Gázolaj árak 641 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 394.79 Ft USD 363.11 Ft CHF 408.83 Ft GBP 461.89 Ft

Fórum

Becenév: musits
Csatlakozott: 2011-02-14 23:47:32
Utolsó belépés: 2021-02-05 20:52:35
Fórum hozzászólás: 570

Fórumhozzászólásai

Előzmény: lonyi123456 #4140 hozzászólása



Heló. Mikor írtam hogy tudok rendelni németből cuccokat, akkor nem volt rá igény.
Most meg már nincs időm rá. Ebay-en nézz körül. Mindig van.

Előzmény: maculadavid92 #4892 hozzászólása



Heló. Csörgess meg. 06706732706

Előzmény: picus #4779 hozzászólása



Heló. Nyisd fel a kabin tetejét, aztán meglátod. Mindkét oldalon van 2 db.

Előzmény: k.tom0402 #4012 hozzászólása



Heló. Igen, az a mérete.

Előzmény: R Sándor #4007 hozzászólása



Nem. 0.5 mm-re kell állítani, de szükség esetén 1.5 mm-ig lehet növelni a hézagot.

Előzmény: Gomgom #4004 hozzászólása



Heló!
A három csavart pontos hézaga 0.5 +1 mm

Előzmény: tubaneerika #4000 hozzászólása



Heló. Nem tudsz rajta állítani. Automatán kell, hogy utánállítson a szerkezet. Próbáld meg először légteleníteni az egész rendszert. Ha nem segít, és van időd, akkor le kell venned a lehajtásokat, és meg kell nézni, hogy milyen állapotban van az egész fékrendszer. Valószínűleg tiszta olaj az egész.

Előzmény: medikus #8077 hozzászólása



Nem vettem ki a zárat. Majd ha ráérek.

Előzmény: virag6807 #8071 hozzászólása



Heló. Nekem 98 as van. Indítókulcsot csináltattam hozzá, de az ajtóhoz nem volt olyan forma a kulcsosnál. Nem is tud szerezni olyant. Talán az axiálnál tudnak szerezni nyers kulcsot. Próbáld meg.

Az agro alfában van krampos festék minden géphez, RAL alapján is

Előzmény: picus #3956 hozzászólása



Nálam is volt probléma. Hívtam egy autóvillamossági szerelőt, és ő megnézte őket oszcilloszkóppal. Kivettem a forgásellenőrző modult, és ott lett megnézve. Elindított gépnél, és bekapcsolt csépléssel teljes gázon üzemelve.

Előzmény: picus #3956 hozzászólása



Melyikkel van bajod?

Előzmény: picus #3929 hozzászólása



A váltóba 6 liter, az oldallehajtásokba meg 3 liter kell oldalanként. 90w

Előzmény: picus #3927 hozzászólása


Az olajtartályok kupakját tekerd ki. Az a nívó is. Meglátod. A belső tartály az emelőhidraulika. Az első a járószerkezeté. A belsőbe sima hidraulikaolaj is jó. A járószerkezetbe meg csak 46os jó. HLP 46L

Előzmény: picus #3916 hozzászólása



Az az előválasztó kar állásainak a betűjele. A dobkosár jobb oldalán látsz egy másik kart. Azzal lehet a dobkosár hátulját állítani.

Előzmény: picus #3914 hozzászólása



Lefényképezem a táblát, és felteszem ide. Fejből nem tudom, hogy az enyém hova van állìtva. De kb egy óra múlva megnézem. Akkor megyek a féphez.

Előzmény: picus #3860 hozzászólása



Heló. Mi kellene belőle?

Üdvözletem mindenkinek!

Az alábbi hektárszámlálót szeretném a kombájnomba beüzemelni. Valaki esetleg tudja, hogy hogyan kell beprogramozni? Pontosan milyen forgásjeladó kell hozzá? Neten találtam egy képet, ott olyan jeladó volt, amilyen a tengelyeknél van. 360as gabonaasztalom, meg 5 soros kukorica asztalom van a géphez.

