Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 392.77 Ft USD 366.17 Ft CHF 401.28 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

Becenév: NH Betyár
Csatlakozott: 2014-02-17 10:02:51
Utolsó belépés: 2018-02-23 21:43:29
Fórum hozzászólás: 30

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Vinkó75 #601 hozzászólása



Olvasgatva a fórumot, szeretnék helyre rakni 1-2 helytelen infót.
Beszéltem a CR demo pilótával telefonon más ügyben és rákérdeztem nála. Gyanús volt, hogy egy hibrid Lexi megenne egy rendes rotoros kombájnt. Hülyeség. Nem is dolgozott 1táblában 700as Lexionnal tavaly. Műanyag fogaskerék meg főleg nincs benne. De hogy is gondolhat valaki ilyet, és terjeszti a hülyeséget. Elképesztő.
CR8.90 lehetet a gép, az a nagy rotoros gépek legkisebbike. Én nem gondolkodnék hibrid Lexionban biztos és a CR-t választanám még akkor is, ha műanyag fogaskerekekből áll össze. Elég ha közel mész a 2 kombájn hoz, és alaposan megnézed. Akkor a Lexion helyett inkább S széria JD-be.

Egy picit pontosítanék.
Akkor még Ikr volt,nem Agrotec.
A Tg motorjaiba a kipufogó szelepek szakadtak bele. A T8000 nél ilyen probléma nem volt.Tg Mx hiba a főtengely szimmering folyás is. Ez típushiba. Egyébként szerintem jó gépek. Ár érték arányban kiváló, nyugodtan megvehető ha jó állapotú.

Előzmény: lac* #2664 hozzászólása



Sajnos a gyártók trükköznek a mérettel. Valaki a teljes szél alatti méretet adja valaki a keretet is beleszamolja, a JD a sarokba lévő fekete lyukat is. Ott aztán van tisztító hatás

New Holland CX kombájn fel sem merült?
Veri mindegyiket, mind kényelemben, mind teljesítménybe. Picit maradik vagytok. Néz körül a piacon, használtba alig találsz belőle. Csak egy javaslat volt, a JD mákdarálóval és a Lexionnal szemben, amit már csak a régen megszokott és beivódott neve ad el. smile hammer

Előzmény: Ares 826 #4456 hozzászólása



Igen.Tárolt buza.

Mennyi nálatok a malmi búza ára? Békésben 4000 nettot ajánlottak ma.Beteg itt mindenki? Adni vagy nem adni? Van kereslet amúgy rá?

Nem kiábrándítani akarlak, és eltántorítani az új szép gépedtől, de elég nehéz ügy beállítani azt a kis AF kombájnt. Jobb választás lett volna ha a nagyobbat veszed 6140, annak legalább nagyobb a motorja 8,7L és a magtartálya is 10500 L. Természetesen hozzá az ürítési sebesség is nagyobb 113 l/s, bár így lesz elég időd egy szendvicset ürítéskor benyomni:)A gond ahogy látom, aki eladja behúz egy strigulát az eladáshoz, viszont technikai háttere nincs. Egy rotoros kombájn eladásakor min. 2 napot ott kell lenni 1 hozzá értő embernek, aki beállítja a gépet neked. Amúgy szívni fogsz, mint a torkos borz sajna. Ládás kombájnt sokkal egyszerűbb beállítani, nem ismerem a képességeteket, de ezzel sokat kell foglalkozni, mire össze jön majd. Gondolom ezt senki sem mondta az Agrobékéstől, és azt sem hogy a nagyobbat vedd, mert ez egy 6 ládás gép teljesítményét sem fogja tudni, bár a nagyobb nyilván többe került volna és más mellett döntesz majd. Az 5140-esbe már a rotoron is alakítottak valamit, ha jól mondta a haverom, aki külföldön árulja ezeket. Elmondása szerint sokat kell bíbelődni a továbbító lécekkel, abból kell rendelni majd ha jól emlékszem létezik 5,8,15 fokos cserélhető bigyókat. (ezzel szabályozod, hogy mennyi idő alatt távozzon a cucc a rotortól, ez a lelke az egésznek). Ezt jól írták a szakik lentebb. Az egy rotoros átka, hogy reggel csak egyik oldalt terheli a mag a rostát, majd jó melegben ideális beállításnál előállhat az ideális körülmény és a rosta teljes szélességét is ki tudod majd használni, ami amúgy is kicsi ezen modellnél. Haveréknél az új verőlécek sarkait még flexelni is szokták, ne daráljon annyira kezdetekben. Ezen nagyon meglepődtem, lehet nem kellene rá hallgatni ezek után? De ezt egy CASE-es gyári ember javasolta nekik. Azt is elmondta, hogy csalódás volt nekik ez a kisfajta AF modell, ők csak a 7140-es ajánlják, vagy a nagyobb 8000 9000-es szériát. De ne adjátok fel, én is nagyon kíváncsi vagyok a fejleményekre, hogy lesztek megelégedve vele. Bár én továbbra is az ikerrotorra szavaznék, hogy a New Hollandos vénám is kijöjjön.

