Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak641 FtBenzin árak619 FtEUR394.79 FtUSD363.11 FtCHF408.83 FtGBP461.89 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az a lényeg, a gumit az üvegre is úgy kell ráfeszegetni, meg mindenhol fenékre üljön benne.
Ha egy helyen sikerül csak 10 centin is, tenyéréllel körbe rá tudod ütögetni.
A keretbe ugyanígy.
Megoldható egyedül is, csak erős kezed legyen.
Lehet meleg szappanos vízbe is tenni, én szilikonzsírt és hőlégfúvót használtam.
De lehet wd 40 is, szilikonzsír nem olcsó.
Elsőnek az éket kell befűzni a helyére.
Én úgy csináltam, üveg nélkül összekötöttem a gumikréder két végét dróttal, kicsi legyen a hézag.
Aztán kezdtem ráfejteni az üvegre körbe, nem lesz egyszerű, a lényeg az, a végére egyik sarka maradjon. Arra neked kell rájönni, hogyan csináld, nem igazán tudom leírni.
Hogy ne essen le az üvegről, ahol már ráraktad, én összefogtam gumipókkal átfűzve.
A keretbe van aki bálamadzaggal húzta be, én vastagabb kör alakú fűkasza damillal csináltam.
Bakon volt, az egyik fele bakra kötve, a másikat húztam. 20-30 centi húzás után rányomkodtam, beüljön amit behúztam.
Meg eleve próbáltam úgy berakni a keretbe, hogy ahol kezdek, a gumi két végénél, az nagyjából a keretbe legyen.
Fülkénél egyszerűbb volt, mint az ablak, ajtókereteknél, amit bakon húztam.
Rá kell jönnöd igazából, konkrétan nem lehet leírni.
Ne kalapáld a gumit se, csak kézzel nyomkodd.
Csinálhattam volna videót, de eszembe se jutott sajnos.
Üdv! megnéztem az oroszokat,mi is így csináltuk,de szerintem nekünk a kreder utángyártott és nem áll meg az ablakon nekik megáll,illetve ők még szappanos vizet is használnak!
Üdv feszitoekes kredergumit hogyan kell berakni ?az üveget vele ,mert nem akar megallni a kreder az ablakon azért már alakulhat,meg villamosság és vizsga!
Köszi!Kb 8-10 éve 5-600 órával ezelőtt az volt cserélve,meg egy pár fogaskerék a váltóban és csapágyak,de mostmár összefele rakjuk a motorban már bent az új csapágysor, és hüvely-dugó,már csak az új hengerfejre várunk ami passzol a szelepbemart dugóhoz,illetve kuplungtárcsára várunk,utána folytatjuk!
Szia. Ha, már ennyire bontasz, akkor érdemes lenne levenni a váltó fedelét és a nyelestengely behajtása alá kézzel benyúlni. Mer elszokott törni a nyelestengely öntvén csapágyháza. A darabja ott van alul...az meg nem jó!
Lehettem a kartert kipucoltam a szivacs alján van egy szűrő ami a karterba van csavarozva olyat lehet kapni?letörött a karterrol kivettem a nyomásállitó csavart golyót kimostam a centrifúgál szűrőt is szétszedttem kilucoltam új olajjal felöntve szépen meglett az olajnyomás 3 bár hidegen melegen 2.5 körül
T25 vagy t16 motor van egy házi kistrakiba!a gondom az hogy nincs olajnyomás semmi a blokk oldalába van behajtva a mechanikus óra holnap leveszem a kartert hátha ott többet látok!esetleg ötletetek hol lehet a hiba?mtz m van nem is egy annál volt hogy eltörött a nyomócsö!
Akkor szerintem ahhoz a hüvely is alacsonyabb. Így megmarad a tér.
A közép tengely nem jön ki de rajta fogaskerekek kijönnek. A szimering elvileg 55x80x12
Csapágy 2db van. Méretet találtam 20x47x18
Kérdeztem,azt mondták sok évig nem volt náluk sem csak szelepbemart,amúgy 4x annyiba kerül most náluk a nem szelepbemart szett,mint én veszem a szelepbemart szettet,további kérdés nyelestengely motor felé kijön-e,illetve szimering méret mi,és a ventillátorba hány csapágy kell és milyen méretű előre is köszönöm!
