Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.39 Ft USD 367.51 Ft CHF 401.77 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

87878 hozzászólás
#87878 medikus
2024-04-27 12:33:38

Válasz mtz1221 #87860. hozzászólására
Topla feliratos van még? Mert azt is valaki állítólag meg vette!

#87877 mtz1221
2024-04-27 12:19:24

Válasz rtamas76 #87875. hozzászólására
Nagy fact csak a motorpal miatt, nem a zetor mivolta miatt. Nekem a nagyon nincs gond, de még nem áll fel az olAjnyomás, addig 30+töltéssel megy a motorpal. Az is -20ban is indul. Külön olajcső megy a szabályzóba a gomb helyett.

#87876 Gumóka
2024-04-27 12:14:05

Válasz rtamas76 #87875. hozzászólására

Én csak tatráztam, de mikor kilyukadt a nyomócső, jöttünk rá, hogy nincs is izzítása, mert lekötötték...smile sweatdrop

Az indult, ha kelett, igaz télen az indiánok visszaköszöntek!smile lol

#87875 rtamas76
2024-04-27 11:48:14

Válasz kajszi_71823 #87872. hozzászólására
3011 es 3éve nemvolt indítva
Csinálok videót róla.
Egy fordításra szokott.
A krisztus is indul -10ben is minden izzítás vagy megítés hidegindító nélkül.
A zetor az zetor.

#87874 rtamas76
2024-04-27 11:40:56

Válasz .Richard. #87873. hozzászólására
Minden dízel adagolónál több az indítási töltet az üzemi +20% kb. A résveszteség alapból +kopás
Van olyan amelyik kis fordulaton dolgozik az elem ott kopik a legjobban.
És a kopás miat nehezebben indul mint ami nagyfordulaton működtetnek.

Nincs profilkép
#87873 .Richard.
2024-04-27 10:26:31

Válasz rtamas76 #87867. hozzászólására

Az ezer ftos MTZ porlasztónál,Volt olyan,amelyiken valószínűleg látszatra több volt a rèsolaj mint a porlasztott. Számold hozzá az adagolelemet,az is veszít,azt be sem indul. Sok règi adagolónál Az inditási mennyisèg több volt mint az üzemi.

Nincs profilkép
#87872 kajszi_71823
2024-04-27 09:57:04

Válasz rtamas76 #87871. hozzászólására
Az UR 1esem már több olajat fogyaszt, mint naftát, de ezzel a dúsító gombbal 1 tekerés az indítás. smile thumbup

#87871 rtamas76
2024-04-27 09:35:43

Válasz kajszi_71823 #87870. hozzászólására
Azokat még a cocilizmusban gyártották.
Nemaz volt a lényeg ,hogy ne sokáig tartson!

Nincs profilkép
#87870 kajszi_71823
2024-04-27 09:28:28

Válasz rtamas76 #87869. hozzászólására

Nemolyan régi az még, de annál jobb.

#87869 rtamas76
2024-04-27 09:07:01

A morpal azért indít könyebben mert valószínű több az indítótöltet.
A régi motorpal még dúsító is volt.(nagyonrégi gombos)

#87867 rtamas76
2024-04-27 08:36:28

Válasz mtz1221 #87866. hozzászólására
Azért a porlasztón is sok múlik.
Attól ,hogy a porlasztó porlaszt a csúcsánál az még nembiztos ,hogy jó!
Ugyanis a porlasztónál fellépő résveszteség pont a hidegindításnál nemmindegy.
Porlaszthat szépen ha csak gyors nyomásnál porlaszt.
Lassúnál elmegy résolajnak a befecskezett üzemanyag.
(Hidegindítás)
Leveszed a résolaj csövét a porlasztónál és beindítod. Amelyiknél sok a résolaj annak szar a porlasztócsúcs nyaki illesztése. De attól a porlasztási kép jólehet.

#87866 mtz1221
2024-04-26 22:52:17

Válasz .Richard. #87863. hozzászólására
Szerintem a tűréseik olyanok, a diesel rendszerüknél. Motorpal adagolósok indulnak a régi motorral is. Rakott itt már utánam pár ismerős is, mindnél jobb lett a hideg indítás.

