Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 616 Ft EUR 387.3 Ft USD 359.2 Ft CHF 396.2 Ft GBP 450.05 Ft

Fórum

Melyiket : 13 éves 2056 john deere vagy 13 éves 208-as...

Létrehozta: Mf-es , 2010-06-26 08:37:42

Kedvencekhez Segítség

199 hozzászólás
Nincs profilkép
#99 .Szabi.
2010-07-05 22:10:50

Válasz #98. hozzászólásra

az egy régi kombájn kicsit átdolgozva,valahol dél-amerikában gyártják.asszem a 1188-asból van ,de nem biztos.

#98 szanberg
2010-07-05 22:02:08

emberek? Korzo vagy a pisilős JD fan!
1450CWS JohnDeere milyen kombájn???
mik a gyengéi sőt mik az alapvető paraméterei???
nagyon akarján nyomni rám a KITE-sek, nem is rosz az ára illetve a finanszírozás is korrekt lenne.
1000párszáz óra van benne, vagy bennük mert állítólag több is van bent ezekből, 2003-as évjáratok.

Le lehetne cserélni a nyuszira akár...az éven nem is kellene fizetni nagyon bele, sőt januárban áfát visszaforgathatnánk, aztán csak jövő ősszel lenne kétszer 1,2milla a fizetnivaló.
habár a franc sem tudja hogy előrelépés lenne e...a nyuszi újkora óta miénk, még nagymértékben mechanikus könnyen javítható kimondott ügyes gép. Nemtudom érne e majd 10forintal többet ez a ződség...
abszolút nem bízom a zöld kombájnokban,bár nem is ismerem annyira őket, ezt a kicsit főleg nem.

tehát véleményeket tapasztalatokat kérnék!

#97 szanberg
2010-07-03 16:04:45

na közben én is lebontottam a rángatórészt.
A jobb oldali ollyan mint a cúkor! hibátlan, viszont a balos az egy köcsög. Most olyan szorosra illesztetem a tengelyt a csapágyakkal, tengelyt az excenterpogácsával, pogyácsát a nagy csapággyal, mindent minden ékkel mindennel,hogy nagykalapáccsal kelljen felütni a melegített pogácsát a hűtött tengelyre, plusz csapágyragasztó közé hagy szóljon.
Ha ezt is elnyalja két év után eladom.
Közben bezéltem két kombájnossal, egyiküké volt az enyém újkorában. 7évig semmi baj, a másik egy 34-es volt, ugyanez 5ládásban, azzal meg 10-év után sem volt még gond, nagyjából az új kombájnokkal több van egy évben mint azzal 10-alatt így mondta szó szerint.
Így tehát a maradék csapágy kicserélődik, plusz faxán megcsinálom a rángatóját és hagy szóljon!
ha lesz egy kis idő vag lyuk aratások között még rábuherálok egy intercoolert is, kívánja a szervezetem a töltőlevegő hűtést smile cool

#96 1025
2010-07-02 15:22:55

Válasz #94. hozzászólásra

Köszönöm az infokat!

#95 lala1
2010-06-30 22:18:12

Válasz #94. hozzászólásra
Uhh! Nekünk az egyikben 3 éve eltört a jobb szélső láda!
Most gyártatjuk a haránt rázóba a küllőket,asszem péntekre lesz meg.smile thumbup

#94 papa maci
2010-06-30 20:46:30

Válasz #93. hozzászólásra

Üdv ! A küllőkket mi eggy rugókat készitő válalkozóval legyártattuk. Csinált sablont és pikk pakk lehajtotta. Anno kb 2000ft volt igy darabja. Persze rugó acélból.A láda tengely és csapágyai érdekes dolog. A tengely "oválisra" és a hajtó tengely a hajtó(JD-20-as széria műanyag fogaskerék) oldalról kopik jobban. Mig a lehajtott "szinte"alig. A jelenség a hajtás felől letépi a facsapágyat a tulso oldalon pedig eltöri a ládát. A facsapágy csere önmagában nem igazán jött be,sajnos a tengelyt is ki kellett cserélni. 2000 üz-nél már volt ládatörés. ki lett cserélve mindkét tengely+csapágyak. Persze nem elsőre a második új láda után már hittek nekem. Azóta a második szezonját zúzza gond nélkül. Ha csere után viszonylag "Korán" megeszi a fogaskereket az már intő jel.smile rolleyes

#93 1025
2010-06-30 06:06:35

Hali
Nekem is lenne pár kérdésem,a harántrázoval kapcsolatba felénk kiszerelik öket amikor lekopnak a rugok vagy most hallotam hogy csak a rugokat veszik le és a dobot bent marad szerintetek?
A másik kérdésem a facsapágyak a szalmarázónál mikor és mekkora kopásnál kell cserélni kb menyi üzemórát kell neki kibírni?

