Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak641 FtBenzin árak619 FtEUR394.94 FtUSD363.5 FtCHF409 FtGBP461.89 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Vasárnap kipróbáltam a török ipar (Growmak) gyöngyszemét. A munkahengernél a két állító menetes száras bizbasz már újonnan is be van állva rajta. Nehezen tudtam rajta állítani, az egyik oldalát nem zárta le teljesen a munkahenger. Mondjuk egyszer kell beállítani, utána már összerohadhat. A műanyag kerekei kibírták a tonnányi terhelést, amin csodálkoztam is. A váza sem tört szét, a tartálya kartonpapírból van, a lengyelé kettes lemez, az szerintem vastagabb. A szerkezete egyszerű, rugók sincsenek rajta, ha tíz évet kibírna, akkor jóbót volt.
Az enyémen is gyárilag van.
Egyszer elfelejtettem szétoldani a jobb tárcsa hajtását táblaszél szórásnál. A lapátot megfogta az ilyenkor felhelyezett terelő lemez.
Simán megfordult a kuplung, semmi baja nem lett.
Nagyon kis teljesítményű a kardán, ill. a kuplung is ehhez mérten kicsi és gyenge, hogy könnyen kioldjon.
Kuplungos kardán kell a traki meg a szóró közé!
Nagyon gyengére állítva a lapátokat még tudja forgatni, de ha valami megakasztja, akkor könnyedén megcsúszik.
Lehet valami a hajtóművek közt, vagy fix a kapcsolat és ha beüt valami, akkor mindegyikben ledarálja a fogakat? A lengyeleknél néhány típusnál van körmös izé a tengelyek közt. Amúgy elég borsos ára van a komplett hajtóműnek...
Válasz TeljesenMindegy #3454. hozzászólására
Egy fac ez mind. Enyém már 6 éve bírja, csak a festék pereg róla, meg most kezdett szétmeni a műanyag kémlelő nyílások. Meg a faudi fejeket jó lenne évente 2x telefújni szilokon zsirral, mert összerothadnak, és letörnek.
Azzal nem tudok játszani, mert az mtz a zsákot emelné a szóró fölé. Még nem vettem meg, a török olcsóbb bruttóban, mint a lengyel nettóban, egyes helyeken...
Válasz TeljesenMindegy #3450. hozzászólására
Nekem a 2 első kerék ér le a földre, eddig nem volt vele baj. Kell mtznél a támasztóorsó lukaival játszani, hátha ott is kitud így jönni.
A török műtrágyaszórókat, -melyek négy kis kerékkel rendelkeznek- lehet a földre letéve műtrágyával terhelni, vagy összeszakad a kerék alattuk? Esetleg minden földre letett töltésnél alá kell bakolni?
Válasz Gumóka #3446. hozzászólására
Létezik hogy az új ülések is ilyen valamivel lehetnek befúva ??? Fehér ragacsos valami volt a mozgó/állítható részein, rá nem tudtam jönni mi a fac az.
Szórás után a lehető leghamarabb mosd el nagyon alaposan. Az esővíztől nem rozsdál a festett vas. A fagyistölcsérbe fújtam kevés csavarlazítót, ahol lekoptatta a festéket.
Válasz sixx #3426. hozzászólására
a kubotához kaptam egy doboz konzerváló löttyöt.ugy néz ki,mint a geci.próbaképp leöntöttem egy kis részét a szoronak,a sterimó azóta se szedte le.most azzal kentem le az ekét.
Egyik ismerősöm vett egy házat, ott volt egy békebeli csatos hordóba zsír, vagy 80 kg, odaadta, én azzal kenem, jó mindenre is, meg osztogatom, de még mindig van 60 kg biztos
Szegény ember vízzel főz!
Trafó olaj mindig akad, rossz kidobásra szánt olajradiátorból.
Zsírzáskor mellé "csurrant" kenőzsírt meg össze gyűjtöm dobozba.
