Gázolaj árak 622 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 389.86 Ft USD 361.93 Ft CHF 401.61 Ft GBP 454.13 Ft

Fórum

Milyen traktor a Zetor Forterra 11741?

Létrehozta: laci007 , 2010-02-07 17:20:33

Kedvencekhez Segítség

235 hozzászólás
Nincs profilkép
#185 Celtises
2019-01-17 10:44:26

Válasz Bigiboy77 #184. hozzászólására

Alkatrész horror.
Duplakereket meg felejtsd el. Gyár sem ajánlja. Szélesebb gumival jó lehet esetleg.

Nincs profilkép
#184 Bigiboy77
2019-01-17 10:19:41

Hasznal valaki Forterra 11741 traktort?
Mik a tapasztalatok? Ujkori hibak kijavitasai utan tartosak? A Same/Deutz motor mennyire rugalmas? Mennyire birna a lazitot, duplakerekkel a fuggesztett gepeket?

#183 Hús Futár
2010-09-28 23:26:17

Válasz #179. hozzászólásra
140 ezer körül van most a 9540-eshez .

#181 Heccmaster
2010-09-28 20:16:16

Válasz #180. hozzászólásra

van akinek szart se ér
van akinek meg........ annál jóval többet

#180 szanberg
2010-09-28 08:03:54

Egy VALÓBAN 4-5ezer üzemórás 16245-ös ilyen zts gépezet ismerős első tulajtól, fain cserélt gumikkal pöpec állapotban mennyi érhet valójában???
Egy javítás volt rajta, az első hajtásnak valami kapcsolókereke vagy mit mondott az ürge.

#179 Heccmaster
2010-09-27 22:29:23

Válasz #178. hozzászólásra

ja és mibe kerülhet a turbó?
más márkákra?
vlk?
írjatok má be vlm. árakat ha vettetek má a ragyára......smile bored

#178 Heccmaster
2010-09-27 22:21:59

Válasz #174. hozzászólásra

mennyi óra van benne?

#177 Hús Futár
2010-09-27 21:32:29

Válasz #176. hozzászólásra
szerintem kár baántani amíg megy mert sajnos a zetoroknak álatlában egyszer biztos kell cserélni a turbóját . ha meg erőlködik akkor úgyis visszább kell kapcsolni és kész .

#176 JD2266
2010-09-27 21:19:12

Akkor hagyni úgy ahogy van nem lehet neki csinálni semmit?
Vagy nem érdemes?

#175 Hús Futár
2010-09-27 21:12:43

Válasz #174. hozzászólásra
Lehet nincs is annak semmi baja ha jobban bele gondolok a 9540-es is meg hal szántásban 1600-as fordulat alatt .

#174 JD2266
2010-09-27 19:21:57

Nekem még nincs csak nézegetek egyet egy 114-41et és a gazdája mondja ezt róla.

#173 Hús Futár
2010-09-27 12:55:48

Válasz #171. hozzászólásra
És mióta csinálja neked ezt ? Milyen tipuson van ?

Változó geometriájú turbó nem jó rá .

#172 Hús Futár
2010-09-27 12:54:46

Válasz #170. hozzászólásra
az évjárat a külömbség mert amúgy szinte azonos a régi 16045 és az új 16245-ös . Minimális külömbség van . Vannak az újabb 16245 Superok ( Nagykereűnek becézik azokat )amik erősített váltó difivel vannak szerelve és az újabb műanyagosok már mind superok .

#171 JD2266
2010-09-26 19:38:41

De mégis valami megoldás nincs?
Mondanak valami váltakozó nyomású turbót vagy mit nem tudom az nem jó?

#170 szanberg
2010-09-26 18:41:04

Válasz #160. hozzászólásra

koma! mi a különbség a Zetor 160lovas gépezetek között illetve az újabb 1996-98 körüli ZTS 16245.ös turbós 160lovas traktorok között???
Ez is zetor nemigaz???

Nincs profilkép
#169 Adorex
2010-09-26 18:35:07

Válasz #168. hozzászólásra

Be kell tömni a turbólyukatsmile lol

#168 JD2266
2010-09-25 18:16:41

Üdv.
Mit lehet tenni az ellen ha a turbo nagy fordulatnál kapcsol kb 1500-1600nál eddig nagyon lomha.
Nincs valami ötletetek hogy jobb legyen?

