Hirdetés
Fórum
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Glifozát új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Kukorica várhatóan........! új
- Műtrágya árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- SPC-6 vetőgépek új
212 hozzászólás
Válasz domilaca #108. hozzászólására
Szia! Van valami fejlemény,amióta beszéltünk telefonon? Sikerült beszerezni az alkatrészt? Írj hogy mizu!
Válasz medikus x#110 hozzászólására
Majdnem! Fuss neki mégegyszer!
Válasz csipi145 #109. hozzászólására
70 00000038553 ez a számod?
Válasz domilaca #108. hozzászólására
Szép..... Adok egy telószámot csörgess meg.
+36 Vodafone 6nulla385öt3
Majdnem sikerült elküldenem a képet.
Így nép ki a régi.
Igen ilyesmi alkatrész. Köszönöm. Képeket nem tudom, hogy kell feltenni.
Válasz domilaca #103. hozzászólására
Szia! Az alkatrész nevét nem írtad, képet sem tettél így a cikkszámok alapján csak sejtem, hogy a rázóasztalt mozgató excenter tengely csapágy tartó karimája kell neked.
Valami ilyesmi:
Innen (is) meg tudod rendelni, egy jó autósbolt segítségével.
https://agromex.com.pl/products pol-3 105-Óbuda-z-lónya kié-Fi-75 mm-New-Holland-80333675 HTML
Remélem segítettem!
Sziasztok. Tavaly vásároltam egy New Holland S 1550-es kombájn. Most sajnos nem működik.....Egy alkatrészt keresek hozzá, ehhez kérnék segítséget. Katalógusszámát ismerem, de egyenlőre még sehol nem találtam, ahonnan meg tudnám rendelni. Az alkatrész száma: 379767 vagy máskép a 80379767-es számon is írják. Találtam helyet, ahol a 333675-ös számon szerepel. Talán ti tudtok segíteni.
Válasz csipi145 #97. hozzászólására
Köszönöm!
Válasz csipi145 #100. hozzászólására
Köszönöm szépen,hasznos lesz.
Válasz MF6180 #98. hozzászólására
Szia!
Email elküldve!
A képek lemaradtak némi tudatlanság miatt de már sikerült,plusz még videó linket is mellékeltem.
Válasz csipi145 #96. hozzászólására
Szia. Köszönöm szépen a fogadtatást
Helyileg Szerbia,Vajdaság kb. 50 km-el a Magyar határtól.
e-mail címem: bilickin@gmail.com
https://i.imgur.com/RBUzuoe.jpg
Válasz istvanlovak #94. hozzászólására
Remélem én is hogy mostmár rendben lesz a gép és meghálálja a gondoskodásodat. Hibamentes szezont kívánok!
Válasz MF6180 #95. hozzászólására
Szia!
Köszöntelek a Claysonosok között. Használd nagy megelégedéssel! Adj egy email címet és elküldöm mindkettőt. A Kezelésije angol nyelvű, pdf formában. A katalógus tömörített, kép formátum.
Helyileg merre vagy? Pár képet tehetsz fel a gépről!
Sziasztok. Hozzánk került egy NH Clayson M140-es típus: Szükségem lenne bármilyen nyelven gépkönyvre,katalógusra stb. aminek hasznát tudjuk venni esetleges szerelés esetén.
Köszönöm a segítséget.
Végül a legyártásnál maradtun
Szia!
2 hét állás után megy a gép, remélem sokáig nem lesz rá gondom a tengelyre
Válasz istvanlovak #85. hozzászólására
Szia!
Tengely ügyben van valami fejlemény? Sikerült szerezni valahonnan?
Vagy azóta áll a gép?
Válasz istvanlovak #88. hozzászólására
Valamikor igen. Azenyém eddig 2 jobbos tört el... A balos még az eredeti. Ismerősöm azt mondja, barátdában és emelkedőn ne indult el hirtelen vagy ne zökkenjen hirtelen, plusz vonulni csak üres magtartállyal szabad, így óvni lehet a tengely ekét a hirtelen, stressz szerű terheléstől. Ha teszed az új tengelyt be, előtte a csapágyat nézd át, ha picit löttyen inkább cseréld, hogy ne feszüljön.
