Hirdetés
Fórum
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- GPS működése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kajszibarack új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Előzmény: #72 hozzászólása
Elhiszem
Előzmény: #188 hozzászólása
Pontosan! ;)
Előzmény: #70 hozzászólása
Hát igen, vannak ilyen földek is =S Azért ott nem szívesen dolgoznék.. Mind1, a lényeg, h én nem mondtam, h szar a JD, olyan helyeken jó hogy az is fosik, meg a FENDT is, meg akármelyik.
Előzmény: #519 hozzászólása
=D
Előzmény: #519 hozzászólása
=D
Előzmény: #517 hozzászólása
10 év alatt már kiégett a dob!?! xD =D
Előzmény: #514 hozzászólása
Nekünk is bejött a Zetor, de továbbléptünk. A FENDT-ek nagyon faszák, nagyon jó velük dolgozni.
Tte, van nekem a 9540-esre egy egyenes turbó-kipufogóm! Van olyan nektek? Mert az nagyon jól szól ám, csak nyárra kell levenni =P ;)
Előzmény: #510 hozzászólása
Értem, akkor az már az alföld, gondolom =D
Föld mennyi van? Másik gép?
Előzmény: #506 hozzászólása
Értem, azt is szokták. Merre felé vagy?
A mi Zetorunkat Sárbogárd környékére vitték. Ott is fésűs elmunkáló volt.
Előzmény: #65 hozzászólása
Hát mivel egy éve van meg csak a nagy, ezért addíg minden komoly munkát az csinált: szántás - IH-3; kombinátorozás - Omikron-3,3; tárcsázás - IH-4,2; Szállítás.
Mióta a 716-os megvan, az átvette szinte az össze talajmunkát és a szállítás nagy részét is. 412-sé maradtak a vetések, és a kiszolgálás (mert MTZ permetez/szór)
Előzmény: #498 hozzászólása
Nnna, akkor nem csalódtam. =)
Mi '97 decemberben vettük újan, 6 évet dolgoztunk vele, belement, 4-5000 üóra. Nagyon fasza kis gép volt, 3-as IH ekét húzott félkötött talajokon 35 centire, az eke szintén 135 körül fogott. Mi a gyűrűshengert is mindíg húztuk után, príma munkát csinált.
Barátunk velünk egy időben vett egy 6110-es JD-t. 80 LE-s turbós gép. Az még haggyán, h rengeteget zabált a jókis Zetorhoz képest, de még apu le is gyűrte vele szántásban. Szóval ennyit a JD-ról...
Előzmény: #60 hozzászólása
Ezt már kédezted, üzemórára nem tudom megmondani, de vmelyik nap szántjuk a tarlót a 716-ossal, meg tudom mérni, mert van benne mérő.
Előzmény: #490 hozzászólása
Nna, mesélj kicsit a jókis 9540-esről! =P
Előzmény: #139 hozzászólása
Áá, ne viccelj, nem azért írtam, h bemutasd =) 6 évig volt ilyenünk ;) NEm tudom, nektek hogy vált be, de nekünk az MTZ- után nagy előrelépés volt, nagyon szerettünk.
Előzmény: #49 hozzászólása
Ez mifelénf fél kötött talaj, és nem ekét, hanem ekefejet. A lényeg, h még kötött földben is látványos a fogysztáskülönbség
Előzmény: #45 hozzászólása
6330. Az 110 LE, azt hiszem. Na most a 411-es FENDT ezekkel a felszreltségekkel 17-18 millak között van MOST! A műholdas navigáció nincs benne, de az nem 5 millióba kerül... Szal, ez egy kicsit ferde történet, és a kkor nem beszéltünk a VARIO váltó "megfizethetetlenségéről".
Előzmény: #44 hozzászólása
Éppen, hogy a Vario váltó miatt eszik kevesebbet a gép. Magának szabályoz vissza, nem tudod megerőltetni, stb. Az a DEUTZ motor, ami DEUTZ traktorban van, többet eszik!
Előzmény: #41 hozzászólása
Csak hidd el...
Ne az axiálnak, hanem a tapasztalatból beszélő használóknak.
A 716-ossal, ősszel kukoricatralóban 35 centi mélyen 4 fejes LEMKEN ekével 220 fogásszélességgel 17-18 liter/ ha. Hát gép nincs még 1 a földön, ami ilyen keveset fogyaszt. Mikor fogyasztásról beszélünk, a JD-osok csak meghúzzák magukat...
