Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 393.86 Ft USD 365.36 Ft CHF 405.35 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

Becenév: Marci3
Csatlakozott: 2008-04-09 05:53:15
Utolsó belépés: 2020-08-20 06:29:35
Fórum hozzászólás: 142

Fórumhozzászólásai

Mi kétszer futottunk bele ebbe a hányadék márkába. Egy 4 m körüli csukható kombinátor volt az első játékos. A 2. kerülőn az mtz csörgése mellett hallottam valami mást is. Megálltam, kiemeltem a gépet, hogy megnézzem, mi tágult esetleg fel, a fele ott maradt a földön. 5.6-os csavarok, volt ami szakadt, volt, ami nem volt meghúzva. Megfelelő csavarok, és egy fél nap kulcsolás után azt a szezont végigdolgozta, az összecsukó munkahenger tömítése is elélvezett a végére. Eladtuk, NZA lett helyette.

A második egy kézi csukású 6 soros kultivátor volt. Egyik nap felhív apukám, hogy vett egy kultivátort, nem együtt mentünk megnézni. Kérdem: hol vette, meg milyen színű, mondja: Pap Agro, és kék. Azt hittem, az Omikront is forgalmazzák. Ez is leták volt. Mikor megjött, mindent meghúzgáltunk rajta. A 4 éves fiam jobban meghúzza kulccsal a 16-os csavart, mint azon voltak... Az első munkánál majdnem minden kocsi eltekeredett valamerre (gyenge, fos anyag), volt, amelyiken elmászott az egész kocsi oldalra. Húztunk a cuppántokon, ELKEZDETT BEHORPADNI A VÁZ (3-as falú zártszelvény)... kis munka, ugyanúgy elmászott. Megreklamáltuk. 2 nap múlva kijött egy szaki tőlük, hozott hosszabb csavarokat a cuppántokhoz, meg a 15-ös laposvasak helyett 20-asat. 2 szezont kínlódtunk vele.

A leták gépeket azoknak ajánlom, akik vagy csak az udvaron szeretik nézegetni a gépet, vagy imádnak elbaszott konstrukciójú, gyenge anyagból összehányt szarokat javítgatni, átalakítani.

Előzmény: B.laca #1486 hozzászólása



Barázda is hajtotta el magas kiemelésnél (bérmunka, 40 cm barázda a mindig szántott földön), 2 éve alacsony kiemelésnél véletlenül megtolattam, mindkét esetben visszaegyengettük valahogy, azóta a 2 szélsőt kicseréltük újra, vigyázok is rá! 3400 ha van amúgy a gépben, 1-2 csapágy, jövőre csoroszlya csere, a hajtómű most szezonban adta meg magát, akinek hasonló ha van előzze meg inkább, a szervizes azt mondta, télen, akcióban olcsóbb a javítókészlet is.

Előzmény: Sk Laci #21466 hozzászólása



Amit kinéztünk azt valószínűleg ideadják, most is bérbe van adva. Nekünk a lóerő miatt kellene nagyobb gép, nem hátrány, ha az ikerkerékkel, keréksúlyokkal nem kell bajlódni. Talajra ha nedves, itt nem kell menni, mert 2 pótkocsi sarat viszek haza, rögtön ragad. Úton vonulni szar vele és drága a járószerkezet javítása, nálunk kb 30 km-es körzetben vannak a földek. Mindenképp el szeretném hozni demora, mert a szomszédban árulják, 20 km-re. De nagy valószínűséggel maradunk a kerekesnél.

Köszi a segítségeteket!

Előzmény: gcastle #21434 hozzászólása



Ezzel én is tisztában vagyok, ahogy azzal is, hogy úton szar vele vonulni. Viszont a mostani gépet 250 fölé full felújítva sem húzhatom (96-os, 20 ezer fölötti 8100), a TD 300 elé meg szinte a 250 is az alsó határ lóerőben, főleg olyan talajon mint nálunk van. Inkább arra lennék kíváncsi, mi kopik el 15.000 üzemóra környékére, vannak-e típushibák, stb. Nem hevederre gondolok mert az nálunk évi 350-400 óra használat mellett inkább megöregszik, mint elkopik. Vezetőgörgők, hajtókerék, stb. ezekre gondolok.

Üdv, kollégák!

