Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak647 FtEUR392.16 FtUSD365.9 FtCHF400.8 FtGBP458.3 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az egyik gumicső felületén volt pár repedés, azt kicseréltem de semmi, amikor kézi szivattyúval pumpálom és elkezd keményedni akkor fröcsög a gázolaj ott kifelé, nem lehet hogy valahol esetleg el van dugulva vagy én már nem tudom, ráment a fél napom
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Gondoltam így a tél végeztével beindítom a Vlagyit. De sajnos sehogy sem sikerül. Akksit beletettem izzitás és dekompresszor majd indítás és csak teker, nem indul be. Gázolaj van benne az akksi jó, de úgy vettem észre mintha levegős lenne a rendszer. Az adagoló talán elengedte a nyomást. Próbáltam a kézi szivattyúval pumpálni de semmi, nem keményedett meg, lazán lehetett húzgálni, néha kicsit megkeményedett de után meg is könnyűlt. Mi lehet a baj?
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz #9709. hozzászólásra
Üdv! Meg kellene nézni a kartelgáz nagyságát./a dugattyú is átszakadhatott/.Ha nincs nagy kartelgáz akkor más valami.Szelephézagot megnézni, jól müködik-e a rendszer /vezérlés/.Ha az is jó akkor az üzemanyag rendszer /porlasztók,adagoló/.
sziasztok valaki tdna segiteni a t-25 traktorom légszüvöjébol csattogo hang jön ki és kipog a motor nehezen indul 1 hengerrel indul és ha felkapcsolok otbe akk is bekipog amotor füstöl mint a attya ur isten valaki tudna segiteni mért van ez
Válasz #9697. hozzászólásra
Nekem egyforma a másik kettő furattal.Mert van egy kis pot is aminek kicsi a vonórúdjának a furata. /a kicsi jó a nagyba is/.
Rendben, köszönöm! Igen a vonószögre gondoltam, amiben érthetetlen voltam!
Azért is kérdezem, mert te biztos húztál már vele több féle kocsit és az az átmérő megfelelhet mindegyiknek.
Válasz #9675. hozzászólásra
Hali!Igen ahogy rajzoltad. Az előző kérdésedet nem igazán értem.A kacsapofa furataira gondolsz? Azok a furatok olyanok mint a vonópadé,/hogy ne lötyögjenek/. A vonószög meg amilyen neked kell.
Köszi Árpi!
Én is cseréltem hidraulika olajat,tömítéseket.
Levettem az ülés alatti lemezt,így nagyon könnyű volt.
Kitakarítottam ,filceztem bőröztem.
A szűrőt egyszerű lesz kipucolni.
Feltöltöttem olajjal,megjárattam,és újra szintet néztem,és még kellett utánna öntenem olajt!
Gyorsabb pontosabb lett így a hidraulika.
Az irányváltóm meg nagyon nagy holtjátékkal működött.Nehezen vette az irányt,meg lötyögött jobbra balra.
Leszedtem a padlót ott is,és egy kúpos csavaron van a kar ami laza volt.Meghúztam és csoda történt
Nem kell kivenni semmit, csak a szűrőház tetejét szavarozd le + a munkahenger olajcsövének a rögzítését, szépen ki fog jönni a szűrő. (Múlt héten pucoltam én is ki.)
A hidraulika szüröje tényleg szar helyen van kitudom ugy venni ,hogy nem kell bontani az ülést és az alatta lévö padlo lemezt?
Vagy vegyem le a szüröházat a hidro házrol teljesen ? itt van ni
Azért van a sonkákon a sok leeresztő, feltöltő csavar, mert lehet forditani a sonkán a traki magasságának variálása miatt. Így minden helyzethez van leeresztő, feltöltő, csavar. Ha megnézed az első tengelynél is van több lehetőség az összecsavarozásra.
Amikor feltöltöd a képet, utána nem rakja be az írt szöveghez azonnal.
Mikor feltöltötted, utána mutatja alul a feltöltött képet piciben és mellette van egy olyan, hogy "link1" ha minden igaz.
Arra katt és már be is illesztette a hozzászólásba!
Az olajcsere a váltóban oké,bár a felöntési helyek ill. az ellenörző nyílás kicsit másképp van mint mondtátok de attol megoldódott !
Hátra van még a hátsó lehajtás +a hidraulika olaj!
És sikerült az adagolóba is lecserélni az olajat !
Párkép róla !
Katt rá a nevemre és ha mész lefelé, lesz egy kép, amin láthatod a szűkítő elhelyezkedését!
2 fül van meghajtva rajta gyárilag, amit ráhúzól a ventilátor peremére.
Sziasztok!
Nekem nincs szűkítőm a hűtőventillátornál.
