Hirdetés
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- S.O.S. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Magágykészítő gépek új
- Robi Rekord 250 T új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
99 hozzászólás
Válasz #95. hozzászólásra
ki az az ember?
Válasz #82. hozzászólásra
alacsony a vázmagasság és kicsi az osztása. nézegettem én is
És köszönöm a hozzászólásokat!
Válasz #95. hozzászólásra
az egész jól hangzik. Bár még nem aktuális a vásárlás csak nézegetek.
Válasz #94. hozzászólásra
Kapsz szerintem olcsóbban. Itt volt egy hapi, hordott be angliából Lemkeneket. Szétszedték ízzé porrá, homokszórták festették,matricázták amit kellett cseréltek. 2 milla körül adta a 4es vf-t. De inkább alatta.
Csak a használt vogelek és kvernik is 1,5 körül mozgnak nem? És akkor még arra a + 500 (Mondjuk ennyit szerintem sem ér)
Válasz #90. hozzászólásra
Nem kis lóvé, vegyél inkább egy használt nyugatit. 500 ért megveszed, ha mindent kicserélsz rajta Frankacélra, akkor sem lesz többe mint 1,3. Ami a fele ennek a román ekének.
nem az ami a képen van, hanem csak ilyen.
érhet ez annyit?
Válasz #89. hozzászólásra
2,6
Válasz #88. hozzászólásra
Wie viel kostet?
Válasz #87. hozzászólásra
prxm
Válasz #85. hozzászólásra
csak megvették a forgalmazótól és feltáblázták
Válasz #84. hozzászólásra
vogel mintára készült, van nékik lemken is
Érdemes ezért pénzt kiadni vagy nem egy nagy szám?
Ez van rajta:
Válasz #83. hozzászólásra
Nem rossz állású vas...
Válasz #82. hozzászólásra
ez egy moldáv gyártmányú eke
Válasz #81. hozzászólásra
állítólag . Vagy ez vmi koppintás?
Itt egy kép
Válasz #80. hozzászólásra
van olyan?
Agrosat gyártmányú ekéről tud valaki valamit? Mik a tapasztalatok?
Válasz #77. hozzászólásra
Agrograin,vagy agrogren.
Válasz #74. hozzászólásra
Nekünk is volt ijen amikor egész délután uton volt egy potkocsi mire kora este bilentet.. akora már több telepet is bejárt!!
Válasz #76. hozzászólásra
új név?
Válasz #75. hozzászólásra
Régi szárító .....,most új néven fut.
Válasz #74. hozzászólásra
neveket irjatok kik azok a görények!!!!!!!!!!
tudja meg mindenki!
Válasz #71. hozzászólásra
Tótkomlóson is van ilyen cég,nemtudtak átverni.Búzát többért vásárolták,azonnali fizetéssel.Ki is fizették,csakhát a műszerjük csak takarmány minőséget mért.Mérés után átlett víve más felvásárlónak,ott malmi lett.(deazért vásároltak fel,sokaknak nemjutott a tudatáig miért mind takarmány)
Válasz #72. hozzászólásra
Neveket akarok hallani!!!!!!!!!!!!
Válasz #71. hozzászólásra
Igen ez tényleg igy történt!!Csak az a baj hogy sem akor sem most nem megy senki böribe ezért..
Válasz #67. hozzászólásra
Élő példa a Telekgerendási termény átadás -átvétel. Három évvel ezelőtt azon a telephelyen ugyanaz a személyzet levette a parasztokat mert legtöbbet igért a terményért. Volt aki 6-10 millát is bukott. Az idén ugyanaz a személyzet más néven hírdette magát és 60-80 forinttal többet igért mázsánként a terményért mint más. Mit csináltak a parasztok: Hordták oda nyakra-főre. Mára kiderült se pénz, se termény. Mi ez ha nem kapzsiság !
Válasz #67. hozzászólásra
hát nem Romániában?