#87865 rtamas76
2024-04-26 22:24:54

A 80ast 5 éve vettem 2db 95ah van benne.
Egyszer láttam,megvan.
Azóta is király.
A zetorban is úgyvan ahogy vettem. 4éve a géppel 2db 100ah
Pedig 6henger viszont jól indul. -10benis egy fordításra.
Egy biztos 2 egyforma új és elég teljesítmény akkor nagybaj nincs.
Ha éphogy elbírvele az hamar kipurcan.
Szerintem a lemezek elhajlanak a nagy áramfelvèteltől.

#87864 Gumóka
2024-04-26 22:14:29

Válasz mtz1221 #87860. hozzászólására

Miért nem teszed inkább töltőre 24 órára?
Koptatod a motort.

Nincs profilkép
#87863 .Richard.
2024-04-26 21:59:40

Válasz mtz1221 #87862. hozzászólására

Hát,ha minden szar,vissza is folyik. De,hogy lehetséges ez? Olyan a gázolaj mint a víz?

#87862 mtz1221
2024-04-26 21:53:48

Válasz mtz1221 #87860. hozzászólására
Ja meg a tekertetésnek kemény 2 eurós baja van minden mtz,n.smile cursing

Nincs profilkép
#87861 .Richard.
2024-04-26 21:51:04

Válasz atisgyulai #87859. hozzászólására

Nem hát. Volt egy ilyen benne nekem is 20 ève,az tènyleg olyan volt,mint a tömör ólom. Règi tulaja vette. Csak a tepsibe nem fèrt bele az alja asszem. Kb. 8 èvet kibirt.

#87860 mtz1221
2024-04-26 21:47:13

Válasz .Richard. #87858. hozzászólására
Elég. Csak ugyanolyan körülmények között a 140es kibír 4 évet, a 200+os meg 6-8 évet. Mindig a legnehezebb legolcsóbbat veszem, a legnagyobbat ami befér. Télen két hetente minden beindítva 10 percre. Nálunk van mustang nevű, fele ár mint a márkás, nálam bírják.

#87859 atisgyulai
2024-04-26 21:43:55

Válasz .Richard. #87855. hozzászólására

Sajnos már a Monbat sem a régi!
Valamikor a 154Ah-s akkora volt, hogy csak úgy fért be hátra az akku dobozba, ha kivettem a kis gumi bakokat.
Az nem 1 emberes volt ki-be rakni.
Ha jól emlékszem (leadáskor mérve) 44kg volt!
Javításkor nem volt a motor üzemképes. Sebességben, indító motorral hajtatva álltam be a helyére (6-8m) hogy ne ázzon.
11 évet bírt.

Nincs profilkép
#87858 .Richard.
2024-04-26 21:41:07

Válasz mtz1221 #87857. hozzászólására

Hideg 80as motort felesleges forgatni. Vagy izzitással vagy meleg vízzel elèg a 200ah alatti. Ennyi.

#87857 mtz1221
2024-04-26 21:36:43

Válasz rtamas76 #87842. hozzászólására
Ki mit mond, csak is 1 darab 180 vagy 210est. A kettő ha csak 2 tized különbség van közöttük, megeszik egymást 2-3 év alatt, ha nincs napi szinten használva.smile hammer

Nincs profilkép
#87856 .Richard.
2024-04-26 21:30:01

Válasz rtamas76 #87854. hozzászólására

Eperjes a pupos 80ast hazatolta. smile lolsmile lol na de neki nem kellett akku. smile lol

Nincs profilkép
#87855 .Richard.
2024-04-26 21:29:00

Válasz rtamas76 #87842. hozzászólására

Monbat. 12v. 250ah. Oldalt egy dobozban van. 2018 10. Havi. Most,hogy mondod,ez sem fiatal. De ez lassan 2 tank gázolaj ára,jó lesz majd a 160ah. Körüli is. smile lol itt visszakeresel,sokmindent leirtunk, a sulycsökkentèsről. Van amelyikbe a kupaknál belenèzve fele ólom,onnan kifelé folyadèk. Hiányzik egy 156ahbol. Kb. 4kilo anyag.

#87854 rtamas76
2024-04-26 20:51:08

Válasz medikus #87852. hozzászólására
Az a traktor jaóóó!!!

Béláim a Úrban!
Gondolkodjunk!!!

#87853 rtamas76
2024-04-26 20:36:08

Válasz medikus #87852. hozzászólására
Na akkor nekem nemkell!
Nemakarok motort javítani.
Most nincs kedvem.smile lolsmile lolsmile devil

#87852 medikus
2024-04-26 20:32:13

Válasz rtamas76 #87850. hozzászólására
Abból 1 is eltöri a főtengelyt!!!!
smile lolsmile lolsmile lol

#87851 Gumóka
2024-04-26 20:29:54

Válasz rtamas76 #87847. hozzászólására

Személyautóba tettem nyáron krampost, eddig oké.