Előzmény: k.tom0402 #3935 hozzászólása



Pár nap alatt megvolt. 0694310666 szet kft

Előzmény: k.tom0402 #3933 hozzászólása



Szombathelyen csinálták nekem.

Előzmény: k.tom0402 #3931 hozzászólása



Ferodoloztasd fel! Nem nagy pénz, és biztosan jó lesz.

Előzmény: sopronijano #3923 hozzászólása



A húsvéti nyúl megoldotta!

Előzmény: sopronijano #3920 hozzászólása



A kinyomócsapágy hézagot is nézd meg.

Előzmény: sopronijano #3917 hozzászólása



Nincs más

Előzmény: sopronijano #3914 hozzászólása



Lehet, hogy nincs jól beállítva. Nézd meg a kuplungharang oldalán a kis ablakon keresztül, hogy mennyi a távolság a 6os csavar feje, meg az ellendarab között.

Előzmény: sopronijano #3911 hozzászólása



Kéttárcsás, kettős működésű a kuplung.

Előzmény: k.tom0402 #3908 hozzászólása



Holnap lefényképezem.

Előzmény: k.tom0402 #3908 hozzászólása



A raktárban keresgéltünk, aztán ez volt a legjobb.

Előzmény: k.tom0402 #3906 hozzászólása



Szombathelyen vettem a SZET kftnèl. Asszem 5-6000között volt az ára.

Előzmény: k.tom0402 #3904 hozzászólása



Nem játszottam vele. Sérült volt a belseje. Az esztergályos meg nem vállalta a felújítást. Vettem rá egy újat. Talán roburé volt. 5000 forint volt. Szerintem bármijé jó rá. Fontos viszont a belső átmérője. 32 mm. A nyomóerő miatt.

Előzmény: ZZZEEE #3901 hozzászólása



Nincs mit!

Előzmény: ZZZEEE #3899 hozzászólása



A pirossal jelölt kar a fékhez tartozik. Ha az ülés felé húzod, akkor a bal kerekeket fékezi, ha jobbra tolod, akkor meg a jobb oldaliakat. Kisebb a fordulóköre a traktornak így. Az a hátsó kar meg a 3pont reteszelője. Felemelt állapotban lenyomva nem engedi a hidraulikát lesüllyedni. Az mtzben is van hasonló.
Sok sikertna g^phez!smile thumbupcool

Előzmény: musits #3896 hozzászólása



Ja, még annyit, hogy csak járó motornál működik a hidraulika.

Előzmény: ZZZEEE #3894 hozzászólása



3. Hidraulika
A képre nézve balról jobbra:
A három egymás melletti karból az első kettő a kihelyezett hidraulika. A 3. a hárompontot emeli, süllyeszti. Az amelyiken nincs gomb a kar végén az a mésység állító. A másik kettő, ami egy más mellett van, azok szabályzó karok. Ezek től balra van 2 db tekerős gomb. Az üléshez közelebbivel lehet nyomást állítani. A másik meg a háromponthoz tartozik azzal lehet a szabályzás módját kiválasztani. Nem egyszerű, de ha valaki ráérez, akkor nem okoz gondot. Pl az úszó álláshoz el kell forgatni a gombot koppanásig jobbra. Vigyázz, mert a gombot függőleges irányban is kell mozgatni. Ha megnézed jobban, akkor van a palástján kivágás, amiben van egy kis pöcök. Ha ránézel, akkor tudod miről beszélek. Na szóval! Forgasd el a gombot teljesen jobbra, majd a hárompont karját egy pillanatra nyomd el teljesen a sárhányó felé. A kar visszatér alap állásba, de az úszó helyzet működik.

