Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.46 Ft USD 365.5 Ft CHF 400.64 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

New Holland T7000 Autocommand

Létrehozta: , 2009-12-13 13:06:37

Kedvencekhez Segítség

40 hozzászólás
Nincs profilkép
#40 Szabi.
2012-01-03 18:56:53

Válasz #37. hozzászólásra

javorszabolcs@citromail.hu

#39 Drisa
2012-01-03 08:27:25

Ha már itt tartunk ők szervizelnek is alkatrész mellett.
www.hunagrogep.hu

#38 gergő07
2012-01-03 08:13:38

Válasz #37. hozzászólásra

Hirdetéseiben benne van!

Nincs profilkép
#37 Hegedűs Viktor
2012-01-03 08:10:09

Sajna szervizeléssel nem tudunk foglalkozni. Szabi légyszi írd le az email címed mert nincs a nevednél

Nincs profilkép
#36 Pilátus
2012-01-02 22:52:14

Válasz #34. hozzászólásra

Na neked is a szervíz a legnagyobb gond??? Nincs is ebben az országban normális Steyer és Case szervíz az tény...smile hammer

Nincs profilkép
#35 Szabi.
2012-01-02 21:26:50

Válasz #32. hozzászólásra

Ha nem gond nem keresnék cikkszámokat elő de érdekelne NH TM-165 trakihoz és Merlo 33.7KT rakodóhoz minden olaj és minden szűrő, ilyenkor év elején szoktam ezekből betankolni, nevemnél megvan az emil címem, ha gondolod átküldheted az ajánlatot.......smile rolleyes

#33 Hús Futár
2012-01-02 21:15:33

Válasz #32. hozzászólásra
Használt tarktor beszerzést is vállaltok ?

Nincs profilkép
#32 Hegedűs Viktor
2012-01-02 21:12:49

nem csak traktor alkatrész, ami New Holland,Case,Steyr, Kuhn,Hardi,Merlo akkor jöhet bármi

#31 jozef19
2012-01-02 19:20:31

Válasz #30. hozzászólásra

Csak traktor vagy más is...

Nincs profilkép
#30 Hegedűs Viktor
2012-01-02 19:18:22

Alkatrésszel kapcsolatban keressék kollegáinkat bátran!
Tényleg megéri. New Holland és Case alkatrészek garantáltan meghökkentő áron.
www.mezonyek.hu
nhalkatresz@gmail.com
06303319467 Hegedűs Viktor

Nincs profilkép
#28 Adorex
2011-01-19 23:30:26

Válasz #27. hozzászólásra

Nos az AC vagy PC ?
Ne nevess ki, ismerkedek a problematikávalsmile nononosmile blushing

Nincs profilkép
#26 Adorex
2011-01-19 23:20:47

Lyagri, Neked minő a bográcsodba a sebváltó???smile unsure

#25 Heccmaster
2010-12-21 21:58:13

Válasz #24. hozzászólásra

tanyán nincs
meg nem is lesz
aki meg idén vesz az csakis a sikkasztásból élhetsmile lolsmile lol

#24 Sandokan.
2010-12-21 18:30:03

Van e már valakinek T7000 autocommand traki??

#23 By laca
2009-12-13 20:01:37

Válasz #22. hozzászólásra

hát ez 2001-es, 5500 üó van benn, nem olyan sok, különösebb baja nem volt, gondolok itt motor, váltó meg ilyen meghibásodásra, amit általában emlegetnek a new hollandnál, az ikr megcsinálta nekünk 240esre, mert a 210es és a 240es ua, nagyobb turbót tettek rá, az adagolót mindent beállitottak, hivatalosan, nekünk tökéletesen megfelel, hát 5 fejes függesztett váltvaforgató eke van hozzá, 5 késes altalajlazitó, akkor mivel elötte rábánk volt annak örökölte meg a 7,6os x tárcsáját, de nem nagyon használjuk, inkább grubber, 4,7es pöttinger synkro, meg akkor még 1 6 méteres kombinátort huz, kongskilde, de naon pici hozzá, olyan 8 méterest is huzná lazán 10el, még a dombokon is, mert a 6 méteres, ha húz maga elött 1 csomó földet, azt se veszi észre, olyan 12-vel huzom, 1800as fordulaton, de amikor kipróbáltam h. mennyit menne, 18ig nyomtam el, azt is 2000en, és nem okozott neki gondot, dehát azért annyival nem megyünk, mert a kopás nagyon nagy lenne

#22 Szeni
2009-12-13 19:53:54

Válasz #21. hozzászólásra

Igen az lesz az.Már nagyon régen volt mikor ültem ilyen gépben.Nagyon tetszett,ilyet akartam venni,de végül is lebeszéltek róla.Nem vagyok benne biztos h.jól tettem h.hagytam magam meggyőzni.Neked mióta van meg, mekkora,mit húzol vele?