Szerintem sem egyezik, csak kértem T25ét a habiban, csere után voltam fogtam láttam, de nem vittem a rosszat mert nem volt tervben.
Adtak valamit ami T25é, nekem úgy tűnt, hogy másabb. Ezért nem hoztam el. De nem jártam még utána.
Igen van! A gáz pedál mellett felveszed a gumit,ott van egy fedél 4 csavarral plusz belemegy a visszatérő olajcső. Az a fedél alatt van ( ha benne van még) szét szedhető mosható.
Mintha nem egyeznének. De Felsőzsolcán a Traktorker kft felhívod ők segítenek. Náluk tudsz venni bár mit
A lehúzási nyomatékok:
Hajtókar 100-120NM
Főcsapágy 140-160nm
Hengerfej csavarok 110-130nm
Gyárilag 1 nyomóágas ns 10es van rajta, a kormányba megy először egy nyomásszabályzóról. Az orbit kilépő megy a veztömbbe. Majd megkeresem a "szar drift" videómat amikor szórtam a ganyét de nem akartam sokat villázni, 4es padlón egyszerre billentettem és szedtem alá, hogy terüljön a minőségi input anyag.
Simán kiszolgálja a sima gyári 10es.
Mikor a gallydarálót emelem a második körrel a traki orrán, akkor is tudok kapitányosat játszani. Pedig az a daráló qrvanehéz, lekönyököl neki majdnem. Főleg ha hazafelé indulunk és tele a plató aprítékkal. Útközben, ha nyomok vannak feljebb szoktam emelni, nehogy leérjen.
7162 hozzászólás
Köszönöm mindenkinek a segítséget nagy nehezen osszejott,az biztos ilyen kredert nem veszek tobbe
Válasz Gumóka #7160. hozzászólására
Köszi!!!!
Válasz Gumóka #7159. hozzászólására
Az a lényeg, a gumit az üvegre is úgy kell ráfeszegetni, meg mindenhol fenékre üljön benne.
Ha egy helyen sikerül csak 10 centin is, tenyéréllel körbe rá tudod ütögetni.
A keretbe ugyanígy.
Válasz Bobi82 #7157. hozzászólására
Megoldható egyedül is, csak erős kezed legyen.
Lehet meleg szappanos vízbe is tenni, én szilikonzsírt és hőlégfúvót használtam.
De lehet wd 40 is, szilikonzsír nem olcsó.
Elsőnek az éket kell befűzni a helyére.
Én úgy csináltam, üveg nélkül összekötöttem a gumikréder két végét dróttal, kicsi legyen a hézag.
Aztán kezdtem ráfejteni az üvegre körbe, nem lesz egyszerű, a lényeg az, a végére egyik sarka maradjon. Arra neked kell rájönni, hogyan csináld, nem igazán tudom leírni.
Hogy ne essen le az üvegről, ahol már ráraktad, én összefogtam gumipókkal átfűzve.
A keretbe van aki bálamadzaggal húzta be, én vastagabb kör alakú fűkasza damillal csináltam.
Bakon volt, az egyik fele bakra kötve, a másikat húztam. 20-30 centi húzás után rányomkodtam, beüljön amit behúztam.
Meg eleve próbáltam úgy berakni a keretbe, hogy ahol kezdek, a gumi két végénél, az nagyjából a keretbe legyen.
Fülkénél egyszerűbb volt, mint az ablak, ajtókereteknél, amit bakon húztam.
Rá kell jönnöd igazából, konkrétan nem lehet leírni.
Ne kalapáld a gumit se, csak kézzel nyomkodd.
Csinálhattam volna videót, de eszembe se jutott sajnos.
Válasz Bobi82 #7155. hozzászólására
Nem egy emberes! Az éket is be kell tenni,mert utána nehéz lesz!
Válasz Maszek Zs #7156. hozzászólására
Üdv! megnéztem az oroszokat,mi is így csináltuk,de szerintem nekünk a kreder utángyártott és nem áll meg az ablakon nekik megáll,illetve ők még szappanos vizet is használnak!
