Hirdetés
Fórum
- Körbálázót, de milyet? új
- Vetőgépek új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Szója termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Agrárpolitika új
- Vadkártérítés új
- Őstermelői adószám, számla, nyugta, igazolvány, pecsételés stb.... új
Cikkajánló
Tudja-e támogatni az informatika az energia-megtakarítást? Naná! +VIDEÓ
Rendkívül fontos terület az energetika.
Hirdetés
Előzmény: lonyi123456 #4140 hozzászólása
Heló. Mikor írtam hogy tudok rendelni németből cuccokat, akkor nem volt rá igény.
Most meg már nincs időm rá. Ebay-en nézz körül. Mindig van.
Előzmény: maculadavid92 #4892 hozzászólása
Heló. Csörgess meg. 06706732706
Előzmény: picus #4779 hozzászólása
Heló. Nyisd fel a kabin tetejét, aztán meglátod. Mindkét oldalon van 2 db.
Előzmény: k.tom0402 #4012 hozzászólása
Heló. Igen, az a mérete.
Előzmény: R Sándor #4007 hozzászólása
Nem. 0.5 mm-re kell állítani, de szükség esetén 1.5 mm-ig lehet növelni a hézagot.
Előzmény: Gomgom #4004 hozzászólása
Heló!
A három csavart pontos hézaga 0.5 +1 mm
Előzmény: tubaneerika #4000 hozzászólása
Heló. Nem tudsz rajta állítani. Automatán kell, hogy utánállítson a szerkezet. Próbáld meg először légteleníteni az egész rendszert. Ha nem segít, és van időd, akkor le kell venned a lehajtásokat, és meg kell nézni, hogy milyen állapotban van az egész fékrendszer. Valószínűleg tiszta olaj az egész.
Előzmény: medikus #8077 hozzászólása
Nem vettem ki a zárat. Majd ha ráérek.
Előzmény: virag6807 #8071 hozzászólása
Heló. Nekem 98 as van. Indítókulcsot csináltattam hozzá, de az ajtóhoz nem volt olyan forma a kulcsosnál. Nem is tud szerezni olyant. Talán az axiálnál tudnak szerezni nyers kulcsot. Próbáld meg.
Az agro alfában van krampos festék minden géphez, RAL alapján is
Előzmény: picus #3956 hozzászólása
Nálam is volt probléma. Hívtam egy autóvillamossági szerelőt, és ő megnézte őket oszcilloszkóppal. Kivettem a forgásellenőrző modult, és ott lett megnézve. Elindított gépnél, és bekapcsolt csépléssel teljes gázon üzemelve.
Előzmény: picus #3956 hozzászólása
Melyikkel van bajod?
Előzmény: picus #3929 hozzászólása
A váltóba 6 liter, az oldallehajtásokba meg 3 liter kell oldalanként. 90w
Előzmény: picus #3927 hozzászólása
Az olajtartályok kupakját tekerd ki. Az a nívó is. Meglátod. A belső tartály az emelőhidraulika. Az első a járószerkezeté. A belsőbe sima hidraulikaolaj is jó. A járószerkezetbe meg csak 46os jó. HLP 46L
Előzmény: picus #3916 hozzászólása
Az az előválasztó kar állásainak a betűjele. A dobkosár jobb oldalán látsz egy másik kart. Azzal lehet a dobkosár hátulját állítani.
Előzmény: picus #3914 hozzászólása
Lefényképezem a táblát, és felteszem ide. Fejből nem tudom, hogy az enyém hova van állìtva. De kb egy óra múlva megnézem. Akkor megyek a féphez.
Előzmény: picus #3860 hozzászólása
Heló. Mi kellene belőle?
Üdvözletem mindenkinek!
Az alábbi hektárszámlálót szeretném a kombájnomba beüzemelni. Valaki esetleg tudja, hogy hogyan kell beprogramozni? Pontosan milyen forgásjeladó kell hozzá? Neten találtam egy képet, ott olyan jeladó volt, amilyen a tengelyeknél van. 360as gabonaasztalom, meg 5 soros kukorica asztalom van a géphez.
Előzmény: k.tom0402 #3935 hozzászólása
Pár nap alatt megvolt. 0694310666 szet kft
Előzmény: k.tom0402 #3933 hozzászólása
Szombathelyen csinálták nekem.
Előzmény: k.tom0402 #3931 hozzászólása
Ferodoloztasd fel! Nem nagy pénz, és biztosan jó lesz.
Előzmény: sopronijano #3923 hozzászólása
A húsvéti nyúl megoldotta!
Előzmény: sopronijano #3920 hozzászólása
A kinyomócsapágy hézagot is nézd meg.
Előzmény: sopronijano #3917 hozzászólása
Nincs más
Előzmény: sopronijano #3914 hozzászólása
Lehet, hogy nincs jól beállítva. Nézd meg a kuplungharang oldalán a kis ablakon keresztül, hogy mennyi a távolság a 6os csavar feje, meg az ellendarab között.
Előzmény: sopronijano #3911 hozzászólása
Kéttárcsás, kettős működésű a kuplung.
Előzmény: k.tom0402 #3908 hozzászólása
Holnap lefényképezem.
Előzmény: k.tom0402 #3908 hozzászólása
A raktárban keresgéltünk, aztán ez volt a legjobb.
Előzmény: k.tom0402 #3906 hozzászólása
Szombathelyen vettem a SZET kftnèl. Asszem 5-6000között volt az ára.
Előzmény: k.tom0402 #3904 hozzászólása
Nem játszottam vele. Sérült volt a belseje. Az esztergályos meg nem vállalta a felújítást. Vettem rá egy újat. Talán roburé volt. 5000 forint volt. Szerintem bármijé jó rá. Fontos viszont a belső átmérője. 32 mm. A nyomóerő miatt.