Hevederes John Deere-ral mik a tapasztalatok? Jelenleg gumikerekes van, de a talajadottságok és a munkagéppark elbírná a hevederest. 20-asig jöhet szóba. Akinek van, volt, vagy dolgozik ilyennel, attól várom a tapasztalatokat!

Köszönöm előre is!

Előzmény: T Tamás #177 hozzászólása



Nálunk is van ugyanilyen 6920-nál is, 6810-nél is, hidegben. Ahogy melegszik, megszűnik, szerintem teljesen normális.

Előzmény: .Szabi. #20017 hozzászólása



Köszi, megpróbáljuk!

Előzmény: 1 KISBETYÁR #20018 hozzászólása



6 ból 4 vadi új. A szerelő is a tömbre tippel. Kormányzás van, kihelyezetteken, meg a rakodón már nincs teljesítmény. A gémet 1800-as fordulaton kb úgy emeli üresen, mint ahogy úszóban süllyeszti. Tele kanállal meg valami siralmas. A gond csak annyi, hogy ami eddig történt, az felesleges kiadás volt.

Sziasztok!

Következő a probléma JD 6810 hidraulika teljesítménye elégtelen, kormányzás van, de a rakodóval csak szenved.

Olaj, szűrők cserélve, feltöltő szivattyú cserélve, főszivattyú cserélve, maradt a hiba.

Ötlet? Járt már így valaki?

Előzmény: mtarka #9988 hozzászólása


Azért kérdezem, hogy csinálta-e már valaki, mert ha 1-2 hónappal hamarabb hízik ugyanarra a súlyra, akkor lehet, hogy ugyanott vagyok. Számolgatásba nem megyek bele, mert már most látom, hogy a fig pályázat életem legnagyobb ballövése volt, minden téren.

Sziasztok!

Új vagyok a marhatartásban, egy kis segítségre lenne szükségem, takarmányozás szempontjából. Hogy jobb az abrak, ha előttük van mindig, vagy ha adagolom? 14 db fríz van, amik 3-4 hónaposak, meg 7 magyar tarka-illetve egyéb húshasznú, ezek 4-6 hónaposak. Árpa-kukorica-tritikálé 30-30 %-ban, 3 q darához 3 fángli borsó és 3 fángli premix. Meg persze széna. Jelenleg "önetetős" a dolog, jó így, vagy inkább több kukorica, és adagoljam?

Köszi a segítséget előre is!

Előzmény: Güzü #2049 hozzászólása



Pontos teljesítményt nem tudok, mivel saját gyártású a kazán. A bála élére állítva is elfér, így kétoldalt és felül is marad hely, akár véknyabb rönköknek is. Az 1000 liter puffert, a kazánt, és a radiátorokat 2-3 bálával fűti fel 40-ről 80 fokra (összesen kb 1300-1400 liter víz). Vannak hiányosságok: pl. az ajtó tömítése nem az igazi, itt-ott a legelején szivárgott, de a kazán és a puffer anyaga munkadíj nélkül került annyiba mint a legolcsóbb bálás kazán (aminek ennél lényegesen kisebb a tűztere). Összességében nincs kifogásom ellene, tökéletesen ellátja a feladatát.

Előzmény: Güzü #2034 hozzászólása



Szia! Annyi nyugodtan lehet. Nekem a mostani körülmények között napi 2-3 bála megy el. 1000 liter körüli a pufferom (saját gyártás).

Sziasztok! Házilag gyártott bálás kazánnal és szögletes pufferral fűtök, aki ilyenben gondolkodik, szívesen megosztom vele a tapasztalataimat. Tavaly december közepétől a fűtési szezon végéig a 400 bála majdnem kevés lett, kb 120 m2-t fűtök 6 radiátorral. Szerintem 500-600 bálát érdemes egy szezonra tervezni. Venyigebálával, fával, faaprítékkal, papírhulladékkal is ki szoktam egészíteni a szalmát.

Előzmény: Sanyee #18506 hozzászólása



Nálunk 2 éve van egy 8100-as, 20 éves, 18 éves koráig egy tsz volt a gazdája, idén belemegy a 20.000 óra, motor, váltó nem volt még bontva, az adagolót és a porlasztókat felújítottuk, de az adagoló volt régebben is már javítva. Klíma szokott szarozni, hol cső, hol szelep, meg tavaly szántáskor elszállt egy főnyomócső a pocsolya közepén. Váltó olykor kicsit rángat a csoportváltásoknál, meg irányváltáskor, de szerintem ezt egy kalibrálás majd megoldja. A 220 lovas puma hiába common rail-es, ez megeszi reggelire.