#92 lala1
2010-06-28 23:08:16

Válasz #90. hozzászólásra

Lassan enged,és ha nyugalmi állapotban van a gép akkor is.1 nap alatt leeengedi a ferdét mikor nincs beindítva.Munkahenger fölújítva,a visszacsapó szelepek kicserélve.Holnap megnézem az állító csavart.KÖSZ A SEGÍTSÉGET!

#91 papa maci
2010-06-28 20:53:14

Válasz #89. hozzászólásra

Igy van ezt kifelejtettem köszi.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#90 papa maci
2010-06-28 20:51:19

Válasz #88. hozzászólásra

Hali gyorsan vagy lassan ? A szelepen van eggy álito csavar kb 3-as lapos csavar húzóval meg lehet járatni volt hogy alá szorult valami.De ha gyorsan akkor volt már hogy a relé beragadt.Egyépként ezek a relék megrepedt lábforrasztásai is szoktak kavarodást okozni ferde vezérlésében de, taliztam már olyannal is hogy még az üritést is néha kikapcsolta ez miatt.Persze ha a záró szelepek és a fészkeik be vannak "verődve" akkor már nemsok mindent lehet tenni.csere.És még ott van a mágnes szelep vezérlö olajkörének a tömitetsége.Ritka eset de a menesztökarban is "beragathat "funkció. De azt a kartámla alatt a csatlakozó szét oldásával ki lehet szürni gyorsan.És pesze gondolom az olaj nem szivárog sehol.smile rolleyes

#89 1025
2010-06-28 20:46:09

Válasz #88. hozzászólásra

Hali
Nekem is ez volt a jelenség tavaly a kukiba.Most egy hidralikás ismerös ránézett és a munkahengerek-be kelett karmantyút cserélni és most szuper!
Nem gyárit kell berakni mert az 30-ezer,rakodógép univerzális karmantyút tetek nekem bele 10-ezerér!!!

#88 lala1
2010-06-28 20:20:39

Válasz #87. hozzászólásra
Szevasz Papa maci!
Lenne 1 kérdésem!
Az egyik 66-unk engedi a ferdét.Már a 2 gyűszűszelepet kicseréltem,de nem javult.Van valami ötleted,tanácsod ez ügyben?

#87 papa maci
2010-06-28 19:17:21

Válasz #67. hozzászólásra

Ez gyönyörű !!!!!!!!!!! Egyépként ha már le lett lőve a poén. Hát igen az oroszok már sejtettek valamit. Aztán jött a nyugati mareketingsmile whistling Kérdés rakétainditó nincs rajta ? Ezek mindent a háborúra terveztek ! Nekem tetsziksmile thumbupBár nem hiszem hogy sokáig tudnék vele dolgozni,mert bemérne a NATO !smile laugh

Nincs profilkép
#86 Konrád
2010-06-27 22:57:27

Válasz #85. hozzászólásra

Még egy kérdés !
Mind a 4 gumigyűrüt cseréljem nagyobbra ??

#83 lala1
2010-06-27 20:43:56

Válasz #82. hozzászólásra
Hello! Fogod a gumigyűrűt,bemész a boltba,és hozol picit vastagabbat,vagy 2 félét,és amelyikkel épp összemegy,azt hagyod benne.Egyébként résen kell lenni,mert ha a tengely és a munkahenger között folyik,az is ugyanúgy néz ki,mintha a munkahenger eresztene.

#82 2266
2010-06-27 20:41:13

Válasz #80. hozzászólásra
Szia lajos!! Ez egy jó ötlet eröl még beszéljünk akor....
smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#81 Pintér Zoltán
2010-06-27 20:39:57

Válasz #77. hozzászólásra
Borzasztóan kíváncsi lettem, ha kaphatnék egy tel. számot a pinter63@t-online-ra holnap ha végzek az orvosnál felhívnám.

