Karcsibácsi adatlapja

Becenév:Karcsibácsi

Csatlakozott:2006-08-30 23:35:18

Utolsó belépés:2008-10-28 20:00:41

Fórum hozzászólás:44

Kapcsolatfelvétel

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-28 20:04:36

    Válasz #40. hozzászólásra

    Én nem is úgy gondoltam és természetesen tiszteletben tartom kitartását. A közvetlen rokonságomban és baráti körömben is van Fradi szurkoló és még karácsonyi ajándékot is kapnak tőlem.
    Üdv.
    Karcsibácsi

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-28 13:55:47

    Válasz #40. hozzászólásra

    Igen, sajnos a papír a legfontosabb, de kis utánjárással meg lehet oldani.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-28 13:51:26

    Válasz #34. hozzászólásra

    Na jól összejöttünk. Én két dolgot utálok születésem óta, a fradit és a karalábélevest. Egyébként Dorogon nőttem fel, több mint 50 éva a Dorogi Bányásznak szurkolok. Büszke vagyok arra, hogy 1963 novemberében 2:1-re megvertük a Fradít, így a háború után először lett vidéki csapaz, az ETO, a bajnok.
    Üdv. kedves örök ellenség!
    Karcsibácsi

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-28 13:45:30

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-27 23:10:32

    Válasz #27. hozzászólásra

    Ezt a versikét utoljára úgy 26 éve hallottam meccs előtt Ujpest szurkolóktól, aztán kaptak egy hatost, ekkor lett másodszor bajnok a Györ, aztán büszkén hazamentek. De csak emlékezem, mert a magyar első osztály ma nem egy jó Rába traktor minőség.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-27 22:55:20

    Válasz #35. hozzászólásra

    Én a jelenlegi szabályokat írtam le, a helyi sajátosságok néha ezeket felülírják. Ilyen a zöld rendszám is. 8 év alatt az ország 21 vizsgabázisán közel 700 új és használt gépet, pótkocsit vizsgáztattam, bizony találkoztam néhány helyen érdekes értelmezésekkel.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-27 22:50:51

    Válasz #34. hozzászólásra

    Ha magyar kereskedő forgalmazta és forgalomba helyezés nélkül adta el, az a személy helyezheti most forgalomba, akinek számlával, vagy adás-vételivel bizonyíthatóan 2000 december 1. előtt volt a tulajdonában. Ezt a szabályt (kivételesen jót) azért hozták, hogy a sok régi, rendszám nélküli traktort büntetlenül forgalomba lehessen hozni. A közlekedési hatóságoknak erről tudni kell! Elvileg papírokkal igazolni kellene a traktor életútját új korától, de egy nyilatkozattal, hogy nem követhető, mert megszűntek az előző tulajdonosok, le lehet rendezni. Az eredetvizsgánál úgyis kiderül,hogy esetleg lopott, vagy egyéb sumákolás van.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-27 22:40:00

    Válasz #36. hozzászólásra

    Éppen egy ilyennel küzdök, körbejárom és leírom mit lehet tenni. Egy haverom évekkel ezelőtt vett egy MTZ-t kosárban, csak adás-vételi van, semmi más. Az okmányirodában kiderült, hogy egy létező cég nevén van, van rendszáma is. Megkerestük a céget, a rendszám alapján megtalálták a nyílvántartásban, de nem tudnak róla semmit, se forgalmi, se rendszám, de jön a kérdés, évekig ki nem fizette a biztosítást, mert ki sincs vonva a forgalomból.... Ez a bumeráng effektus.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-27 16:12:21