Előzmény: bandigh #18078 hozzászólása



Köszi! Majd próbálkozunk. :) Addig is nyúzzuk a forrást :).

Sziasztok!

JD permetezőt alakított-e már valaki szélesebbre? 1-1 m-t kéne beletoldanunk a 18 m-es keret szélső tagjaiba, ez 2-2 fúvóka. Hátul minden szakasznak van egy vezérlő szelepe, ezeken kell állítani, hogy a nyomás mindenütt egyforma legyen?

Köszi a segítséget: Márton

Előzmény: lala1 #17367 hozzászólása



Köszönöm. Akkor ülés, padló ki... már egyszer tavaly nyáron átestem ezen klíma cső miatt.

Sziasztok!

Lengyel 7 vagy 9 csillagkerekes rendsodrót szeretnék venni. Mennyire strapabíróak? 9 kerekessel mekkora teljesítmény szénában, lucernában? Kb 30 ha lenne összesen amit csinálni kéne, de 4 felé van, 10-15 km-re a teleptől, ezért gondolkodok a 9 kerekesben.

Köszönöm előre is a válaszokat!

Sziasztok!

6020-as traktoron beragadt a fűtés szabályzó gomb, és eltört az alján valami. Tudja valaki, hogy a burkolat alatt hová megy a bowden (gondolom az van benne)?

Köszi előre is!

Előzmény: bereczkjanos #1754 hozzászólása



A tágulási tartály a puffer tetejére van rákötve, így egyúttal azt légteleníti is.
A bojlernak 2 csatlakozási pontja van: hideg jobb oldalt, ez csak a tartály aljára van hegesztve, illetve meleg: bal oldalt, ez a cső belül a tartály tetejéig felnyúlik (mivel a meleg víz felfelé törekszik, ha hálózatra van rákötve és nyomás alatt van, a meleg ott tud kifolyni). A puffer a hideg ággal van összekötve, és amikor a víz kitágul, eléri a tartály belsejében lévő cső tetejét, amin keresztül kifolyik. Remélem, érthető így.

Előzmény: kovacs22 #1753 hozzászólása



Ha a felrakást is beleszámolom, meg ha az állvány anyagát vennem kellett volna, 400 nem futja ki. De ebbe se kéményseprő, senki nem köt bele, mert az idióta aki az építési engedélyhez a kéményemet tervezte, az 150 mm-es saválló csövet számolt ki nekem, "huzatrásegítő" ventillátorral!

Nem sértődök, ezért osztottam meg. Agrármérnök vagyok, nem lakatos, magamtól tanultam hegeszteni, a kazán saját célra készült, engem csak az érdekel, hogy fűtsön.smile wink Szomszédomnál 10 éve üzemel ugyanez a kivitel, nincs szétégve a belseje. Hogy hogy szabályos, az engem megintcsak hidegen hagy, sok helyen sokminden nem szabályos, mégsem áll meg a világ tőle.

Korom természetesen van, míg be nem gyullad rendesen a bála, addig füstöl, mivel zárt szénatárolóm még nincs, csak toptex a kazal tetején, így valószínű van benne annyi légköri nyerseség.

A tágulási tartályt elfelejtettem írni, 90-100 liter körüli kiszuperált bojler, a hideg (töltő) ágra van kötve a puffer, a meleg ágon (az ugye a bojler tetejéről szedi a vizet) a felesleges víz a kazánház előtti tetőre távozik.

Pillangószelep pedig azért kell, hogy amikor felmelegedett a kazán is meg a puffer is 70-80 fokra, teszek rá újabb bálát, elzárom a pillangószelepet és a levegőt, és csak izzik a bála, felmegy maximum 90 fokig a víz a kazánban, és kb 3-4 óra mire annyira elizzik, hogy kezd hűlni a kazán. Egyébként teljesen hülye én sem vagyok, nincs egészen lezárva, kb 20-25 %-a nyitva van a kályhacsőnek elzárt állapotban is.

