Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Zöld rendszám új
- Forgatás nélküli talajművelés új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Kukorica vetőmagok új
- Füge termesztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
Üdvözletem.
Érdeklődnék,hogy nincsen-e valakinek 3 mázsa tavaszi búza vetőmag eladó?
Miskolc,Tiszaújváros,Mezőcsát Polgár vonzáskörzetében.
Előzmény: balazs.horvath1223 #421 hozzászólása
Nekem 80w90 van benne.20 liter kell bele.Minusz fokokban első 1-2 emelésnél darabos egy kicsit,de utána kisimul,és jó.
Előzmény: Sinka424 #402 hozzászólása
Nekem 254-es van.Azt belűről fogja 3 csavar.Valószínűleg a tiédet is.
Ma délutáni Bunge ajánlat,Borsod,azonnali fizetés,júniusi elszállítás.
HO 317
Repce 317
Előzmény: fendt309 #43 hozzászólása
Borsodi vagyok,Tiszaujváros mellett.
Lengyel oldalakon találtam én is.Csak gondoltam egyszerűbb lenne,ha itthon is hozzá lehetne jutni.
Hengert én nem akarnám cserélni.Van pluszos dugó hozzá,a hengert megfúratni.A főtengelyt is
köszörülni kell,úgyhogy csapágyak is kellenének.Már ha szét van borítva,akkor kuplungtárcsa,nyomcsapágy
is új kéne.Kb. ennyi + a tömítések.
Előzmény: fendt309 #41 hozzászólása
Helló!
Segítenél abban,hogy hol lehet Magyarországon ezekhez az öreg Samekhez alkatrészt kapni.
Nekem is van két 4 hengeres,az egyiknek a motorját kellene gatyába rázni.Ahhoz kellenének
alkatrészek.Motorkód:1054P. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.mindenkinek.
Traktorvásárlás van tervben.A Claas is szóba jöhetne.2 kiszemelt van,Arion 530 CIS, Arion 620 CIS.
Mindkettő 5000 óra alatt van.Az 530-as 2013,a 620-as 2010 évjáratú.Elsősorban talajmunka lenne a
feladata,eke,grúber,lazító.Használói tapasztalatok érdekelnének.Milyen gépek ezek,melyik lenne az
ideálisabb választás.Mifelénk nem nagyon vannak Claas traktorok,nincs tapasztalat.Köszönöm a
segítséget.
Előzmény: imre.szalay #292 hozzászólása
A pajzsot megheggeszteni,a bronzkeféket meg lehet cserélni.Vagy valami kis méretű autógenerátort rábuherálni.
Előzmény: Gábor Gábor #293 hozzászólása
A 254-en nincs beütött szám,csak alutábla.A motoron a szelepfedél bal első sarkán,a vázszám pedig a műszerfalat burkoló lemez alján.Mindkettő szegecselve van.
Üdv.
Volna egy 2006-os 1221.2-es,6200 üzemórával eladó.Gyári színében van,elől új gumikkal,hátul 50%-os gumival.Mindene működik.Mennyi lehet a reális piaci értéke kb.?Mennyiért lehetne meghirdetni?Köszönöm ha valaki tud segíteni.
Előzmény: Szultan76 #277 hozzászólása
Helló!
Az enyém forgalmi szerint 585 kg.fék nélküli,és 965 kg fékezett(ráfutófékes)össztömegű pótkocsit vontathat.
Előzmény: Jakab Gábor #23406 hozzászólása
Nekünk 6630 volt így.Most csináltuk novemberben.A porlasztó hüvelyek voltak szétrohadva,a 6-ból 5.
Előzmény: matyas1957 #265 hozzászólása
Így már világos.Az előbb a motor és a váltó közé írtad.Azért írtam,hogy olyan nincs.Sajnos nem tudom,hogy honnan lehetne beszerezni.Egyébként az enyémen sima köracél tengely,bordával a 2 végén.1-1 bordás hüvellyel kapcsolódik az első hídhoz és a váltó kihajtáshoz.Ha nem sikerül beszerezni,le kell gyártatni.