Előzmény: #7 hozzászólása
Ha a Brandtner azt mondjátok drága kocsi, akkor nézzétek meg Seregélyesen a CARDI pótkocsikat. Olasz kamion-kocsik, sztem egy árkategóriában vannak, és az nekem sokkal patentabb kocsinak tűnik, mint a Brandtner. Van 2 és 3 tengelyes is.
Előzmény: #123 hozzászólása
Ne haragudj, hogy így közbe vágok Hús Futár, tiétek ez a Zetor a képen??
Előzmény: #62 hozzászólása
Nna, Deutz Fahr-os! Végre egy értelmes ember, aki tudja, hogy a német, az német!
;)
Előzmény: #36 hozzászólása
Most itt! =D
De írj, ha akasz vmit.
Előzmény: #9 hozzászólása
Értem
Előzmény: #486 hozzászólása
Kolegáák, dolgozott vki 9540-es Zetorral?
Előzmény: #182 hozzászólása
RAUCH AXIS
Előzmény: #1 hozzászólása
Maximálisan meg vagyok elégedve a DEUTZ motorokkal. Kevés fogyasztás, jól dolgozik. A FENDT Vario váltóval kombinálva nagyon jó! Rendes DEUTZ traktorban kicsivel többet eszik, a váltó miatt.
Jók a DEUTZ motorok.
Előzmény: #39 hozzászólása
Hallod, múltkor volt fent egy az expresszen, de oan állapotban, amiennel mi vettük 350-ért, ehelyett 950 volt az ára. Annyiért sok! Mi 350-ért vettünk, 200 körül ráköltöttünk, 11.000-es gumikat tettünk rá, a legjobb pótkocsim. Sokkal jobb húzni, mint a 8 tonnásokat. Meg van magasítva, 140 mázsákat visz. Nagyon jó fejlesztés szerintem, csak kevés van.
Ha kell kép, adjatok emailt.
Előzmény: #34 hozzászólása
Török Úr?? =D Nagy varázsló! =)
Dunáltúlon, Fejér megye, Fehérvártól 40 km, Pest is 45-50 km-re van, Váli völgy.
Előzmény: #4 hozzászólása
Azt hittük, h majd fizetni is kell. Nem kellett! Mondom: 1 telefon, 1 fax, és 2 nap múlva kipóstázták levélben lepecsételve. 2 MGV-re + 3 piros rendszámos kocsira.
Előzmény: #1 hozzászólása
MBP-9-est húzott már vki? Gyerekek! AZ nem semmi pótkocsi! Különb akármelyik HW 8011-es kocsinál!
Én szeretem a 6,5-eseket is, nekem silós felépítményes van, gabonázást is bírja, 85 mázsával megy mindíg.
Sztem príma az MBP! Jól összerakták!
Előzmény: #39 hozzászólása
És azt csak én vettem észre, hogy a fekete-pirosak sem a régi minőség már??
Előzmény: #22 hozzászólása
Ez egyértelmű. Közelben egyik 820-ast újan megfőzték, után gyenge szar maradt...
Előzmény: #20 hozzászólása
Fekete felnis is viszonylag kevés van mindenfelé. Hát sok minden múlik a kezelésen és a karbantartáson is. Na de mind1, én szeretem őket =)
Előzmény: #30 hozzászólása
Gőzöm, sincs, soha nem volt JD-om! =D
De ismerősnek van, asszem nagyjából 1 árban vannak.
A régebbi vario-k csak 412-től jók, mostmár 90LE-höz is rak vario-t. És jó!
Előzmény: #2 hozzászólása
Halljátok.
Mi az 1-es számú főútra kértünk, de az BEHAJTÁSI ENGEDÉLY. Kb 5 km-es szakaszon kell igénybe vennünk. Egy telefon a Fehérvári közút Kth-hoz, egy kérvény faxon, és küldik 1-2 napon belül. Nekünk 2 hétre megadták 2 traktorra, és 3 pótkocsira.
Előzmény: #28 hozzászólása
Inkább a belső kialakításra gondolok: joystick, elektronika, rugózott fülke.
Előzmény: #8 hozzászólása
Egyébként... Én a mi régi kékünket, és a barátom barna 82-esét, ami 15 éves, majdnem többre tartok, mint az én állítólag EU szabványos traktoromat....
Előzmény: #9 hozzászólása
Igen, egyik ismerős vett pár éve fekete felniset, és mondták, hogy az a "Nem EU szabványos" 82-es! xD =D
Igen, az enyém hivatalosan MTZ 82 EU, de ilyen nagyon kevés van az országban. Nem tudom, ebből keveset csináltak...