Válasz Bobi82 #7155. hozzászólására
Kérdezd Gumókát az MTZ-ésben. Ő most csinált ilyet. De ha minden igaz tegyél körbe madzagot és ahogy húzod ki beurik. De előbb kérdezd meg ott.
Üdv feszitoekes kredergumit hogyan kell berakni ?az üveget vele ,mert nem akar megallni a kreder az ablakon azért már alakulhat,meg villamosság és vizsga!
Válasz Magister #7153. hozzászólására
Köszi!Kb 8-10 éve 5-600 órával ezelőtt az volt cserélve,meg egy pár fogaskerék a váltóban és csapágyak,de mostmár összefele rakjuk a motorban már bent az új csapágysor, és hüvely-dugó,már csak az új hengerfejre várunk ami passzol a szelepbemart dugóhoz,illetve kuplungtárcsára várunk,utána folytatjuk!
Válasz Bobi82 #7150. hozzászólására
Szia. Ha, már ennyire bontasz, akkor érdemes lenne levenni a váltó fedelét és a nyelestengely behajtása alá kézzel benyúlni. Mer elszokott törni a nyelestengely öntvén csapágyháza. A darabja ott van alul...az meg nem jó!
Válasz Maszek Zs #7151. hozzászólására
Honnan lövöd ezeket a jó ábrákat? Soha ne hagyd abba
Válasz Bobi82 #7150. hozzászólására
Tengelyen megtámasztott lehúzóval. De a csavarokat is ki kell venni azthiszem!
Üdv! A kinyomócsapágy előtti fogaskerék,hogy jön le mi fogja,hogy kinyomócsapágyat tudjunk cserélni? Köszönöm!
Válasz gabika82 #7147. hozzászólására
akkor nem csak én törtem le..???????? Igen lehet kapni.De éppen vissza lehet hegeszteni is
Válasz gabika82 #7147. hozzászólására
Lehettem a kartert kipucoltam a szivacs alján van egy szűrő ami a karterba van csavarozva olyat lehet kapni?letörött a karterrol kivettem a nyomásállitó csavart golyót kimostam a centrifúgál szűrőt is szétszedttem kilucoltam új olajjal felöntve szépen meglett az olajnyomás 3 bár hidegen melegen 2.5 körül
Válasz gabika82 #7143. hozzászólására
Itt!!!
Válasz gabika82 #7143. hozzászólására
Nézd meg a szívócsövet a karterban, ill. szedd szétt a centrifugál szűrőt..
Válasz gabika82 #7143. hozzászólására
A főtengely szíjjtárcsa felett
Válasz Maszek Zs #7142. hozzászólására
Azokat hol találom az alján?
Válasz gabika82 #7141. hozzászólására
Nem a szelepek a szűrő házban? Ki kéne takarítani. Olyan mint az MTZ ez is orosz.
Válasz Maszek Zs #7140. hozzászólására
Nem volt.a traktor használva szerintem 2vagy 3 éve! Most vettem elinditottam és nem volt olajnyomás
Válasz gabika82 #7139. hozzászólására
Először is ott kezd majd a szűrő.
De hirtelen ment el vagy lassan?
T25 vagy t16 motor van egy házi kistrakiba!a gondom az hogy nincs olajnyomás semmi a blokk oldalába van behajtva a mechanikus óra holnap leveszem a kartert hátha ott többet látok!esetleg ötletetek hol lehet a hiba?mtz m van nem is egy annál volt hogy eltörött a nyomócsö!
Válasz gabika82 #7136. hozzászólására
Hát majdnem! Elvileg a kuplungon kívül minden. De több minden különbség is van (dugattyú, hengerfej....)
Válasz gabika82 #7136. hozzászólására
Igen, csak hátul van...????????
Sziasztok ebben a t16 osban ugyan olyan a motor mint a t25 ben?
Válasz Bobi82 #7134. hozzászólására
Szívesen!!!!!!
Válasz Maszek Zs #7133. hozzászólására
köszönöm
Válasz Bobi82 #7131. hozzászólására
Szimering lehet,hogy kettő is van. Mert találtam egy 45x65x9 méretűt is!
Válasz Bobi82 #7131. hozzászólására
Akkor szerintem ahhoz a hüvely is alacsonyabb. Így megmarad a tér.