Előzmény: Hogel #243 hozzászólása
Nekünk a rakodó gép(3400-as) volt ugyan ilyen tünetekkel,önindító felújítás megoldotta.Vagy 2 évig töltögettük indítás előtt az aksit,hogy induljon.Felújítás óta pöccre indul.
Előzmény: matyas1957 #263 hozzászólása
Lehet,hogy nem jól tudom,de olyan alkatrész azon a típuson nincs is.Ha nem jól tudom akkor bocsi.Nekem is Feng-shou-m van,azon ilyen nincs.Fénykép kéne a keresendő alkatrészről.
Előzmény: Szabi. #3934 hozzászólása
Borsod.Nemesbikk.
Előzmény: Bobo77 #3929 hozzászólása
370
Előzmény: Diesel Tibor #3920 hozzászólása
Nekünk meg ez.
Ilyen forgókapást nem használ senki?Pedig lehet vele sekélyen művelni,gyomot mindet kivágja,a gumihengerrel a nyerset is jól tolerálja.Mi ezt használjuk,szép munkája van.4-4,5 literből megvan hektárja.Lehet vele"repülni".
Előzmény: Sk Laci #4777 hozzászólása
2017-es van.1,7-es diesel manuál váltós,elsőkerék hajtás.Nagyon szeretem,tágas,csendes,sok extra.80 ezer van benne,hiba eddig semmi.Fogyasztás 6-6,5 között.Nem egy versenyautó(116Le.)de nekem bőven elég a teljesítménye.Egyetlen negatívum,hogy nem tud magyarul.De az is megoldódik nemsokára.Úgyhogy én elégedett vagyok vele.
Előzmény: HGabi #2573 hozzászólása
Nekem van egy MBP 6.5 papiros lejárt műszakival.Oldalak+platólemezelés+2 gumi kell rá.450000-Nyíregytől 80km.
Előzmény: KLiFF #2370 hozzászólása
Nekünk még nem volt gond vele egyiken sem.Viszont fékcsövet azt már piszkált le.De amióta ki van cserélve drótszövetesre,azóta azzal sincs gond.
Előzmény: bogaattila71 #35034 hozzászólása
Szívó:0,25 kipufogó:0,30
Előzmény: Nagylaszlok #107 hozzászólása
A miénken a kézifék melletti gombot felhúzva lenyílik a szélvédő előtti műanyag burkolat.Ott van a fékolaj tartály,mellette pedig az ablakmosó tartály beöntője.
Előzmény: Sk Laci #22119 hozzászólása
Akkora azért nem volt köztük,mint amit te írtál.Az már-már egy 6000-es ára.De azért,a 6 mikulás sem elhanyagolandó.
Előzmény: Sk Laci #22115 hozzászólása
Nekünk tavaly jött tőlük egy 8R-es.Korrektek voltak az eladásnál. Kite-vel voltak versenyeztetve,Ők nyertek.Régi 8-ast beszámolták.Garanciális javítás egyszer volt,egy hidraulika cső kilyukadt a váltó tetején.Nem volt raktáron,levették egy másikról ami a telepükön állt,hozták felrakták.Később hozták a már módosított fém csövet a gumicső helyett.Volt még gyári visszahívás keretén belül,gumigyűrű csere, valami váltóban lévő szelepeken.Szoftverfrissítés újabb szoftverrel.Bejelentkeztek,jöttek maguktól,csinálták.Eddigi tapasztalatok jók velük.Az Odisys-től egy permetező jött.Na ott voltak gondok.Nem olyan felszereléssel jött ahogy rendelve lett,ráadásul nem is a megígért időben.Ott fabrikálták nálunk a telephelyen,több alkalommal is,mire nagyjából összeállt.Hol ez,hol az nem volt meg hozzá.Nehezen állt össze.A 145R és az S780i-nél a Kite volt a befutó.
