Gázolaj árak 645 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 393.86 Ft USD 365.1 Ft CHF 404.86 Ft GBP 460.62 Ft

Fórum

Becenév: munkasember
Csatlakozott: 2011-06-28 09:10:20
Utolsó belépés: 2021-08-04 06:58:00
Fórum hozzászólás: 13

Fórumhozzászólásai

Üdv minden fórumozónak, kérdésem lenne: adott egy 1994-es 82-es MTZ, aminél széthúzás, váltófelújítás,kuplungtárcsa leszabályozás, új kuplungszerkezet és kinyomócsapágy(zsírozva) összerakás/beszerelés után még mindig "surrog". Ez azt akarja jelenteni, hogy ha nem békában vagy bekapcsolt felezővel közlekediksmile cursingsmile censored, a váltóból vagy a darázsderékból olyan hang jön, mintha valamelyik csapágy nem kapna elég kenést, vagy valamilyen alkatrész másikkal érintkezve rezgést generálna. A dolog pikantériája, hogy ugyanazon a fordulaton hagyva a gépet egyszerűen időnként abbahagyja, illetve teszi mindezt az után, hogy 50 litykó új hajtóműolaj bele lett öntve a csapágyak, fogaskerekek alapos átnézése után. Jah, annnyit még hozzátennék, hogy első indításkor, majd. a gépezet összeszerelés utáni első útján (3km) nem produkálta egyáltalán ezt a jelenséget. Ötlet?

Üdvözlök mindenkit a topicban! Nekem is valami ilyesmi kaszám van, PEZAG márkájú, a típusjel cm 184, összességében nem tudok róla rosszat mondani azt az egy dolgot leszámítva, hogy nem találok hozzá alkatrészt. Konkrétan semmit. Valaki megtisztelne azzal, hogy ha esetleg hallott már erről a márkáról, hogy leírná az alkatrész forrását? Konkrétan csúszókorongot keresek. Hasonlót már találtam de pont hozzávalót nem. Vagy vegyem meg a hasonlót, fúrassam ki a lyukakat a csavaroknak, oszt' csókolom?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Előzmény: medikus #2909 hozzászólása



Nincs létjogosultsága ebben a topicban enbek a kérdésnek. Továbbá ha 2 szelet száraz kenyeret kapok érte, az sem hordoz semmi lényeges információt a probléma megoldását illetően. Ennyi erővel az is kérdezhetted volna, hogy sérves -e a gazdája disznajának valamelyik malaca...

Ha csak annyit írsz egyszerűen, hogy ez az információ kevés, akkor sok felesleges gépeléstől kíméltük volna meg sok fórumtársunkat, beleértve engem is. Sajnos ezzel a hozzászólással se lett okosabb senki, aki az E512-esek világában szeretne eligazodni.

Köszönöm a tippet, holnap ránézek.

Előzmény: medikus #2893 hozzászólása



Ennyi erővel a többi kérdezőnek is fel lehetne tenni ezt a szimpaikus "minek görcsölsz vele" kérdést, gyakorlatilag bármilyen problémájára, hiszen a sárga földtakaró csak idő kérdése és fölénk kerül. Nem lesz jelentősége a kérdező szenpontjából, hogy sikerült-e megoldani a problémáját, hiszen az az utókornak marad. Tényleg indokolt szerinted egy szimpla kérdésre így válaszolnod, ezzel is elrontva a fórum hangulatát? Szerinted segítőkész voltál? Ha esetleg előző kérdésemre "nem" a válasz, akkor leírnád, hogy mégis mi indokolja azt hogy ilyet írj a fórumba?

Lényeg, hogy a dobtengely ki volt a kérdés feltevése előtt véve, a gép új dobtengelyre és csapágyakra vár, közben meg próbáljuk kitalálni, hogy annak a hibája volt az hogy zabálta az ékszíjat a gép, vagy más beállítási probléma is van. Köszönöm, hogy elolvastad...

Előzmény: medikus #2880 hozzászólása



Jól. A dobtengely csapágyai nem lógtak, a tengely vége fel volt hegesztve. Van ötletetek, hogy miért lett ilyen?
Válaszokat előre is köszönöm!