#87850 rtamas76
2024-04-26 20:29:52

Válasz medikus #87848. hozzászólására
Az már az aranyozott gyémántberakásos kategória!
2db 75ah =1olcsó autó ára
Értem én a viccet de ennek a felesem tréfa!smile sweatdropsmile sweatdropsmile drool

#87849 Gumóka
2024-04-26 20:29:19

Válasz medikus #87846. hozzászólására

Mondjuk én télre kiveszem az akkut, lent pihen a kazánházba, havonta rátöltök.
Onnan tudom, hogy a 74-es is betekeri vízmelegítővel, ha épp valamiért kell a traktor, azt szoktam beledobni gyorsan.

#87847 rtamas76
2024-04-26 20:18:03

Válasz medikus #87843. hozzászólására
Még nemis hallotam róla.
Ahogy látom nem az olcsó kategória.
De biztos nemazért drága mert sz@r.
A kramp 3 évet ad.
Igaz van beszerző imerős azt mondja ,hogy az a probléma velük sokat legyártatnak és még elnem fogy nemgyártanak. Tehàt nagy a készlet sokáig áll a raktárba.

#87846 medikus
2024-04-26 20:17:19

Válasz Gumóka #87845. hozzászólására
Az utolsó mondat is szempont! Szándékosan nem írtam!
smile thumbup

#87845 Gumóka
2024-04-26 20:13:45

Válasz rtamas76 #87842. hozzászólására

Electric power akku nálam most 6 éves, őszig talán kihúzza.
155ah-s.
De ha veszel, a granitnál él még, a krampnál nem tudom, 3 év gari.

Nekem elég a 155 is, télen sokat nem megy, ha meg hidegszik, ott a vízmelegítő, olyankor még a 74-es is betekeri!

Aztán meg egy akkut kell venni, nem kettőt...smile sweatdrop

#87844 Gumóka
2024-04-26 20:10:23

Válasz medikus #87841. hozzászólására

Holnap, ha eljutok odáig, nézek egy indítást, mit mutat.
Kisfülkésen, meg a rajzon is így van kötve, ahogy most nálam van.

A rajz pedig gyári. A sokféle közül.
De mentettem az a rajzot is, amit múltkor csináltál.

#87843 medikus
2024-04-26 20:05:52

Válasz rtamas76 #87842. hozzászólására
2db 100-as! Az 200Ah! Én mérleggel járok akkut venni! A legnehezebbet veszem meg!Ha lehet minél több év garanciával! Nem vagyok márkafüggő! De,Topla!

#87842 rtamas76
2024-04-26 19:57:37

Válasz medikus #87841. hozzászólására
Mester Úr!
A 82be akkut kell vennem.
2db 100ah körüli vagy 1db 154ah legyen? Azért a 2db 100as csak stabilab.
Milyen gyártmányt ajánlanál?
Vagy kinek mi jön be?
A kramppal szemezek.
Vélemény?
Régi tipusú indítómotor,de jólteker.

#87841 medikus
2024-04-26 19:40:44

Válasz Gumóka #87836. hozzászólására
Igen,az izzítón 2 szál van!A vastagabb az izzítószál,ami közvetlenül az izzító ellenőrzőtől kapja az áramot! Nem a relétől! A vékonyabb vezeték a fáklyán a mágnesszelep,ami nyitja az olajat az izzószálra!Az az indító reléről kap áramot,onnan ahonnan az indító behúzó tekercse!
smile sweatdrop

#87840 Gumóka
2024-04-26 19:12:13

Válasz Nyomasek Bobo #87839. hozzászólására

Az üregescsavarok a tömbön nagyobbak, azok talán 26-osak, de nem biztos.
Viszont lehet oda kapni olyan csövet, aminek a vége 20-as külsőmenet.

#87838 Gumóka
2024-04-26 18:34:18

Válasz medikus #87834. hozzászólására

Egyébként müxik minden nagyjából világítást nem teszteltem még, meg az index helyett elől a helyzetjelzők villognaksmile laugh

Világításhoz a reléket még nem kötöttem be, meg a kapcsolót se tudom.

