Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 394.01 Ft USD 365.63 Ft CHF 405.35 Ft GBP 461.68 Ft

Fórum

Becenév: tomsics
Csatlakozott: 2010-01-30 18:25:28
Utolsó belépés: 2019-02-09 20:52:17
Fórum hozzászólás: 436

Fórumhozzászólásai

Előzmény: lorant90 #8998 hozzászólása



Na sikerült megoldani.2 és fél foggal odébb kellet rakni rakni mint a gyári jel.Ki kellett ugye reszelni hozzá.Most ugyan olyan lett mint elötte.Csak azt nem értem ha minden más jelen van,akkor ez miért ment el ennyivel

Előzmény: d-032a #9001 hozzászólása



Hát nem tudom.Lehet van abban valami amit mondasz,mert nem kopog,füstölni is egészségesen füstöl.Csak alacsony fordulatról lassan pörög ki.Kb. közepes gáztól már veszi a lapot rendesen.
Indításnál nem nagyon venni észre,hogy lassabban hajtana.
Holnap azért le lesz bontva újra a vezérlés meg az adagoló,biztonság kedvéért újra át nézzük.

Előzmény: lorant90 #8998 hozzászólása



Elvileg nem,mert azt ugye egy féleképpen tudod csak felrakni,másik fogból meg nem lett le reszelve.

Előzmény: lorant90 #8995 hozzászólása



Ursus motor van benne.Minden egyezik a zetoréval,csak éppen a kompresszor tengely vége nem volt kialakítva,ahogy írtad is.Amit nem értek,hogy régebben már többször is szét lett szedve a vezérlése és mindig jól lett össze rakva.Most is jelre van téve minden,de valami nem jó vele

Sziasztok!
Segítség kellene.5611-re raktunk szervo rá segítést.A szivattyú a kompresszortol kapja a hajtást,ezért a vezérlés le lett bontva.Össze lett rakva minden jelre,de valami nem jó.Korábbhoz képest nehezebben indul,marha lassan reagál a gázra alacsony fordulaton és furább a hangja is.Előtöltést akárhogy állítjuk ugyan ez a tünet.Megpróbáltuk 1-1 foggal odébb rakni az adagolót de ott még rosszabb lett.Mitől változhatott meg ennyire?

Urak!
Az alany 8011 és még mindig a kardánnal szopok...
Eddig láb kapcsolóra működött,de kormány kapcsolóra nem.Szét lett szedve a hátúlja,mert eltörött az erőszabályzó tengelyen a kar.Össze lett rakva,minden működik faszán kivéve a kardán.Nem lehet bekapcsolni,egyszerűen nem lehet lenyomni a kart.Ki vettem a kardán részt hátulról.Így le lehet nyomni a kart,de a bordás végű tengelyt( 48) kapcsolásra kitolja.Ha vissza rakom a lamella soros egységet,megint nem lehet bekapcsolni.Mi a franc történhetett vele?

Előzmény: tomsics #7941 hozzászólása



Ha gondolod hívd fel az Agrobírot.El mondja mit mérj,mire figyelj.A mostani nekem is tőlük van.
Az előzőt csehből rendeltem,de az hamar széthullott.

Előzmény: Fehér Kornél #7940 hozzászólása



Szia!Méretben különböznek elvileg.Bíró azt mondta,hogy 2 fajta méretben szerelték.Nekem a hosszabbik méretű kellett.
Mérd le a hosszát.

Előzmény: Gepi #7937 hozzászólása



Orbitos nem lett egyenlőre.Viszont Bíróéktól vettem egyet ami azóta is pöpecül üzemel.Hézagolásra kell nagyon oda figyelni.

Előzmény: Gepi #7874 hozzászólása



Igen írtam,de akkor teljesen rossz volt a kardán.Azóta vettem hozzá bontottat,lábnál bekapcsolva használtam idáig.Most,hogy leálltunk megszeretném csinálni,hogy normálisan működjön kormányról.
A szervo az 5611-re ment volna.Össze is lett rakva,majd lebontva,mert a szivattyú hajtása nem lett az igazi később meg kellett a gép így hanyagoltuk.Ha lesz rá idő talán most télen megcsináljuk azt is.

