Hirdetés
Fórum
Becenév: | Bebeto |
---|---|
Csatlakozott: | 2011-06-07 09:31:53 |
Utolsó belépés: | 2021-07-21 17:05:00 |
Fórum hozzászólás: | 30 |
Fórumhozzászólásai
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Zöldítés, öko-célterület: 2015-ös SAPS (?) alaptámogatások új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Szója termesztése új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Haszonbérleti szerződés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Árpa termesztése új
- Bodza ára új
Cikkajánló
Dinamikus árplafon jöhet a benzinnél
Lantos Csaba, energiaügyi miniszter beszélt az üzemanyagárakról.
Hirdetés
Sziasztok! Azt a hibát hogyan lehet kiküszöbölni a 106-oson, hogy ne csüngjön zárt állásban az ürítőcsiga? Cseréljek forgózsámolyt? vagy a csiga forgórésze is el tud kopni? köszi előre is. üdv.
Előzmény: Ares 826 #1956 hozzászólása
Rendben, most 405/70 R20 van rajta, akkor elvileg teheteke rá 360/70 R20as gumit is vagy 14,5x20ast is..? :) köszönöm a választ és a segítséget. üdv
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy claas dominator 106-ra hátra milyen gumit szokott tenni akinek van ilyen gép? 20as a felni.. köszi előre is :)
Előzmény: #1385 hozzászólása
Köszönöm az infókat és a hozzászólásokat! Én úgy hagyom ahogy be lett állítva, vagyis 0,2-0,3 szerintem így minden ok! üdv
Előzmény: #1382 hozzászólása
Nekünk a szívó 0,2 a kipufogó pedig 0,3-ra lett beállítva. Amikor szedtük szét feljavítani, akkor sem volt akkora hézag. Nincs se csörgés, illetve semmi olyan hang a motorból ami egészségtelenségre utalna. most melyik páros lehet akkor a nyerő?
Előzmény: #1380 hozzászólása
Jaj de jó ezt hallani ennyire lett beállítva, egyébként nem volt semmi baja a motornak, csak én is úgy gondoltam az üzemóra miatt, hogy nem árt rendbe szedni, szelepek kicserélve illetve porlasztók stb.. megy mint a nyíl.
Azért aggasztott picit a dolog mert ismerősömnek más csinálta ugyanilyen kombájn és motor is (ott szelepbeszakadás volt), de ők 0,4-0,6-ra állították, de szerintem az nagyon sok.
Köszi az infot!
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy tudja e valaki mennyire kell állítani a szelephézagot, OM 366 LA merci motornál?mennyi a bemeneti és a kimeneti hézag?
208-as megáról van szól egyébként..
Köszi előre is.
üdv
Előzmény: #378 hozzászólása
Köszönöm szépen a tanácsokat! :) megpróbálunk valamit kezdeni vele mert bosszant a dolog..üdv
Előzmény: #376 hozzászólása
A két félkört fel lehet tenni felcserélve is? Nem emlékszem mikor raktuk összefelé hogy arra külön figyeltünk volna :S Egyébként "wyxabos" cuccok..
Előzmény: #374 hozzászólása
Új áru volt mind a kettő, ezért nem értem, és a régi csigával pedig nem csinálta :S
Előzmény: #348 hozzászólása
Ebben az évben kapott új csigát kopás miatt, illetve csiga"házat" is sérülés miatt.. Nem néztem hány cm-ert kottyan, de mikor be van zárva, kézzel a végénél rá tudok picit emelni most ebben az álásban.. :S Hol keressem a hibát? köszi hogy írtál, és várom további válaszaidat :)
Sziasztok! Van valakinek ötlete, hogy mi lehet az oka, ha 208as megánál lóg az űrítő csiga, bezárt helyzetben. ? Lekalapáltam a kombájn oldalán lévő tartófület legalsó állásba, mert nehezen zárta be teljesen, sokszor a fül felénél megakadt.. Most hogy alsó állásban van, bezárja, de szemmel láthatóan lóg a csiga x cm-ert. :S Ha valakinek van tanácsa, hogyan tudnám ezt kiküszöbölni kérem ossza meg velem. Előre is köszi, üdvözlettel: bebeto
Ok, nekem meg pont szükségem lenne rá, majd ne feledkezz már meg rólam kérlek, mikor eladóvá válik írnál nekem ha nem gond.. előre is köszönöm üdv
Illetve fergára való felfogatókeret érdekel valakit?
