Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 394.01 Ft USD 365.63 Ft CHF 405.35 Ft GBP 461.68 Ft

Fórum

Becenév: vazo
Csatlakozott: 2010-01-29 11:58:23
Utolsó belépés: 2018-01-06 16:48:35
Fórum hozzászólás: 35

Fórumhozzászólásai

Előzmény: erni #371 hozzászólása



Milyen kosàr kominàciòval (beállitàsokkal) mentél napràban? Zàrtàl le belölük? Van egy 2388asom pàr éve,de annyira keveset vàgok belöle max 20-25ha/év hogy nem tudom igazàn pròbàlgatni. Eddig sw-lw-lw-hornyolt (lapok leszerelve) -zàrt-zàrt jött be. 8 sor oros sun, 2.ba amit a linde visz.
Valaki olajretekkel pròbàlkozott màr? Tapasztalat?

Előzmény: #2197 hozzászólása



Igen,a mechanikus fokozatra. A powershift teljesen mindegy hogy melyik fokozatban van. Atteszem teknösbe, beteszem egyesbe vagy kettesbe,kiválasztom az irányt.pedál kienged és már villog is. Csak az nem értem hogy 3.ban meg 4.ben mért nem csinálja. Ma is egész nap Reptilleztem béka, 4., power 3.ban és ott nem csinálja.smile hammer

Lenne egy kérdésem ARESosok. Tudjátok e véletlen,hogy teknös, csoport 1 vagy 2 ben mért kezd villogni a villámos akkumulator? csoport 3-4ben nem csinálja,és nyulban sem.

a hömérséklet pácikák megjelenése
1->2 50c
2->3 60c
3->4 70c
4->5 80c
5->6 90c
6->7 97c
7->8 106c
8->9 120c

ARES 826 neked hány pálcika van munka közben?

Előzmény: #2186 hozzászólása



Hello! Nekem is egy 816-om van 826 ECU-val. Nem rég cseréltem termosztátott,(5200-5300 üó) mert már az utón is elöjött a 6. pálcika.
Azóta munka közben is 5, lazitóval 6,de szinte már csak a föld vége elött kb 420m, még megfordulok vissza megy 5re . Persze nem 40fokos melegben lazitóztam,mert ott még igy is bejött a 7. néhány kör után.
Valahol a szervizkönyben van egy táblázat hogy melyik pálcika hány foknál jelenik meg,de szereintem a 7. mindenképpen sok.

Előzmény: #2180 hozzászólása



Nekem van PDFben kb 8mb.

Ezért nem mindegy hogy 1 órát szántasz v valami könnyebb munkát kisebb fordulaton

100.000 fötengelyfordulat = 1 üzemóra

Előzmény: #162 hozzászólása



75röl 70re szereltem át az adapteremet. nem nagy munka, de piszok drága. 2002es rotadisc. nálunk mindenki 70cm vet, a gyári meg ritka mint a fehér holló ha van is akkor megkérik az árát. maradt egy csomó 75cm alkatrészem, muanyag burkolatok,sorhajtások ha érdek.

Előzmény: #181 hozzászólása



Mit szeretnél kalibralni rajat?
Jeladó cseréltél?
Az hiszem a legfelsó sorban a jobb+ balsmile sweatdrop szélsö gomb nyomva tart kulcs elfordít,de azért megnézem.smile sweatdrop

Amit még nálunk istenitenek az a Deutz Fahr Agrotron k és M széria most akciós. 58000eur+fa szolit felszereltség 159LE Az 100%ban nemet nem same Deutz motor ZF minden más.

Gima,de már a hexashift 100%ban Claas fejlesztés! Nem kell félni töle! A Gima cég valamikor a renaultnak meg a MF-nak csinalta a váltókat meg mindkét cégnek benne van a keze. Mikor a Claas megvette a renaultot az AGCO megpróbálta öket kidobni onnan,de nem jott össze,mert a Renaulttal kapták a GIMA részvények egy bizonyos részét is. két traktor között dilemmázok Arion Cebis 830 vagy CVT 195 nem tudom eldönteni. Egyiktöl se félek. A Claasnak lényegesen szebb a kabinja,a Steyr viszont egyszerübnek tünik meg mégis csak 10 éves konstrukció talán nincs gyerekbetegsége meg sokkal kompaktabb az axionhoz képest.