Válasz istvanlovak #88. hozzászólására
Valamikor igen. Azenyém eddig 2 jobbos tört el... A balos még az eredeti. Ismerősöm azt mondja, barátdában és emelkedőn ne indult el hirtelen vagy ne zökkenjen hirtelen, plusz vonulni csak üres magtartállyal szabad, így óvni lehet a tengely ekét a hirtelen, stressz szerű terheléstől. Ha teszed az új tengelyt be, előtte a csapágyat nézd át, ha picit löttyen inkább cseréld, hogy ne feszüljön.
Válasz istvanlovak #88. hozzászólására
Valamikor igen. Azenyém eddig 2 jobbos tört el... A balos még az eredeti. Ismerősöm azt mondja, barátdában és emelkedőn ne indult el hirtelen vagy ne zökkenjen hirtelen, plusz vonulni csak üres magtartállyal szabad, így óvni lehet a tengely ekét a hirtelen, stressz szerű terheléstől. Ha teszed az új tengelyt be, előtte a csapágyat nézd át, ha picit löttyen inkább cseréld, hogy ne feszüljön.
Akkor számolhatok rá ,hogy a másik is el fog törni...
Válasz istvanlovak #85. hozzászólására
A sok előre meg hátra kapcsolásban!
Válasz istvanlovak #85. hozzászólására
Sajnos abban, hogy megfeszül. Az mtz lehajtás ugyanez a rendszer, csak ott a nagy fogaskerék mindkét oldalán csapágyat a van a tengely plusz a bordás rész vastagabb mint máshol.... Nem is törik el sohasem, amíg fel nem hegesztik a szimmering koptatása miatt! Az nem tud megfeszülni. Nekem 5 ládás Clayson m140 van, ott a jobbos tengely kb 25 centivel hosszabb mint neked.... És sajna ugyanúgy és ugyanott van eltörve mint a tiéd....
hogy miben tud így eltörni
Válasz csipi145 #83. hozzászólására
Köszönöm a gyors válaszokat!
Válasz istvanlovak #82. hozzászólására
Lengyelből, pl innen:
Link
Keresel egy alkatrész kereskedőt a közeledben pl. Habi kft, ott elmondod hogy innen ezt szeretnéd megrendelni rajtuk keresztül. Hátha segítenek és megrendelők neked valamilyen áron. Ha nem, direkt is rendelheted Lengyelből.
Most már csak az a kérdés, hogy honnan tudok ilyet venni, vagy legyártatni
Válasz csipi145 #78. hozzászólására
Igen..pontosan ahogy írod a féket benyomva viszi..
Most már szét van szerelve, a jobbos féltengely eltört közvetlen a nagy fogaskerék mellett.
Válasz istvanlovak #76. hozzászólására
Szia! A se előre se hátra mit jelent? Előremenetbe a 3 fokozat közül mindegyiket beveszi, de hiába engeded a kuplungot, nem moccan meg a gép? Hátramenet ugyanígy? Nekem van egy tippem, de annak nem fogsz örülni, ha az..... Szal próbáld meg a következőt: fék gondolom jó a kombájnon, az most fontos lesz.... Na a két fékpedált oldd szét. Nyomd be a balos féket és nyomja ahogy csak bírod, tartsd úgy. Közben tegyél 1est,variáld vissza a sebességet teljesen és lassan engedd a kuplungot. A féket közben nyomja ahogy bírod. Ha elindul, balos féltengely eltört. Ha nem, akkor jobbos féket nyomd ugyanígy és próba. Ha sík terepen elindul, jobbos féltengely törött el. Ha így sem, akkor sebváltóban lesz gond.
Válasz istvanlovak #76. hozzászólására
Szia!
Csak egy tipp,a váltókar a rudazatokon keresztül működteti a váltót?Nincs esetleg szét akadva valahol?