Előzmény: #843 hozzászólása



Írtam, hogy nem tudom milyen idő lesz, csak tapasztalatunkra adunk. Nem tudni előre mikor lesz nagy meleg, ezt senki sem tudja nyilván, de arra készülünk minden évben hogy aszály lesz, ezért próbálunk korán vetni. Amúgy hogy sokkoljalak még egy kicsit 2 közeli kb 50 FAO eltérésű kukit vetünk soronként megosztva. Ez azért van mert az egyik átporozza majd a másikat ha esetleg baromi nagy meleg lesz. Ezzel volt a szerencsém pár éve. Amit így vetettem 4-5 t adott, amit meg telibe 4590-vel az semmit vagy max 2t. 2-3nap eltérés is elég volt ahhoz, hogy lehűljön a hőmérséklet 7-8 Celsiussal és jobban termékenyüljön meg a kuki. Szóval én nem mondom hogy jobb a korai vetés, sőt lehet nem, de ezt csinálom mert az aszály ellen megyek, és nem öntözök.

Előzmény: #828 hozzászólása


Az én gondolatom szerint azért jobb a korai vetés, mert felénk az Alföldön ha bejön a nagy meleg (35-38 Celsius) akkor nem 10-15%-ot vesz el a termésből hanem 50-60%-ot. Mindig az aszályra készülünk, ezért hengerezzük vetés után máris. Mi 5-6cm mélységre vetünk, az április 9-én vetett kuki kedden kezdett sorolni, viszonylag egyenletesen. Ilyenkor persze számolni kell az elhúzódó kelésre, és persze nem robbanásszerűen fejlődik a kuki, de letojom a 15% veszteséget, ha a 8t megmarad. Ha jó az idő akkor kb 7-8 nappal hamarabb fog virágozni mint a most vetett kukik ha minden jó megy. Az meg hogy fog menni nem lehet előre tudni. Valamikor a későn vetett kuki jobb valamikor a korai és van mikor sehogy sincssmile biggrin

Előzmény: #535 hozzászólása


Évente cserélem a fel sem melegedett olajat is. Pedig 200h után kellene. A tapasztalataimat írom meg nektek, csak azt szeretném ha mi New Hollandosok elismerjük a Claast akkor ti is tegyétek ezt a New Hollanddal kapcsolatban. Hogy ki mit vesz, azt nagy ívből letojom, arra költi a pénzét mindenki amire akarja. De a tények tények maradnak. Nem TX63-as kombájnt írtam , hanem 65Plust. A belseje majdnem egyforma, de nagyobb a motor 280LE, és a magtartály. Azért írtam hogy én Claas után váltottam NH-ra, és a NH kombájnokkal elégedettebb vagyok, mert elhangzott más vélemény is. Gondoltam aki esetleg gondolkodik egy jó kombájnban, ne csak amiatt döntsön abban. De továbbra is fenttartom az állításom, hogy a TX65-ös kombájnommal megeszem a 208 Megát kalászosban. Főleg tritikáléban. Akkor még a bekapcsolt lámpámat sem látná a Claas, és nem teli egész meg fél kalászokat ürítenék.
Egyébként nem kapok fizetést ezért sehol, csak a hülyeségre nem vagyok nyitott. Már tele van a fas.om attól, hogy Claas kombájn meg a Fendt, JD traktor a gép. Mintha ez státusz szimbólum lenne, és a többi gép már nem is létezne.

