Hirdetés
Fórum
Becenév: | bacher.david99 |
---|---|
Csatlakozott: | 2015-12-20 20:33:54 |
Utolsó belépés: | 2016-12-30 07:08:55 |
Fórum hozzászólás: | 2 |
Fórumhozzászólásai
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.
Támogatott tartalom
Előzmény: Bosel #260 hozzászólása
Szia!
80-90 hajtómű olaj van benne, de hidegen is ugyanaz a jelenség, véleményem szerint a vezérműtömbben kell lennie valami dugulásnak (lyukas volt a hidraulika szűrő amikor meghibásodott a hidraulika), de nem tudom ez mennyire életszerű, a külső körön 150bar a nyomás. A vezérlőtömbről nincs véletlenül valakinek metszeti rajza.
Előre is köszönöm!
Szisztok!
Egy 3011 sok csatát látott zetor hirdaulikájával küzdök és kifogytam az ötletekből. A traki szántás közben leengedte az ekét és többet nem emelte fel. A hidraulika munkahenger kapott új tömítést. A vezérlőtömböt atomjaira szedtem kitakarítottam, amennyire sikerült. A nyomáskorlátozó szelepeket kitakarítottam, a szivattyú kapott egy új szűrőkosarat a régi teljesen szét volt szakadva. A külső hidraulika kör csatlakozójánál mértem nyomást, 120- és 150 bar között mozog fordulat fügvényében. A belső munkahenger kapcsolókarját bárhova tekerem semmi sem történik. A hidraulimka fedélen a 3. pont mögött van egy hidraulika pont "gomb" ami nem tudom mire való. Ha van ötleteket kérlek osszátok meg. Előre is köszönöm.