    Válasz #32. hozzászólásra

    1. lépés: Az eredeti számla hivatalos fordítóirodával lefordítva. Ha nem eredeti, 7000 Ft. közjegyzői okirat, hitelesítés. A fordítás oldalanként kb. 8.000.-Ft.
    2.lépés: Okmányiroda, előzetes eredetiség ellenőrzés. Kell a lefordított számla és a külföldi forgalmi. Ez 7000.-Ft. és kb. 2-3 nap. Németországi trakinál a leggyorsabb, mert ott pontos a nyílvántartás.
    3.lépés:Közlekedési hatóság, forgalomba helyezés és vizsga. Kell a számla, forgalmi, COC, biztosítás. Ez 33.125.-Ft. Elrendelhetik az integrált vizsgálatot, ez újabb 7.000.-Ft.
    4.lépés: Eredetiség vizsga: Kell a vizsgalap, a számla, személyi ig. és 20.000.-Ft.
    5.lépés: Okmányiroda. Kell a számla, vizsgalap, az egyedi forg.-ba helyezési határozat, biztosítás, COC. Elvileg a külföldi rendszámot és forgalmit itt kell leadni, kiküldik a kiállító országba. Nem baj, ha nincs külföldi rendszám, de,ha érvényes a külföldi műszaki, fél évig itt is lehet járni vele, magyar biztosítással. A törzskönyv+forgalmi 12.000,-, a rendszám 6.500.- a cimke 450.-.A használt behozatala így közel kétszer annyiba kerül, mint az új.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-27 12:52:28

    Válasz #30. hozzászólásra

    Szerintem igazat írt, csak egy kis pontosítás. Behozni új traktort és eu-s országban 1996. október 1. után forgalomba helyezett használtat lehet. Ekkor lépett életbe a környezetvédelmi összetevőkre vonatkozó ENSZ EGB 96.01 szabvány. A bökkenő az, hogy a régebbieket és a forgalomba nem helyezetteket a jelenlegi környezetvédelmi szabvány szerint vizsgáztatják, aminek ugye nem felel meg, a forgalomba helyezetteket pedig az akkori szabályok szerint és azoknak akkor megfelelt. Kskapu a zöld rendszám, de ez csak eszközhordozó lehet és nem lehet vele vontatni. Itt a probléma akkor kezdődik, ha további eladáskor az új gazda rendes rendszámot akar.
    A papírok közül fontos a "COC", vagyis megfelelőségi nyilatkozat. Ebből és a külföldi forgalmiból fogják a vizsgabázison a műszaki adatokat felvinni számítógépre.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-10-26 12:00:25

    Válasz #5. hozzászólásra

    Ki, honnan, mikor hozta be, külföldön volt-e forgalomba helyezve? Kinek a nevére szól az adás-vételi szerződés? Van megoldás, csak az a kérdés, hogy erre az esetre melyik jogszabály vonatkozik. Külföldi papír szinte minden esetben kell.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-08-06 22:17:13

    Válasz #10. hozzászólásra

    A nagyobb probléma az okmányirodában van, mert a törzsköny és forgalmi kiadásával kerül a jármű a központi járműnyílvántartási rendszerbe. Ezért kell a traktor életútját hitelt érdemlően igazolni. Mivel többbbek között forgalomba helyezéssel foglalkozom körbejártam ezt a témát és több ilyen trakit is forgalomba helyeztem, legutóbb egy 1986-os MF 1114-t. Szerencsére az internetről le lehetett tölteni műszaki adatokat (www.tactordata.com), az okmányirodában pedig néhány tulajt tudtam igazolni, a régiekről pedig nyilatkoztam, hogy megszüntek. Még a forgalmazója is megszünt, aki 86-ban hivatalosan behozta.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-08-06 21:36:15

    Válasz #1. hozzászólásra

    Eddig forgalomba nem helyezett traktort olyan természetes, vagy jogi személy tud forgalomba helyezni akinek számlával, vagy adás-vételi szerződéssel igazolhatóan a tulajdonában volt 2000.12.31 előtt. Akkor is igazolni kell a származást új korától kezdve. Esetleg elfogadja az okmányiroda, hogy régen megszűnt a TSZ, akié volt. Az biztos, ha semmilyen papír nincs, akkor nem megy, még a zöld rendszám sem.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-07-17 15:24:03

