Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 394.63 Ft USD 369.96 Ft CHF 406.34 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Becenév: gripen
Csatlakozott: 2008-12-07 18:40:07
Utolsó belépés: 2017-02-26 18:39:28
Fórum hozzászólás: 196

Fórumhozzászólásai

Köszi srácok!

Üdv!

Lenne egy kérdésem, kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye.

Van egy fekete rendszámos mezőgazdasági vontató, 235l.

A vontató együttes tömeg 13.000kg

Vontathat átmenőfékkel 32.000kg-ot

A hivatalos bejegyzésnél ez a bejegyzés szerepel: " 2db pótkocsit vontathat. A járműszerelvény össztömege nem haladhatja meg a 10.000kg-ot.

Van két 12 tonnás pótkocsi, ezeken is fekete rendszám van. Jól értelmezem, hogy a forgalmi szerint Én ezt húzhatnám ezzel a géppel, de a hivatalos bejegyzés szerint meg nem, mivel ott meg 10.000
a korlátozás a járműszerelvény össztömegében?

Várom válaszotokat, köszi!

Előzmény: PéZé #2701 hozzászólása



Üdv!

Lehet több pontról is megközelíteni mi a baja a gépnek! Amennyiben nem megy hátra meg kell vizsgálni, hogy B fokozatban hibátlanul megy-e előre a gép. Ugyanis B fokozatot használja hátramenetkor is, van úgy, hogy előre ettől megy B fokozatban, Én elsőnek csinálnék egy kalibrálást, van mikor ennyi is használ. Ha nem használ lehet potméter baja is, ugyanis ezek a kis műanyag vackok elég korán tönkre mennek, van bennük két műanyag bütyök, ha az kitörik, vagy kikopik akkor elforog a tengelyen, innentől már nincs kalibrálási lehetőség, akkor ezt cserélni kell. Olyan is előfordul, hogy nedvesség éri mondjuk mosáskor, még ki nem szárad teljesen addig csinálhat ilyen, bár itt nem hiszem erről lenne szó. Lehet még jobb oldalt a szivattyú tetején van négy mágnestekercs, azért van négy, mert van három előre meneti tartomány és egy hátrameneti tartomány, ha ezek közül zárlatos valamelyik akkor is csinál ilyet. Általában olyankor a gép hidegen megy tökéletes nem érezni baját, mikor üzem meleg lesz viszont,már újra nem indul el, ha kitetted az irányváltót sebességből. Próbáld ki először a kalibrálást, ha nem jó írj, megpróbáljuk kiszűrni, de hibakód nélkül nem könnyű, azt is furcsállom, hogy nem ír hibakódot. Remélem tudtam segíteni!

Üdv Srácok!

Lenne egy nagy kérésem hozzátok. Emlékszek, hogy régebben közületek valaki feltöltött tömörített formában T-25-ös alkatrész katalógust és talán üzemeltetési és karbantartási gépkönyvet. Próbáltam megkeresni itt a fórumban, de nem találtam meg. Ha valaki tudna Nekem ezzel kapcsolatban segíteni azt megköszönném!

Péter

Szombaton megyünk hárman, vagy négyen....

Sziasztok!

Van egy T-25.öm eladó, ha valakit érdekel a linken megnézheti.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/5181162/T-25.html

Boldog Új Évet Nektek!:)

Sziasztok!


Köszi a segítséget, így már tudom, hogy mire számítsak....

Előzmény: #419 hozzászólása



szia!

Igen a kék OKJ bizonyítványom meg van...........

Előzmény: #538 hozzászólása



Az a helyzet nem enged kalibrálni sem, próbáltam, de ettől függetlenül tökéletesen működik a gép.:))

Gondolom valamelyik potmétere gondolsz..........

Előzmény: #416 hozzászólása



Szia!

Ne már, ez nagy szívás lenne tényleg, Én 2000-ben vizsgáztam és OKJ bizit is kaptam, akkor csináltam meg alapból forgórakodóra és homlokrakodóra és ezzel együtt csináltam meg két targoncára dízel és gázosra különbözetit, ugye ez már könnyű gép volt, majd 2006-ban tettem 6000ft-ért egy Hiab járműdarui különbözeti vizsgát....