#21 By laca
2009-12-13 19:43:56

Válasz #12. hozzászólásra

szia, igaz h. nem a g.-s a téma jelenleg, de kicsit összevariáltad a váltási módokat, van az, amikor kézzel 1-1 váltasz fel vagy le 0-18. sebesség fokozatig, ez teljesen manuális, akkor a 2 automa üzemmód az csak 10-18. sebességi fokozatban elérhető, amire te gondoltál, hogy benyomtad a kuplungot 1 pillanatra, ott nem kell megnyomnod semmilyen gombot, hanem amikor gondolod, hogy váltani akarsz, akkor benyomod a kuplungot, a gázzal beállitod a fordulat számot, vagy rátaposol jobban visszaváltáskor, vagy visszaengeded alacsonyabb fordulatra felfelé váltáskor,amikor benyomtad a kuplungot, és akkor a gép saját magától a fordulatnak éppen megfelelő sebesség fokozatba teszi, akár 2-3 fokozatot is 1xre tudsz váltani, és akkor van 1 3. váltási mód, amikor a pult jobb szélén megnyomod az auto feliratú gombot, és akkor tényleg csak a gázzal kell foglalkoznod, ha pl 2000 ig nyomod a gázt, akkor 1et felkapcsol, és ha pl.1600 alá visszaengeded a fordulatot, vagy dombon visszaesik, akkor automatikusan visszakapcsol, de itt 1esével vált, nem tud 1xre többet, mint akkor, amikor a kuplungot nyomod be, de én ezt sose használom, mármint a teljesen automata funkciót, csak a kuplungosat közuton, és a terhelés alatti manuális váltást munka közben, remélem érthetően irtam,

#20 Szeni
2009-12-13 19:23:03

Válasz #16. hozzászólásra

Néztem az interneten angol nyelvű bemutatóját a váltónak(egy kukkot nem értettem belőle h. mit habratyol)de abban nem mutattak semilyen hidrohajtást,csak 1 bolygóművet 2 sorkuplungot meg talán 2mechanikus fogaskerék váltást?????????????????

#19 Juhász Gábor
2009-12-13 19:16:56

CSő srácok!! hogy smint ?

#16 Vadmalac
2009-12-13 19:00:30

Válasz #9. hozzászólásra

Szerintem ezt úgy kell elképzelni, mint mikor a kombájn lindéjével gyorsítasz, lassítasz.
Ha ez így a Vario-elven működik, akkor nagyjából úgy néz ki a dolog, hogy van egy bolygómű, ami 3 helyen kaphat, adhat le hajtást. Magán a bolygómű házán, a belső fogaskeréken (napkerék), és a kettejük között az összeköttetést biztosító egymással fixen összekapcsolt fogaskerekeken. A motortól a bejövő hajtást a bolygómű középső összekötő fogaskerekei kapják. A napkerékről megy ki a hajtás a kerekekre. Egy állítható szögű hiromotor pedig összeköttetésben van a bolygómű házával, és a hidromotor sebességének változtatásával fékezheted le a házat, minek következtében a napkerék egyre gyorsabban forog, így a traktor gyorsabban megy. Az irányváltás a hidromotor hajtás irányának megváltoztatásával jön létre. Tehát a teljes vezérlés a hidromotor szögének változtatásával történik. A régi modellekben volt olyan, hogy elektronikus hiba esetén kézzel lehetett valamely határok között állítani a motort, így nem maradt mozgásképtelen a gép.

#15 Atosz4
2009-12-13 18:58:30

Annak énis örülnék.smile biggrin

#14 Vadmalac
2009-12-13 18:46:46

Válasz #7. hozzászólásra

Az AutoCommand szériát nem most mutatták be az Agritecknikán? Vagy most csak az év traktora díjat kapta meg?

Nincs profilkép
#13 Batka
2009-12-13 18:02:36

Válasz #11. hozzászólásra

Valami hasonlót képzelj el, mint egy automata powershift. Be tudod állítani az alsó meg a felső fordulatszámot, mondjuk 1700-1900 között, amíg itt van a motor, addig nem nyúl bele az automatika, ha kilép, az általad megadott mértékben változtatja az áttételt,valahogy így. De nem akarok sokat okoskodni, sajnos én is csak a kipróbálás szintjén láttam ilyet, de nekem szimpatikus.A lényeg, hogy sokkal kötetlenebbül lehet üzemeltetni, mint egy hagyományos traktort, emiatt jók a fogyasztási értékek. De örülnék neki, ha valaki hozzászólna, aki már most is használja a gyakorlatban.