A hőfok nem is áll jó helyen.
A ventillátor elé szoktam rakni egy ponyvaszerüséget.
Csinálnék szűkítőt csak nem tudom milyen a gyári.Láttam most fent 2 képet.De nem tudom h hova kell tenni azt a tárcsát.
Tudtok segíteni?
Esetleg képekkel.
köszi
25312 hozzászólás
Az egyik gumicső felületén volt pár repedés, azt kicseréltem de semmi, amikor kézi szivattyúval pumpálom és elkezd keményedni akkor fröcsög a gázolaj ott kifelé, nem lehet hogy valahol esetleg el van dugulva vagy én már nem tudom, ráment a fél napom
Válasz #9714. hozzászólásra
Ahol van gumicső, ott szerintem érdemes megnézni, hogy nem-e meg van repedve.
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Gondoltam így a tél végeztével beindítom a Vlagyit. De sajnos sehogy sem sikerül. Akksit beletettem izzitás és dekompresszor majd indítás és csak teker, nem indul be. Gázolaj van benne az akksi jó, de úgy vettem észre mintha levegős lenne a rendszer. Az adagoló talán elengedte a nyomást. Próbáltam a kézi szivattyúval pumpálni de semmi, nem keményedett meg, lazán lehetett húzgálni, néha kicsit megkeményedett de után meg is könnyűlt. Mi lehet a baj?
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz #9679. hozzászólásra Én kompletten levettem az egészet.Krovával hozzáférni.
Válasz #9709. hozzászólásra
Üdv! Meg kellene nézni a kartelgáz nagyságát./a dugattyú is átszakadhatott/.Ha nincs nagy kartelgáz akkor más valami.Szelephézagot megnézni, jól müködik-e a rendszer /vezérlés/.Ha az is jó akkor az üzemanyag rendszer /porlasztók,adagoló/.
Válasz #9710. hozzászólásra
Üdv.Motor olaj fogyasztása van.
Válasz #9303. hozzászólásra
ja és kéket füstöl
sziasztok valaki tdna segiteni a t-25 traktorom légszüvöjébol csattogo hang jön ki és kipog a motor nehezen indul 1 hengerrel indul és ha felkapcsolok otbe akk is bekipog amotor füstöl mint a attya ur isten valaki tudna segiteni mért van ez
Válasz #9237. hozzászólásra
tudnátok segiteni mért koog a t-25 traktorom és hangosan csattog a levegöszüröböl is
Válasz #9703. hozzászólásra
Közúton, igen!
Válasz #9702. hozzászólásra
Tetszik ez a megoldás is, mert a 2. pont szintben tartja, ha fel van emelve, akkor is.
Iseki 160cm es talajmarónk van.
Gond nélkül,dolgozik vele a gép.
Válasz #9703. hozzászólásra
Mért ne vinné csak nehogy ágaskodjon vele ,mert a négysoros SPC-hez még kellett előre súly!
Sziasztok
szerintetek elviszi a t-25 ös a 180 as talajmarot???
Válasz #9701. hozzászólásra
http://data.hu/get/4814227/2012-03-06_11.32.54.jpg
Válasz #9700. hozzászólásra
Nekünk így van mtz vonófejjel a megfordulást a támasztórud gátolja, de ha megfordítom fútót is tudok húzni
Válasz #9697. hozzászólásra
Nekem egyforma a másik kettő furattal.Mert van egy kis pot is aminek kicsi a vonórúdjának a furata. /a kicsi jó a nagyba is/.
Válasz #9696. hozzászólásra
Válasz #9695. hozzászólásra
Rendben, köszönöm! Igen a vonószögre gondoltam, amiben érthetetlen voltam!
Azért is kérdezem, mert te biztos húztál már vele több féle kocsit és az az átmérő megfelelhet mindegyiknek.
Jó éjt mindenkinek !
http://indavideo.hu/video/JO_ejt_VIDEO_6
Válasz #9675. hozzászólásra
Hali!Igen ahogy rajzoltad. Az előző kérdésedet nem igazán értem.A kacsapofa furataira gondolsz? Azok a furatok olyanok mint a vonópadé,/hogy ne lötyögjenek/. A vonószög meg amilyen neked kell.
Válasz #9688. hozzászólásra
Márk Téged a jó isten küldött ide !!!
Megprobálom kiszedni,ha nemjönn akkor nincs más hátra mint elöre !
Köszi Árpi!
Én is cseréltem hidraulika olajat,tömítéseket.
Levettem az ülés alatti lemezt,így nagyon könnyű volt.
Kitakarítottam ,filceztem bőröztem.
A szűrőt egyszerű lesz kipucolni.
Feltöltöttem olajjal,megjárattam,és újra szintet néztem,és még kellett utánna öntenem olajt!
