Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 393.86 Ft USD 365.36 Ft CHF 405.35 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

Becenév: BB.
Csatlakozott: 2010-05-16 19:37:09
Utolsó belépés: 2024-03-13 18:01:32
Fórum hozzászólás: 803

Fórumhozzászólásai

Üdvözletem.
Érdeklődnék,hogy nincsen-e valakinek 3 mázsa tavaszi búza vetőmag eladó?
Miskolc,Tiszaújváros,Mezőcsát Polgár vonzáskörzetében.

Előzmény: balazs.horvath1223 #421 hozzászólása



Nekem 80w90 van benne.20 liter kell bele.Minusz fokokban első 1-2 emelésnél darabos egy kicsit,de utána kisimul,és jó.

Előzmény: Sinka424 #402 hozzászólása


Nekem 254-es van.Azt belűről fogja 3 csavar.Valószínűleg a tiédet is.

Ma délutáni Bunge ajánlat,Borsod,azonnali fizetés,júniusi elszállítás.
HO 317
Repce 317

Előzmény: fendt309 #43 hozzászólása


Borsodi vagyok,Tiszaujváros mellett.
Lengyel oldalakon találtam én is.Csak gondoltam egyszerűbb lenne,ha itthon is hozzá lehetne jutni.
Hengert én nem akarnám cserélni.Van pluszos dugó hozzá,a hengert megfúratni.A főtengelyt is
köszörülni kell,úgyhogy csapágyak is kellenének.Már ha szét van borítva,akkor kuplungtárcsa,nyomcsapágy
is új kéne.Kb. ennyi + a tömítések.

Előzmény: fendt309 #41 hozzászólása


Helló!
Segítenél abban,hogy hol lehet Magyarországon ezekhez az öreg Samekhez alkatrészt kapni.
Nekem is van két 4 hengeres,az egyiknek a motorját kellene gatyába rázni.Ahhoz kellenének
alkatrészek.Motorkód:1054P. Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.mindenkinek.
Traktorvásárlás van tervben.A Claas is szóba jöhetne.2 kiszemelt van,Arion 530 CIS, Arion 620 CIS.
Mindkettő 5000 óra alatt van.Az 530-as 2013,a 620-as 2010 évjáratú.Elsősorban talajmunka lenne a
feladata,eke,grúber,lazító.Használói tapasztalatok érdekelnének.Milyen gépek ezek,melyik lenne az
ideálisabb választás.Mifelénk nem nagyon vannak Claas traktorok,nincs tapasztalat.Köszönöm a
segítséget.

Előzmény: imre.szalay #292 hozzászólása



A pajzsot megheggeszteni,a bronzkeféket meg lehet cserélni.Vagy valami kis méretű autógenerátort rábuherálni.

Előzmény: Gábor Gábor #293 hozzászólása



A 254-en nincs beütött szám,csak alutábla.A motoron a szelepfedél bal első sarkán,a vázszám pedig a műszerfalat burkoló lemez alján.Mindkettő szegecselve van.

Üdv.

Volna egy 2006-os 1221.2-es,6200 üzemórával eladó.Gyári színében van,elől új gumikkal,hátul 50%-os gumival.Mindene működik.Mennyi lehet a reális piaci értéke kb.?Mennyiért lehetne meghirdetni?Köszönöm ha valaki tud segíteni.

Előzmény: Szultan76 #277 hozzászólása



Helló!

Az enyém forgalmi szerint 585 kg.fék nélküli,és 965 kg fékezett(ráfutófékes)össztömegű pótkocsit vontathat.

Előzmény: Jakab Gábor #23406 hozzászólása



Nekünk 6630 volt így.Most csináltuk novemberben.A porlasztó hüvelyek voltak szétrohadva,a 6-ból 5.

Előzmény: matyas1957 #265 hozzászólása



Így már világos.Az előbb a motor és a váltó közé írtad.Azért írtam,hogy olyan nincs.Sajnos nem tudom,hogy honnan lehetne beszerezni.Egyébként az enyémen sima köracél tengely,bordával a 2 végén.1-1 bordás hüvellyel kapcsolódik az első hídhoz és a váltó kihajtáshoz.Ha nem sikerül beszerezni,le kell gyártatni.

