Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.93 Ft USD 366.43 Ft CHF 401.28 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

Becenév: karina1
Csatlakozott: 2015-12-15 18:35:27
Utolsó belépés: 2021-06-06 12:39:25
Fórum hozzászólás: 14

Fórumhozzászólásai

Előzmény: mtz1221 #3439 hozzászólása


Köszönöm. Tudnál esetleg fotókat feltenni a gépről?Van e rajta valami javítani vagy cserélni való? Fontos lenne, hogy azonnal tudjon dolgozni.

Előzmény: mtz1221 #3401 hozzászólása


Ez valami lengyel claas utánzat? Alkatrész ellátás milyen lehet hozzá? Ízlelgetem a dolgot.

Előzmény: 4755 #3396 hozzászólása


Köszönöm, azt hiszem nem ez lesz az. Még keresgélek..

Heló mindenki!
Szeretnék tanácsot kérni. Van egy 1963-as 30 lóerős zetor 3011-esem. Meg két hektár lucernám évente három-négy kaszálással.Én kaszálom, sodrózom. Minden évben báláztattam, de úgy érzem eljött az ideje, hogy szeretnék egy kiskockabálázót venni hozzá. Úgy 600 000-ig tudok gondolkodni, de akkor már olyannak kéne lennie, ha elhozom dolgozni is tudjon, mert nem lesz másik kétszázezrem új kötözőt venni rá.Bács-Kiskunban vagyok. Tudtok valami javaslatot mondani? Fortschrittet nem szeretnék. Előre is köszönöm.

Előzmény: Marti Miklós #15709 hozzászólása



Hát én nem léptem ki, mégsem jött semmi, a földszomszédom meg két hete megkapta..

Sziasztok!
Kis 35 lóerős zetor 3011-re való dobos fűkaszát nem tud valaki ócsóér?

Előzmény: G Tomi #271 hozzászólása



Itt egy kép a szervoról. Ez még az előző tulajnál készült. Sajnos a burkolatból csúnyán kivágtak, hogy le lehessen hajtani a motorháztetőt a kiálló szervo szivattyú ellenére is. Agyalok rajta hogy lehetne szépíteni..A kijelző megvár, ha kell szólsz, én meg megnézem hogy működik az utánvétes dolog. Üdv.szervoszervo

Ha volna esetleg valakinek tudomása egy eladó két dobos fűkaszára használtan akár picit leharcoltan de működőképesen olyan 40-80 ezerért, engem érdekelne. Kecskemét környékén vagyok.

Előzmény: G Tomi #271 hozzászólása



Majd teszek fel fotót. Nálam a fülke első üvege miatt nem fért el a kormány a gyári helyén, ezért tették közelebb az üléshez gondolom, vagyis pont a gyári kijelző helyére. Szétszedni már nincs kedvem, úgyhogy lemondok a kijelzőről, az árából lehet hogy veszek inkább egy új olajszivattyút. A kormánnyal tulajdonképpen én a szelepeket vezérlem. Elöl a főtengelyről kis kardánnal van meghajtva az olajszivattyú, a hátsó jobb kerék előtt van egy olajtartály hozzá, a nyomócsövek meg az első kerekek közötti munkahengert működtetik. Eszméletlenül könnyen fordul, munka közben akár tenyéréllel is tudok kormányozni szóval szuper.

Előzmény: G Tomi #274 hozzászólása



Szia! Az enyémen sem volt, én bementem egy autóalkatrész boltba és vettem 1500 ft-ért egy sima termosztátot, a mérete pont akkora, hogy kézzel bár nehezen, de bele lehet nyomni a hűtővíz hőcserélőbe menő gumicsövébe. 83 fokon nyit, gond megoldva.(Mondjuk nekem már nem a gyári vízpumpa volt rajta)

Na mégegyszerzetor301

Egyébként ilyen a gépezet.

Előzmény: kavics64 #257 hozzászólása



Köszi mindenkinek a segítséget,megtaláltam a probléma okát. A kézi gázkarom úgy volt beállítva, hogy amikor maxon van, az adagoló még mindig nincs annyira maxon, hogy a dúsító csavarja kint maradjon. Állítottam rajta, és most már max gáznál kint marad a dúsító is egészen addig, míg a gázból vissza nem veszek. Hidegben úgy tapasztalom kell azért vagy öt másodperc míg beröffen, meg nyomja a sötét füstöt, de ha beindult, visszaveszem a gázt és minden klafa. Egyedül az nem tetszik, hogy az olaj nyomásom indítás után az egekben van,(nyilván sűrűbb az olaj)ha bemelegedett minden, akkor meg minimum szinten. Nem tudom hogy másik olajjal javulna e ez a dolog, vagy az olajszivattyú a kopása miatt nem tudja már nagyobb nyomáson szállítani a meleg, folyósabb olajat. Na majd csak kitalálom. Egyébként itt ragadom meg az alkalmat, hogy felkínáljak eladásra egy vadi új, szlovákiából rendelt műszerfalba tehető visszajelző komplett órát a géphez. 13000-ért vettem, 12000-ért odaadnám. Az én gépembe az előző tulaj szervókormányt tett, ezért nincs helyem beszerelni.

Előzmény: G Tomi #194 hozzászólása



Heló!
Szeretném kérdezni, hogy a zetor 3011 adagolóján a dúsítót hogy a szöszbe tudom bekapcsolni? Nálam van rajta egy recés kis kütyü, amit ki lehet húzni az adagoló bal oldalán, de egy rugó mindig vissza rántja, nem marad kint. A kézi gázkarom maxon van. Mi lehet a gond? A gyári kezelési szerint lefele kell nyomni, de az enyém nem olyan.Pedig úgy szeretném hogy hidegben is pöc-röfre induljon.
Válaszodat előre is köszi.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Támogatott tartalom
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
A kérelmeket 2024. június 3. napjától 2024. július 3. napjáig kell benyújtani.
Deutz-Fahr Exlusiv 3000 rendképző
Deutz-Fahr Exlusiv 3000 rendképző

780.000 Ft

Eladó MTZ 820.2 traktor
Eladó MTZ 820.2 traktor

5.500.000 Ft

Hardi Mercury F2000 axiálpermetező
Hardi Mercury F2000 axiálpermetező

1.250.000 Ft

MTZ 920.4 traktor eladó monoblokkos,  lamellás TLT
MTZ 920.4 traktor eladó monoblokkos,...

65.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]