Előzmény: ZZZEEE #3894 hozzászólása



Heló.
1. Az elsőhajtásnak 2 módja van. Ha a hátsó tengely megcsúszik, akkor az elsőhajtás autómatán bekapcsol. Szabadonfutó van benne. A második módja amikor a műszerfalon bekapcsolod. Ilyenkor mindig hajtásban van.Mellette lévő gombbal tudod a difit kapcsolni. Meglátod a gombok alatt a jeleket. A műszerfalra ránézve (jobbról balra!) a 3. 4. gombok ezek.
2. TLT
A kuplungot teljesen benyomva a kézigáz melletti kart kell hátrahúzni. 540 es fordulat. Előre van az ezres, de ahhoz szerelni kell. Mégpedig egy másik tengelyt kell betenni. Vagy a tengely végéből kell leesztergálni. Ezt én sosem használtam. Nem tudom mennyit kell leszedni belőle.

Előzmény: sopronijano #3892 hozzászólása



A németeknél van 230 euró, meg a posta. De ha küldöd nekik a régit, akkor 110 eurót visszautalnak.

Előzmény: sopronijano #3890 hozzászólása



Sajnos én sem tudom.

Előzmény: musits #119 hozzászólása



A tolólap, meg a seprű tartója az első lökhárítóra van felakasztva.

Előzmény: ND #118 hozzászólása



Nekem egy 3 tagos gyári vezértömb van rajta. Útseprűt, vízszivattyút, tolólapot üzemeltettek róla. Hidromotor hajtotta a seprűt is, meg a vízszivattyút is. Hogy kardánt lehet e levenni róla azt nem tudom. Talán a főtengely elejéről.

Előzmény: ND #116 hozzászólása



A jófogáson láttam eladókat. Nézd meg, hátha találsz megfelelőt.

Üdv mindenkinek!
Keresek első szélvédőt m25ös multicarhoz. Ha valakinek van eladó, az kérem jelezze.

Előzmény: sopronijano #3881 hozzászólása



Csinálj róla képet légyszíves.

Előzmény: sopronijano #3879 hozzászólása



Itt van.

Előzmény: Szalai A P #2266 hozzászólása



Én vettem ilyent azaz a BLM igbt 250 est. Finoman fogalmazva egy rakat szar volt az egész. Gariba visszaküldtem. A kedves üzletkötő hímelt hámolt heteken keresztül. Na én megelégeltem, aztán a boltban ahol vásároltam egy része vételárat jóváírták,tettem hozzá még aztán vettem egy iweldet. De a BLM-et nem ajánlom. Szar a szervíz háttér. Állítólag nem is egy cég a forgalmazó, meg a szervíz.

Előzmény: sopronijano #3876 hozzászólása



Próbáld forgatni a fogaskerekeket. Meg finoman eltolni a gyűrűt. De csak érzéssel. Nehogy nagy baj legyen .

Előzmény: sopronijano #3873 hozzászólása



Hol vagy helyileg?

Előzmény: sopronijano #3873 hozzászólása



Látnom kellene. Így nem lehet azt mondani, hogy vedd ki a váltót. Mindenképpen keress egy jó szerelőt.

Előzmény: sopronijano #3871 hozzászólása



Kézzel is könnyen kell tudni megmozdítani. Ha nem megy, akkor lehet, hogy egy borda lepattant, és beszorult a hüvelyhez. Látni kellene.

Előzmény: sopronijano #3869 hozzászólása



Vedd le a váltó fedelét. Lehet, hogy csak a kapcsolóvilla lazult meg a rudazaton.

Előzmény: k.tom0402 #3867 hozzászólása



Sok sikert!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tudja-e támogatni az informatika az energia-megtakarítást? Naná! +VIDEÓ
Hirdetés
Így válasszunk költséghatékonyan tavaszi gyomirtó szert a kalászosokba – kompromisszumok nélkül!
Eladó fortich K454 gyorsbálázó
Eladó fortich K454 gyorsbálázó

220.000 Ft

MTZ 50 traktor eladó
MTZ 50 traktor eladó

650.000 Ft

Disznó március végi vágásra eladó
Disznó március végi vágásra eladó

730 Ft

Ih középmélylazító kés
Ih középmélylazító kés

100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]