Mivel 4 dob van benne alacsony fordulaton is könnyen kicsépel szinte mindent. 800-as gumik vannak rajta, nem taposok annyit, van diffi zár stb. Ja és ez is 11-12l/ha. Ezek mind olyan dolog, ami engem megfogott. Én rendesen felkészítem, nem kell szezonba csesztetnem. Semmivel sincs több hibaforrás rajta, mint a Megán. Egyébként a TC56-os volt egy német DLG cikk szerint a legmegbízhatóbb kombájn, a meghibásodásokat vették figyelembe. 4 évig volt TC-m semmi baja nem volt. 1db ferdefelhordó első tengely csapágyat kellett kicserélnem bal oldalt. Az egyszerű mint a faék.
Vannak olyanok akik Claasosok és nem nyitottak másra, és vannak olyanok akik beismerik hogy van jobb a Claasnál is. Kinek a pap kinek a papné.
Ha esetleg érdekelne még valakit mi még a különbség a Claas és a NH között szívesen leírom. De még mielőtt belém kötnétek, hangsúlyozom nagyon jó kombájn a Claas, csak nekem a NH jobban bejön és szerettem volna megcáfolni azt, hogy a Mega és a TX között a Megát hagyták meg. Én a TX mellett szavazok, úgy hogy egy leélt gépet vettem meg, és szinte mindent kicseréltem rajta magamnak. Nyilván nem sokat megyek vele, mert másnak nem bohóckodom, de semmivel sem rosszabb mint pl az új Lexion, vagy Turkáló. Az utóbbit hagyjuk is inkább, akkor inkább 108 MAXI, az legalább gép volt! A Claasok közül azt szerettem a legjobban.

Nekem is volt Dominator 98 Classic, 108 Maxi, CM204, 208. Mindegyiket használtan vettem, magam javítottam fel. Igényes gépszerető gazda vagyok, nem szeretek javítani. Nagy dilema után úgy döntöttem, NH kombájnt veszek. Lecseréltem a 208-ast TC56 mechanikusra. 100ha-t vágok évente, csak magamnak aratok. Ekkor döbbentem rá, hogy mi a különbség a 2 kombájn között. A mechanikus TC-vel annyit levágtam, mint a Mega 204-vel. 10-11 literrel/ha. És ez nem kamu. Mivel hátfájós vagyok, szokatlan volt hogy nem kell előre dőlnöm, rálátok a behordó csigára. Nem zeng mögöttem a motor, sőt reggelente kényelmesen tudom lefújatni, kifújni a hűtőket stb. Állítólag nagy a hely a Megába, de menj bele abba a zárt szarba és fújogass ott. Kint is száll a piszok, nem hogy ott bent. Ekkor jöttem rá arra is hogy nem kell búzadarát beszállítanom (ne kössetek bele a fogalomba, picit túlzok) hanem szép egész tiszta búzát tudok levágni, úgy, hogy nem kell egész nap a dobfordulattal és kosárral játszanom. Biztos van köztetek olyan aki egész szezonba úgy megy, ahogy elindul, de én mint mondtam magamnak vágom, szeretem a lehető legtisztább anyagot beszállítani. Sokan mondják nyissak a rostán, mert úgy is levonják, de ha így is megy mint az állat, minek nyissak rajta.
Szóval ha nem tudnátok az APS leválasztással kezd, a NH JD meg csépléssel. Az APS szegmensek pille könnyűek, nem is lehet elvárni tőle hogy csépeljen rendesen. Utána ott van az univerzális dob, na attól sem esek hasra. A NH-ban meg van egy masszív dobkosár, ami egyenletesen kopik. Ha az APS szegmenseket nem úgy rakod ahogy volt, akkor nem tudsz soha egyforma dobhézagot beállítani. Ha meg úgy rakod vissza ahogy volt akkor középen lesz egy árok. Ennyit erről. A TX65-ös kombájnom annyit tud mint a 208-as. Mert van előrosta, nagyobb a rostafelülete. Meglepő mi? A visszahordás nem a dobra megy vissza, így az esélyét sem adom meg, hogy törje a szemet.