Előzmény: Bécó #511 hozzászólása
Műszaki vizsga nélkül nem írják be.Műszakira kiépíted az átmenő féket.Nem kell azt reklámozni,hogy eddig nem volt rajta.Eddig nem volt rá szükség és kész.Bejelented,hogy vontatás bejegyzése végett akarod műszakiztatni,elviszed,megnézik,ha minden ok.adnak egy műszaki adatlapot,az okmányirodában meg beírják.(egy új forgalmiba)
Előzmény: Bécó #509 hozzászólása
Én két éve csináltam.Az enyém Hollandiából jött,levegő rendszer nélkül.Saját magam csináltam a levegő rendszert,Ifa kompresszor,Mtz lefúvó szelep,Mtz egykörös fékszelep,Mtz mechanikus nyomásmérő óra,Mtz légtartály.Műszaki vizsga alkalmával kérni kell,hogy szeretnél rá vontatást.Arra kell figyelni,hogy megfelelő méretű vonófej legyen rajta,mert ha kicsi,akkor csak akkora vontatási tömeget adnak amekkorát a fej bír,nem pedig annyit amennyi a traktor tömege után járna.Mondjuk nálam pont nem érdekelte a vizsgabiztost sem a vonófej,sem a levegő rendszer.Csak körbefotózta és"jó napot".
Előzmény: mtz 820,2 #9185 hozzászólása
ekevas
Előzmény: 87attila723 #592 hozzászólása
Volt a családban 10 évig.Motorja szinte elnyűhetetlen.Egyszer kellett belenyúlni a motorba és egyszer a váltóba,de csak gyűrűzni kellett.Zetor gyűrűsor,utángyártott tömítésekkel,jó lett.Azóta is megy a szomszéd faluban.Adagoló csere is volt,mert nem indult melegen.800 ezerért akarták felújítani Nádudvaron.40-ért valamiről került rá egy Bosch köradagoló.A váltó az kritikusabb.Új alkatrészt nem lehetett beszerezni hozzá még osztrákból sem.Akkor bontott sem volt.Viszont rendelésre mindent legyártottak volna,egy vagyonért.Pl.egy csőtengelyre 1,2 milka árajánlatot adtak 14 évvel ezelőtt.Kellett volna még 3 fogaskerék,3 léptetővilla,ezek a másik milka lett volna.Itthon legyártották 220-ból.Úgyhogy a váltó,lehajtás,difizár legyen jó,mert azt nehéz és költséges javítani.Munka közben kipróbálni,nem dobálja-e a sebességet,eleje ki-be kapcsoljon.
Előzmény: bandigh #6248 hozzászólása
Besenyő"M"István-tól az idézet.Best off.
Előzmény: welsi #34746 hozzászólása
Termosztátnak lenni kéne benne.De lehet,hogy korábban kivették.Ott keresd a motoron,ahonnan a gumicső indul a hűtő felső csatlakozásához.Nem ismerem a típust,de van olyan termosztát is ami a gumicsőben van.De legtöbbször a cső alatt a termosztát házban van,ha van.
Előzmény: jd200 #474 hozzászólása
Lehet,hogy télen a patkányok megcsócsáltak egy pár vezetéket.
Lehet nem jól fogalmaztam.16 sort fújok,tehát forduláskor a 16.sort gépközéptől gépközépig gondoltam.
Előzmény: vén cigány #6783 hozzászólása
Nekem is ilyen permetezőm van.Én a 16.-ba fordulok vissza.Nekem így jól takar,nem marad fújatlan csík.
Előzmény: radicst #34654 hozzászólása
12"-ban van targonca gumi.Az biztosan bírni fogja.
Előzmény: csipi145 #23 hozzászólása
Centurion 75. Borsodban vagyok(Nemesbikk).
Előzmény: csipi145 #20 hozzászólása
Jó kis gépek ezek.Itt a kék amiről beszéltél:
Meg van egy ilyen piros is:
Előzmény: nszilard77 #243 hozzászólása
15W40
Előzmény: Olasz János #4 hozzászólása
AXIAL-nál próbáltad?Nekem ők rendeltek alkatrészt öreg Same-hoz.(85 lovas Leopard)Az egész traktorról volt robbantott ábrájuk,és azt mondták,hogy elméletileg mindent be tudnak szerezni.Miskolci axinál voltam.