Sziasztok!
Járt már valaki így?
Arattam a clayson135 -el akartam váltani semmi.
Se előre se hátra,
Elmehetett a kuplung?
De csak így egyik percről a másikra?
Semmi rendellenes zaj a váltóban se semmi
Válasz Tisler #74. hozzászólására
Ez alkatrész katalógus. Megvan elektronikusan. Ha szeretnéd hogy meglegyen biztonsági tartaléknak, elküldöm!
Válasz csipi145 #73. hozzászólásra
Ezt kellene keresni.
Válasz Tisler #72. hozzászólására
Rendben, remélem megtalálod majd és belinkeled mert neken is nagy segítség lenne. Addig is a cimét vagy az rlső oldalát lefényképezhetnéd, hadd tudjam ketesni én is.
Köszönöm szépen előre is!
Válasz csipi145 #69. hozzászólására
A gépkönyve 4 nyelven van az eredeti belga,német,francia,a negyedik is valami skandináv de azt nem tudom.
Beszkennelni sajna nem tudom mert eredetileg fűzőkarikák lehettek benn de most már össze van kapcsozva (nem én voltam) elég sz.rul nehéz szét nyitni rendesen meg nem is erőltettem mert 1971-es kiadás.De megtaláltam ezt vagy egy holland vagy belga oldalon már beszkennelve mind a 180 oldalát.Ha megtalálom ismét belinkelem de marha fejemmel nem mentettem el mert a könyvnek jobban örültem.
Válasz jancsi_87 #70. hozzászólására
Megadott email címre a megbeszélt dokumentumok elküldve!
Válasz csipi145 #67. hozzászólására
Az e-mail címem: szj.szilagyijanos@gmail.com
Köszönöm az információkat, segítségeket, és dokumentumokat.
Válasz Tisler #62. hozzászólására
Tisler, az M122 saját gépkönyve, ami meglett végül, milyen nyelven van írva? érdekelne, ha valahogy digitális formában elküldenéd az email címemre, megköszönném!
csipi145@gmail.com
Válasz jancsi_87 #61. hozzászólására
Szia!
Ne vágj szét SEMMIT!!!
A képeden keresztben lévő tartóról a fordulatmérő egységet szedd le, majd a közponi nagy anyát tekerd le. A szíjtárcsa mögött van még kettő, egy ami elől a ferdetok szíjtárcsáját hajtja, egy meg lefelé a rázóasztalt. A tengelyre egy jó hosszú ék /illetve retesz/ rögzíti őket. az alábbi képen jól látszik:
Válasz jancsi_87 #59. hozzászólására
Szia!
Nekem m140 van, ugyan az mint az m133, az alábbi különbségekkel:
Dob 128 cm széles, ellenben a te 103 cm-del, így persze szélesebb a rázóasztal, a rosták, és nem 4 szalmarázó ládás, hanem 5. A ládák kb 20 cm-el hosszabbak is.
A hátsó kerék felnije neked 12 coll átmérűjű, M140-é 18.
Magtartály M140nek nagyobb/szélesebb.
minden más ugyanaz, ha a tiéd Ford motoros, akkor az is ugyanaz mint az M135ben vagy M140ben, csak a 140ben nem 95 lóerő hanem 105.
Meghajtó szíjtárcsák, egyebek mind ugyanaz. ha küldesz e-mail címet, elküldöm neked 133 alkatrészkatalógust és az M140kezelési könyvét angol nyelven. meg pár gyári prospektust is, ajándékba
Válasz jancsi_87 #65. hozzászólására
Helló 1530 van nekem alkatrész katalógus meg szerelési szerintem nem sokban különbözik
Válasz Tisler #64. hozzászólására
Köszönöm.
Válasz jancsi_87 #61. hozzászólására
Megnéztem a gépkönyvben, anya-alátét-ék a tengelyben a sorrend.
Válasz jancsi_87 #61. hozzászólására
Orros ék fogja,vagy nem?