Hirdetés
Fórum
Becenév: | Pista001 |
---|---|
Csatlakozott: | 2006-08-31 21:39:10 |
Utolsó belépés: | 2019-02-12 16:32:48 |
Fórum hozzászólás: | 26 |
Fórumhozzászólásai
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Körbálázót, de milyet? új
- Szenázs készítése, és gépei új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Deutz Fahr traktorok új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Rövidtárcsák új
- Szója termesztése új
- Árpa termesztése új
Előzmény: papa maci #15110 hozzászólása
Nem tudom hova beszélsz de ez nem így van!8 éve hajtok wts!Mindig is tisztán szedett!Mindjárt a felvásárlóhoz ment az anyag búzából,sosem kellet rostálni!
Beállítás és ennyi!(
Előzmény: #14897 hozzászólása
Milyen gondjuk van hogy azt mondod hogy katasztrófa?
Ez 2011-es
Előzmény: #14895 hozzászólása
Sajna elírtam ez sf!
Elfelejtettem 2011-es kiadású!
Üdv!
Oros sf 4+2 qsa asztalról van valakinek valami véleménye?
Választ előre is köszi!
Üdv!
Oros sf 4+2 qsa asztalról van valakinek valami véleménye?
Választ előre is köszi!
Bocsika,elcsesztem!2011-es oros SF 4+2 qsa
Üdv!
2011-es cornadoról vélemények?6 soros összecsukható!
Előre is köszi!
Kifele kell tekerni a menbránon akkor tudsz neki adni kakaot de csak fél fordulatokat és probálgatni kell!De amugy naftát is lehet neki adni az adagoló végén alul leveszed a kupakot inbuszkulcsal és ott lesz alatta egy 6-os csavar lekontrázva azt is kifelé tekerve adod neki az anyagot!De még tudsz a töltésen is állitani mi ahogy most belötük a töltést igen jo lett igaz kicsit durvább a járása hidegen de ha bemelegszik elhagya!De sokkal erösebb lett (nagyon bika)!
Na megvan a hiba!Egyszerü de nem gondoltam volna hogy gyárilag szarul állitja be a köcsög ruszki a menbránt az adagoló tetején!Egy kicsit tekertünk ki rajta és olyan lett mint ujkorában!
A töltés jo!Állitgatud de nem lett jo a gép!A régi adagolónak megkopot a egyes hengernél a ház ezért kellet lecserélnem max alkatrésznek jo de az nekem is kell hátha valamit fel tudok használni!
Mert nem volt hézagolo alátétem aztán azt gondoltam jo lesz!De attol füstölhet meg gyengülhet hogy nagyobb nyomáson durran?Mert ha kevesebb a nyomás és hugyozik akkor igen!De ha magas?
Nem tudom mennyire kell beállitani ez a gond!Mert ugy állitod hogy a rugo alatt hézagolsz de mi betetük az uj csucsot azt kész!Levegött kap kompreszio holnap mérem de egyik pillanatrol a másikra nem kophat meg a motor szerintem szelephézag jo jazda adagolo volt rajta most is az van csak 1025-é de uj!turbo jo de lehet kikötjük a kulert hátha valahol lukas!
Üdv!
Egy olyan gondom lenne egy 952.3-mas mtz-vel hogy elfogyott belöle az erö!Az adagolója szar!kicseréltük és raktunk rá egy 1025-ös adagolót de ugyan az maradt a jelenség!Teljes gázon forog a motor üresben és füstöl!Eddig terhelés alatt semmi füstje nem volt de most füstöl halvány feketésen!erö 30 le minusz kb!De ahogy észrevettem porlasztó csucs csere után jött a füst de az erö nem változot! A porlasztot menyire kel beállitani?Ebben 5 lukas van!240bar ott duran!Jazda adagoló van rajta a száma 773-4002 A gép 2007-es kiadású!Ha valaki tudna segiteni megköszöném!