    Válasz #1. hozzászólásra
    Üdvözlöm! Javaslom nézze meg a www.vektor-mezogep.hu honlapon a Brantner pótkocsi kínálatot. Biztos vagyok benne, hogy megtalálja a számítását.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-27 18:22:40

    Válasz #37. hozzászólásra

    Üdvözlöm! Egy zöld rendszám sajnos csak egy járműhöz tartozhat, viszont egy személy több rendszámot is igényelhet. Mindegyikhez külön indítási naplót adnak, külön kell biztosítást kötni. A Zetort előtte ki kell vonatni a forgalomból.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-27 17:00:46

    Válasz #29. hozzászólásra

    Az Ön gépe mindíg piros rendszámra fog vizsgázni!

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-27 16:50:48

    Válasz #32. hozzászólásra

    Ezt a gépet nem is lehet másra, csak pirosra vizsgáztatni. Még zöld rendszám is mehet rá, ha nem vontat, mert erre rá lehet mondani, hogy önjáró eszközhordozó alváz!

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-27 16:47:15

    Válasz #28. hozzászólásra

    A felügyelet ökörséget mondott!!!!!!!!!
    Kresz 2.számú függelék m)pont: "Lassú jármű olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt és sík úton önerejéből 25km/ó-nál gyorsabban haladni nem képes." A közlekedésről szóló 1988.évi I sz. törvény megszabja, hogy a járműkategóriák meghatározásánál a KRESZ ezen függelékét kell alkalmazni.
    A vizsgabázisok egy része is összekeveri az átalakítással.
    Átalakítás: 5/1990 (IV.12) KöHÉM r.16.§ (3) bek." Átalakítás során a jármű fajtája csak abban az esetben változtatható meg, ha
    d) 65KW (88,4 LE) motorteljesítményt és 6000 kg. megengedett össztömeget meg nem haladó mg. vontató átalakítása során lassú jármű keletkezik"
    Az elmúlt 7 évben egyéni vállalkozóként az ország 21 vizsgabázisán több mint ezer trakit és pótkocsit vizsgáztattam, kénytelen voltam megtanulni a vonatkozó szabályokat.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-26 20:17:15

    Válasz #20. hozzászólásra

    Érdemes megnézni az utolsó 20-25 témát és hozzászólást. Van olyan kérdés, felvetés, amelyre valahol már több , mint egy éve van kimerítő vélemény és válasz. Ezért kell többek között a csoportosítás

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-26 20:12:00

    Válasz #26. hozzászólásra

    A teljesítménynek nincs köze a lassú járműhöz, csak átalakítás esetén. Alapszabály, hogy 25km/ó-nál ne menjen gyorsabban a műszaki adatai szerint. Mindenhol kötelesek a vizsgabázisok az ilyen traktort piros rendszámra vizsgáztatni.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-22 16:40:41

    Hát éppen ez a baj! 673 téma van és ebből sok azonos tartalommal, de más címmel. Így nem lehet egy helyen megtalálni az azonos témákat.Sokan tesznek fel kérdést egy új témát indítva, pedig a válasz már valahol több helyen is szerepel, csak nagyon nehéz megtalálni.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-05-22 12:57:07

    Válasz #1. hozzászólásra

    Jónak tartom az elképzelést! Biztos, hogy könnyebb lenne a keresés, mert egy témakör egy helyen lenne csoportosítva, nem kellene annyit lapozgatni, vagy újra kérdezni olyat, amire másik témánál már volt bőven válasz. Esetleg a csoportokat tartalomjegyzékkel lehetne ellátni, így még gyorsabban meg lehetne találni, amit keresek. Természetesen egyébre is kell lehetőséget adni, ha valaki pl. csak beszélgetni akar. Az eddigiek során annyi hasznos információ, vélemény, jótanács hangzott el a fórumban, köszönhető ez az aktív tagoknak, hogy év végén még évkönyv formájában ki is lehetne adni.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-28 10:17:37