A főbb különbség a Lexion és a Mega között a fejekben dől el. Maradi paraszt/gazdálkodó vagy, illetve nyitott a technika fele. Ha nyitott vagy vedd a Lexiont, de számolj vele, ha leáll szerviz kell. Vagy maradsz maradi és a biztosat választod, akkor Megát veszel. Azt tudod otthon szerelni, ha van egy 30 éves Claas kombájnod, még biztos néhány alkatrész bele tudsz majd rakni, mert bizony sok minden megegyezik a 106-108-al. Ha teljesítmény kell akkor Lexion, ha tökölni akarsz Mega. (Ezért biztos lehurrognak majd:)) Ha meg igazán nagy teljesítmény kell akkor New Hollandot veszel.
Olvasom lentebb az asztal választást. Értsétek már meg, ne a dűlő miatt vegyetek vazzeg kis asztalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A kombájnt leterhelni nagy adapterrel lehet. Minél nagyobb az adapter annál több anyag megy be, egyenletesebben terheled le, és tisztábban is dolgozol, könnyebb gépet is beállítani. 5,1m adapter a Mega208, 360-hoz? 6m-es kell! Nekem a TX65 (5ládás) 6m-es asztallal megy, és eszi az anyagot, mint a kacsa a nokedlit. Bár az egy NH kombájnsmile hammer

Ebből nem lesz már kukorica. Jobban jársz ha silózod, vagy zúzod. Ne reménykedj! Nekem is ilyen volt 2 éve, sőt ennél picit szebb (mert magasabb volt) de nem lett a végén csak 19q/ha. Volt olyan terület ahol semmi sem volt. Kinyomta a címert a csövet nem, majd 2-3 hét múlva egy eső után jött a cső. Csak nem volt aki beporozza. Le kell nyomni, ne is lásd csak bánkódsz érte.

Ezzel nem értek egyet. A T7040-es traktorunkba akkora nyomaték van, mint állat, lefojtani alig lehet. Nem véletlenül szerelik ezt a motort több márkába.
A TM120-as trakim is teljesen jó, erőre sem lehet panasz. Bár nem 4,8-as tárcsát húzgálok vele. Nem lehet hogy gond van nálad az adagolóval, turbó nyomással stb...? De még egyszer mondom, ne az Axionhoz viszonyítsd, inkább egy Areshez az a kategória, és idő rendben is az illik hozzá. Persze jobban viszi, ha 1,5-2 tonnával nehezebb és 30 LE-vel több. Sokat számít hidd el. Próbálj egy 100LE-s 4 hengeres trakival 3-as ekét húzni 32cm mélyen, utána rakd ua az ekét egy kategóriával magasabb 30LE-vel nagyobb traktor után. Az is dupla akkora sebességgel fogja húzni.
Mint múltkor is megírtam, az IKR alkatrész ellátás problémája miatt cserélték le a nyuszikat Fergára, Claasra nem a márka miatt. Továbbra is fent tartom azt a gondolatom, hogy a legjobbak között van a NH traktor. A kombájnokról ne beszéljük, a New Hollandnál jobb nincs, ebben vitát nem nyitok. Szar..á szívatom a konkurens gépeket, a fülkében csak az elégedett mosoly látható a fejemen. Pletykákra ne alapozzatok. Rengeteg hozzá nem értő nyilatkozatát olvasgatom itt a fórumon, azt sem tudja mit ír, csak ócsárolja a másik gépét, mert neki nem telik rá. Értem ez alatt a volt TSZ-ben dolgozókat, azoknak úgyse tudsz olyat adni amit ne verne szét. Egy biztos, traktorból a JD-t én is elismerem. Főleg ha megnézek egy 15-20 éves motort, nuku olajfolt sincs rajta. Elismerésem a mérnököknek.

Az Axion 820 azért nagyobb traktor, mint a TM155. Vagy nem? (195LE, nagyobb tengelytáv, tömeg)
Súlyban is és motor teljesítményben is nagyobb. Ha nem jól tudom javíts ki. Persze hogy jobban vissza egy nagyon önsúlyú gép nagyobb motorral a tárcsát. Almát az almával, körtét a körtével hasonlítsuk.