Sziasztok!
8011-nél ha nem tudom kikapcsolni kormányról a kardánt,az mitől van?Szorosak a lamellák?Bekapcsolom lábnál,de a kormánynál lévő karra nem reagál semmit

Előzmény: T.f. #7318 hozzászólása


Köszönöm!
Pedig azokat a dugattyúkat is kipucoltam,levegővel fujatva könnyen mozogtak.
Amiket írtam gumi gyűrűk mennek a nutokba.3db gyűrű.143-as a száma a képen
Kép
Mit csináljak vele?Szedjem szét és megint pucoljam ki a dugattyúkat?

Még mindig szopok a 8011 kardánnal.Talpas kapcsolóval bekapcsolva folyton hajt,nem reagál a kormánynál lévő karra.Új gumi gyűrűk vannak rajt.2 nutban vannak furatok,oda nem tettem gyűrűt.Lamellák nem szorosak, van kb. 3mm játéka.Lamellákat ahogy kivettem ugyan úgy tettem vissza.
Mit ronthattam el?
Nagyon nem zavarna,hogy csak lent tudom kapcsolni,de így nagyon kicsi fordulaton is nehezen veszi be,nem szeretném ha szét törnék benne valamit

Előzmény: joolaci73 #444 hozzászólása



Megadhatod,köszönöm.Hova valósiak?Egy Zalaegerszegit kérdeztem,de ott olyan összeget mondtak,hogy tátva maradt a szám

Sziasztok!
Steyr T188-as 2 hengeres traktorhoz keresek hengerfejet.Ha valakinek van,vagy tudna segíteni,hogy hol keressek az kérem írjon.Enyém sajnos gátrepedéses lett.Köszönöm

Előzmény: Plútó #7251 hozzászólása



Ma össze szedtem a cuccokat hozzá.Magirus orbit+mtz szivattyú lesz.Holnap neki is álok.Meglátjuk,mi sül ki belőle.

Gepi:
Ilyet rendeltem én is csehből,csak az 72 euro volt.Nem sokat bírt ki

Előzmény: .Richard. #545 hozzászólása



Amíg be pakolod kalodába,addig ezzel vagy szalaggal el is vágod szerintem.Kalodába se mindegy,hogy pakolod bele,ráadásul vágásnál oda kell figyelned,mert könnyen kidobja a fát,ha nincs jól lefogatva

Előzmény: Plútó #7242 hozzászólása


A holtjáték a kisebb baj,de ezzel így már elindulni se merek sehova,mert ha megszorul ott a vége,onnantól kormányozni sem lehet.Csodálkozom,hogy az új csak ennyit bírt ki,ennyi silány anyagból gyártanák?

Minek a szervóját szokták felrakni?Vagy aki amit talál?Azért kérdem,mert régebben gondolkodtam rajt,ismerősöm mondta is,hogy tudna adni egy Magirus deutz teherautó szervo munkahengert+van egy vadi új mtz szivattyúm is.Csak csövek kellenének hozzá.
Elméletileg csak össze kellene raknom,csak attól fosok,hogy nem tudom majd beállítani normálisan.

Előzmény: Józsika #7245 hozzászólása



Kaposváron volt hatóságin,igaz ennek már lassan 4 éve.

Előzmény: Józsika #7239 hozzászólása




Nálunk az 5611 és a 8011 is 2 személyre van vizsgáztatva.Az 5611 ráadásul hatósági vizsgán volt,úk írták be 2 személyre.

Más téma:5611 kormányművét nem lehet kiváltani más traktor kormányművével?A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott.Nem tudom mit kellene már csinálni vele.

Előzmény: Nabu #7183 hozzászólása



Na sikerült szereznem egy bontottat,jövőhéten talán meg is kapom.Az enyém teljesen kuka,rendesen össze gányolták.2 vascső volt rá húzva a csonkra.Ahova csak lehetett lehegesztve minden.Ezen már se menet,se zéger,se csavar se semmi nem volt,csak hegesztés....

Előzmény: T.f. #7179 hozzászólása


Szia!
Köszönöm.
Ajajj kezdődnek a bajok,ettől féltem.
Szóval mindeképp kellene vadásznom egy normális bontottat

Előzmény: T.f. #7174 hozzászólása



Nah ma sikerült szétszednem.Előző tulaj szépe cigány módon megoldotta.Hegesztés hegesztés hátán.Csapágy kéregig le kellett köszörülnöm,hogy megmozduljon.
Megint kérdeznék.Ehez így most miket kellene vennem,vagy lehet ezt valahogy hegeszteni,esztergáltatni?