A stucnit utólag már én is fentebb tenném. A puffer viszont nem lehetett nagyobb, így is épphogy befért, a kazán meg a puffer között 15 cm hely van. A helység 2×2 m-es, ebből 50×50 cm-t a kémény elvesz, így ez volt a max ami befért, épp ezért lett szögletes, mert hengeresből még kisebb lett volna a térfogat.

Az eddigi tapasztalat, hogy 30-40 fokos kazánt kinti hőmérséklettől függően 1-2 bálával felmelegítem 80 fok körülre, és mikor 60-70 fokra visszahűl a kazán, akkor dobok rá és elzárom, így 3-4 bálával elvagyok egész nap. Ha a tepsibe belekaparom az összes pernyét, akkor maximum 3 bála után tele, üríteni kell, így az lett a taktika, hogy amikor az elizzott bála már kihűlt, talicskába szedem a nagyját, így a tepsi később telik meg. A kazánház ajtaja még hiányzik, de szélesebbre kell vennem az egészet, így ott áthidalót kell cserélnem. A könyököket, idomokat is le kell szigetelnem, mert az még elmaradt.

Köszönöm a kritikát és a biztatást is! smile wink

Sziasztok!

Pár napja lett beüzemelve nálam egy bálás kazán, gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat, már ha kíváncsi rá valaki.smile wink

Itthoni gyártású gyártású kazán (egy szomszédom a sajátja alapján segített megcsinálni), tűztér mérete: 1250×620×800 mm, 2 db víztáskával, 40 mm-es a víztér szélessége mindenütt, a rostélyok 40×40×4-es zártszelvényből vannak, ebben is víz van. Előremenő-visszatérő csonkok 2 collosak, kazán tetején pillangószelep, kívül az elejét kivéve 5 cm-es kőzetgyapot szigetelés. A kazán belseje 4 mm-es, külseje 3 mm-es lemezből van, oldalán, tetején és a hátulján laposvassal merevítve. Hamutepsi 1,5 mm lemezből.

Szintén saját gyártású kb 960 literes puffertartály, 500×770×2500 mm, 250 mm-es láb, 5 cm kőzetgyapot szigetelés (valószínű, még 5 cm-t ráteszek majd).

Kémény: 220 mm átmérőjű, 8 m magas Leier LSK kémény, felül esővédő lemezzel.

A fűtés további részei: Grundfos Alpha 25-60 180 keringető szivattyú, elosztókig 26-os, onnantól 20-as, illetve 16-os szigetelt henco csövezés, 6 db beépített szelepes lapradiátor, rádiós szobatermosztát.

A kazán és a puffer az összes anyaggal (szomszéd munkadíja, villanyszámla, flex korongok, 2 tekercs 15 kg-os 1-es CO drót, 1,5 palack 20 kg-os CO gáz, zártszelvények, laposvasak, és a lemezhajtások munkadíja) együtt nem került többe, mint a legolcsóbb gyári bálás kazán (amiknek a tűztere jóval kisebb).

Bárkinek a kérdésére szívesen válaszolok, leghamarabb a szucsmarton@freemail.hu címen kaptok választ. smile wink

Üdv mindenkinek!leier kéménykazánpuffertartályalsó-felső víztáskakémlelő ajtó

Előzmény: ..MZ/X.. #1801 hozzászólása



Elvileg minden rendben, egy kevés acat van. Meg egy foltban a szomszédtól annyira átjött a parlagfű, hogy a napraforgót le sem tudtuk vágni, kaptunk büntit is akkor, mondjuk ennek már 3. éve, a búzából meg jól ki lehet irtani. Köszi a segítséget!

Sziasztok! Lucerna telepítés előtt érdemes-e totálozni, ha igen, mivel, milyen dózissal? Tavaly, és idén is búza van vetve a területre, azelőtt napraforgó volt.

Sziasztok!
Segítséget, tanácsot szeretnék Tőletek kérni! Marhatartásba szeretnék fogni, és mivel eddig csak nönénytermesztéssel foglalkoztunk, így istálló építés előtt állok. Kilátásban van egy régi építésű iker magtár vásárlása is, ezt alakítanám át. Magyar tarka, illetve Hosltein Fríz bika hizlalásról lenne szó.

A kérdéseim a következők:

1. 100 m2 fedett istálló+kb ugyanekkora karámban mennyi jószág fér el?
2. Ki hogy oldja meg az etetést, karámot, itatást (fagymentesen).
3. Az abrak miből kell, hogy álljon, milyen arányban?
4. Az abrakot önetetőből lehetséges, vagy inkább adagolva célszerűbb?
5. Mennyi széna, szalma, abrak kell egy bika felneveléséhez?