    Válasz #24. hozzászólásra

    Ez egyértelmű csalás és a következménye az lesz, hogy újra lehet vinni vizsgáztatni a kombájnt, önjáró permetezőgépet, stb. Sajnos a jogszabályok kijátszása egy idő után mindig szigorításhoz vezet, ami biztos, hogy rosszabb lesz, mint előtte volt.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-28 10:13:23

    Válasz #23. hozzászólásra

    Kedves Imre Bácsi! Ha megsértettem a hangnemmel, azonnal elnézést kérek!!! Nincs ilyen szándékom, hiszen munkámmal éppen nekik segítek. Azért, ha figyelmesen beleolvas a különböző témákba, láthatja
    , hogy stílusom még finom is, hiszen elég gyakori a tartalom és kellő ismeret nélküli csakazértis vita. Egyébként Ön rendes ember lehet, hiszen egymás után van a névnapunk novemberben.
    Mégegyszer elnézést!
    Tisztelettel Karcsibácsi

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-27 18:08:07

    Válasz #21. hozzászólásra

    Segítek megérteni! A 27/2005(V.31) BM rendelet a 35/2000 BM rendelet módosítása!!!
    A címe is az, hogy egyes BM rendeletek módosításáról. A 15. § (2) bek a, pontja ki is mondja, hogy a 35/2000 BM rend. 38.§-ának módosítása és ez szól a zöld rendszámról! Vagyis 2005 óta a 35/2000 rend. kiegészült a 27/2005-el, a zöld rendszámmal. Bizonyára sokan tudják, hogy a zöld rendszám bevezetése a néhány éve a Hősök terén lezajlott gazdatüntetés eredménye! A megállapodás egyik pontja volt, mert ha emlékeznek, akkor kellett a kombájnokra piros rendszám és az aratás kellős közepén a kombájnok vágtattak a vizsgabázisokra vizsgázni, aratás helyett. Több helyen pedig a vizsgabiztosok élvezkedtek, hogy lóg a gömbcsukló, stb. A követelésben az állt, hogy ne kelljen vizsgáztatni, a megegyezés pedig ez a kompromisszum, a zöld rendszám lett.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-25 22:56:18

    Na ezért lenne jó a témák csoportosítása, amiért a közelmúltban lehurrogtak, mivel az "Ellentmondások a mg.i gépkereskedelemben" témakörben napokon keresztül kielemeztük a zöld rendszámot.
    Zöld rendszámot kaphat:
    A 25 km/ó-nál lassúbb magajáró betakarítógép, magajáró műtrágya és szervestrágyaszóró, speciális magajáró eszközhordozó alváz, mg.i rakodógép.
    Pótkocsinak minősülő vontatmány nem! Pótkocsinak nem minősülő vontatmánynak (pl.Bálázó, permetezőgép) nem kell semmi!
    (35/2000 BM rendelet 38/B §)

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-24 22:16:45

    Válasz #51. hozzászólásra

    A zöld rendszámot a közuton csak időszakosan közlekedő mezőgazdasági erőgépekre lehet igényelni. A pótkocsi nem erőgép, így sajnos nem lehet. (35/2000 BM rendelet 38/B §)

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-24 22:12:15

    Válasz #50. hozzászólásra

    A közuton közlekedés szélességi határa 2550 mm, a hűtőkocsiké 2600 mm. Ami ennél szélesebb az túlméretes és útvonalengedély köteles, emellett sárga villogó kell!

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 23:25:48

    Válasz #43. hozzászólásra

    Bocs! Nem 25LE-ig, 25km/ó sebességig. Hiszen a kombájn több száz LE, mégis lehet.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 23:23:21

    Válasz #43. hozzászólásra

    Így van! Alapfeltétel, hogy a forgalomban ideiglenesen részt vevő, lassú járműre lehet. Nemrégen egyik városunkban egy kiránduló vonat húzott el mellettem, hátul piros rendszámmal. 86-al értem utól.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 23:08:16