#80 lala1
2010-06-27 20:25:20

Válasz #57. hozzászólásra
Szevasz! Nem az eredeti JD-zacskós gumigyűrűket kell belerakni,hanem picit vastagabbakat a kopás miatt,és akkor tökéletes!

#79 Hús Futár
2010-06-27 20:18:43

Válasz #77. hozzászólásra
Indítsd be te hogy neked szrja a sok gubát ne másnak .

#78 2266
2010-06-27 20:14:58

Válasz #77. hozzászólásra

Szerintem hamarosan járni fog!!!smile lolsmile lolsmile lolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#77 FRANKENSTEIN
2010-06-27 20:10:09

Válasz #76. hozzászólásra

Ja ez a szomszédba ami, van pont 10 éve nem volt beindítva.

#76 Pintér Zoltán
2010-06-27 20:06:16

Válasz #72. hozzászólásra

Az hogy rizs nekem annyit mond hogy valahol a Nagykunságban van.:)
Ha nekem lehetne egy ilyen akkor egy-két év alatt rendbe hoznám, s ha csak tíz évből egy ilyen mint a mostani nekem már akkor megérné hogy van.:)
Egyébként is sok orosz gépem van.

#75 Hús Futár
2010-06-27 20:04:36

Egyébként meg szerintem mind a két tipus egy nagyon jól eltalált és sokak által elismert széria .

A kettő közül nem egyszerű a választás az biztos bár én még meg nézném még a TX-es nyuszikat is azok sem egy rossz gépek és hát talám teljesítményben is a mega felett állnak .

#74 2266
2010-06-27 19:59:35

Válasz #72. hozzászólásra

Ehez kell a jó marketing!! Meg a jó dizájn..A végén meg szép zöldre lefesteni!!smile lolsmile lolsmile lolsmile wink

#73 Hús Futár
2010-06-27 19:58:33

JD-nek hosszabb a ferdéje mint claasnak .

Nem is szeretik a kombájnosok felénk hogy a JD helyett claasal kell dolgozniuk mert kényelmetlen a claasnál hogy előre kell kicsit hajulni hogy lásd rendesen az asztalat .

Az új lexiknek meg Tucanonnak már hosszabb a ferdéje ha jól tudom .

#72 FRANKENSTEIN
2010-06-27 19:54:49

Válasz #70. hozzászólásra

Ez az aps csak ilyen nagy marketing duma.
Itt 1 kép a 60'évekből:

Ez nem kapott ilyen parasztvakító nevet, csak simán rizsbetakarításra szánt gép volt mocsaras területre.smile biggrin

#71 Claas mániás
2010-06-27 19:21:18

Válasz #65. hozzászólásra

Most ,megint nem tudom ,Szanberg szerint hosszú,szerinted rövíd a ferde,szerintem meg jó,a Claas fülkék vannak előrébb ,a jobb rálátás végettsmile confusedsmile confusedsmile lolsmile lolsmile lol

#70 Pintér Zoltán
2010-06-27 19:13:52

Válasz #69. hozzászólásra

Nem semmi ha így van, kezd egyre jobban érdekelni.
Mert Az APS cséplőrendszer (Accelerated Pre Separation – gyorsítás és egyben előcséplés),szinte hihetetlen hogy már akkor alkalmazták,vagy csak én vagyok kevésbé tájékozott.:)

#69 FRANKENSTEIN
2010-06-27 18:55:45

Válasz #68. hozzászólásra

Ráadásul ezekbe már akkor volt APS...smile thumbupcool

#68 Pintér Zoltán
2010-06-27 18:29:16

Válasz #67. hozzászólásra
Köszönöm a képet , egy ilyet még én is megvennék ,mert nagyon sok földünk volt folyómederben van.

#66 Pintér Zoltán
2010-06-27 17:18:53

Válasz #36. hozzászólásra
Üdv, erre kiváncsi lennék , nincs róla esetleg kép ?

#65 .Feco.
2010-06-27 17:10:16

Válasz #63. hozzászólásra

szerintem rövidebb a Claas...