Előzmény: tomsics #7172 hozzászólása



Még egy kérdésem lenne.Azért nem tudtam szétszedni mert az előző tulaj szépen körbe hegesztette a zéger gyűrűt...
Lehet még valahol kapni ilyet kompletten?Vagy csak bontottan

Sziasztok!
Szimering csere után is folyat a gardán kihajtásom a 8011-en.Gondoltam felhegesztem,majd le esztergálom,de nem bírom szétszedni.Magát a gardán egységet ki vettem,de a tengely az istenért sem jön ki.
Aki szedett már szét ilyet le írhatná,hogy hogyan kell.Köszönöm

Előzmény: némedi #7020 hozzászólása



A vonóléc egyik végére,ahova a munkaeszközt akasztod rendeltem lengyelből komplett véget,azokat ki is cseréltem,de a belső az nem cserélhető,én nem is találtam hozzá.
Ha más nem lesz,megpróbálok esztergálni hozzá csészéket

Kicseréltem a 8011-en a gardán kihajtásnál a szimeringet,de továbbra is folyat.Valami ötlet esetleg?
Illetve a vonólécben a golyót ami befogja csésze,honnan tudnék venni?A legnagyobb bajom az,hogy lemérni se tudom,úgy elkoptak.

Előzmény: T.f. #6667 hozzászólása



Köszönöm!

Üdv urak!
8011-en nem tudjátok,hogy a kardán kihajtásnál mi a szimering mérete vagy cikk száma?Csöpög az olaj,ha nem hajtom akkor is.Szét szedni viszont még nem akarom mert így is késésben vagyunk a vetéssel.
Köszönöm

Előzmény: mtz zoli #52 hozzászólása



Szia!
Köszönöm mindenkinek!

Előzmény: fendt309 #49 hozzászólása



Fasza,köszönöm szépen.
Rá kerestem,de van ahol azt írják,hogy kell és van ahol meg nem.

Sziasztok!
Lassú jármű átíratásnál még mindig nem kell eredet vizsga?Friss műszaki,törzskönyv van

Előzmény: fexco #6582 hozzászólása



Súlyozni nem akarom,nem saját tárcsa,csak kölcsön kaptam.A harmadik pontos fixáláson gondolkodtam én is

Előzmény: Sk Laci #6579 hozzászólása



Köszi!
Fixen tartani lehet valahogy a hidraulikát?
Ma próbáltam vontatott tárcsával,de sokszor felcsapta.Nem lehet lefixálni mint pl az mtz-nél?

Előzmény: tomsics #6577 hozzászólása



Elmagyarázná nekem valaki,hogy ez a nyúl béka pontosan,hogy is van?Szántásba ma próbálgattam.Picit lejtős föld,lefelé nyúl 2-es,de fölfele már sok volt,viszont béka 2-be szépen vitte.
Ami nem tiszta,hogy nyugodtan használhatom folyamatosan nyúlba vagy békába?
Vagy állandóan nyúlba és ha nem bírja akkor béka,majd ha kipörög megint vissza nyúlba.

Illetve egy másik kérdés.8011-nél az ülés mögött van egy nagyobb csavar,szelep?Amit ha betekerek nem emel a hidraulika.Ezzel lehet még mást is állítani vagy csak arra van,hogy fel emelem,betekerem majd fixen tart?

Előzmény: T.f. #6576 hozzászólása



Gmail-es tökéletes.Köszönöm szépen

Előzmény: T.f. #6574 hozzászólása



Néztem ott is,de nincs.

Előzmény: T.f. #6571 hozzászólása



Nem kaptam semmit.Vagy a velvet-es nem fogadja.
Elküldenéd megint?
Próbáljuk meg erre,ide jónak kell lennie
tomsicsl@gmail.com
köszönöm

Előzmény: T.f. #6566 hozzászólása



Szia!
Ha nem nagy kérés,átküldenéd mind kettőt?
Köszönöm
tomsics@velvet.hu

Hát 12045-ből 8011 lett a vége.
Van esetleg valakinek hozzá szerelési könyve?