Előzmény: Hogel #243 hozzászólása



Nekünk a rakodó gép(3400-as) volt ugyan ilyen tünetekkel,önindító felújítás megoldotta.Vagy 2 évig töltögettük indítás előtt az aksit,hogy induljon.Felújítás óta pöccre indul.

Előzmény: matyas1957 #263 hozzászólása



Lehet,hogy nem jól tudom,de olyan alkatrész azon a típuson nincs is.Ha nem jól tudom akkor bocsi.Nekem is Feng-shou-m van,azon ilyen nincs.Fénykép kéne a keresendő alkatrészről.

Előzmény: Szabi. #3934 hozzászólása


Borsod.Nemesbikk.

Előzmény: Bobo77 #3929 hozzászólása



370

Előzmény: Diesel Tibor #3920 hozzászólása



Nekünk meg ez.

Ilyen forgókapást nem használ senki?Pedig lehet vele sekélyen művelni,gyomot mindet kivágja,a gumihengerrel a nyerset is jól tolerálja.Mi ezt használjuk,szép munkája van.4-4,5 literből megvan hektárja.Lehet vele"repülni".

Előzmény: Sk Laci #4777 hozzászólása



2017-es van.1,7-es diesel manuál váltós,elsőkerék hajtás.Nagyon szeretem,tágas,csendes,sok extra.80 ezer van benne,hiba eddig semmi.Fogyasztás 6-6,5 között.Nem egy versenyautó(116Le.)de nekem bőven elég a teljesítménye.Egyetlen negatívum,hogy nem tud magyarul.De az is megoldódik nemsokára.Úgyhogy én elégedett vagyok vele.smile thumbup

Előzmény: HGabi #2573 hozzászólása



Nekem van egy MBP 6.5 papiros lejárt műszakival.Oldalak+platólemezelés+2 gumi kell rá.450000-Nyíregytől 80km.

Előzmény: KLiFF #2370 hozzászólása



Nekünk még nem volt gond vele egyiken sem.Viszont fékcsövet azt már piszkált le.De amióta ki van cserélve drótszövetesre,azóta azzal sincs gond.

Előzmény: bogaattila71 #35034 hozzászólása



Szívó:0,25 kipufogó:0,30

Előzmény: Nagylaszlok #107 hozzászólása



A miénken a kézifék melletti gombot felhúzva lenyílik a szélvédő előtti műanyag burkolat.Ott van a fékolaj tartály,mellette pedig az ablakmosó tartály beöntője.

Előzmény: Sk Laci #22119 hozzászólása



Akkora azért nem volt köztük,mint amit te írtál.Az már-már egy 6000-es ára.De azért,a 6 mikulás sem elhanyagolandó.

Előzmény: Sk Laci #22115 hozzászólása


Nekünk tavaly jött tőlük egy 8R-es.Korrektek voltak az eladásnál. Kite-vel voltak versenyeztetve,Ők nyertek.Régi 8-ast beszámolták.Garanciális javítás egyszer volt,egy hidraulika cső kilyukadt a váltó tetején.Nem volt raktáron,levették egy másikról ami a telepükön állt,hozták felrakták.Később hozták a már módosított fém csövet a gumicső helyett.Volt még gyári visszahívás keretén belül,gumigyűrű csere, valami váltóban lévő szelepeken.Szoftverfrissítés újabb szoftverrel.Bejelentkeztek,jöttek maguktól,csinálták.Eddigi tapasztalatok jók velük.Az Odisys-től egy permetező jött.Na ott voltak gondok.Nem olyan felszereléssel jött ahogy rendelve lett,ráadásul nem is a megígért időben.Ott fabrikálták nálunk a telephelyen,több alkalommal is,mire nagyjából összeállt.Hol ez,hol az nem volt meg hozzá.Nehezen állt össze.A 145R és az S780i-nél a Kite volt a befutó.