Most azt akarod mondani ez már semmit nem fog érni 2015 után, ha nem újítom meg több tíz vagy már százezer ft-ért?

Ha így van komolyan eldobom az agyam....

Üdv!

Egy kis segítség kellene, a váltó folyadékkristályos kijelzőén a F44-es hibakódom villog felváltva a aktuális sebesség fokozattal, tudja valaki mint jelent ez a hibakód?

Előre is kösz.....

Üdv!

Teleszkópgépes rakodóra szerintetek kell külön különbözeti vizsgát tennem, ha van nehézgépkezelő alap szakképesítésem és forgó és homlokrakodói valamin autódarui jogsim?

Ha tud valaki írjon, úgy tudom ezek változtak mostanában....

Előzmény: #168 hozzászólása



Ja aratás meg 500 dobfordulat környékén szoktam, így nem töri meg, ez egy 514-es kombájn....

Előzmény: #168 hozzászólása



Üdv!

Én tavasz borsóból a Panna fajtát szoktam vetni...

Ősziből pedig a Kompolti K3-as fajtát, ez takarmány, vagy a Pax étkezésit, nekem ezek jöttek be jobban, lehet valakinek meg más és tudd jobbat...

Állomány szárítani én nem szoktam és úgy tudom nem is igen tanácsos, úgy tudom nem bírja lebontani a szert és szermaradvány marad vissza, valamit a csíraképességre is kihat..., én így tudom, remélem tudtam valamiben segíteni..., viszont gyomírótani feltétlen szükséges...

Erről egy élettapasztalatom jutott eszembe. Régebben gépkocsivezetőként dolgoztam, egy ifa teherkocsit kaptam elsőnek, amin fék nem igazán volt. Szóltam a főnöknek, hogy nincs fék, ezt volt a válasza: luxusra nincs pénzünk, nem tudtam ez a luxus kategóriába tartozik. Tudom nem ide való és nem is segítség, csak eszembe jutott a fékkel kapcsolatba és gondoltam megosztom veletek, mai napig jókat mosolygok rajta. smile lol

Most akkor már elindult az új IKR vagy sem?

Előzmény: #429 hozzászólása



Üdv!

Én is Heves Megyei vagyok és tavaszárpa valóban nem lesz...:((

Sziasztok!

Segítséget kérnék káposzta ügyben, csak konyhakerti szükségletről van szó. Ellepte valami levéltetű féleség, fehér színűek, a levél alján vannak, olyan lepke típusúak, és sok van belőle. Rovarölőkkel próbálkoztam már actara, decis mega, és persze nonit tapadásfokozó, elég nagy dózist adtam nekik belőle, de rá se rántanak, valami ötlet?

Megköszönném a segítséget, ebben nem vagyok túlságosan otthon.

Előzmény: #13773 hozzászólása



Attól függ mit öntesz a motorba :)))))))))

Jó viccet félretérve, igen jó, általában 15w40, vagy 20w50-es olajat használnak a motorba, de van aki csak egyfokozatút használ sea40-est, vagy sea50-est....

Előzmény: #13673 hozzászólása



Üdv!

Indítóreléd jó?

Előzmény: #12489 hozzászólása



Üdv!

Én Agip Rotra 85W90-es olajat használok ebbe is...

Előzmény: #12488 hozzászólása



Üdv!

Nekem 1,45m széles olasz talajmaró van utána....

Előzmény: #496 hozzászólása



Nekünk is volt IH, itt nem vált be, összehajtogattuk szépen, igen elég kötött talaj van nálunk, ami a fotón van az még nem is annyira kötött, ez a egy darab van, ami könnyebb szerkezetű talajunk, a többi még kötöttebb. Viszont felénk is van homokosabb területek, de nekünk ott nincs földünk. Heves Megye...

Előzmény: #494 hozzászólása



Üdv!

Az ekém Rabewerk Condor 4 fejes, szeretem ezt az ekét szépen dolgozik és elég mostoha körülményeket is kibír, az ekevas viszont nem túl olcsó hozzá. B3-ba szántottam, sokat így is nyög...

A héten végig tudtunk szántani, pár fotó.smile smile

Hogy megy most a választási malac?