Fej magasságban nem sok mindent vágsz, viszont nagyon hasznos, hogy átemeli a vágóasztalt a hídkorlátok, kisebb bokrok, fölött (és persze a vágóasztal-kocsi kereke fölött, gyakorlatilag bármilyen terepen le tudja venni vagy visszatenni az asztalt. (szemben a megával, ahol ha a kocsi túlsó kereke, vagy a kombájn első kereke barázdába került, nem tudta kivenni az asztalt a bölcsőből...

#64 szanberg
2010-06-27 16:53:23

közben leltem a Fergámról is egy képet, bár asztal van rajta. A Megán akkoris a tengely is hátrébb van, a ferdefelhordó tengelye után jócskán, és valóban a kabin is jól rálóg. De akkor is hosszú a ferde ami nem baj, bánja a fene mekkorasmile cowboy
viszont orra esni szeret az biztos...

Azért még mindig nemláttam keményebb robosztusabb gépet az enyimfélétől...
ez simán a régi vas 8soros asztalokat is vitte sokhelyütt így dolgoznak velük.
Én annyit fabrikáltam vele,hogy a ferdét emelő munkahengerek végére esztergáltunk toldásokat. Azért mert maszek 516-os asztalkocsi van hozzá alakítva, így jött már hozzám a szeker, és bizony magas a kocsi alig tudta felé emelni ha puhább talaj volt nem is volt egyszerű felrakni levenni az asztalt a kocsijáról.
Na megtoldtam egy szűk 10centivel igenjól ráilletsztett több kilós vas toldóhűvelyekkel azóta sokkal egyszerűbb a munka.

Ja nekem a powerflow végett a kasza kb 80centivel előrrébb lóg más kombájn asztalához képest, az is húzza az elejét nem kicsit főleghogy 6,2méter szélességű a vágófelűlet...

#63 Claas mániás
2010-06-27 16:26:08

Válasz #62. hozzászólásra

Na de mit vágsz fej felett?smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupszerintem a két ferde durván egyforma hosszú a Jd.n hátrább van a fülke

#62 .Feco.
2010-06-27 16:19:32

Válasz #61. hozzászólásra

simán, hogy hosszú: teljesen felemelve a JD-n a kaszasín fej felett van. Ha kilépsz rá, még a fülke ablaka előtt van a széle vagy 70-80 cm-el. A Claas-nál ablakmosáshoz már a vágóasztalon állsz...

#61 Claas mániás
2010-06-27 16:05:49

Válasz #60. hozzászólásra

Most döntsétek el ,hogy hosszú vagy rövid a ferdefelhordója ,az egyik azt irja hogy rövid a másik ,hogy hosszú,szerintem meg épp jó,emeli a seggét dombnak lefele(főleg kukoricában),de felfele nem kaparászik mint a többi,és nem egy körön van a hidromotor a többi dologgalsmile thumbupsmile thumbup

#60 szanberg
2010-06-27 15:06:47

Kicsit beleszólok ha szabad. Szerintem a 208Mega a legjobb hosszútávú kombájn, 10ezer órákkal is tudnak jól szúperálni. Amit Szabi írt,hogy jó a fülke megetti motor, az valójában hátrány. Itt nálunk a dimbesdombos domborzaton esik feszt orra. Eleve az első tengelye nagyon hátrafelé esik, és hosszú a ferdefelhordója is. Itt a kolégák súlyozták hátul a kereket szecskázót így már egészen jó de hirtelen nemlehet visszahúzni a hidrokart. A másik hibája meg, hogy egy körön van az összes hidraulika témája ha jól mesélte a kombájnos, azt mondta,hogy már gyengélkedett kicsit a hidromotorja és bár menni még ment, de nemtudta kinyitni a csigát meg asztalt emelni meg valami ilyesmi. Ha rosszat mondtam akkor félrehallottam vagy téved a gépkezelő.
JD géppel még nem dolgoztam soha egy métert sem, sokan szeretik biztosan jó.