Év végére pont összejön annyi, hogy az ekék kopóit átkenem vele.
De nálam azok is fedél alatt vannak.
Szintén olaj, rá fújva a kényes helyekre.
Én szerviz pisztolyt és trafó olajat használok.
Ezzel védek minden ilyen felületet.
1 kombájn asztalra 1-1,5 liter bőven elég, ponyva alatt tárolva.
Fáradtolajat higítok benzinnel, azt kézi spricnivel (de lehet levegős festékszóróval is) rápernetezem a fémtiszta részekre. A benzin kipárolog és marad egy vékony olajréteg rajta.
Persze, ez szababdan tárolt gépeknél nem jó, mert ott az esőtől le tud mosódni.
Amivel dolgozom annak az ISOBUS csatlakozója van kikopva menet közben megszünik a kontakt és elzárnak a motorok.
Ideiglenesen kicsit megpatkoltam az érintkezőket hogy működjön!
3473 hozzászólás
Vasárnap kipróbáltam a török ipar (Growmak) gyöngyszemét. A munkahengernél a két állító menetes száras bizbasz már újonnan is be van állva rajta. Nehezen tudtam rajta állítani, az egyik oldalát nem zárta le teljesen a munkahenger. Mondjuk egyszer kell beállítani, utána már összerohadhat. A műanyag kerekei kibírták a tonnányi terhelést, amin csodálkoztam is. A váza sem tört szét, a tartálya kartonpapírból van, a lengyelé kettes lemez, az szerintem vastagabb. A szerkezete egyszerű, rugók sincsenek rajta, ha tíz évet kibírna, akkor jóbót volt.
Válasz Igazi Földönfutó #3471. hozzászólására
1200 npk ból, ureából 1000 már turkálni kell.
Válasz mtz1221 #3470. hozzászólására
Mennyi fér a magasítósba?
Válasz TeljesenMindegy #3469. hozzászólására
Enyém az 1500 literes, az 1000 vagy 1200 literes már akkor is egyben volt. Auto kobit kéne ilyen helyre jó vastagon.
Válasz mtz1221 #3455. hozzászólására
Az újak már egybe tartályos kivitelűek. Nem kell a magasító alatt bekenni, hogy ne rohadjon a közé ment műtrágyától?
Válasz fexco #3439. hozzászólására
https://shop.agroazis.hu/termek/fuchs-anticorit-bw-366-korroziogatlo-olaj-8l_1247.html
Válasz Gumóka #3464. hozzászólására
Én is minden kardános gépnél használom a szabadonfutót.
Válasz TeljesenMindegy #3463. hozzászólására
Az enyémen is gyárilag van.
Egyszer elfelejtettem szétoldani a jobb tárcsa hajtását táblaszél szórásnál. A lapátot megfogta az ilyenkor felhelyezett terelő lemez.
Simán megfordult a kuplung, semmi baja nem lett.
Nagyon kis teljesítményű a kardán, ill. a kuplung is ehhez mérten kicsi és gyenge, hogy könnyen kioldjon.
Válasz Igazi Földönfutó #3456. hozzászólására
Az enyém ugyan ilyen csak nincs rajta magasítás meg piros, kb 10 éves LENGYEL ként vettem annó.
Válasz TeljesenMindegy #3463. hozzászólására
Lehet külön kapni kuplungos "toldót" is, de cserélheted a végét is. A Bogballe gyárilag ráépítette pl.
Belül a hajtómű fix.
Válasz atisgyulai #3460. hozzászólására
Ez is jó megoldás, nem ártana egy, csak a bálázómhoz van ilyen kardán.
Válasz mtz1221 #3461. hozzászólására
Új éket könnyen lehet csiszolni bele. Ha nem kamu a hirdetés, valószínű veszek egyet. Hátha átrendezi az mtz függesztő szerkezetét.
