapjáraton majd hullámosan jár és megáll.mégegyszer is köszi a segítséget!

Üdv mindenkinek Érdeklődnék hátha valaki tud segíteni!14-es hiralika rendszere mégpedig az a kör ami a kis szivattyun van(motolla menet variátor)közbe működik közbe nem. A szürő kimosva szivócső új,esetleg még mit nézzek meg?ha valaki tud valamit hozzá szólni kérem írjon előre is köszönöm.

Köszönöm a választ!Még olyan érdekelne,hogy a gémet mi forditja hidromotor,munkahenger?és alkatrészt hol lehetne beszerezni hozzá,most állok egy ilyen gép beszerzése elött. Nálam trágya rakodásra lenne használva.Neked esetleg van ilyened?

Helló
Érdeklődnénk ki ismeri esetleg a Tihi rakodót, román gyártmány.U-445-ös traktor alkatrészeiből készült. Véleményeket várnék rossz és jó tulajdonságai, kezelhetőség, alkatrész ellátása, hasznos tapasztalatok.
Előre is köszönöm.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kormány keményen belenyúlhat az üzemanyagárakba
A kormány keményen belenyúlhat az üzemanyagárakba
A gázolaj és a benzin ára is magasabb a régiós átlagnál.
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Műtrágya szóró tartály
Műtrágya szóró tartály

210.000 Ft

Kuhn maxima
Kuhn maxima

6.350.000 Ft

Mtz 952.3 Belarus Turbós
Mtz 952.3 Belarus Turbós

6.300.000 Ft

ZTR 165 kasza eladó
ZTR 165 kasza eladó

150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]