Üdv:Pista
ez a kép telefonnal készült, élőben sokkal vörösebb
csak a kép nem ment fell!
ö lenne az!
Előzmény: #149 hozzászólása
Sajna erre nem emlékszem!A turbó visitot de ugy hogy nem lehetet megmaradni a gépbe!Ezért vittük el javitani!Ilyenröl még senki sem halott mindenki azt mondja!Az hagyján hogy a t150-nél köpte a lángot de az turbo nélküli motor volt!ma lemértem egy ugyan ilyen vagyishát hasonlo traktoron és ott 500 fok volt a 3-4 hengernél a többinél meg kevesebb!ez az ideállis!
Hát a turbó fel lett ujjitva igaz azt mondják hogy nem mindig sikerül!De megmértük a nyomást1.6-1.8 bar!
Üdv!
Olyanba kérnék a segitségeteket van egy R7 Deutz-Fahr motoros 7100köbcentis Common-Rail lambom!Ösz öta nem tudok vele dolgozni mert felizik a kipufogó a turbóval együtt!650 fokos világit a sötétben!turbó fel lett javitva hengerfej meg lett csinálva kompreszio jo szelephézag jo inyektorok jok az agya jo!2000 üz ora van benne!Megterhelve a traktor 200 méter után a kipufogo sor vörös!
Valakinél nem volt még ilyen gond?Valaki tudna nekem ebben segiteni megköszöném!
Üdv!
Olyanba kérnék a segitségeteket van egy R7 Deutz-Fahr motoros 7100köbcentis Common-Rail lambom!Ösz öta nem tudok vele dolgozni mert felizik a kipufogó a turbóval együtt!650 fokos világit a sötétben!turbó fel lett javitva hengerfej meg lett csinálva kompreszio jo szelephézag jo inyektorok jok az agya jo!2000 üz ora van benne!Megterhelve a traktor 200 méter után a kipufogo sor vörös!
Valakinél nem volt még ilyen gond?Valaki tudna nekem ebben segiteni megköszöném!
Üdv!
Olyanba kérnék a segitségeteket van egy R7 Deutz-Fahr motoros 7100köbcentis Common-Rail lambom!Ösz öta nem tudok vele dolgozni mert felizik a kipufogó a turbóval együtt!650 fokos világit a sötétben!turbó fel lett javitva hengerfej meg lett csinálva kompreszio jo szelephézag jo inyektorok jok az agya jo!2000 üz ora van benne!Megterhelve a traktor 200 méter után a kipufogo sor vörös!
Valakinél nem volt még ilyen gond?Valaki tudna nekem ebben segiteni megköszöném!
Előzmény: #1131 hozzászólása
Hát érdekes az biztos!
Előzmény: #1128 hozzászólása
Üdv!
Ja közben megvan hogy mi a szerepe a menbránnak!Csak most jutot eszembe hogy azért let kikötve mert a szivocsonk tömitésnél folyt ki a gázolaj!Igy most viszakötötem az eredeti formájába!De miért folyik a szivomál a nafta pedig cseréltem tömitést is!De most már arra jutotam hogy az elsö porlasztonak a visszafolyojoját egy t elosztovval bekötöm a többihez igy a tankba fogja viszannyomni a naptát nem a szivoba!Csak azt nem tudom miért igy csinálta meg?Vagy az izzitáshoz van valami köze?De iszen hengerenkénti izzitása van!
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy 952.3 mtz jazda adagolón a menbrának mi szerepe van?
Mert menbránt cseréltem mert folyt a gázolaj de most meg lomha a traki elég nehezen pörög fel!A menbránt ugy csináltam mert ugye ilyet nem lehet kapni!Valakinek volt már ilyen gondja?Vagy mi a feladata ennek a menbrának?Mert a résolajat csö bemegy a szivotorokba onnan kijön és ide megy le?de mi a tökömet csinál?Mert ugye az izzitás hengerenkénti az nem lehet!
Választ elöre is köszi!