Előzmény: #36 hozzászólása
Ismerősöm 80-asa 3000 körül pöröd, és 45-el furikáz kb. Az egy 87-es évjáratú gép, de abban a motor, nemhogy kifeküdne. GYILKOS!!! Egyszerűen olyan erőben MTZ-t még nem láttam. T-088-al hosszú emelkedőn megpakolva lángot is fúj gyári kipufogóval. Szval ezt a motort, nagyon megcsinálta az orosz, nemtudom hogyan...
Előzmény: #26 hozzászólása
Az árára gondolsz?
Azóta már a nagyok cuccai vannak ebben is, 18 milla körül jár.
De most a 312-es olyan kiskategóriás, mint a régi 412-esek.Az már felszereltségfüggően lehet akár 15 milla körül is. Az is már Vario
Előzmény: #24 hozzászólása
Kajálok! =D
Így bizony '93-2000-is volt a jó öreg kék 82-es, közben '97-2003-igegy 9540-es Zetor, 2001- meg ez a 82-es van itt a képemen is.
A kékbe meg a Zetorba belerepült ám az 5000 óra...
'95-97-ig volt egy 50-es is.
Előzmény: #21 hozzászólása
Miből? Hát barátom, ezért ezt neked kell kiokoskodni, mert a titkos recept családban marad =)
Figyelj 120 ha földünk van, kevés bérmunka mellette, de a termésátlagok azok mindíg a toppon vannak.
Árpa: 75 q, Repce: 43 q, Búza: /még aratás alatt =D/ 70 felett lesz.
Előzmény: #24 hozzászólása
Attól is függ, mien az az MTZ, de énis a nagyobb géphez ajánlom inkább
Előzmény: #6 hozzászólása
Igen, szerintem a legjobb fogyasztásúak.
1) DEUTZ motor,
2) Vario váltó miatt.
412-esben 3200 óra van,
716-osban 700.
Előzmény: #1 hozzászólása
OEHLER pofás kis kocsi, jól is gurul a trakesz után, én 412-es FENDT-el húztam aratásban, de ismerősé. 4,8 M volt.
A csavarozások szarok, újra kell midnent nézni rajta, deaz alváznál nincs heggesztési gond, mint a Fliegl-nál! Szal, még mindíg jobb az Oehler. Árban nem tudok mit mondani a Flieglről. Oehler-en szarok a gumik, kínai lapul mint állat, bár a 18 tonnásra ami az össztömeget jelenti a 137 helyett 170-eket raktunk.
Mondok egy jobbat: Mi most egy Seregélyesi cégtől veszünk lehet egy 3 tengelyest, ott van egy 2 ténygelyes is. CARDI, olasz pót, szerintem sokkkkal patentabb kocsi, mint az OEHLER. Szal, ha érdekel, megadom a címet, telefont.
Előzmény: #2 hozzászólása
Zoli!
Ez betűre pontosan így van, ahogy mondtad!
Akit érdekel részltesebben, az írjon emailt:
stellla4@freemail.hu
Öt éve van 412-es Vario-m, nagyon bevált!
Egy éve pedig 716-osom, azis! =D
FENDT a legjobb!
Előzmény: #1 hozzászólása
Lala, a 312-es nekem is bejön, nagyon fasza gép!
Én dolgoztam olyannal, no komment!
Nagykirály!!
Előzmény: #16 hozzászólása
Takács Úr!
Tiszteletem a vélemény előtt! MAximálisan egyetértek! A FENDT a legjobb!!! Ennyi!
Egyébként, ha a téma a 300-as FENDT-ről szól, ajánlom mkinek, Tavaly tavsszal volt próbán 2 hétre nálunk. ííí, nagyon ment!!
FENDT ÜBER ALLES!
Előzmény: #1 hozzászólása
Nekem egy 5 éves 125-ös Vario-m van és egy 1 éves 165-ös Vario-m. Nem igen kommentálom, a legjobb gépek. A JD már nem a legjobb.
Akit még érdekelnek részletesebben a tapasztalataim és a további véleményem, írjon emailt:
stellla4@freemail.hu
FENDT ÜBER ALLES!
Előzmény: #4 hozzászólása
Nekem ismerősöm sokat szór T-088-assal.
Régebben 80-assal szórta, majd egy 82-essel.
De újabban a T-150-essel szórja, mert azt mondja szétbassza az MTZ farát a szóró.
Fasz tudja, ő többet csinálta, mint én =D
Szerintetek?