#87836 Gumóka
2024-04-26 18:29:52

Válasz medikus #87833. hozzászólására

Rajzról van kötve, de a kisfülkésé is így volt bekötve, csak a vezetékeket cseréltem újra!
Nekem az izzítóra 2 szál megy, ez még a régi gázolajos, nem a tartályos.
Az a két szál van azon a kivezetésen, amik az indítóra mennek. Ezeket cseréltem fel.
De itt van mégegyszer ez a rajz, nézegesd, minden eszerint lett kötve!

Ezen nem úgy van, nekem a töltésjelző lámpa két vezetéke is a kötegben van.
Indítást nem csináltam, a generátor még nincs a helyén.

#87835 Nyomasek Bobo
2024-04-26 18:13:15

Sziasztok.
Régi mtz 80 hátsó hidraulika csatlakozó. A csatlakozó menetr 20as, azt tudom. A hozzá menő acélcső fülkebak melletti toldásánál a hollanerba is passzol ez a 20as menet? Azutoljára ősszel használt csati eddig csak csöpögött, most majdnem folyik. Csere lesz, de szerintem az acélcső nem fogja a lelazítást kibírni. Nem mostanában volt szerelve. Magamat ismerve az a réz alátétes rész jól meg van tépve. Szerintem a boltban mindjárt csináltatok hozzá egy slag darabot is.

#87834 medikus
2024-04-26 17:32:35

Válasz medikus #87833. hozzászólására
Javítani akartam,6 vezeték!!!!!!!!!!!!

#87833 medikus
2024-04-26 17:25:59

Válasz Gumóka #87829. hozzászólására
Nem értem miért van ott izzítás vezeték! Az indító relén,5 vezeték van!1 jön az indító vastag csavarjáról,az a +!!!Arra van még egy szál kötve,ami be megy az ampermérőre!!!!2.kivezetés,az megy az indító behúzó kivezetésére,és mellé van még kötve a torok izzító mágnes kivezetése,ami az izzítón a vékonyabb kivezetés! A relé végén van 2 szál,egyik jön az RB1 LK kivezetéséről,ahova a töltésjelző lámpa is kötve van! A másik szál az RB1 PC kivezetésről jön,oda van kötve az indító kapcsoló indító szála! Más vezetékek ott nem lehetnek!

#87832 medikus
2024-04-26 17:14:09

Válasz Gumóka #87831. hozzászólására
A töltésnek rendes izzószálas égőt tegyél! Azon megy az előgerjesztés,a LED-en nem megy semmi!Arra nem alkalmas!
smile nonono A vízóra akkor fekszik ki,ha a patron felől testeled! Ha a többi része jól van bekötve!Lehet az órát fordítva kötötted?smile confused

#87831 Gumóka
2024-04-26 16:18:56

Válasz Gumóka #87830. hozzászólására

Meg nincs töltésvisszajelző, az ledes, azért lehet?

#87830 Gumóka
2024-04-26 15:54:56

Válasz Gumóka #87829. hozzászólására

Megvan!
Az izzítógyertya két vezetékét cseréltem meg a relé kivezetéseken!smile sweatdropsmile sweatdrop

Ha a vízhőfok kiakadt, ott az óra testje nem jó?

#87829 Gumóka
2024-04-26 15:48:24

Válasz Gumóka #87827. hozzászólására

Valami nem oké.
A képen a két csatlakozóból a kék vastag kábel megy az indító+-ra, a fekete az indító külön pici érintkezőjére.
Ezekről megy 1-1 szál az izzítógyertyára.
Viszont a relé lábain külön mérve az izzítógyertya mindegyik érintkezésén sípol a műszer.
Tehát a két láb külön mérve, az izzítógyertya mindegyik kivezetésén sípol.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Üzemanyagárak: reagált a Magyar Ásványolaj Szövetség
Üzemanyagárak: reagált a Magyar Ásványolaj Szövetség
Szerintük a magyarországi üzemanyagárak a környező országok között a...
Sajtóközlemény
A HUN-REN ATK kutatói megfejtették egy különleges dohányfaj ellenállóképességének titkát
A HUN-REN ATK kutatói megfejtették egy különleges dohányfaj ellenállóképességének titkát
Ez a faj a többi növényhez képest sokkal jobban ellenáll a vírusoknak.
10db Választási bórjú
10db Választási bórjú

2.100.000 Ft

Valmet
Valmet

3.500.000 Ft

Mtz 50 komplett kerék
Mtz 50 komplett kerék

100.000 Ft

Pöttinger 185 fűkasza
Pöttinger 185 fűkasza

120.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]