A közép tengely nem jön ki de rajta fogaskerekek kijönnek. A szimering elvileg 55x80x12
Csapágy 2db van. Méretet találtam 20x47x18
Válasz Maszek Zs #7130. hozzászólására
Kérdeztem,azt mondták sok évig nem volt náluk sem csak szelepbemart,amúgy 4x annyiba kerül most náluk a nem szelepbemart szett,mint én veszem a szelepbemart szettet,további kérdés nyelestengely motor felé kijön-e,illetve szimering méret mi,és a ventillátorba hány csapágy kell és milyen méretű előre is köszönöm!
Válasz Bobi82 #7129. hozzászólására
Traktorker őket kérdezd meg! Ott van olyan is ami neked kell .
Üdv szelepbemart dugót lehet csak venni a t 16 hoz,jó e mert az enyém nem szelepbemart. meg a káros ter megno számít e nagyon
Válasz Maszek Zs #7123. hozzászólására
Szerintem sem egyezik, csak kértem T25ét a habiban, csere után voltam fogtam láttam, de nem vittem a rosszat mert nem volt tervben.
Adtak valamit ami T25é, nekem úgy tűnt, hogy másabb. Ezért nem hoztam el. De nem jártam még utána.
https://www.facebook.com/groups/1394757234583689?locale=hu_HU
Válasz Bobi82 #7124. hozzászólására
Azért ha csinálsz valamit és jó,vagy le is fotózod én kíváncsi vagyok!!
Válasz Bobi82 #7124. hozzászólására
Igen van! A gáz pedál mellett felveszed a gumit,ott van egy fedél 4 csavarral plusz belemegy a visszatérő olajcső. Az a fedél alatt van ( ha benne van még) szét szedhető mosható.
Válasz Maszek Zs #7123. hozzászólására
köszönöm! a hidraulikában van vhol szűrő?
Válasz Bobi82 #7122. hozzászólására
Mintha nem egyeznének. De Felsőzsolcán a Traktorker kft felhívod ők segítenek. Náluk tudsz venni bár mit
A lehúzási nyomatékok:
Hajtókar 100-120NM
Főcsapágy 140-160nm
Hengerfej csavarok 110-130nm
Válasz Bobi82 #7121. hozzászólására
Elírtam hajtókar és főcsapágyakat akartam írni
Válasz Maszek Zs #7117. hozzászólására
Lehúzási nyomaték,hajtókarnál illetve nyugvócsapágynál mennyi?
Válasz Magister #7119. hozzászólására
Ok! At16-25 féékszalagja megegyezik? köszi előre is,illetve hol érdemes a fékhez venni alkatrészt?
Válasz Bobi82 #7118. hozzászólására
Tőlem is kérdezhetsz!
Válasz Maszek Zs #7117. hozzászólásáraKöszi előre is!
Válasz Bobi82 #7116. hozzászólására
A motor a kuplongon kívül egyezik a T25-el. A többit meg kérdez max fényképez is azt segítek.
Üdv! T16-M felújítás előtt állok,szerelési útmutatót hol tudnék letölteni,elsősorban fék,hidraulika,motor felújítás lenne,majd KPM vizsga!Előre is köszönöm!
Válasz nagyd781 #7114. hozzászólására
8,5L
Mennyi olaj kell a t16 váltoba?
Válasz Magister #7111. hozzászólására
Gyárilag 1 nyomóágas ns 10es van rajta, a kormányba megy először egy nyomásszabályzóról. Az orbit kilépő megy a veztömbbe. Majd megkeresem a "szar drift" videómat amikor szórtam a ganyét de nem akartam sokat villázni, 4es padlón egyszerre billentettem és szedtem alá, hogy terüljön a minőségi input anyag.
Simán kiszolgálja a sima gyári 10es.
Mikor a gallydarálót emelem a második körrel a traki orrán, akkor is tudok kapitányosat játszani. Pedig az a daráló qrvanehéz, lekönyököl neki majdnem. Főleg ha hazafelé indulunk és tele a plató aprítékkal. Útközben, ha nyomok vannak feljebb szoktam emelni, nehogy leérjen.