Üdv jozef19! engem érdekelne a megához való felfogatókeret, van egy NAS676-om, merev vázas, ahhoz kellene. írj egy email címet és rád írnék ha még aktuális. köszi előre is! :) az enyém: bebeto1023@freemail.hu
hali
Igen ARES, szépen dürüzsöl a kicsike, még egyszer szórakozott picit, de azóta semmi.. :) remélem nem is fog! őszre azért megnézetem szakemberrel, mert szerintem vezeték hiba is lehet a műszerfalban, mert egyszer mikor nem indult el, mozgattam a biztosítékját, és elkezdte süllyeszteni az asztalt??! nem tudtam mire vélni... bár azóta ilyet nem tapasztaltam, de azért bennem van a félsz..üdv
Köszi ARES, megpróbálom.. hátha elfelejti a morcoskodást! üdv
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem, 208as megáról van szó. Pár napja azzal szórakozik, hogy nem akarja elindítani a cséplést hiába bekapcsolom a kapcsolónál.. Majd pedig egyet gondol és elindul mikor bekapcsolom..aztán újra nem. Merre keresendő a hiba? ha valakinek van ötlete kérem írjon! Előre is köszönöm! üdv
Szabolcs megyéből írok, lehet megtudná csinálni egy autóvillamosság szerelő is, csak szerettem volna olyas valakire bízni aki már látott ilyet és nem újdonság neki :)
köszi a választ, kérem, ha valaki tud segíteni írjon! üdv
Sziasztok! Valaki nem tud egy jó "kombájn villamosság szerelőt", a 208as megámban kellene biztosítéktáblát cserélni.. Kérem, ha valaki tud segíteni írjon! üdv
Üdv! 208-as megából a hullámrostát kiszedni hogy célszerű? le kell állni a ferdefelhordóról? Illetve menet közben a magtartály tető néha magától bezáródik, ennek mi az oka, mi kopott ki?
Ok claassic, felhívom majd a klímást. Amiket felsoroltál azokat megcsinálták az enyémen is a szárítószűrő cserén kívűl, (az lehet a bibi), én személy szerint nem igazán értek ehez a részhez, de kezdem úgy érezni hogy akik próbálták megcsinálni azok sem értettek... Köszi a válaszokat és a hasznos infokat!
Amennyiben a kompresszorom a hibás, hol érdemes venni egy új kétdugattyús york kompresszort a megámhoz? és kb. mennyibe kerül? illetve a szárító szűrőt hol érdemes beszerezni?
Ok feri6! Írsz egy email címet a bebeto1023@freemail.hu-ra és akkor ha úgy alakul rád írok majd privátban stb.! üdv
FERI6 te melyik megyéből? köszi mégegyszer a segítséget :)
Köszönöm FERI6 az infokat!
Az elpárologtatót hogyan tudom kiszedni..? csak a fülkéből, vagy esetleg a tető felől nem lehetséges? A szárítószűrő alatt kompletten azt a kis tartályt érted ami jobboldalt fent van, (amin van gomba is), vagy annak egy része?
SzSzB-megyéből írok,
igen, a klíma kompresszornál volt szivárgás, de azt megcsinálták, illetve egy cső is ki lett cserélve amelyik a fülkébe megy fel a létra felőli oldalon, az ki volt dörzsölődve.. És aztán hűtött egy darabig majd gyengült stb.. a kompresszor még behúzott de már nem igazán hűtött. Arra is gondoltam hogy kevés gázt rakhattak bele vagy vmi ilyesmi... Meg volt festve a gáz, sötétben neonnal átnéztünk és semmi jele a szivárgásnak a javítás után. Esetleg a gép jobb oldalán (fenn)az érzékelő gombánál lehet vmi gond? (Abban a kis tartályban van egy golyó melyet látni a kisablakból,lehet be van rohadva(nem tudom), meg sem moccant feltöltés után és üzemelés közben sem..)
Köszönöm a segítségeteket és a gyors választ! :)
Am a Dóczi úr melyik megyében dolgozik?
Azt nem tudja valaki hogy mi lehet az oka annak, hogy a biztosítéktáblában néha előfordul több olvadt biztosíték is, pl.: a ventillátoré ami a fülkébe fúj, (egérrágás kizárva) ?
A biztosítéktábla kicserélésére illetve a vezetékék felülvizsgálatára tud valaki egy szakembert (aki már csinált ilyesmit)? (208-as mega)
Sziasztok!
Ha valaki tud kérem segítsen! 208as megám (96os évj.)van és 2 éve állandóan szarakodik a klíma benne, már javította több maszek klímás is, meg is volt festve a gáz, a kompresszor levéve, tömbszelence és tömítések cserélve stb.. egy darabig hűt aztán kapufa.. Tud valaki egy jó klíma szerelőt kombájnhoz elfogadható áron?