Olvasgattam a témát, és látom sokan hasonló módon gondolkodtok mint én. Mai világban akár egy új nyugati traktor árát, ami csak 100LE körüli, kb 12-15 milliót elkérnek felszereltség függően, kitermelni nagyon nehéz feladat. Nyilván akinek van 80-100 hektárja már elgondolkodtató, de nem 5 éves cserében. 5 év múlva nem termeli ki az árát. Helyesebben a traktort ki lehet gazdálkodni, de a kérdés az, miért dolgozol? A traktorért? Idén én is majdnem lecseréltem az egyiket, de letettem róla támogatás ide vagy oda. Többen jöttek kérdezni milyen a NH traktorom, elmondtam nekik minden jót végül JD-t vettek. Megkérdeztem miért döntöttél mellette. A válasz az volt: státusz szimbólum, és alig volt a NH és JD között különbség a 40-50%-os támogatás miatt. A baj ezzel az, hogy eddig MTZ-je volt, és szerintem a NH-ot sem érte volna fel ésszel, nemhogy pénzzel. Majdnem megkérdeztem, hogy mi a nyavalyáért vett el az életemből ennyit a hülye kérdéseivel. Félre ne érts, nem az MTZ-s múltjával van bajom, hanem az agyával. Igénytelen, a tuskók közül való, lesz 4db tehene, mert bevállalta hogy kapjon támogatást, és vesz egy JD-t olcsó 2,5%-os hitelre, hogy villogjon.
Na itt tartunk. A JD a Fendt státusz szimbólum. A többi nem gép? Neki egy jó használt JD, NH, CASE, MF is megtette volna!

Egy kis segítség kellene. Van egy február elején kifüggesztett föld amire élnék elővásárlási jogommal. Az ügyvédem szerint a régi elővásárlási rend van még érvényben, de ott a helyben lakót a törvény nem különbözeti meg helyben lakónak és helybeli illetőségűnek. Szerintem viszont március 1-től már az új földtörvény szerinti elővásárlási jogot kell alkalmazni a régi ügyekben is. Találkoztatok már ezzel? Így mint helyben lakó családi gazdálkodó előrébb lennék a 20km-en belülivel szemben.

A NH 7040-es 1400as fordulatnal is rendesen teljesit. Baromi nyomatekos, nem aszert szerelik be sok gepbe mert rossz. En New holland parti vagyok mas John Deereos. Egyebkent a T8.-os demozaskor meg nem alakult ki tenyleg, nem is vennek bevezeto gepet.

Előzmény: #2300 hozzászólása


Nekem a kedvencem a TM120-asom. A radar tenyleg gyenge pontja. 2000 uo utan romlott el,kiiktata a szerviz. Egyebkent mindig maris jon. A spanolok tenyleg mindig sivitanak 1 percig. Megkenem aztan megy megint. Huto beleer a sarvedobe? Oda kell figyelni, nyitott ajtoval sem megyek a kapunak. Nehez szerelni? Mit? Nekem nincs ilyen tapasztalatom. Frontsuly rogzitesevel nincs bajom, pedig 2szer levettem mar. Egyebkent nekem pont a konnyu munkaban eszik sokat, en nem porgetem 1700 1800rpm fole.

Nehogy mar 1 Axion jobb legyen mint a nyuszi. Hasznaltan eladni sem lehet. A fogyasztas meg gepkezelotol fugg. Ha nehez a laba es ures a feje akkor barmelyik gep sokat eszik. A faluban milyen nh volt pontos tipusra? Regelsz vagy pontosan tudod. Segiteni szeretnenk a vasarlas elott allo kolleganak.

Előzmény: #2312 hozzászólása


Robertó. A 8560-as az M160 NH-ban. A hidraulika rendszere más mint a későbbi TM-es, nézzél inkább szerintem TM-est azzal jobban jársz.

A TM155 egy újabb széria, nekem 120-as van 2003-től gyártották. Picit más a váltókar és a beltér, de majdnem ua. Viszont nem lehet annyira meghúzni, mint a 150-et.

Előzmény: #2283 hozzászólása



Kollega, Írd már meg nekem légszíves mi bajod volt, vagy min változtatnál a NH trakin egy A4-es lapon? Nekem több darab is volt-van, a családban haverokkal kb 10 felett és semmi rossz tapasztalatom nincs vele. Főleg nem T5000 kategória. Szerintem a NH-ot inkább JD fele hasonlítgassuk, a Claas nem egy kategória. Az újabbakról hallottam rengeteg rosszat, a régit meg ismerem. Én a Fendt nagy traktorokkal csak német ipari hulladéknak hívom. HAsonló a helyzet a Claas fixkamrás bálázókkal is. Kukába valók. Kombájnban marha jók voltak, de ez a Renault vonal, ami már nem az természetesen nem igazán jött be. Axiál azért ajálja mert a Fendt drága a Landini meg Landini. Nem bántom, de nem kell sokat várni tőle. Én mindig azt mondom, ott kell venni ahol jó a szervíz és van ismeretség. Ha ez az Axiál ok, ha az Agrotec ok, ha Kite ok. De vannak új dealerek, akik most indulnak, alávágnak mindenkinek árban, piramis játékot űznek. Ezekkel vigyázni kell.