Előzmény: ZZZEEE #3901 hozzászólása
Nincs mit!
Előzmény: ZZZEEE #3899 hozzászólása
A pirossal jelölt kar a fékhez tartozik. Ha az ülés felé húzod, akkor a bal kerekeket fékezi, ha jobbra tolod, akkor meg a jobb oldaliakat. Kisebb a fordulóköre a traktornak így. Az a hátsó kar meg a 3pont reteszelője. Felemelt állapotban lenyomva nem engedi a hidraulikát lesüllyedni. Az mtzben is van hasonló.
Sok sikertna g^phez!
Előzmény: musits #3896 hozzászólása
Ja, még annyit, hogy csak járó motornál működik a hidraulika.
Előzmény: ZZZEEE #3894 hozzászólása
3. Hidraulika
A képre nézve balról jobbra:
A három egymás melletti karból az első kettő a kihelyezett hidraulika. A 3. a hárompontot emeli, süllyeszti. Az amelyiken nincs gomb a kar végén az a mésység állító. A másik kettő, ami egy más mellett van, azok szabályzó karok. Ezek től balra van 2 db tekerős gomb. Az üléshez közelebbivel lehet nyomást állítani. A másik meg a háromponthoz tartozik azzal lehet a szabályzás módját kiválasztani. Nem egyszerű, de ha valaki ráérez, akkor nem okoz gondot. Pl az úszó álláshoz el kell forgatni a gombot koppanásig jobbra. Vigyázz, mert a gombot függőleges irányban is kell mozgatni. Ha megnézed jobban, akkor van a palástján kivágás, amiben van egy kis pöcök. Ha ránézel, akkor tudod miről beszélek. Na szóval! Forgasd el a gombot teljesen jobbra, majd a hárompont karját egy pillanatra nyomd el teljesen a sárhányó felé. A kar visszatér alap állásba, de az úszó helyzet működik.
Előzmény: ZZZEEE #3894 hozzászólása
Heló.
1. Az elsőhajtásnak 2 módja van. Ha a hátsó tengely megcsúszik, akkor az elsőhajtás autómatán bekapcsol. Szabadonfutó van benne. A második módja amikor a műszerfalon bekapcsolod. Ilyenkor mindig hajtásban van.Mellette lévő gombbal tudod a difit kapcsolni. Meglátod a gombok alatt a jeleket. A műszerfalra ránézve (jobbról balra!) a 3. 4. gombok ezek.
2. TLT
A kuplungot teljesen benyomva a kézigáz melletti kart kell hátrahúzni. 540 es fordulat. Előre van az ezres, de ahhoz szerelni kell. Mégpedig egy másik tengelyt kell betenni. Vagy a tengely végéből kell leesztergálni. Ezt én sosem használtam. Nem tudom mennyit kell leszedni belőle.
Előzmény: sopronijano #3892 hozzászólása
A németeknél van 230 euró, meg a posta. De ha küldöd nekik a régit, akkor 110 eurót visszautalnak.
Előzmény: sopronijano #3890 hozzászólása
Sajnos én sem tudom.
Előzmény: musits #119 hozzászólása
A tolólap, meg a seprű tartója az első lökhárítóra van felakasztva.
Előzmény: ND #118 hozzászólása
Nekem egy 3 tagos gyári vezértömb van rajta. Útseprűt, vízszivattyút, tolólapot üzemeltettek róla. Hidromotor hajtotta a seprűt is, meg a vízszivattyút is. Hogy kardánt lehet e levenni róla azt nem tudom. Talán a főtengely elejéről.
Előzmény: ND #116 hozzászólása
A jófogáson láttam eladókat. Nézd meg, hátha találsz megfelelőt.
Üdv mindenkinek!
Keresek első szélvédőt m25ös multicarhoz. Ha valakinek van eladó, az kérem jelezze.
Előzmény: sopronijano #3881 hozzászólása
Csinálj róla képet légyszíves.
Előzmény: sopronijano #3879 hozzászólása
Itt van.
Előzmény: Szalai A P #2266 hozzászólása
Én vettem ilyent azaz a BLM igbt 250 est. Finoman fogalmazva egy rakat szar volt az egész. Gariba visszaküldtem. A kedves üzletkötő hímelt hámolt heteken keresztül. Na én megelégeltem, aztán a boltban ahol vásároltam egy része vételárat jóváírták,tettem hozzá még aztán vettem egy iweldet. De a BLM-et nem ajánlom. Szar a szervíz háttér. Állítólag nem is egy cég a forgalmazó, meg a szervíz.
Előzmény: sopronijano #3876 hozzászólása
Próbáld forgatni a fogaskerekeket. Meg finoman eltolni a gyűrűt. De csak érzéssel. Nehogy nagy baj legyen .
Előzmény: sopronijano #3873 hozzászólása
Hol vagy helyileg?
Előzmény: sopronijano #3873 hozzászólása
Látnom kellene. Így nem lehet azt mondani, hogy vedd ki a váltót. Mindenképpen keress egy jó szerelőt.
Előzmény: sopronijano #3871 hozzászólása
Kézzel is könnyen kell tudni megmozdítani. Ha nem megy, akkor lehet, hogy egy borda lepattant, és beszorult a hüvelyhez. Látni kellene.
Előzmény: sopronijano #3869 hozzászólása
Vedd le a váltó fedelét. Lehet, hogy csak a kapcsolóvilla lazult meg a rudazaton.
Előzmény: k.tom0402 #3867 hozzászólása
Sok sikert!