Előzmény: csoppika #3469 hozzászólása


Jobb szeretnék azt,de nem találok már egyet se.
Ennyire legyilkolta ezek a Zt-k?
Erről lenne szó,hátha ismeritek:
zt

Sziasztok!
Zt 323A vásárlásnál mikre kell figyelni?Holnap megyek egyet megnézni.Állítólag kevés üzem órás 6 hengeres 150 lovas MAN motor van benne.A tulaj csak körbálázásra használta.
Ez többlet teljesítmény nem gyilkolja szét a váltót?
Állítása szerint tip top a masina

Előzmény: T.f. #6553 hozzászólása



Köszi,de ez is kilőve.Nem hiába árulja olyan régóta.Motornak már 1 sincs az olaj nyomása.Váltója cserélve volt 3 sebességesre,olaj szivattyú is valami mtz-ből való....

Előzmény: csoppika #6549 hozzászólása



Nekem mostanra jött össze a pénz sajnos.Még szántásba is csúszva vagyok,ezért kellene vennem valamit mihamarabb,csak már nem tudom mit,12045-ök elfogytak,vagyis 1-et nem kérdeztem még.12045,de 160 lovas turbos motor van bele rakva.Nem tudom a váltó ezt a többlet teljesítmény,hogy bírhatja?
Új nyomaték váltó és hidraulika szivattyú van benne

Előzmény: T.f. #6547 hozzászólása



Beszéltem vele is.Ő egy érdekes ember.Első hívásnál minden okés volt.Majd ma délbe hívom,hogy mennék délután 5-re.Erre azt mondja,hogy vetés van az 5 nem jó,menjek korábban mondjuk 4-re.Jó oké legyen,4-re ott vagyok.Fél óra múlva vissza hív,hogy most nem tudja eladni,mert el kell vetnie 80 hektárt,és ha beszarik a másik traktor akkor nincs mivel vessen?!De 2 hét múlva eladó lesz...
Kb 2 hónapja hirdeti és még nem esett le neki,hogy ha eladja csak 1 gépe marad?Nem értem komolyan mondom...

Sziasztok.
Nincs valakinek eladó,meg nem hirdetett 8045,8145,12045-ös eladó gépe?2 millió a keretem.Az összes hirdetéses oldalt már végig néztem,telefonáltam,de ami megfelelő lenne azt már mind eladták.
Meg vagyok lőve,hogy mit vegyek most.Gondolkodom már a zt 323-on is,de fosok tőlük,sosem ültem zt-ben.
Valami tipp esetleg?

Előzmény: Filler #6524 hozzászólása



Csak simán teher,terhelés nélkül is megindul?
Buta kérdés,de kell de kuplunggal vagy nélküle is mehet?

Előzmény: tomsics #6522 hozzászólása



Bocs,az lemaradt,hogy meg van hozzá a rendes lámpa tartós eleje is.
Ha jó minden a külseje nem zavar,hegesztő vagyok,ki karosszériázom és lefestem.
Szerkezetileg ne legyen egy szar darab.Bár ennyi idősen,ennyi pénzért csodát sem kell várnom

Előzmény: Filler #6521 hozzászólása



Köszönöm szépen.Igazából az első kerék hajtás és a nyúl békán kívül ezek szerint nincs olyan komolyabb dolog az 5611-hez képest (van egy)
Motornál ezeket mindenképp megnézem,csak egy olaj nyomásra voltam kíváncsi.Hidraulikát is megpróbálom majd teherrel megnézni,bár ha enged az se lenne nagy próbléma,5611-en is karmantyúztunk mrá,gondolom hasonló a felépítése,meg szerzek hozzá könyvet is.
A nyomaték váltót teher nélkül is ki tudom próbálni?Azt olvastam,hogy meredek emelkedő vagy teherrel lehet csak.
Jön majd velem egy falubeli aki dolgozott crystalon a tsz-ben,igaz 16045-ön és fordított vezető résszel,cukor répa fejezővel,de gondolom ettől még meg tudja majd nézni nekem.Még egyszer köszi

Előzmény: Adorex #6519 hozzászólása



Nyílván nem 76 óta került bele ennyi.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A tervezhető, megtérülő méhlegelő
A folyamatos virágzás áthidalja a táplálékszegény időszakokat.
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Ilyen szabályokra számíthatnak a termelők az egységes kérelemnél
Vis maior, fiatal mezőgazdasági termelői támogatás, AÖP, alapszintű...
Garden jet 2200 axiál szőlő gyümölcs permetező kipróbálható
Garden jet 2200 axiál szőlő gyümölcs...

700.000 Ft

Ford 6410 traktor
Ford 6410 traktor

6.000.000 Ft

John Deere 8230
John Deere 8230

31.000.000 Ft

John Deere 4755
John Deere 4755

10.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]