Gyorsabb pontosabb lett így a hidraulika.
Az irányváltóm meg nagyon nagy holtjátékkal működött.Nehezen vette az irányt,meg lötyögött jobbra balra.
Leszedtem a padlót ott is,és egy kúpos csavaron van a kar ami laza volt.Meghúztam és csoda történt
Válasz #9691. hozzászólásra
Válasz #9690. hozzászólásra
Nehogy komolyra vedd !
Válasz #9685. hozzászólásra
Bocs.
Válasz #9687. hozzászólásra
ÓÓÓÓÓÓ köszönöm a gépem nevében !
Egyébként saját gyártmány a sárvédöszélesités !
Válasz #9682. hozzászólásra
Nem kell kivenni semmit, csak a szűrőház tetejét szavarozd le + a munkahenger olajcsövének a rögzítését, szépen ki fog jönni a szűrő. (Múlt héten pucoltam én is ki.)
Válasz #9677. hozzászólásra
Tényleg a "beilleszt" -re kell..elnézést kérek. A "link" szócska beugrott, de a beilleszt nem.
A lényeg, hogy sikerült!
Amúgy nagyon frankók a hátsó sárvédő szélesítéseid a trakin! Kíváncsi voltam, hogy T-25-nek hogy áll a VTZ sárvédő szélesítési. Nagyon jól!
Helló srácok azt szeretném meg tudni,hogy mibe különbözik t-25 a t-16 a kinézetén kívül motor, váltó,difi,lehajtás stb. ilyenre gondolok
Válasz #9684. hozzászólásra
Sanya mondták már hogy határozot egyéniség vagy ?
Válasz #9682. hozzászólásra
Nem jó írtam!Ki kell szedni az ülést.
Válasz #9682. hozzászólásra Levetem az egészet.
Válasz #9681. hozzászólásra
Vegyem le a szüröházat is?
Vagy ami van benne szürö kifér felfele a padlolemeztöl?
Válasz #9679. hozzászólásra
Szed le a kereket és hozzá férsz.
Válasz #9678. hozzászólásra
Most ,hogy mondod tényleg !
De gondolom most tök mindegy hogy melyiken eresztem és ellenörzöm ?!
Válasz #9646. hozzászólásra
A hidraulika szüröje tényleg szar helyen van kitudom ugy venni ,hogy nem kell bontani az ülést és az alatta lévö padlo lemezt?
Vagy vegyem le a szüröházat a hidro házrol teljesen ? itt van ni
Válasz #9670. hozzászólásra
Azért van a sonkákon a sok leeresztő, feltöltő csavar, mert lehet forditani a sonkán a traki magasságának variálása miatt. Így minden helyzethez van leeresztő, feltöltő, csavar. Ha megnézed az első tengelynél is van több lehetőség az összecsavarozásra.
Árpy összejött !
Kép mellet van olyan hogy beilleszt arra kat és teszi !
Válasz #9674. hozzászólásra
Megprobálom!
STEFI69!
A vonószerkezetednél az alsó kazánlemez egy szintben van a vonólappal? Csak a felső lemez néz picit felfelé?
Valahogy így?
Válasz #9673. hozzászólásra
Amikor feltöltöd a képet, utána nem rakja be az írt szöveghez azonnal.
Mikor feltöltötted, utána mutatja alul a feltöltött képet piciben és mellette van egy olyan, hogy "link1" ha minden igaz.
Arra katt és már be is illesztette a hozzászólásba!
Képek nem akarnak menni , tul nagyok lennének?
Válasz #9671. hozzászólásra
Lehajtásra gondoltam !
Hátul mért van az a rengeteg leeresztő ill. szintjelző elöl hátul felül mindenütt ???
Az olajcsere a váltóban oké,bár a felöntési helyek ill. az ellenörző nyílás kicsit másképp van mint mondtátok de attol megoldódott !
Hátra van még a hátsó lehajtás +a hidraulika olaj!
És sikerült az adagolóba is lecserélni az olajat !
Párkép róla !
Válasz #9667. hozzászólásra
Katt rá a nevemre és ha mész lefelé, lesz egy kép, amin láthatod a szűkítő elhelyezkedését!
2 fül van meghajtva rajta gyárilag, amit ráhúzól a ventilátor peremére.
Sziasztok!
Nekem nincs szűkítőm a hűtőventillátornál.
A hőfok nem is áll jó helyen.
A ventillátor elé szoktam rakni egy ponyvaszerüséget.
Csinálnék szűkítőt csak nem tudom milyen a gyári.Láttam most fent 2 képet.De nem tudom h hova kell tenni azt a tárcsát.
Tudtok segíteni?
Esetleg képekkel.
köszi