Előzmény: Bécó #511 hozzászólása



Műszaki vizsga nélkül nem írják be.Műszakira kiépíted az átmenő féket.Nem kell azt reklámozni,hogy eddig nem volt rajta.Eddig nem volt rá szükség és kész.Bejelented,hogy vontatás bejegyzése végett akarod műszakiztatni,elviszed,megnézik,ha minden ok.adnak egy műszaki adatlapot,az okmányirodában meg beírják.(egy új forgalmiba)

Előzmény: Bécó #509 hozzászólása



Én két éve csináltam.Az enyém Hollandiából jött,levegő rendszer nélkül.Saját magam csináltam a levegő rendszert,Ifa kompresszor,Mtz lefúvó szelep,Mtz egykörös fékszelep,Mtz mechanikus nyomásmérő óra,Mtz légtartály.Műszaki vizsga alkalmával kérni kell,hogy szeretnél rá vontatást.Arra kell figyelni,hogy megfelelő méretű vonófej legyen rajta,mert ha kicsi,akkor csak akkora vontatási tömeget adnak amekkorát a fej bír,nem pedig annyit amennyi a traktor tömege után járna.Mondjuk nálam pont nem érdekelte a vizsgabiztost sem a vonófej,sem a levegő rendszer.Csak körbefotózta és"jó napot".

Előzmény: 87attila723 #592 hozzászólása



Volt a családban 10 évig.Motorja szinte elnyűhetetlen.Egyszer kellett belenyúlni a motorba és egyszer a váltóba,de csak gyűrűzni kellett.Zetor gyűrűsor,utángyártott tömítésekkel,jó lett.Azóta is megy a szomszéd faluban.Adagoló csere is volt,mert nem indult melegen.800 ezerért akarták felújítani Nádudvaron.40-ért valamiről került rá egy Bosch köradagoló.A váltó az kritikusabb.Új alkatrészt nem lehetett beszerezni hozzá még osztrákból sem.Akkor bontott sem volt.Viszont rendelésre mindent legyártottak volna,egy vagyonért.Pl.egy csőtengelyre 1,2 milka árajánlatot adtak 14 évvel ezelőtt.Kellett volna még 3 fogaskerék,3 léptetővilla,ezek a másik milka lett volna.Itthon legyártották 220-ból.Úgyhogy a váltó,lehajtás,difizár legyen jó,mert azt nehéz és költséges javítani.Munka közben kipróbálni,nem dobálja-e a sebességet,eleje ki-be kapcsoljon.

Előzmény: bandigh #6248 hozzászólása



smile lolsmile lolsmile lolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupBesenyő"M"István-tól az idézet.Best off.

Előzmény: welsi #34746 hozzászólása



Termosztátnak lenni kéne benne.De lehet,hogy korábban kivették.Ott keresd a motoron,ahonnan a gumicső indul a hűtő felső csatlakozásához.Nem ismerem a típust,de van olyan termosztát is ami a gumicsőben van.De legtöbbször a cső alatt a termosztát házban van,ha van.

Előzmény: jd200 #474 hozzászólása



Lehet,hogy télen a patkányok megcsócsáltak egy pár vezetéket.

Lehet nem jól fogalmaztam.16 sort fújok,tehát forduláskor a 16.sort gépközéptől gépközépig gondoltam.

Előzmény: vén cigány #6783 hozzászólása



Nekem is ilyen permetezőm van.Én a 16.-ba fordulok vissza.Nekem így jól takar,nem marad fújatlan csík.

Előzmény: radicst #34654 hozzászólása



12"-ban van targonca gumi.Az biztosan bírni fogja.

Előzmény: csipi145 #23 hozzászólása



Centurion 75. Borsodban vagyok(Nemesbikk).

Előzmény: csipi145 #20 hozzászólása



Jó kis gépek ezek.Itt a kék amiről beszéltél:

Meg van egy ilyen piros is:

Előzmény: nszilard77 #243 hozzászólása



15W40

Előzmény: Olasz János #4 hozzászólása



AXIAL-nál próbáltad?Nekem ők rendeltek alkatrészt öreg Same-hoz.(85 lovas Leopard)Az egész traktorról volt robbantott ábrájuk,és azt mondták,hogy elméletileg mindent be tudnak szerezni.Miskolci axinál voltam.

Előzmény: atisgyulai #3948 hozzászólása



Amikor én csináltam utoljára(7 éve)elég volt az autószerelő aláírása.Meg még a bizonyítványa számát is rá kellett írni.Nkh-nál vizsgáztattam,nem volt gond.Előtte a faterét csináltam,azt egy karosszéria lakatos írta alá,+ bizonyítvány szám akkor is.Azt is elfogadták.1-1 liter páleszba kerültek az aláírások.Nem tudom,hogy most is működik-e még így.Hívd fel az NKH-t,kérdezz rá.