Sajnos nekem még van 50 hektár, ami szántásra vár és kukoricatarló a java, ha az idő engedi jövőhéten megpróbálkozok vele.

Sziasztok!

Van, aki próbálkozik most a szántással?

Előzmény: #12018 hozzászólása



Üdv!

Nem bántasz meg vele, tudom, hogy nem a legjobb megoldás. Én ezzel a géppel szinte csak permetezek, egy 400l. függesztett szántóföldivel, tavaszon felrakom és csak őszvégén kerül le róla. Így arra nekem bőven megteszi ez a megoldás is, viszont az MTZ vonórudak kellettek, mert az eredetik elhajlottak. Keményebb munkára nem használom, arra ott vannak a nagyobb gépek.

Sziasztok!

Én így oldottam meg az enyémen, viszont így vigyázni kell, hogy a feszítőlakatok ne legyenek túlhúzva, mert mikor emelést végzel túlfeszülhet.
Viszont mikor ezt csináltam nem volt jobb ötletem, anyagom, de én már így is hagyom, már megszoktam...

Előzmény: #11941 hozzászólása



agroinform400@freemail.hu

Előzmény: #11932 hozzászólása



Ebben igazad van, egy fórumon nem így beszélünk, sőt az életben sem, így Én sem beszélhetek így. Talán csak ízelítőt akartam adni abból, ha az ember kérdezz, olykor talán még hülyeséget is, akkor sem „fikázzuk” le, ide olyan ember is betoppanhat, akinek halvány fogalma sincs a dolgokról, viszont most mégis érdeklődik a téma iránt, de jó célzott lenézőbb beszólással talán örökre elveheti az ember a kedvét, hogy ide írjon valaha is, és nem ez lenne a cél. Még, ha jóval nagyobb tudással is rendelkezek ezen a területen a másiktól, akkor sem teszek ilyet, az élet területén más szituációban lehet ő bírna rád cáfolni. Neked sem esett jól, amit írtam „ az iq-nál már csak az arcod nagyobb” és ez természetes dolog, hogy nem esik jól, hidd el másnak sem és itt ezt nem is igazán magamra értem.

Elnézést, ha megbántottalak!

Előzmény: #11929 hozzászólása



Látom az iq-nál csak az arcod nagyobbsmile whistling

Ha egy kicsit leülsz és elgondolkodol rájössz miért írtam azt....

Előzmény: #11927 hozzászólása



Akkor tévedtem...

Én úgy tudom, gondolom, hogy az MTZ és a T-25-ös önindító nem egyforma forgásirányú, pont ellelkező oldalon is vannak a gépeken, kövezetek meg, ha rosszul tudom, gondolom...

Előzmény: #321 hozzászólása



Üdv!

Nem, nem erről van szó, régen Nekem is volt ilyen gépem, majd eladtam, mert nem igazán használtam, nagyobb kellett. Viszont elég sok alkatrészem megmaradt, most az egyik falum béli kéri, hogy adjam el neki, viszont fogalmam sincs az áráról. Nem tudom, de Én ezt a 10ezer+áfát az újnak kevésnek tartom...

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Mennyi lehet, vagyis mennyi a reális ára egy használt jó állapotú TZ-4K hidraulika munkahengernek? Ha valaki tudja az új árát az is jó lenne kiinduláskánt...:)

Előre is köszönöm!

Előzmény: #454 hozzászólása



Na jó a töltésvisszajelzőm nem égett, hanem világított. smile lol

Előzmény: #448 hozzászólása



Üdv!

Hát ne is kérdezd cimbi, most összejött rendesen. Megcsináltam, amit a srácok ajánlottak itt, hát mindent átnéztem, így kivettem a tartályból a szívócsövet is.A szűrő a végén nem volt eldugulva, viszont eléggé felszívta a csőre a szűrőt, így lehet már nem kapott nagyobb terhelésnél elég anyagot, legalábbis remélem ez volt a baj, máshol szutykot nem találtam, de ezzel még nincs vége. Összerakom mondom kipróbálom, kimentem tárcsázni a búza alá, épp, hogy fordultam egyet, mondom óóóóóón oké remélem jó lett, egyszer csak csendesebb lett a motor, na mondom ezzel meg mi lett, aztán látom ég a töltésvisszajelzőm, rögtön motor áll. Kimegyek hát mit add Isten a viszkóm úgy ahogy van leszakadt és beszállt a hűtőmbe. Magyarán a vízpumpa tengelyéről cakk-pakk leszakadtak az ékszíjtárcsák és a ventilátor lapát, ami igen csak szétcsapta a hűtőmet. Így még valójában nem tudom biztosra ez volt-e a gép baja, mivel nem mentem vele eleget, a hűtő még javítani van, másik viszkó már van, remélem ünnepek utánra a hűtő is kész lesz. Ez az Én formám, helyette most a zetor ment.smile whistling