Válasz TeljesenMindegy #3459. hozzászólására
25ös tengelyen tenyérnyi fogaskerekek, 8ad ékkel. Szerintem gond nélkül elbírja az éket nyírni ha akarja.
Válasz TeljesenMindegy #3459. hozzászólására
Kuplungos kardán kell a traki meg a szóró közé!
Nagyon gyengére állítva a lapátokat még tudja forgatni, de ha valami megakasztja, akkor könnyedén megcsúszik.
Válasz mtz1221 #3458. hozzászólására
Lehet valami a hajtóművek közt, vagy fix a kapcsolat és ha beüt valami, akkor mindegyikben ledarálja a fogakat? A lengyeleknél néhány típusnál van körmös izé a tengelyek közt. Amúgy elég borsos ára van a komplett hajtóműnek...
Válasz TeljesenMindegy #3457. hozzászólására
Az hogy baccák meg, 3 szóró szétrohad, mire az elmegy.
Válasz mtz1221 #3455. hozzászólására
Lehet egy cég gyártja az összeset. Ahogy nézem, alkatrész is van hozzá, komplett állítót is lehet venni hozzá. Ez a brutális hajtómű van alattuk?
https://webshop.agrokeri.hu/hu/mutragyaszoro-hajtomu-kompletten-2-tarcsashoz-growmak-ozduman-P011345
Válasz TeljesenMindegy #3454. hozzászólására
Ugyanez csak az enyém 1000l-es,néhány éve vettem amikor kezdték árulni nálunk a törökök.
Válasz TeljesenMindegy #3454. hozzászólására
Egy fac ez mind. Enyém már 6 éve bírja, csak a festék pereg róla, meg most kezdett szétmeni a műanyag kémlelő nyílások. Meg a faudi fejeket jó lenne évente 2x telefújni szilokon zsirral, mert összerothadnak, és letörnek.
Válasz Igazi Földönfutó #3453. hozzászólására
Ilyesmi a tiéd is?
https://webshop.agrokeri.hu/hu/mutragyaszoro-2-tarcsas-hidr-nyitas-zaras-1200-literes-kardantengellyel-es-vedoponyvaval-ozduman-starmac-growmak-P009719
Ebből az áfát visszaigénylem, a 380 ezer nem nagy pénz. A lengyel itt helyben ötszáz felett jár nettóban.
Válasz TeljesenMindegy #3450. hozzászólására
Semmi gond vele,bírja,10q-át simán kiviszem vele,a kerekeknek meg végképp meg se kottyan.
Válasz mtz1221 #3451. hozzászólására
Azzal nem tudok játszani, mert az mtz a zsákot emelné a szóró fölé. Még nem vettem meg, a török olcsóbb bruttóban, mint a lengyel nettóban, egyes helyeken...
Válasz TeljesenMindegy #3450. hozzászólására
Nekem a 2 első kerék ér le a földre, eddig nem volt vele baj. Kell mtznél a támasztóorsó lukaival játszani, hátha ott is kitud így jönni.
A török műtrágyaszórókat, -melyek négy kis kerékkel rendelkeznek- lehet a földre letéve műtrágyával terhelni, vagy összeszakad a kerék alattuk? Esetleg minden földre letett töltésnél alá kell bakolni?
Válasz mtz1221 #3448. hozzászólására
Az is szilikomnzsír sztem abból is van többféle.
Ezt inkább üregvédelemre használják.
Amúgy jó cucc nagyon
Válasz Gumóka #3446. hozzászólására
Létezik hogy az új ülések is ilyen valamivel lehetnek befúva ??? Fehér ragacsos valami volt a mozgó/állítható részein, rá nem tudtam jönni mi a fac az.
Válasz fexco #3445. hozzászólására
Majd a legolcsóbbat, a mivoltára voltam kíváncsi.
Válasz fexco #3445. hozzászólására
Dinitrolba is találtam, az 5 dl meg olcsóbb is.