Előzmény: szanberg #3944 hozzászólása



Nekifogtam,hogy kicserélem a tűzkarikát.Beletettem a kulcsot,és szinte minden ellenállás nélkül tudtam tekerni lefelé az anyát.Megnéztem a többit is,és azok is ilyen lazák voltak,de azok még nem fújtak ki.Gondoltam adok neki egy esélyt,meghúztam őket(a másik hármat is) nyomatékkulcs nélkül,úgy érzésre ahogy szerintem először is kellett volna.Kifújás megszűnt,azóta semmi gond vele.Valszeg nem jól számolták ki a nyomatékot a"csigazabálók".
Lehet a Volvónál beszerelés előtt utánahúzzák az összes csavart.Nem bízzák a véletlenre.

Előzmény: Celtises #2567 hozzászólása



csigafúrót

Előzmény: szanberg #3924 hozzászólása



7-es imbusz kulcs kell bele.Hosszított anyákkal van lefogatva.Úgy néz ki mintha rajta felejtették volna a krova fejet.

Előzmény: szanberg #3921 hozzászólása



Nekem is ez a motor van a Focusban.Én is most cseréltem vezérlést,150000-nél.SKF szettet tettem rá vízpumpával együtt.Tényleg nagyon jó,és egyszerű megoldás,mind a vezérmű és a hosszbordás is.És száraz a motor nekem is.Egyedül a turbónál látszik enyhe olajköd,meg egyszer az egyik porlasztó alól fújt ki.De után húzás megoldotta.Sose legyen ennél rosszabb Dieselem.

Előzmény: RkTomi #20854 hozzászólása



Igaz.Ezt csak az ára miatt dobtam be.

Előzmény: ÁkosZsolt #20845 hozzászólása



Itt egy szett jó áron.Antenna+monitor

Előzmény: Drisa #3193 hozzászólása



Volt már,hogy mi is vittünk kaját,de most úgy alakult,hogy nem.Nagy húsevő vagyok,de ilyen helyeken nem nagyon merem bevállalni a húsos kajákat.Gondoltuk,egy-egy lángossal nem árthatunk sokat magunknak,úgyhogy azt bevállaltuk.De ásványvizet megint(tavaly is) próbáltak olyat adni,ami közel 1 éve le volt járva,a ráírt dátum szerint.De azt nem kértük.

Mi is szembesültünk tegnap ezzel a kártyás fizetéssel.A durva az,hogy amikor megjelenik a terminálon az összeg amit fizetni kell,automatikusan megjelenik mellette a 10% borravaló.Amit persze lehet növelni,vagy lenullázni.Érdekes volt,hogy egy nyomással a 10% 0-ra váltott.Tehát 5%-ot nem is lehetett volna adni.Csak 10-et vagy többet.Az eladók viszont rendesek voltak,minden alkalommal előre szóltak,hogy lehet emelni,vagy törölni.Az árak nem gyengék egyébként.Egy doboz sör 800-1000,egy kávé 350,egy sajtos tejfölös lángos 1200.Úgyhogy nem erőltettük a borravalót.A bankkártya mindenhol jó volt.A kijáratnál is elfogadta a sorompó,ott nincs borravaló opció sem.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Napi egymilliárd étkezésre elegendő élelmiszer landol a kukában
Napi egymilliárd étkezésre elegendő élelmiszer landol a kukában
Te mit csinálsz azzal, amire már nincsen szükséged?
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Kiderült végre, hogy mikortól kapható és mennyibe kerül majd.
Eladó Mulcsozó
Eladó Mulcsozó

650.000 Ft

HW 60-11 pótkocsi eladó
HW 60-11 pótkocsi eladó

2.050.000 Ft

ÁPOLÓKERÉK,  MŰVELŐKERÉK NEW HOLLAND,  CASE IH,  STEYR TRAKTORRA 270/95R48 és 230/95R36
ÁPOLÓKERÉK, MŰVELŐKERÉK NEW HOLLAND,...

950.000 Ft

Eladó Bálázó
Eladó Bálázó

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]