Előzmény: medikus #2875 hozzászólása



Nekem az igazi költség az alkatrészbeszerzéssel kapcsolatosan az, hogy az ilyen típusú bölcs és rendkívül segítőkész hozzászólásokat türelmesen elviseljem.
A baja a meglévőnek annyi, hogy a rajta lévő szíjtárcsa ismeretlen okból belenyal a burkolatba, majd leszedés után kiderült hogy az előző gazdája már egyszer megkókányolta (felheggesztette, de újra kikopott). Így vagy újra fel lesz hegesztve, vagy ki lesz cserélve. De, annyi mindenképp hozzátartozik a történethez, hogy a mostani 64 éves gazdája jövőre már nem akarja hajtani, csak a mostani idényt (kb 20 hektár) bírja ki.
Dr. T.:
Tehát a tengely komolyan érdekelne, láttam több elégedett vásárlód van, remélem én is közéjük fogok tartozni.

Előzmény: dr.T #2876 hozzászólása



Makó, szerintem posta vagy futár lesz...

Előzmény: dr.T #2809 hozzászólása



Értem én, hogy vegyek újat, de nem az enyém a gép, mennyi lenne? Csapágyat milyet vegyek hozzá? A válasz egy része privátban is jöhet.

Sziasztok!

Valaki meg tudná írni, hogy bontott dobtengelyt, vagy egyáltalán bontott alkatrészhez hol lehet hozzájutni? Válaszokat előre is köszönöm!

Átvevőkkel a probléma, hogy mindig a piaci ár alatt fizetnek, tehát ha van időd piacozni, akkor valószínűleg azzal jobban jársz. (Ugye a szokásos dolog, minél több kézen kell a végfelhasználóhoz eljutnia a fokhagymának, annál kevesebbet kap érte a termelő.)
Korábban ugye volt a zöldvágott fokhagyma, a legtöbb helyen azt is csak szerződéssel lehet értékesíteni, és persze oda kell figyelni a felvásárló igényeire.


500 pézé még drága szóval keresnem kell másikat. Árban lejjebb lehet ilyet találni az osztrákok illetve a németek fele, van itt esetleg használt gép kereskedő, aki az első hozzászólásomban szereplő leírásnak megfelelő gépet tud hozni?smile confused

Köszönöm a hozzászólásokat!
Értem én, hogy a csigás rendszerek nagyobb teljesítményűek, de egyelőre nekünk a befúvós rendszer lenne a legmegfelelőbb. A lerakodást könnyítené meg nagyon, mert ahova betároljuk, oda csak zsákolva, vagy csigával, vagy befúvóval tudjuk berakodni. Viszont jelentősége lenne az esetleges felrakodásnak is. Az épületen belül van 4 oszlop, melyeket "kerülgetni kell" (elvégre tartó oszlopok) emiatt kell, hogy a rendszer némileg hajlékony legyen. Az egyik környékbeli használt gép kereskedőnél találtunk ínyünkre valót, de még az se az igazi, szóval még nézelődöm. Remélem heteken belül sikerül megoldást találni, hátha nem kellene mindent kézzel berakodni smile closedeyes

Üdv!

Üdvözlet Minden Agroinform fórumozónak!

A Topik nyitásának célja, hogy információt gyűjtsek a beltéri gabonarakodásról, illetve hogy feltegyek pár kérdést. Amit szeretnék megvalósítani az a következő: Ipari ventillátoros befúvással pótkocsiról a gabonatárolóba való berakodás, hogy ne kelljen zsákolni, illetve gyors legyen a lerakodás. Az épület melybe betárolni kívánom, egyelőre nem nyitott, ezért nem tudjuk eleve leborítani oda a pótkocsiról a gabonát.
Ha valakinek van ilyen rakodási technikája kialakítva, akkor kérem írja le tapasztalatait ezzel kapcsolatosan. Ismerőseim szerint ez csak magyarországon nem terjedt még el, Németországban és Szerbiában már ilyen használt gépek is vannak eladók.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Napi egymilliárd étkezésre elegendő élelmiszer landol a kukában
Napi egymilliárd étkezésre elegendő élelmiszer landol a kukában
Te mit csinálsz azzal, amire már nincsen szükséged?
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Itt vannak az egynapos autópálya-matrica részletei: már nem kell sokat várni
Kiderült végre, hogy mikortól kapható és mennyibe kerül majd.
MTZ Kardántengely
MTZ Kardántengely

20.000 Ft

Árokásó,  minikotró,  Günter Grossmann GG1000
Árokásó, minikotró, Günter Grossmann...

8.830 EUR

MTZ Feszítő-függesztőorsó
MTZ Feszítő-függesztőorsó

8.000 Ft

Fixes ifa pótkocsi
Fixes ifa pótkocsi

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]