Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 393.55 Ft USD 367.78 Ft CHF 404.04 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Becenév: Fényi
Csatlakozott: 2008-10-20 20:08:42
Utolsó belépés: 2022-07-04 00:45:11
Fórum hozzászólás: 45

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Drisa #1377 hozzászólása



Helló, én a cégnél ahol vagyok velük dolgozatok: RIMO Rimóczi és Fia Kft Budapest, 16.ker. kis darabszámot és egyedi dolgokat is vállalnak. Ha érdekel megadom az üzemvezető kontaktját.

Előzmény: ke-senda #69305 hozzászólása



Szerintem a tömbtagok között át van repedve. (Csak nyomás alatt nyílik meg, ezért működik terhelés nélkül jól.) Cseréld ki a tömböt, sajnos a repedés nem javítható. Üdv

Előzmény: Gergő80 #932 hozzászólása



Ezt a kötési sorrendet nem próbáltam, de a hidraulikus elemek legnagyobb része nem bírja ha a "T"ág terhelve van nyomással. mivel a szelepek, orbit résolaja is ide van kötve. Ami nagy eséllyel bír egy hibás működésre. szelep bizonyos pozícióban megszorul vagy akaratlanul működik.
Attól még működhet, de én senkinek nem javaslom.

Előzmény: jacint.baranyi #928 hozzászólása



Bocsi a késői válaszért.
A sorba (tömb utáni ágba való bekötés) kötésnek az a hibája hogy csak akkor fog működni ha mind a két funkciót egyszerre működteted.(a te esetedben a párhuzamos kötésnél is ez lép fel. (az olaj mindig a könnyebb ellenállás felé halad.)

Két megoldás működik.
1. elsőbségi szelep. (prior szelep) beépítése
2.teljesen független hidraulika kör. (saját szivattyúval Amit akár egy ékszíj is hajthat, és egy nyomáshatárolóval.) a tartály lehet közös.
A szivattyú hibát gyorsan ki tudod szűrni. csak az egyik funkciót kötöd rá és megnézed hogy működik.

Előzmény: jacint.baranyi #925 hozzászólása



Üdv Kolléga!
A A leírásban szereplő munkahenger a szervó hengere vagy egy tőle független egység? /"T" elágazás bekötés/
A kormányszervo tartály ágát (orbit motor tartály ága) nem lehet bekötni a munkaszervektől (hátsó hidraulika) jövő ágba, mert ha terhelést kap tartályágból hajlamos a munkahengert bevezérelni. Az orbitmotor egy speciális szelep mely irányt ad illetve ha nincs a szívattyú felől olajtáplálás Ő lesz a szivattyú és igy lesz a vészkormányzás.Persze ilyenkor bitang nehéz tekerni, mert te vagy a motor.Ez történik akkor is ha terheled a tartályágat.
remélem tudtam segíteni.

Előzmény: sörhas #417 hozzászólása



köszönöm, hívom is

Üdv Kollégák!
Segístséget szeretnék töletek kérni olyan ügyben, hogy van egy öreg traktorom (5 éve vettem van számla és adásvételi) azt szeretném forgalomba helyezni. Előző cég akitől vettem kb.15 éve hozta be németországből. (De már azóta megszünt) és valahogyan eredetet kéne igazolni alvázszám alapján. Ki tud ilyet vagy valaki ilyen feltételekkel ki tudja levizsgáztatni? Infokat elöre is köszönöm.

Előzmény: ..MZ/X.. #83 hozzászólása


A gép '85-ös (JD4650) tehát a korral nincs gond. De kivel tudomm ezt papírozni? Onnatól ez már származás igazolás is? vagy arra már nem kell.

Üdv Kollégák!
Segístséget szeretnék töletek kérni olyan ügyben, hogy van egy öreg traktorom (5 éve vettem van számla és adásvételi) azt szeretném forgalomba helyezni. Előző cég akitől vettem kb.15 éve hozta be németországből. (De már azóta megszünt) és valahogyan eredetet kéne igazolni alvázszám alapján. Ki tud ilyet vagy valaki ilyen feltételekkel ki tudja levizsgáztatni? Infokat elöre is köszönöm.

Előzmény: kori01 #4204 hozzászólása



Pest megye. Nagytarcsa

Előzmény: Claastra. #4203 hozzászólása



Köszönöm megpróbálom.

Előzmény: JD 4630 #4198 hozzászólása



De ha valakinek van valami guru ismerőse, aki ezt meg tudja oldani az is érdekel.smile wink
Nálunk az ismerősöknek beletört a bicskája.

Előzmény: JD 4630 #4198 hozzászólása



Hát sajnos nem tudnak előéletet igazolni. külföldről behozott gép kb. 15 éve. Én vettem 5 éve hiába számla + adásvételi az nem elég. Akitől vettem az a cég már megszünt. ugyhogy pat helyzet.