Szóval a sztori valamikor a 80-as évek elején kezdödött. Akkor a Steyr meg a passau-i ZF cég közösen fejlesztették a váltókat meg a hidakat egészen 1993ig mikor legördült az utolsó 8180-as amibe szerintem a világ lehjobb motorja van! Még 10000 ü.o-ra után is kevesebbet eszik 2L-rel mint a 2004-es Ares 816-opm! Arrol nem is beszélve h h harap! Akkor jött egy okos tojás aki lematekozta h nem kell nekünk a 8180-as továbbfejlesztett változata hanem vegyünk váltót (készen voltak a prototipusok meg minden) a gimatol és dobjunk össze egy traktort. Na itt kezdte elásni magát a Steyr név! Nem lett egy sikeres kombináció. A Case IH-nak kapora jött a szenvedő Steyr,mert amerikai gépekre v nem volt támogatás vagy vámot szabtak ki rájuk (nem tudom pontosan),de ezért szaladgál néhány magnum Steyr felirattal. Ekkor kezdett ismét tekintélyt nyerni a Steyr csak sajnos a New Holland erösebbnek bizonyult és most már ö a többségi mint a Steyrban mint a Caseban. Viszont a St. valentini gyárat csak bérelik! Az mái napid a régi tulajdonban van! Szerintem lehet egy megegyezés ami miatt még most is legördülnek a 100% Steyr CVT-k a szallagról. A CVT amit ma beszerel a CVT/CVX/TVT/C-matic/TTV/néhány JD model az a Steyr és ZF mérnökök munkáját dicséri. A tvt kékre festett Steyr viszont nem érhetö el minden országban! Ezek a váltók mái napig a ZF gyárban készülnek! A puma vario váltó CNH fejlesztés és nagyon eltér a passauitól. Azthiszem Antwerpen-i CNH gyárban készülnek. Javitsatok ki ha tévedek! A Fiat csoport belépésével jó néhány régi mérnök a Claas traktorokat próbálja top-ra tenni!

A Claas ugyan azt a hajtomuvet kapja mint a steyr cvt 195ig vagyis a mukodesi elv ugyan az. Az elso axion c-maticon meg a felirat a valton s-matic volt! Mondjuk ugy a claas es steyr hardware ugyan az csak mas a vezerles. Viszon az axion hexashift valtonak nagyon jo a hatasfoka! Szerintem az axial csak vedeni szeretne a fendt brandet. Az osztrak ismerosonek van egy 110le-s steyr cvt prototipussa 1993-bol. Tuti kis gep,csak akkor meg gyengék foltak a szamitogépek az ilyen dolgokhoz. Lassu a reakcioideje. Nyuggi emebereknek való! :) A Puma cvx-ek már new holland fejlesztesu váltó van! Akkom inkább sima cvx v cvt!

Egy biztos,az ujaknál már megoldódott az elsö hid probléma és a hátsó féltengely is erösebb,nem szerette az ikerkereket. Igazából engem az érdekelne h nehéz terepen meg van e a katalógusban leirt lóerö.

Sajnos nincs még személyes tapasztalatom. Ujdonsült case steyr képviselö vagyok szerbiában aki claas traktorral dolgozik. :) Egyébként a case az szinte new holland sajnos. Kivéva a magnumot. Mondjuk nálam csak két márka jöhet számitásba. Claas vagy Steyr CVT 195le-ig. A puma cvx-nek meg a Steyr 9200-as szériának tul van bonyolitva a vátója + friss fejlesztés,nem ajánlom. Van egy ismerösöm osztrákba aki 35 évig Steyr gyárban dolgozott. Töle szoktam az infokat összeszedni illetve az alkatrészeket a régebbi Steyromhoz. A másik Claasban van. Eddig minden hibát sikerült néhány órán belül elháritanom. Rengeteg múlik azon h te vezeted e. A másik dolog,személyes tapasztalat. Ha már ennyi pénz kiadsz a traktor neked gyártsák,a te igényeidhez nem mindig jó a raktári gép,nem tesz jót nekik ha évekig napoznak!
Milyen lóeröben gondolkodsz?

Érdekelne h nyúzott e már itt valaki Case v Steyr variós gépeket 6000 órán keresztül? Tapasztalatok?

Előzmény: #65 hozzászólása



Én is azt játszom csak azt nem tudom h meddig birja majd a kardán meg szárzúzó 90fogos szöghajtása az ilyen bánásmódott. Az utóbbi cseréje nem olcsó buli.

Előzmény: #62 hozzászólása



Lehet h müszak végén illesztették össze és már siettek haza! :))

Előzmény: #58 hozzászólása



kuplung, 2 aksi egy év alatt!, kormánypumpa (felnyomta az olajat a motorból a szervóba),levegő nyomásszabályzó, meg jó néhány elektormos vezeték. Nem életveszélyes,csak nagyon bosszantó egy új géptöl. Ja és a TLT bekapcsolást még nem is emlitettem! 3m kukorica szárzúzó lefojtja mikor benyomom a kapcsolót ls nem is lehet állitani a sebességet hála a kapcsoló+levegő+olaj müködési elvnek!

Előzmény: #60 hozzászólása



Hát éppen ez az h nem,sött nem is nyitogatják!

Előzmény: #54 hozzászólása



Jobb ajtó

Előzmény: #52 hozzászólása



Lekopogjam,nekem a Fortera-ba még a gyári van! :) Remélem ha eddig birta most már nem lesz a betegsége.
Viszont a kuplung hengert az szinte a váltóolajjal együtt cserélhetem.
Végül is minden traktorral van baj,de 4 éven keresztül mindig valami apróság kijön rajta. A Claas is megszenvedtetett az elsö 100 órában,de az legalább most már beállt és ok.