Előzmény: atisgyulai #3948 hozzászólása
Amikor én csináltam utoljára(7 éve)elég volt az autószerelő aláírása.Meg még a bizonyítványa számát is rá kellett írni.Nkh-nál vizsgáztattam,nem volt gond.Előtte a faterét csináltam,azt egy karosszéria lakatos írta alá,+ bizonyítvány szám akkor is.Azt is elfogadták.1-1 liter páleszba kerültek az aláírások.Nem tudom,hogy most is működik-e még így.Hívd fel az NKH-t,kérdezz rá.
Előzmény: szanberg #3944 hozzászólása
Nekifogtam,hogy kicserélem a tűzkarikát.Beletettem a kulcsot,és szinte minden ellenállás nélkül tudtam tekerni lefelé az anyát.Megnéztem a többit is,és azok is ilyen lazák voltak,de azok még nem fújtak ki.Gondoltam adok neki egy esélyt,meghúztam őket(a másik hármat is) nyomatékkulcs nélkül,úgy érzésre ahogy szerintem először is kellett volna.Kifújás megszűnt,azóta semmi gond vele.Valszeg nem jól számolták ki a nyomatékot a"csigazabálók".
Lehet a Volvónál beszerelés előtt utánahúzzák az összes csavart.Nem bízzák a véletlenre.
Előzmény: Celtises #2567 hozzászólása
csigafúrót
Előzmény: szanberg #3924 hozzászólása
7-es imbusz kulcs kell bele.Hosszított anyákkal van lefogatva.Úgy néz ki mintha rajta felejtették volna a krova fejet.
Előzmény: szanberg #3921 hozzászólása
Nekem is ez a motor van a Focusban.Én is most cseréltem vezérlést,150000-nél.SKF szettet tettem rá vízpumpával együtt.Tényleg nagyon jó,és egyszerű megoldás,mind a vezérmű és a hosszbordás is.És száraz a motor nekem is.Egyedül a turbónál látszik enyhe olajköd,meg egyszer az egyik porlasztó alól fújt ki.De után húzás megoldotta.Sose legyen ennél rosszabb Dieselem.
Előzmény: RkTomi #20854 hozzászólása
Igaz.Ezt csak az ára miatt dobtam be.
Előzmény: ÁkosZsolt #20845 hozzászólása
Itt egy szett jó áron.Antenna+monitor
Előzmény: Drisa #3193 hozzászólása
Volt már,hogy mi is vittünk kaját,de most úgy alakult,hogy nem.Nagy húsevő vagyok,de ilyen helyeken nem nagyon merem bevállalni a húsos kajákat.Gondoltuk,egy-egy lángossal nem árthatunk sokat magunknak,úgyhogy azt bevállaltuk.De ásványvizet megint(tavaly is) próbáltak olyat adni,ami közel 1 éve le volt járva,a ráírt dátum szerint.De azt nem kértük.
Mi is szembesültünk tegnap ezzel a kártyás fizetéssel.A durva az,hogy amikor megjelenik a terminálon az összeg amit fizetni kell,automatikusan megjelenik mellette a 10% borravaló.Amit persze lehet növelni,vagy lenullázni.Érdekes volt,hogy egy nyomással a 10% 0-ra váltott.Tehát 5%-ot nem is lehetett volna adni.Csak 10-et vagy többet.Az eladók viszont rendesek voltak,minden alkalommal előre szóltak,hogy lehet emelni,vagy törölni.Az árak nem gyengék egyébként.Egy doboz sör 800-1000,egy kávé 350,egy sajtos tejfölös lángos 1200.Úgyhogy nem erőltettük a borravalót.A bankkártya mindenhol jó volt.A kijáratnál is elfogadta a sorompó,ott nincs borravaló opció sem.
Előzmény: határjáró #20769 hozzászólása
traktotdata