Tisztelt Kollégák!
4650-es traktorhoz keresek forgalmi engedélyt és alváztáblát.(esetleg rendszámtáblát). Ha valaki tud kérem jelezze. Tel.:20/322-1552 segítségeteket előre is köszönöm.

ja elfelejtettem, mi szövetet soha nem raktunk be. kosár meg teljesen összehúzva és magas dobfordulat legalább 1100.
délután meg tudom mérni a rostát ha pontosan kell.

Előzmény: Hogel #5633 hozzászólása



Üdv!

Én vágtam vele, szél vissza felső rosta teljesen elzárva, alsó rosta talán 1-1,5? /úgy mint levendulánál :) /szépen kicsépeli. Tisztítani úgyis kell, meg én a végén /persze területfüggő/ én rá szoktam állni egy ponyvára és az alsó csigatakaró le és úgy kijáratni. Sőt ha valakinek keveset vágtunk ponyvára ürítés és a csigát ki se nyitottuk csak egy lemezcsúszdát raktunk a kerék fölé. (sok kiló mag marad amúgy a csigában.)

Előzmény: arpi12 #248 hozzászólása



Helló arpi12

Engem lehet hogy érdekelne tudsz több infót a gépról? esetleg képet vagy hol lehetne megnézni?
Akár privátba is (fenyes.gabor@gmail.com)

Üdv
Fényi

Előzmény: Richard. #5499 hozzászólása



Lehet ez is gond de ilyenkor a rugós tárcsánál felül a variátorszíj és megcsúszik. gumiszaggal. előbb észreveszed hogy csúszik mint hogy eltörné a tengelyt. de anyaghiba még mindig szóbajöhet.

nem a legjobb kép, de a 35ös tételről van szó.

Előzmény: Gyuri gazda #5492 hozzászólása



a vatiátortárcsa agyát (amin a két tárcsafél mozog) 1 db 36os koronás anya fogja a tengely végén. alatta van egy retesz.
az hosszú.

Ja még azt elfelejtettem hogy nekem 5 tengely bánta 1 szezon alatt. beszéltem utána egy volt tsz szerelővel csak röhögött rajtam és egyből mondta a hiba okát. smile whistling

Üdv
Nekem is volt hasonló tengelytörésem. A variátor tengely tört el tőbe igaz?? a megoldás nem valami nagy dolog. a variátor agy alatti retesz hosszú és ferdén húzza fel a variátortárcsát ezért üt. ez pedig töri a tengelyt.
Nem cseréltetek reteszt szezon előtt? és az új tengelyt ugyanazzal a retesszel tettétek fel?

fényi

Üdv Kollégák!

Érdeklődnék valaki nem tud 50-eshez jó áron kis szivattyút (váltó) és kuplunglamellákat (mindkét típus)?
válaszokat előre is köszönöm.

Üdv Fényi

Előzmény: #2551 hozzászólása


Üdv!

A hátsó hajtás csapágyaira. Ami a a féltengelyharangban van illetve az itt lévő bolygómű csapágyaira,( persze ha nem csak görgős).

üdvözlettel
Fényi

Üdv mindenkinek

segítséget szeretnék kérni, hogy nincs-e valakinek 4650-eshez hátsó kihajtás csapágylistája?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv Fényi


Üdv mindenkinek.
Véletlenül nincs valakinek mustárhoz elfekvő rostája amitől megválna?
Lyukméret 2,5.

válaszokat előre is köszönöm
Fényi

Előzmény: #3774 hozzászólása



Szia!

Igen jól mérted! Dobhézag állító a 3. vágásnál (fent a fülkében). Én személy szerint egy M8-as csavart használok mérni. A csavar menetes része a kimenet (kb. 7-8 mm) (mindkét oldalon a kis ablak alatt.) A bemeneti oldal a 3. verőlécnél csavar feje (15 mm) két oldalsó ovális ablaknál be tudsz mérni. Úgyis húzni kell majd rajta össze vágás közben. (mivel általában a kosár közepe jobban meg van kopva).

Előzmény: #3772 hozzászólása



Köszönöm megkaptam!

Előzmény: #3755 hozzászólása



Üdv!

Nekem is pont most van folyamatban a papírmunka a gépre, és egy olyan kérésem lehetne,hogy a nyilatkozatot vagy legalábbis nagy vonalakban a tartalmát át tudnád nekem küldeni a következő címre: fenyes.gabor@gmail.com Előre is köszönöm
Fényi



A képek lemaradtak smile hammer

Előzmény: #2433 hozzászólása



Képek a gondról :)
(Az senkit ne zavarjon a korbácsot áthúztam a bal oldalra mert úgy egyszerűbb volt mérni.)

A kérdés igazából az melyik lábhoz melyik vezeték kell?