Előzmény: #284 hozzászólása



Közben rájöttem a hibára, alul a váltó felet lévő gömbfejről kiugrott az irányítókar. Elég rossz helyen van nehéz volt hozzáférni úgy, hogy a padlólemezt ne keljen felvennem, de sikerült.Ritkán használom ezt a gépet, csak akkor mikor meghibásodik a nagyobb, mint most is.smile whistling

Üdv!

A nyomatékváltónál lehet olyan hiba, hogy a vezérlő kar hibásodik meg, azért nem lehet felváltani? Nagyon könnyen mozog és sokkal nagyobb utat is tesz meg a szokásosnál, ha nem lenne ott a kormányoszlop még tovább is lehetne fordítani....

Köszönöm a hozzászólásokat, tippeket, holnap átnézem. Arra is gondolok, hogy előtte való nap szinte majdnem csutkára fogyott az üzemanyagom, épp, hogy beértem vele.Lehet akkor szedett fel valamit a tartály aljáról...

Előzmény: #433 hozzászólása



Ezt elfelejtettem: viszont, ha újra indítom akkor egy jó darabig megint hibátlanul működik...

Üdv!

M160-as gépem fullad, eleinte csak terheléskor kezdte,de most már sima szállítási módban is csinálja. Olyan mintha le akarna állni, de nem áll le magától. Üzemanyagszűrőket cseréltem, levegőszűrő tiszta, viszont az üzemanyag szivattyú nem mindig kapcsol be első kulcsfordításra, lehet ez rendetlenkedik menet közben is? Várom az ötleteket...smile rolleyes

Előzmény: #430 hozzászólása



Üdv!

Igen tapasztalom, azért lenne jó használtan szerezni egyet, ami még azért működőképes, az enyém forgórészes ez sem piskóta költség....smile bored

Üdv!

Tud valaki, vagy van valakinek egy M160-hoz való hűtő/fűtő ventilátor?, ami a tetőtérbe van beszerelve, a válaszokat előre is köszönöm, elég sürgős lenne.

Üdv!

Tud valaki, vagy van valakinek egy M160-hoz való hűtő/fűtő ventilátor?, ami a tetőtérbe van beszerelve, a válaszokat előre is köszönöm, elég sürgős lenne.

Előzmény: #306 hozzászólása



Nem, a szakmában 750kg-ig utánfutónak hívjuk, ez felet pár pót vagy nehéz pót, attól függ milyen kategóriával húzod, hisz egy 750kg nem más mint egy utánfutó....

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hogyan lehet maximalizálni az egy hektárra jutó bevételt? Füzesabonyban tudják
Hogyan lehet maximalizálni az egy hektárra jutó bevételt? Füzesabonyban tudják
A hibridkukorica-előállítás visszaszorulására készülnek.
Glifozát: sok az ellensége, de egyelőre nélkülözheteten
Glifozát: sok az ellensége, de egyelőre nélkülözheteten
A no-tillnek és a gyorsvasútnak is szüksége van rá.
Alma eladó Újpesten lé cefre takarmány ipari léalma
Alma eladó Újpesten lé cefre takarmány...

165 Ft

Leko Letak Magagykészítő Kombinator 4.4
Leko Letak Magagykészítő Kombinator 4.4

1.200.000 Ft

Mtz 82 export orbitos új gumikkal
Mtz 82 export orbitos új gumikkal

3.850.000 Ft

Egykezes,  Gallyazó benzines Láncfűrész 1500W * BingoTools BG-00025 *
Egykezes, Gallyazó benzines Láncfűrész...

24.990 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]