    Válasz #41. hozzászólásra

    Sajnos szinte csak visszaélés van. Az okmányirodás hölgyek csak lesnek, milyen gépcsodákra kérnek zöld rendszámot, felhíják a felügyeletet, onnan visszapasszolják, örülnek, mert nem az ő saruk lesz. Konkrét példa: Srác vagy 70-el, zöld rendszámos quaddal dönget a faluban, a rendőr kérdésére, hogy ez meg mi, a válasz, erdészeti kiközelítő! Persze, ha kijön az erdőből és közelít a falu felé. De láttam erdészeti tulajdonú új Pajerót is zöld rendszámmal a felügyelet udvarán, mert berendelték felülvizsgálatra.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 22:51:13

    Válasz #39. hozzászólásra

    Ez így igaz, aztán a rendőröket szidják.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 22:40:27

    Válasz #37. hozzászólásra

    Ha piros rendszáma van, akkor igazoló lapja van, ha pedig zöld rendszáma, akkor járatnaplója van.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 22:06:19

    Válasz #34. hozzászólásra

    Neked is van villogó a kombájnodon és nincs forgalmija?

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 22:04:43

    Válasz #34. hozzászólásra

    Szevasz Pite! Hogy vagy?

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-21 20:53:24

    Ez egy nagyon komoly megállapítás! Rögtön kiderül, hogy nem azért kell egy járműre sárga villogó, mert benne van a forgalmiban, hanem azért, mert TÚLMÉRETES!

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-20 20:32:01

    Válasz #30. hozzászólásra

    Egy esetben nem lehet automatikusan az új tulajdonosnak beírni, ha az engedély a tevékenységhez kötött. Pl. az előző talaj szerződéssel traktorra szerelt rézsükaszával nyírta a füvet a vízelvezető árkokban, Ön pedig nem erre fogja a traktort használni. Ha valamilyen kommunális célra kell a traktor, a szerződés alapján a lakhelye szerint illetékes rendőrkapitányság fog engedélyt adni a figyelmeztető jelzés használatára.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-20 20:13:13

    Válasz #29. hozzászólásra

    Sajnos a kedves hölgy az okmányirodában összekeverte a szezont a fazonnal! Üsse be a Google keresőbe,hogy figyelmeztető jelzés. A válaszok között a 3. lesz a 11/1996 BM rend. A 9.paragr.(2) bek. c pontja vonatkozik az Ön járművére. Vagyis engedélytől függetlenül be kell írni!! Ha közuton megy értelemszerűen kell az útvonalengedély, de ez nem zárja ki a forgalmiba írást, ugyanis ez szigorúan kötelező. Többszörös kezitcsókolom után, udvariasan hivatkozzon erre, remélhetőleg beírják. Konkrét példa: MG-i gépeket szállító különleges kamionunk és pótkocsink forgalmija a legújabb műszaki vizsgával betelt, újat kellett csináltatni. A hölgy az okmányirodában csak azt kérdezte, melyik pontra hivatkozzon? Ezt a pontot említettem, így szó nélkül bekerült a villógó használat. A sajnálatos, hogy vannak hazánkban "kiskirályságok", ahol a jogot sajátosan értelmezik. Nálam az udvarias hivatkozás bejött!















  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-20 15:02:50

    Ma már szerencsére a legtöbb vizsgabázison az első forgalomba helyezésnél szó nélkül feljegyzik a vizsgalapra, így bekerül a forgalmiba is. Mindenképpen erre kell törekedni. Ha a vizsgabiztosnak aggályai vannak, lehet pl. arra hivatkozni, hogy túlméretes vontatmánya is lesz, ekkor pedig kell a villogó.