Van sokféle, ekére szerintem jó a legolcsóbb egységáras.
Csak tetted a képet, így már tudtam, mit keressek.
Válasz mtz1221 #3443. hozzászólására
ekére tuti biztos.de ugye,4deci 6000,ami kb nemelég egy 3as vf ekére.szóval ja...
Válasz Gumóka #3442. hozzászólására
igen,ugyanez.az ekére nagyon jó.kb felét el is használtam.
Válasz fexco #3439. hozzászólására
Válasz Gumóka #3441. hozzászólására
Korrozióvédő viasz
Válasz fexco #3440. hozzászólására
Válasz fexco #3439. hozzászólására
kb 2éve lett rákenve próbaképp.azóta mindig mosva van a mosóval,(csak viz)még mindig alig jött le róla valami.
Válasz mtz1221 #3438. hozzászólására
Válasz fexco #3437. hozzászólására
Ekére kéne ilyen durva cucc nekem.
Válasz mtz1221 #3434. hozzászólására
ma megpróbálom lefotozni,de ezt én negativ példának szántam...
ilyet találtam.
Válasz sixx #3426. hozzászólására
Szórás után a lehető leghamarabb mosd el nagyon alaposan. Az esővíztől nem rozsdál a festett vas. A fagyistölcsérbe fújtam kevés csavarlazítót, ahol lekoptatta a festéket.
Válasz fexco #3433. hozzászólására
Mi a neve ?
Válasz sixx #3426. hozzászólására
a kubotához kaptam egy doboz konzerváló löttyöt.ugy néz ki,mint a geci.próbaképp leöntöttem egy kis részét a szoronak,a sterimó azóta se szedte le.most azzal kentem le az ekét.
Válasz atisgyulai #3431. hozzászólására
Egyik ismerősöm vett egy házat, ott volt egy békebeli csatos hordóba zsír, vagy 80 kg, odaadta, én azzal kenem, jó mindenre is, meg osztogatom, de még mindig van 60 kg biztos
Válasz mtz1221 #3429. hozzászólására
Szegény ember vízzel főz!
Trafó olaj mindig akad, rossz kidobásra szánt olajradiátorból.
Zsírzáskor mellé "csurrant" kenőzsírt meg össze gyűjtöm dobozba.
Év végére pont összejön annyi, hogy az ekék kopóit átkenem vele.
De nálam azok is fedél alatt vannak.
Válasz sixx #3426. hozzászólására
DE a cink spray, is nagyon jó.
90ES olajat fújjatok/kenjetek ilyen helyekre 5x később kopik le, mint bármelyik másik. Bálázón a láncokat is elég vele 5-6 óra munka után át kenni.
Válasz sixx #3426. hozzászólására
Szintén olaj, rá fújva a kényes helyekre.
Én szerviz pisztolyt és trafó olajat használok.
Ezzel védek minden ilyen felületet.
1 kombájn asztalra 1-1,5 liter bőven elég, ponyva alatt tárolva.
Válasz sixx #3426. hozzászólására
Fáradtolajat higítok benzinnel, azt kézi spricnivel (de lehet levegős festékszóróval is) rápernetezem a fémtiszta részekre. A benzin kipárolog és marad egy vékony olajréteg rajta.
Persze, ez szababdan tárolt gépeknél nem jó, mert ott az esőtől le tud mosódni.
Sziasztok!
Kinek milyen konzerváló anyag vált be műtrágyaszóró ápolására?
Válasz lac* #3420. hozzászólására
Még jó hogy oda nem rakott zsírzási lehetőséget!
Válasz Agrárteenager #3417. hozzászólására
Amivel dolgozom annak az ISOBUS csatlakozója van kikopva menet közben megszünik a kontakt és elzárnak a motorok.
Ideiglenesen kicsit megpatkoltam az érintkezőket hogy működjön!