#167 Tóth Ferenc
2010-02-23 19:32:35

Válasz #162. hozzászólásra

A Dt-ken is volt ilyen nyomaték váltó.

#165 Ricsi1994
2010-02-23 16:57:06

sziasztok nem tudjátok ha a blokkon nem találom a jelzést akkor mi a teendő rába motor

#164 Hús Futár
2010-02-22 20:35:29

Válasz #162. hozzászólásra
Értem köszi . Manapság meg lehetne oldani hogy ne kézzel kelljen fogni . Érdemes lenne megnézni hogy beépíthető-e az újabbakba mert szrintem sokan beleraknák mert nagyon jó dolog hogy csak behúzod és máris nem erőlködik a gép .

#163 Heccmaster
2010-02-22 20:16:19

Válasz #162. hozzászólásra

Na ettül bezony vagányabb megoldás a 8011é......smile aikidosmile aikidosmile aikido

Nincs profilkép
#162 Főnök2
2010-02-22 20:12:55

üdv: csak a régi mtz 50 röl tudom hogy működött, a rövid ideig az jelenti hogy pld. szántás közben erőlködik a motor akkor meghúzták a nyomatékváltó karját,és lelassult a sebessége .elvileg mehetne egész nap is de aszalagfék melegedne ami a bojgómüvet müködteti. meghát ez még kézi erővel müködött akkoriban nem volt szervó.a traktorvezető fogta kézzel a vezérlő kart. és őhuzta meg.

#160 Hús Futár
2010-02-22 19:27:34

Válasz #155. hozzászólásra
Lehet ti belehúztatok renesen de a mienk az negyon bevált .

#159 Hús Futár
2010-02-22 19:25:59

Válasz #156. hozzászólásra
De hogy húzom nekem ez csak poén és ha összejön akkor szórakozunk eggyet és találkozunk egymással vagy többünkel . Én nem megyek vérre senkivel sem ez ügyben attól függetlenül hogy tudom hogy a gépem mit tud .

#158 Hús Futár
2010-02-22 19:23:19

Válasz #157. hozzászólásra
Akkor lényegében olyan mint a krisztálé ? Hogy értve rövid ideig ? A zetornál addig haználod amíg akarod . Ilyet esetleg be lehet építeni úlyabb MTZ-be is vagy csak az 50-esekbe ?

Nincs profilkép
#157 Főnök2
2010-02-22 05:47:24

üdv: pedig van ilyen! mtz!!!!!! úgy hivják hogy mtz-50. volt benne nyomaték váltó, alig változott 40 évig. magyarországi forgalmazók nem kérték bele a nyomaték váltót, de attól még létezik. ha nem hiszed nézd meg egy 1965. évi alkatrészkatalógusát, vagy gépkönyvét. a nyelestengej után a váltó előtt volt beépitve, csak rövid ideig lehetett használni mint a zetorét. ez egy bojgómű volt, hasonló mint az mtz kardán kapcsolója, csak egy szalagfékes.

#156 gacsi
2010-02-21 23:36:17

Válasz #133. hozzászólásra
Udv.Tamás nehúzdfel magad, nemérannyit az egész!

#155 lala1
2010-02-21 22:52:30

Nem rossz kis műszer az,csak mi belehúztunk egy selejtbe,és ezért nem kedveltük egymást.
Lehet hogy ez is közre játszott,de a "tarkát" többre becsültem.

#154 lala1
2010-02-21 22:45:40

Válasz #153. hozzászólásra
Lehet,hogy nem vagyok öreg,de nem most kezdtem........
A "lehoztam" azt jelenti,hogy tarlón jártunk.
2 nap után cseréltünk,mert nem bírtam cérnával,hogy mindíg húzni kell azt a .....,no,én is ugyanúgy elakadtam,sőt mérgembe még jól el is ásattamsmile cursingsmile cursing
Én azt tapasztaltam,ha országúti 1/1-el nem bírta megindítani,onnan este volt neki,mert terep 3/3 vagy 3/2 inkább elásta magát.