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-19 10:48:02

    Válasz #13. hozzászólásra

    Kedves Jani X. A KRESZ-ben valóban nincs traktor, hiszen a traktor egy gyűjtőnév, amibe beletartozik a mg.vontató, lassú jármű, egyéb jármű. Egyébként elkezdtem félni, hogy hozzászólásaimat rendszeresen félreértik, véletlenül, vagy akarattal. Le sem merem írni,milyen összefüggés van a Közlekedésről szóló 1988 évi I. törvény, az 1/1975 KPM-BM közös rendelet, a 35/2000 BM rendelet és a 6/1990 KöHÉM rendelet között, mert biztos félreérthető lenne.
    Üdv.
    Karcsibácsi

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-18 21:19:47

    Válasz #10. hozzászólásra

    Én arra gondoltam, hogy a traktor fogalmát kellene az illetékeseknek felülvizsgálni, mert a jelenllegi - amit leírtam - nevetséges. Ne is beszéljünk pl. a JCB taktorokról, melyeket Németországban gyors traktornak neveznek, némelyik 85-el is tud menni, nálunk meg teherautó lenne évenkénti műszaki vizsgával, oldal aláfutás gátlóval, ABS-el teherjogsival, stb. Így már egy oldalon állunk?

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-18 21:10:14

    Válasz #6. hozzászólásra

    Így van! A KRESZ 2007.04.01. módosítása szerint. Én egyébként a 30-as sebességről szóló 1-2 hozzászólásomat 2007.02.15-én írtam. Csak emlékeztetőül: Ebben a módosításban szerepel pl. a fényvisszaverő mellény kötelezővé tétele lakott területen kívül gyalogosok, kerékpárosok, stb. részére, vagy újra értelmezték a járművekben kötelező gyermekbiztonsági rendszert. És egy fontos! tolatás közben nem kell a biztonsági övet bekapcsolni!

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-18 20:58:11

  • Ugrás a témához » Karcsibácsi | 2008-04-18 20:53:48

    Válasz #7. hozzászólásra

    Kedves Barátom!
    Javaslom olvassa el mégegyszer, de figyelmesen, amit az1-2 hozzászólásomban írtam, mivei egy oldalon állunk. Pontosan azt ajánlottam az illetékesek figyelmébe, amit Ön is nevetségesnek tart, vagyis nekünk erről felesleges vitatkozni.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
4P Agro LXV Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agramír Kft.
Agri Mach Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-man
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Pannonia Kft.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Alexagro Kft.
APS Agro Kft
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bicsak Kft.
Bionova Hungary Kft
Bohr
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Digitroll Kft.
Dorker Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Farkasagro Plusz Kft
Fliegl Abda Kft.
Gál Mobil Kft
Gépközvetítő Kft.
Gold Bull Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
IG+JM Kft
Inter Plant Kft.
Interforst Hungary Kft.
Japán Kistraktor Importőr
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
KissGép
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
M.C.I. Kft.
Magtár Kft.
Mark-Opall Kft.
Mercatron Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Novis Trade Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pikuli-Gumi Kft.
RapidAgro Kft.
Rexxon-Trade Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Silliker Kft
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
Szegána Kft.
Szunyogh József Egyéni Vállalkozó
Té-Géta-68 Kft.
Tó-Ba Gumi Kft.
TRAKMAX Gépcentrum
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Vogel&Noot Mezőgépgyár Kft.
Wirax-Hungária Kft-Alsónémedi
Zetor-Vas
A 10 Környezetvédelmi Zrt.
Agráció Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Krisz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrogama Kft
Agroker Holding Zrt.
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
Agrosat Gépker
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Bács-Agrogép Kft.
Bartifarm Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bihar-Express Kft.
Bodzsár András Tibor
Busa Bt.
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Diós-Gumi Kft
Doroti Pack Kft.
Eu-GépKer Kft.
Ferro-Flex Gép és Szerkezetgyártó Kft.
Forestdepo Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Hoffmann Zsolt e.v.
Horváth Ákos
Idea-Agro Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Jászgép-2001 Kft.
Kaposgép Kft.
Kecel Agrotechnika
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kistata Agro Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
LGW Traktorcenter
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mayer László egyéni vállalkozó
Metalwolf Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nyári Joker Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
Phylazonit Kft.
Pótkocsicentrum Kft.
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Sasform Agrotechnika Kft
SC Interoffice Trade Service Srl Magyarországi Fióktelepe
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Théra Bt.
Trade Impact Kft
Újhelyi Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedeli Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Wirax-Hungária Kft.