Gyárilag 13 késes, de levettem 1-1 kést, így most 11 kés van rajta, hogy tudjak vele kukiba dolgozni. Egyszer kipróbáltam 30cm mélységben, gyárilag max. 35cm a munkamélység. Természetesen megvannak a kések is. Főleg kalászos alá dolgoztam vele, marha jó porhanyós földet hagy maga után. Nem rögösít egyáltalán, tavaly is 2 sorban megdolgoztam a tritikálé tarlómat vele, ahol a Pöttinger Synchrom eldugult a nagy szalmamaradvány miatt. Ha mélyebben akarsz vele dolgozni mint 18-20cm, akkor le kell venni az első tárcsasort, mert nem engedi lejjebb. Nálunk ez van, könnyebb földbe biztosan belemenne mélyebbre is.

Gerenda magasság ha jól emlékszem 70 cm. 1,2 milliót szeretnék érte 1,8 millióért vettem valamikor 2010-ben. Atásvételis, hőstermelő vagyok.

Én is megkaptam ma.

Lenne egy Dondi grúberem eladó. Nem érdekelne valakit? Kiváló békési talajt munkált, max 50ha-t kb. Nem használom ki, kicsi a gépem után. 3m-es, a tárcsasor ledobható róla, 110LE elég neki 20-22cm mélyen.

Mai világban mindenki a mezőgazdaságból próbál meggazdagodni. Új kereskedők jelentek meg főleg az építőiparból, gépkocsi nepperek, és kamionosok. Na ezek zöme, tisztelet a kivételnek, mind csaló. Szerintem átgondolandó, hogy milyen helyről vegyük a használt gépeket. Ha 10-20 éve létezik a cég és ezzel foglalkozik, akkor valószínű hogy azért van, mert ebből szeretne megélni a jövőben is. Újonnan induló kereskedők biztosan belefutnak olyan gépbe, amin nagyot szeretne keresni, és végül kiderül hogy egy igazi ipari hulladékot vásárolt, de mindenképpen eladja és átvágja valakinek a fejét. Sorolhatnám, az utóbbi időben hol jártam és hogyan bántak velem. Valahol azt mondták csak akkor menjek, ha foglaló is van a zsebemben, másik helyre mikor meg visszamentem megegyezni a gépre, már letagadták azt is milyen ikerkerék volt a géphez. Én személy szerint csak a régi kapcsolatokba bízok már, nem megyek többet új helyre, ahol átcseszhetik a fejem. Mivel New Holland gépeim vannak, én most is ott vásárolok, a régi IKR-es most Agrotec-es kollegáknál, még ha drágábbak is.
Viszont van egy alapszabály. Bárhol vásárolsz használt gépet, mindig nagy a rizikó hogy valami elromolhat. Bárhol is veszed, mindig beleléphetsz olyanba hogy elromlik. Senki sem lát bele a gépbe. Ez használtgép! Ezután csak a kereskedődbe bízhatsz, miben fog majd segíteni. Ha normális úgyis segít, hisz van mögötte háttér. Még ha csak abban segít, hogy beszerzési ár közel adja majd a javításhoz az alkatrészt, vagy szervizesével felméri ingyen a bajt.Ja, és mindképp köss vagyon biztosítást, ami már sok mindenre fizet. Igaz az önrészt ekkor is ki kell fizetni, de milliós tételnél nem mindegy.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Támogatott tartalom
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
A kérelmeket 2024. június 3. napjától 2024. július 3. napjáig kell benyújtani.
Vontatott crosskill henger crossboard simítóval
Vontatott crosskill henger crossboard...

1.350.000 Ft

10db Választási bórjú
10db Választási bórjú

2.100.000 Ft

John Deere SF6000 RTK antenna 4G modem
John Deere SF6000 RTK antenna 4G modem

3.000.000 Ft

LEZ-2 szárzúzó
LEZ-2 szárzúzó

1.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]