#12 Szeni
2009-12-13 18:00:45

Bár biztosan meg lehet szokni.Egyszer próbáltam egy G-210-est utazó funkcióban be lehetett állítani hogy hanyassával lökje a sebességet,v. magának rakta már nem emlékszem,csak az volt a lényeg h.mikor bekapcsoltam ezt a funkciót csak a gázt kellett taposni és megrugni a kuplungot hogy váltson.Valami hihetetlen élmény volt,majdnem áthajtottam a saját kocsimon úgy meg voltam szelesedve tőle

#11 Szeni
2009-12-13 17:53:16

Lehet h.jó ha egy botfülü traktorosnál a gép magától váltogat,de nekem ez nagyon szokatlan.Jobban szeretem ha azt csinálja amit én mondok,nem önálló túlzottan

Nincs profilkép
#10 Batka
2009-12-13 17:43:37

Az elektronika veszélye ebben a kategóriában már minden új gépben benne van, én egy puma cvx-el szemezgetek, nyilván ha lesz rá pályázati lóvé, addig semmi. elméletileg a két gép analóg valamilyen szinten, de pl a kabinbelső az teljesen más.
Hát, ami a hajtómű működését illeti, már vagy fél tucatszor elmagyarázták, akkor úgy értettem is, de most le nem tudnám írni, az tuti. A lényeg, hogy van benne egy mechanikus meg egy hidraulikus rész és a kettő variációja adja ki azt, hogy gyakorlatilag a sebességhatáron belül bármilyen sebességgel haladhatsz egy adott fordulatszám mellett.
Az állandó váltogatás pedig ezeknél beállítás kérdése, kérdés, hogy hogyan állítod be a határterheléseket, ahol a váltó elkezd variálni.

#9 Szeni
2009-12-13 17:35:09

tudja valaki h.működik a váltója?Mikor én néztem nagyon rossz földet szántott és úgy hallottam mintha pár méterenként váltott volna(egyáltalán lehet hallani h. vált?)

#8 mgportal
2009-12-13 17:28:25

Válasz #6. hozzászólásra

Igazából olyannyira nem ismerem, de ismerek egy T7050 tulajt, nem nagyon van elragadtatva a géptől.
Azt hogy miért nem, azt nem tudom, majd megkérdezem ha találkozok vele legközelebb.smile biggrin
De gondolom ebben a típusban is megvan az elektronika szeszélye.

#7 Szeni
2009-12-13 17:19:37

igazából nem sokat tudok róla,az egyik maszeknak van ,ha jól tévedek már a tavaj ősszel azzal szántott,a multkor beszéltem az egyik traktorosával,az út mellett szántott,és azt mondta h.eddig jól ment,nem volt baj vele.Kb 180 ha-t művel és jó kötött talaj, ha meg akart volna szakadni,már lett volna alkalma rá,az tuti

Nincs profilkép
#6 Batka
2009-12-13 17:06:49

Válasz #5. hozzászólásra

Miért Te láttál már ilyet közelről, mert nyilván Te tudod, hogy nem igaz amit írnak róla, legalábbis a hozzászólás ezt sugallja?

#5 mgportal
2009-12-13 14:41:25

Válasz #3. hozzászólásra

Persze hogy dícsérik, ki venné meg ha leírnák az igazat?smile biggrin

#4 Atosz4
2009-12-13 13:42:04

Ha nem dicsérnék nem bírnák eladnismile biggrin
Hátha van már valameik fórumozónk vagy valamit hallott róla.

Nincs profilkép
#3 Józan Sándor
2009-12-13 13:17:28

Válasz #1. hozzászólásra
Én most olvastam az IKR MAGAZINBAN róla, van róla két oldalas cikk. Nagyon dícsérik csak ahogy te kérdezed tapasztalat meg vélemény lehet az még nem nagyon van.
smile ohmysmile ohmysmile ohmy

#2 Atosz4
2009-12-13 13:10:21

Auto command

Nincs profilkép
#1 Atosz4
2009-12-13 13:06:37

New Holland T7000 auto command szériájú traktorról szeretnék megtudni mindenféle tapasztalatot, hibákat, egyszóval mindent.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia (AMR) elleni küzdelem pályázat.
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Eladó E5/2-es ponyvás pótkocsi
Eladó E5/2-es ponyvás pótkocsi

1.000.000 Ft

Kolaszewski 4 az 1-ben kanál készletről,  akciós áron
Kolaszewski 4 az 1-ben kanál készletről,...

1.850 EUR

Ajtók eladók
Ajtók eladók

10.000 Ft

T088-as trágyaszóró eladó
T088-as trágyaszóró eladó

1.450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]