( az egyik test a másik kettő a 37 pólusú csatlakozó 5 és 6 os lábai)

Előzmény: #2433 hozzászólása



Ki van neki építve csak az a gond, hogy át volt alakítva más gombára és másik órára. És vissza akarom rakni az eredetit. Megvannak a vezetékek csak le vannak csípve és nem tudom melyik melyik lábra kéne hogy menjen.

majd csinálok róla képet.

Fényi

Üdv Mindenkinek!

Segítséget kérnék 4650-es olajnyomásgomba bekötéshez.
3 vezetékes gomba és hogy mit hová kell kötni? Ha valaki tud róla infót Írni vagy esetleg kapcsolási rajzot küldeni azt megköszönöm. (illetve melyik láb mi) előre is köszönöm

Fényi

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni 4650 traktor előtöltés beállításának módszeréhez? Illetve néztem hogy kell hozzá egy speciális szerszám, véletlenül ezt nem lehet legyártani? Illetve ha valaki tudna róla rajzot készíteni azt megköszönném.
Illetve még azt kérdezném nem bont valaki olyan 4650-est aminek voltak papírjai?
Válaszokat előre is köszönöm.

Üdvözlet mindekinek!

Találkozott- e már valakiolyan földterülettel amelynek nincs gazdája. Vagyis nincs tulaja? csak egy ősrégi földhasználati jog van rajta ami már lejárt. (ez szerepel a tulajdoni lapon) Ezt le kell valakinek jelenteni vagy ez állami föld?
Vagy maradjon parlag és kész?????smile confused
Válaszokat előre is köszönöm

Előzmény: #1313 hozzászólása



Én is ilyenen gondolkodom! 4-5 centi lesz és alatta marad a tegnai és a ma reggeli fagy akkor szorom! hát ha lesz tíz centi vagy 20 akkor nem!
Majd reggel illetve este kiderül.smile confused

Üdv! Valaki szórt már hóra műtrágyát??
Mert ha tényleg jön a felmelegedés akkor nálunk márc közepéig sehova! Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? válaszokat előre is köszönöm.

Köszönöm az infókat.

A blokk letakarítva, menetek megigazítva új csavarok és már lehet is lehúzni. A meghúzási sorrend nekem se volt kerek, de gondoltam rákérdezek mert ezt a típust még nem ismerem.
Köszönöm még egyszer. Így már meg is van az esti feladat.

smile rolleyes

Előzmény: #1240 hozzászólása



Előzmény: #1240 hozzászólása



Üdv!

Ezt a képet találtam a sorrendről. Igaz nem 50-esé hanem 55-ösé. De gondolom nincs sok különbség a motorban.
Ez lehet jó????? mert szerintem hülyeség

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni 4650-es javításával kapcsolatban. Szükségem lenne hengerfejcsavarok meghúzási nyomatékára és a sorrendre, mert a net-en turkálva találtam egyet, de azt egy kicsit hülyeségnek tartom. (mármint a sorrendet)/ először külső sor körbe utána a belső két sor keresztbe. és mindezt kintről befelé??/ motorazonosító: 6466A valamint a befecskendező csúcsok nyomására. Mert csak a 4755-ösét találtam és az 245 bar és én azt is sokallom egy kicsit.

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, vanegy 4650-esem és mostanába eléggé melegszik. Szerintem beszert rajta a vízszívattyú vagy legalább is megkopott. Tud valaki új vagy felújított vízpumpát, vagy esetleg felújjító készletet hozzá. És kb mi az ára?
Válaszokat előre is köszönöm

Előzmény: #925 hozzászólása



Üdv! megtaláltam aszelepet jó hülye van! Beállítottam 160 barra! most próba aztám kiderül mi lesz. Köszönöm a segítséget!

Üdv minden szakértőnek! segítség kellene egy 4650 hidraulikájával kapcsolatban. Felakasztottam ma tárcsát aztán csak éppen hogy elemelte a földről. (félig függesztett)Rámértem a gyorcsatira 140 bar. Hol lehet emelni a nyomáson illetve meddig lehet felhúzni? a válaszokat előre is köszönöm.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ne kockáztasd a pénzbírságot!
Ne kockáztasd a pénzbírságot!
Sok használt növényvédő gép tanúsító matricája lejárhatott a közelmúltban.
Hirdetés
Hogyan birkózhat meg kukorica gyomirtónk egyidejűleg a hiányzó csapadékkal és szétszórt táblákkal?
Rakodó gép alkatrész
Rakodó gép alkatrész

500.000 Ft

Szervestrágyaszóró Pronar N161 eladó
Szervestrágyaszóró Pronar N161 eladó

1.690.000 Ft

Csere
Csere

7.000 Ft

Eladó egy 6 m x 1,3 m rozsdamentes henger
Eladó egy 6 m x 1,3 m rozsdamentes...

400.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]