Hálás lennék, ha valaki képet is tudna küldeni a szucsmarton@freemail.hu címre.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Sziasztok!

A következő kérdéssel fordulok hozzátok!

Pótkocsit szeretnék átalakítani. Fixesből átalakított gabonás pót, vékony vázzal, de az első és a hátsó híd is csavarozva van (a forgózsámoly alatt is), és egyformák. Ebből szeretnék egy tandem pótkocsit összehozni.

Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek vizsgáztatni hogy lehet, megmaradhat-e a 18 t össztömeg, hogy megy ez hivatalosan.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Előzmény: .Feco. #1460 hozzászólása



http://www.trakis.hu/atrakisrol/?menuid[]=0&lngsel=0

Mi is ilyen cipőben jártunk 5 éve, azóta csak huzalt meg palackot cserélünk, nagyon szmegbízható az előtolójuk. Mi 14 m vezetékkel kértük, hogy ne kelljen a nagy dögöt mindenhová cibálni, csak az előtolót. Mindenben készségesek voltak, segítettek.

Előzmény: GREVEN #15424 hozzászólása



Hamarosan következünk mi is! :)

Előzmény: .Feco. #15351 hozzászólása



Biztos neked másképp működik :).

Előzmény: .Feco. #15324 hozzászólása


Van a gépeden automata elsőhajtás? Nagy menetsebességnél kapcsol ki, vagy ha a HMS is be van kapcsolva. Azt meg próbáld ki, hogy fordulóban egy komolyabb vontatott munkagéppel hogy fordul első hajtás nélkül.

Előzmény: tass.ervin #4234 hozzászólása



Én 12.000-ért vetném hektárját. Maximum pici engedmény, ha közel vannak a területek egymáshoz.

Előzmény: Máté80 #15317 hozzászólása



Ha HMS munkagép kezelő rendszer van a gépen, és aktiválod, akkor automata állásban a függesztő emelésekor kikapcsolja, süllyesztésekor visszakapcsolja az első hajtást (de ugyanígy a kardánt, diffi zárat is). Nekünk 2 gépen is van automata elsőhajtás, nekem az a tapasztalat, hogy jobb állandóan hajtatni, mert a tábla végén csak tolja magát a gép, nagyobb ívben fordul, ha nem hajt az eleje.

Nekünk volt 2 106-osunk is a WTS előtt. Motorja (rába) mindegyiknek gyengéje volt. Merci motorosat úgy gondolom, érdemesebb keresni, és esetleg többet adni érte. Szezon előtt mindig át voltak nézve, amit kellett, kijavítottuk, mégis majdnem minden nap volt pár óra javítás a tarlón. 18-20 hektárokat levágtunk vele ha nem volt baj. Valószínű hogy mind a 2 gép leharcoltabb tsz-es gép volt, előtte maszek nem javította. Ettől függetlenül egy forschritt-nál lényegesen többet tud.
Mindenkinek ajánlom, aki nem akar 15-20 milliókat használt, vagy ahogy írták korábban 60-70 milliókat új kombájnra költeni, viszont ezzel szemben vállalja az öregebb gép javítgatását.

Előzmény: .Feco. #4441 hozzászólása



100 hektárokkal előre lehet látni ha lóg egy csapágy, kicserélni és semmi baj nincsen! Ha meg annyira lóg, megállni, 17-es kulcs, levenni a lapot és lehet menni tovább, én is jártam már így. Kezelő hiba van ott ahol így elmarad a tárcsalap.

Sziasztok!

Ha valakit érdekel, van CD 106 gépkönyvem, megválnék tőle. +36 30 472 8683 a számom, ezen elérhető vagyok.

Sziasztok!

Ha valakit érdekel, van CD 106 gépkönyvem, megválnék tőle. +36 30 472 8683 a számom, ezen elérhető vagyok.

Előzmény: #1200 hozzászólása



Emlékszel, mikor vettétek, lefelé beszéltelek róla! Kombinátoruk az első 3 ha után széthullott, a kultivátor szintén egy hulladék volt, szerencsére mindkettőtől megszabadultunk. Fosóhomokon talán bír valamit, máshol nem. Ahogy az egyik itteni gazda mondja a hasonlókra: munkára alkalmatlan, játéknak meg drága.