de repcében és kukoricában bármelyikkel összeállítanám a régi Ferga kombájnt is! főleg repcében! 35mázsásban a 6,2-es nagy asztallal totál kitolt karral könnyen szalad, amikor a nyuszink 2-3-al tud menni maximum, de az STS-ek is szartak a 3tonnásban már.
Ebben biztos vagyok,hogy a repce az a ferga kultúrájasmile thumbupcool

a másik kettő közűl azért a Megát választanám

#58 2266
2010-06-27 10:26:49

Válasz #57. hozzászólásra
Szia!!Jó a kérdés!!Nyugi az enyémböl is csepeg...Sajnos ez elég gyenge pontja a gépnek!! De az egyik legkézenfekvöbb magyarázaz az hogy tájföldön malajziában és olaszországbaban gyártják azokat a gumi gyürüket amit bele tudsz rakni...Persze JD-s zacskóbol!! Az enyém sajnos 300-400 Ha onként kimegy!!Már elöre szoktam veni egy ujabb szetet bele..De szerintem ha a tökéleteségre törekszel akor az egész dugatyut ki kelene cserélni hororr áron akor biztos birná egy darabig!!
smile cursingsmile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#57 Konrád
2010-06-27 10:12:30

Tudja e valaki , hogy mi lehet az oka annak, hogy a Z kombájn dobvariátorából csepeg az olaj , pedig most lett benne cserélve az összes gumigyűrü, meg karmantyú?
(csere előtt is csepegett)smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused)

#56 Heccmaster
2010-06-26 23:38:34

Válasz #55. hozzászólásra

Hol a színvonal alsó határa?
Honnét tudjam minél kezdődik?

Nincs profilkép
#55 a petrov
2010-06-26 23:31:55

Válasz #54. hozzászólásra

Se kultúra , se szinvonal sincs, ez a nagy igazság.

#54 Heccmaster
2010-06-26 23:19:55

Válasz #53. hozzászólásra

Fogalmazz durván.
Úgysincs itt KULTÚRA.
2 éve magyarázták ezt nekem........smile lolsmile lolsmile lolsmile thumbup

#53 Claas mániás
2010-06-26 23:00:27

Válasz #47. hozzászólásra

Nem akartam ilyen durván fogalmazni, de ez az igazságsmile thumbupsmile thumbup

#52 .Feco.
2010-06-26 21:31:43

Válasz #51. hozzászólásra

igen, ez szintén egy érdekes kérdéskör. Mindig azt mondják, hogy a JD drága, és a Claas-hoz van minden olcsón. De ezt körbejárva két dolog állapíthtó meg:

1, Aki nem néz körül az alkatrészek ára után, nem kér ajánlatokat, vagy kezd alkudni, csak hagyja, hogy a Kite kiszámlázza, és utána panaszkodik, hogy milyen drága minden a Jd-hez, az vessen magára
2, Az, hogy a dominátorokhoz minden faluban két esztergályos barkácsol alkatrészt, az nem a Claas érdeme. (az hogy egy alkatrész 40 éve nem változott nekem nem éppen pozitívum). De ha megveszed a Claas ékszíjat, csapágyat, olajat, kaszapengét, bármit, az árban simán pariban van a JD Kités áraival!

Nincs profilkép
#51 kaszás
2010-06-26 20:46:24

hali. én nagyon classos voltam,de a johni az jobb... alkatrészt meg nem muszáj a kitetől venni. győr jd technika majdnem fél ár a kitéhez képest...smile oops

#50 1025
2010-06-26 20:12:00

Válasz #49. hozzászólásra

Hát tudod az CLASS rá is van írva!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Megtorpant az üzemanyagárak csökkenése!
Megtorpant az üzemanyagárak csökkenése!
Mutatjuk, hogyan alakulnak a gázolaj- és benzinátlagárak.
Nem csak Magyarországon kezdődik korábban a gyümölcsszezon
Nem csak Magyarországon kezdődik korábban a gyümölcsszezon
A szokásosnál két héttel korábban érkeznek a piacokra a spanyol csonthéjas...
Cseresznye eladó
Cseresznye eladó

600 Ft

Széna körbála
Széna körbála

25 Ft

Groenendael (fekete Belga juhászkutya) növendék kan,  mestertenyésztőtől elvihető
Groenendael (fekete Belga juhászkutya)...

150.000 Ft

FELLA TS 295 RDF RENDSODRÓ,  RENDKÉPZŐ ELADÓ
FELLA TS 295 RDF RENDSODRÓ, RENDKÉPZŐ...

520.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]