#153 Gabee
2010-02-21 22:38:25

Válasz #150. hozzászólásra

Ez sokmindentől függ !! nem mindegy hogy már előre megnyomolta az utat pl a zetor és utánna jöttél a tarkával meg stb stb

#152 Heccmaster
2010-02-21 22:35:34

Válasz #150. hozzászólásra

Más útvonalon mi, mert neked vág az agyad, neki meg nem vágott...........heheheheheheeeesmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile lolsmile lolsmile lol

#151 Hús Futár
2010-02-21 22:34:34

Válasz #150. hozzászólásra
Én olvastam amit a másik fórumon írtál róla . Elhiszem neked de az én tapasztalatom más itt nagyon megy a mienk meg akinek annak is ment nagyon a gép a traktorosai nagyon sajnálják hogy a zetorokat kicserélték .

#150 lala1
2010-02-21 22:31:07

Válasz #103. hozzászólásra
Én ültem 10540-en,nem tennék ilyen bátor kijelentést.
Csak egy példa:
A kolega elakadt vele a 2 póttal,140 mázsa kukival,én a "tarka" 82-el lehoztam a 135-öt 2 póton........

#149 Gabee
2010-02-21 22:23:08

Válasz #148. hozzászólásra

A mienk is 97es évjárat volt de zetor hidas ugyanaz a híd szinte mint a 16145 alatt de nem volt bajunk vele meg sztem így kicsit nehezebb is volt.

#148 Hús Futár
2010-02-21 22:19:08

Válasz #145. hozzászólásra
Ez alegjobb váltó amivel szerelték ezeket a gépeket . 97-es Carraro hidas amúgy .

#147 Hús Futár
2010-02-21 22:17:32

Válasz #142. hozzászólásra
Ezt se kellet volna he nem melegítem meg egyszer . Mostanra már érzhetően csökkent az ereje és szántásban benyomta a napi fél liter olajat is . Még kuplungot kell rendbe tennem egyszer mert nem 100-as de lehet vele dolgozni csak nem szabad csúsztatni mert mindjárt szaga van .

#145 Gabee
2010-02-21 22:14:28

Válasz #143. hozzászólásra

Nekünk is ugyanez volt!

#144 Gabee
2010-02-21 22:13:29

Azért ne kiabáld el !!

#143 Hús Futár
2010-02-21 22:13:00

Válasz #139. hozzászólásra
3/3-as váltóm ami azt jelenti 3 sebesség + hátra és minden sebességben 2 lekapcsolás és a direkt .

Nincs profilkép
#142 .Szabi.
2010-02-21 22:12:01

Válasz #140. hozzászólásra

hát a JD-t még nem kell gyűrűzni egy(jó)darabig!

Nincs profilkép
#141 .Szabi.
2010-02-21 22:11:02

Válasz #137. hozzászólásra

jöhet a többi márka is(MF,NH,CASE,YTO,SAME,MTZ)persze ebben a kategóriában!smile pimp

#140 Hús Futár
2010-02-21 22:09:40

Válasz #135. hozzászólásra
A mienk 13. éves 4000 pár száz óra van a motorban most gyűrűztük még bejáratós .

#139 Gabee
2010-02-21 22:09:35

Válasz #138. hozzászólásra

Neked milyen a váltó elosztása ? terhelés alatt 2 kapcsolható egy sebességen belül??

#138 Hús Futár
2010-02-21 22:07:06

Válasz #130. hozzászólásra
Mutass nekem még egy olyan gyártót amelyik a 60.as évek végén terhelés alatt kapcsolható nyomaték váltót készített .

És mutass olyat amelyik alig változtatott a gépein a 30 év alatt és még is a 90-es években nagyon jól fogyott .

Ha tudsz akkor szólj . Mert a Én a zetoron kívül nem sokat tudok .

#137 Heccmaster
2010-02-21 22:06:07

Most akkor ott a 2 traktor....
Tovább MI LENNE????????????????

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Döntés született Brüsszelben: meghosszabbítják ezeket az intézkedéseket
Döntés született Brüsszelben: meghosszabbítják ezeket az intézkedéseket
A 6 hónapos hosszabbítás hatással lesz a mezőgazdasági és halászati termelőkre.
Madárinfluenza: kell-e tartanunk újabb pandémiától?
Madárinfluenza: kell-e tartanunk újabb pandémiától?
Egyelőre semmi nem utal arra, hogy a vírus adaptálódott volna az emberek közötti...
Nodet vetőgép
Nodet vetőgép

190.000 Ft

12db Magyartarka bórjú
12db Magyartarka bórjú

3.500.000 Ft

1000kg BigBag zsák
1000kg BigBag zsák

1.000 Ft

Vontatott tárcsa
Vontatott tárcsa

650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]