Válasz #61. hozzászólásra
nekem volt egy púpos 80-asom. az egyik csapágy szétment a féltengelynél. mikor szedtem le a fedlapot, akkor láttam, hogy még nem volt megbontva. akkor volt a gép 25 éves
Válasz #67. hozzászólásra
ez nem csak a parasztokra mondható el. és nem akarok célozgatni
az én mottom meg az, hogy egy üzlet akkor jó, ha mindkét fél elégedett
Válasz #55. hozzászólásra
igen, ha megmondanám hol rakták össze és miből az közfelháborodást váltana ki, mert a parasztnak egy a lényeg minél olcsóbban venni és minél drágábban eladni. Pedig már jó pár ember ráfázott erre.
Válasz #65. hozzászólásra
nekünk is van 3db .2es. és amióta a cseh adagolós 952esen belett állitva az adagoló sokkal erősebb lett,rövid 4ben alapjáraton ment a laposon tele trágyaszóróval,szinkron váltós (a rövid 4 hasonló a rövid 9hez)
nekünk még kocka lemezburkolatos a gép és bordó színű, nem műanyagos.
Nincsen semmi ilyen jelenség! akkor reszketett amikor elkezdett csúszni a kuplung és ugye meg-meg fogott a csúszás közben...ilyenkor csinálta ezt, de tárcsa csere és megy jól.
MTZ-ből mind más. Ahogy sikerűl. Nekünk momentán jó a motor,sőt kiváló! olajnyomás melegen is 3,5-bár felett van! semmi füst vagy kormolás,gyönyörű szépen megy! viszont a váltónk kuplungházunk már szakadt meg.
Van itt még ilyen, egy évvel régebbi is, annak a váltóval nemvolt még baj, viszont azon újkora óta alig 1 bar az olajnyomás,tényleg csak szűken. Szervíz kijött mellé még anno 5-6éve, tettek rá másik jeladó gombát, órát... ugyanez. Azt mondták,hogy ez ilyen ha megáll garanciába javítják, garancia időn túl is, ha e végett lesz baja. Azóta is megy,nem is keveset
olaj persze ömlik a hidraulikánál mindenhol és nemlehet megcsinálni!!!!
az a taposós difizár nagyon szar ami rajtavolt,megcsináltuk levegősre, kézi kapcsolásúra.
Régebben többször lelökte a csövet a nyomás meg a sár,góré... a difiházról és elfolyt az összes hidraulika olaj menetközben. levegős korszaka óta kiváló:-D most kapott hátra két új Taurus Point8gumit fog is mint az állat!
a ruszki sokkal ócsóbb eltt volna,de csak 1 volt az országban belőle, érdekes méret.
Így jött a Taurus. Szerintem jobban is fog most szántásban, jobbak a futók rajta.
Válasz #54. hozzászólásra
milyen adagolós?
Válasz #62. hozzászólásra
na de akkor miből élne a gyár meg a kereskedő, ha 40 évig mennének a gépek, nem beszélve arról, hogy lassan már státuszszimbólum lesz a traki is. Vannak itt a fórumon is olyanok, akik nem is nézik embernek a parasztot, ha nem jd, fendt .. stb. van a feneke alatt.
Válasz #61. hozzászólásra
A havernak van kisfülkés 80-as még DDR-ből származik lassan 20 ezer óra lesz benne és még megy.
Válasz #60. hozzászólásra
Hát igen ebben is van valami!!De egyszer végre egy gyárnak lehetne anyi becsülete hogy tényleg az lene a lógójuk meg a reklámjuk hogy amit ök gyártanak meg forgalmaznak az örök életü és elpusztithatatlan!! Sajnos az MTZ is a régi hirnevéböl él ami mára csunyán elkopot.. Pedig a 5- és akár hány miliós MTZ már lehetne ijen ha már kib drága!! Hol vanak már az öreg bukó keretes 50 ek meg a kisfülkések..
Válasz #58. hozzászólásra
Minden agyon van újítva és annál SZARABB én ezt látom, ha ojat csinálnának mint a 90-es években ki a f..sz venne újat!!!!!!!
Válasz #57. hozzászólásra
Valószínű, anno a szervizes azt mondta , hogy a gyárból is voltak kint szakik,ők is csak vakargatták, de nem tudtak mit kezdeni vele.Mondjuk azért a miénket is tovább adták, mint hibátlan, kevés üzemórás gép.