Előzmény: #51 hozzászólása



Agroland kft SRB

Előzmény: #36 hozzászólása



Fortera 10641 2006 év kb 2000 ü.ó.

Előzmény: #41 hozzászólása



Akkor ti még jók vagytok! :)) Szomszéd 9 üveg ebből 2 munka közben de minden külsö behatás nélkül! 7 pedig a garázsban. Voltak már kint a szervizesek egy párszor,melegitették,alakitották,de semmi.

Terhellés?! Pl. függesztett gépet viszel és úgy alakul h a dupla keréken fekszik fel a traktor akkor annyi. Ez álltalánosságban érvényes az összes zetorra! Csak a 16245 Super ami elbirja a dupla kereket! Én akartam dupla müvelökereket hátra és az itteni forgalamzó mondta h inkább ne. A rokon 14045-ös müvelö kerekeit akartam feltenni 48",ö már nem használja mert annak is eltöri a féltengelyét! Ilyen a konstrukció!

Szerintem a difit nem az pont forditva müködik mint az eleje. Levegöt ad neki h bekapcsoljon a difi, az elejéböl meg kiengedi e levegöt mikor bekapcsolod. 70 óránál elment a nyomásszabályzóm a nagy semmi közepén és hivtam a szervizt h h birnám kikapcsolni az elejét h hazamenjek. A válasz vedd le a kardánt vagy vitesd el a traktort. Azt hittem felrobbanok!

Szegedtöl 20km délre. Vajdaság SRB

Előzmény: #17 hozzászólása



Kár érte h túlbonyolitották! Ha nincs levegő,hajt az eleje,nem megy a felezö. Személy szerint szerettem a Zetorokba h amikor nem volt szükség a kompresszorra kikapcsolta az ember de most...
Legyen az 4wd,difi felezők mind elektonika+levegö+olaj. Miért nem lehet csak elektronika+olaj? Ha már úgy akarjak csinálni mint a nagyok. Meg kellett volna maradni a Zetornak a majos szeriánál. Egyszerü + jó ár/érték. Most már azért megontolandó h mire is költsünk néhány millát.

Ezt csak Zetor összehasonlitásra mondtam. Van egy 1985-ös 70 Le Steyr is Turbo-s. 12000 ü.o.-val. Még nem volt megbontva! Igaz ekét csak az udvarban "látott"! :) Penge kis gép!

Nem modom h rossz,de már nagyon nem olyan mint a régiek. 97-ben vettem egy új ZTS 16245 Supert az harapott. Ez az új meg csak csuklik. Még ha csak négy hengeres is.

Előzmény: #6 hozzászólása



Bocs,nem tettem hozzá h fogyasztásra van ott! 20t brutto az azért nem olyan sok.

Előzmény: #29 hozzászólása



Sajnos kijött egy ilyen széria,itt ami elkelt az meg lett oldva garanciában, ami meg az udvarba volt azon mind ki lett cserélve.

Nem akarlak elszomoritani,de a szomszédnak 1500+-5-10 óránál szétment a vátó,elkoptak a tengelyek! Pedig rendszeresen karbantartott szép gép. Nekem egy 10641 van,7341-et cseréltem le rá vesztemre. 1200 óránál félbe kellett venni,mert nem beszorult valami a kuplungnál és nem akarta összerakni. Megkentük,azóta megy csak nem tudom meddig. Nekem egy kicsit erötlen. A 1985-ös Steyr-on körbeszaladja kétszer mire elinditja a Zetor a 20t-át. Magyarul,egyáltalán nem egy harapós gép. 1700 fordulat alatt sehol semmi. Az felett erösebb volt mint a 100le-s New Holland. Teszteltük h melyikünk birja jóbban húzni a 3vasú forgatós ekét GPS-el mérve. Zetor nyert 3,5km/h-val. (30cm, 16") Én is meglepödtem!
Egyébként az Ehr nagyon jó,az irányvátó OK, vátó kicsit nehézkes,de egy kis olaj megoldja a problémát. Nálam fökét fuvaroz,vet meg permetez. Viszont fuvarozásba szinte ott van mint a Claas 816 (160L)ha 40km/h akarsz menni és ez gáz! A szomszéd viszont inkább alapmüvelésre használja a 11741-et. Ha konkrét dolgok érdekelnek beszélek a szomszéddal.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A folyamatos virágzás áthidalja a táplálékszegény időszakokat.
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Vis maior, fiatal mezőgazdasági termelői támogatás, AÖP, alapszintű...
Fliegel betonkeverő önrakodós
Fliegel betonkeverő önrakodós

660.000 Ft

John Deere / ZF bolygókerék szett
John Deere / ZF bolygókerék szett

296.000 Ft

Villanypásztor karó 2db szigetelővel
Villanypásztor karó 2db szigetelővel

600 Ft

Garden jet 2200 axiál szőlő gyümölcs permetező kipróbálható
Garden jet 2200 axiál szőlő gyümölcs...

700.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]