Előzmény: #14932 hozzászólása



Nem, hátul volt. Fülkét felborítani, egy volt felül, egy lentebb az oldalán. Fülkeoszlopban a vezetékkötegre is gyanakodtunk, de ott nem volt gond szerencsére, bár eléggé viharvert 1-2 kábel.

Előzmény: #14915 hozzászólása



Szia! Nekünk 6920S ugyanezt csinálta, folyamatosan. Két forgásérzékelő volt a hiba, azóta semmi gond.

Sziasztok!

Arról ki mit hallott, hogy a pótkocsikat eredeti oldalakkal lehet majd csak műszakiztatni, és hogy fekete rendszámos traktorral nem lehet piros rendszámos pótkocsit húzni?

Véletlenül tévedtem erre, nem is emlékeztem, hogy én nyitottam ezt a témát. John Deere 6810-es traktor, és Quicke Q66 rakodó dolgozik a portán. Mindkettőt tudom ajánlani, igaz, felső kategória, de nem bántuk meg, nagyon erős, strapabíró a rakodó. A lengéscsillapítás és a traktoron a hídrugózás együtt páratlan, 2 db 7q műtrágyás zsákot simán viszem a szóró után, akár földúton, akár a táblán. A nyitható első szélvédő miatt kicsit előre van döntve az alváz, emiatt a súlypont is előrébb van, így nagyobb terheknél a hátulját hajlamos emelgetni, de ezt egy pótsúly megoldhatja. Viszont mivel így kb 50 cm-el előrébb van az egész gém, kamiont, pótkocsit sokkal kényelmesebben lehet rakni, nem kell félni hogy nekimegyek a rakodott járműnek, jobban beér a villa/kanál a plató fölé.

Előzmény: #14841 hozzászólása



Odisys Kecskemét, szerintem árban ők a legjobbak. Ne használd így, főleg ha rendszeresen kell a gép! Nekünk 6810-en csaknem elszállt ugyanez a feszítőgörgő, mikor szétszedtük, majdnem széthullott a kezünkben. Nem egy ökör ára egyébként sem.

Előzmény: #18 hozzászólása



Álló csigás lesz. Megpróbálok majd pontos költségeket írni, csigám, hozzá való csövem, motorom van, a daráló kompletten megvan (ezt használom), de a lakatosmunkát, méreteket, teljesítményt szívesen megosztom bárkivel. Eleken hirdetnek ilyen konstrukciójút, de meg sem kérdeztem az árát, mert biztosan olcsóbban össze lehet hozni.

Én a közeljövőben építek egyet, majd teszek fel képeket. Darálóval egybe fogom építeni.

Előzmény: #1768 hozzászólása



Kívül kb ugyanekkora területen lenne karám, viszont etetni belül etetnék, és szabadon lennének. 20-25 bikára gondoltam, ennyit még meggyőznék a szántóföld mellett. Súlyra nem gondoltam még, mekkorára érdemes hizlalni?

A Dneproshina hitvány orosz vagy ukrán gumi. Mtz első gumink volt ilyen márkájú, 1,5 év alatt vászonig kopott, pedig nem sokat jártunk aszfalton vele.

Előzmény: #1827 hozzászólása



Semmi negatív dolgot nem tapasztaltunk eddig emiatt.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Napi egymilliárd étkezésre elegendő élelmiszer landol a kukában
Napi egymilliárd étkezésre elegendő élelmiszer landol a kukában
Te mit csinálsz azzal, amire már nincsen szükséged?
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Kiderült végre, hogy mikortól kapható és mennyibe kerül majd.
6 hengeres Iveco motor váltóval new holland 110 90
6 hengeres Iveco motor váltóval new...

760.000 Ft

Ford Ranger XLT 2004’
Ford Ranger XLT 2004’

2.750.000 Ft

LEMKEN ACHAT 13 kapás,  270 -es KULTIVÁTOR,  GRÚBER TÁRCSÁS ELMUNKÁLÓVAL
LEMKEN ACHAT 13 kapás, 270 -es...

900.000 Ft

Ih 6200 as gabonavetőgép tárcsás csoroszlya
Ih 6200 as gabonavetőgép tárcsás...

8.500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]