Válasz #57. hozzászólásra
A mienk az 90 es de csak 80 as!!De azt elhietitek hogy ki lett probálva rendesen!!Még ojat hogy be reszket a motor???!!! Mit csinálna ha térdig érö sárban huzná a csurig rakott 8-t ást?? Vicc ez az egész!!
Válasz #56. hozzászólásra
Valami ilyesmi volt azt mondta a haver. Szerintem valami konstrukciós hiba a típuson belül, ezek nem a régi 50-esek meg az 1990 előtti bevált kipróbált 82-esek!!!!!
Válasz #55. hozzászólásra
ja ja, és a szervizcsak hümmögött meg vakaródzot, meg próbálkozott mindennel, de a végén nem tudtak vele mit kezdeni, el is ment a háztól hamar
Válasz #54. hozzászólásra
Nálunk a faluban van négy turbós müanyag burkolatú MTZ és mindnek az a baja hogy melegen 1700-as fordulaton beremeg a motor mint ha fellenne lazulva a lendkerék. Találkoztatok-e ezzel a problémával már valamikor, és alig van bennük 1000 óra????????
Válasz #53. hozzászólásra
nekünk gyári bontatlan az adagolója.
Erősebb kisgázon is persze, de nyomatékszegényebb és ez itt a lényeg.
Az egyik 50-esünk 1993-as, megélte a kamaszkort már...
De ismétlem, ha az egytengelyesen van 7 tonna, kisgázon könyebben elindúl 6-al, eleve szerintem az áttétele is más.
A turbósnak kell a fordúlat ilyenkor, hogy fütyüljön a turbója és tolja a levegőt. Ha ez megvan kettő 50-est is elhúz!
szántásban ég és föld, csak repűl és nem fogja a part sem úgy.
Válasz #51. hozzászólásra
de ha bevan állitva az adagoló jól akkor nagyon sokkal erősebb a turbós.kis fordulaton is.
Válasz #37. hozzászólásra
Az amelyik nem a te udvarodban áll .
Válasz #49. hozzászólásra
elég sokkal erősebb a turbós,viszont amikor televan a pót maggal, süppedős fődön nem indulsz el 6.-al csak tereppel!
a 820 meg elindúl 6-al is!
illetve a turbós is, de akkor nagyon nagy gáz kell és a kuplung nem szereti ezt.
Szóval turbós,ilyenkor cseppet roszabb. EGyébként meg mindenhol sokkal jobban teljesít! és nemkell nagyon figyelni rá, jó a turbója, igénytelen, itt tótpista 10éves turbós még szöghajtásos mtz-jén most cseréltek turbót először, már nem fütyült rendesen...
kaszálni rendsodrózni kocsit húzni stb... jobb a síma 820-as!
csakis fémburkosat és csakis egyenes új hidasat!!!
Amúgy a turbósnak még annyi a gyengéje,hogy a váltó-kuplung hajtás ugyanaz mint a simákon a motor meg erősebb egy 10-essel. Javítottam már a sebváltót kuplungot cseréltem kétszer, egyszer kuplung házat is!!!! mert kettérepedt másféléves gépen!!!!
első hajtásnál is volt egy kúpkerék cserélve, meg miegymás.... motor turbó bontatlan hibátlan! most 4éves az 5.-et tapossa. De 2007 év végeig amíg nemjött meg a Ferga ez volt a nagygép,mert a T150-ek hébehóba mentek:-D Első éven még jóvolt az óramérő, 1200ment bele! másfél évesen 1956-nál megállt. nembírta a forradalmat
azóta is így van! Most a kis Ferga kiváltja, így jólesz még jópár évig nagyobb baj nélkül remélem.
Azért nemvolt jó érzés széthúzni másfél évesen, három évesen... hiába csak mtz.
A váltót viszont ketten tettük fel ám! kuuvanehéz volt!
de az egyik öreggel feltoltuk mint az áááállat a helyire. volt egykét segédeszköz, kétméteres cső tuskó lánc.... :-D
Válasz #49. hozzászólásra
De az is lehet, hogy a 952-est néztem...a fax se tudja már....