Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.93 Ft USD 365.76 Ft CHF 401.28 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

Becenév: gyufi76
Csatlakozott: 2016-02-15 20:33:28
Utolsó belépés: 2017-12-30 19:29:56
Fórum hozzászólás: 91

Fórumhozzászólásai

Előzmény: dagadtmadar #765 hozzászólása

Helló Mindenki! Ez a komment amit "dagadtmadár" írt teljesen rendben van!!! Semmi értelme a műszerfal alá berakni az orbitot! Az orbit nem fossa az olajat, és ha egy csövet cserélni kell 2 perc alatt megoldható, nem 2 óra alatt!!!! Ami nem mellesleg műszaki vizsgán is megállja a helyét. A két irányítókaros verziót el kell vetni!!!! Valaki írta , hogy nem hegesztene, be merem vallani mindenkinek , hogy én hegesztettem már tartót a hídra, és tökéletes. Akkor más a helyzet ha van a tulajnak több százezer átalakításra , akkor legyen gyári -nak mondott valószínű import hídközép százpárezerértsmile angry A pénztárcája dönti mindenkinek az átalakítás mértékét! JÓ munkát " dagadtmadár" többen is a te verziódat támogatjuk!!!! Üdv!

Előzmény: Gergő80 #753 hozzászólása

. Na ez teljesen okés , így le ellenőríztem magamat és hibáztam smile angry A 10 es csavarokat nem írtam , a közbetét tömítést nem írtam. Teljesen jó a lista amint írtam a diffizárat kilökni, és tuti jó lessz! Remélem tudtam segíteni , ha bármi más kérdésed lenne írj nyugodtan! Üdv!

Előzmény: dagadtmadar #751 hozzászólása


A folytatás: kell 1 db 20x1,5 x 1 m hidraulika tömlő nyomó ágba , 1db 20x1,5x 50cm es a visszatérő ághoz , Én javaslom a gyári olajos difi átszerelését levegősre. Így a visszatérő helyére egy 20x1,5 90 fokos pipa kell. A C50 és C63 közötti különbség: C50 munkahenger átmérő 50 szár átm 25mm , csap átm 25mm C63: munkah. átm. 63 , szár átm 30 , csap átmérő 30 mm és a munkaút 2 cm el rövidebb. Maradj a gyárilag C 50 nél!!!!
Az orbitot és munkahengert összekötő két csövet én hidraulikásnál gyártatom, a végére 16 os szemet préseltetek és ott veszem az átereszcsavarokat és réz alátéteket is. A motoron lévő kormányrúd tartóját ha nincs pótold. Ezen átalakítás után tuti egyújas kormányod lesszsmile thumbup Az alkatrészeket a HABINÁL megvásárolhatod első vásárlás -10 % szerintem egy bruttó 150 ből simán kijön! Üdv,és jó munkát, meg képeket az átalakításról!

Előzmény: dagadtmadar #751 hozzászólása



Helló! Akkor kezdjük:-) A hosszú nyomtávkart kell mindkét oldalit cserélni, kell az összekötő, egy orbitos hídközép, egy munkahenger tartó 80 ashoz, egy C-50 munkahenger ami párhuzamos csatlakozású, kell a tartóba egy 27-25 mm es kúp az irányítókarhoz szintén de kompéettet vásárolj amin rajta van az anyák. A tartóhoz nem adják de vegyél 2 db 14 mm es illesztőstiftet.Kell 4 db M 16x 30 csavart 4 db 16 rugósalátétet Ennyi kell alulra. Felül hagyd meg a régi kormányművet mert az a tuti, ne hagyd rábeszélni magad a kókány zártszelvény oszlopra! Tehát a régi kormányművet "kibelezed" a lemenő tengely helyére esztergáltatsz egy metamid dugót, a munkahenger fedelével vakolod a helyét, vásárolsz egy 160 as orbitot a közcsavarok ha nincsenek akkor azt is , de vigyázz mert az orbit menete 1/2" menet!!!! Kell egy közbetét , egy csigatengely kiváltó tengely de ennél fontos , hogy a hűtő felől tegyél rá csapágyat 6205 csapágy ezt is vegyél.

Előzmény: Camion Cópé #744 hozzászólása


Helló! Egy javaslatot tennék neked. kár volt, hogy hagytad magad rábeszélni a két összekötős verzióra. A difizár miatt ha elfordítod a kormánykereket oldjon a difizár azt megértem de meghagytad a gyárilag szar lötyögős rúdfejeket és a kormánytengely aljára felfogatott irányítókart ami folyton lelazul. Amúgy könnyen megszokod majd szerintem:-) Üdv!

Előzmény: t-16m #735 hozzászólása


Helló! Én mindíg csak visszakötöm a tartályba ahogyan te is akarod. Működik rendesen.

Előzmény: Gepi #730 hozzászólása

.
Helló! Szerintem nem , de felfelé fúrni és hegeszteni nehezebb. Én minden esetben kiveszem, mert a királycsapot megcsinálom zsírozhatóra, és cserélem újra így jópár évig ehhez nyúlni nem kell.
Annyit nem írtam, hogy a két peremeshüvelyt lehet érdemes vastag peremüre cserélni.

Előzmény: lala1 #1170 hozzászólása


Helló! Köszi a gyors választ! az úgy van a valóságban, hogy ami az antiszliphez ment a szivattyúról azt bekötöm az 1 karos tömbbe a visszatérőt a tartályba? A gyári tömb marad ugy ahogy most is be van kötve?

Sziasztok! Először is BÚÉK mindenkinek!!!! Segítsetek nekem abban, hogy mtz 82 tarktorra szeretnék beépíteni egy egy körös vezértömböt, természetesen a régi meghagyásával. A gépen gyárilag volt antiszlip de ki van iktatva. Ha az egykörös vezértömb nyomó ágát bekötöm a szivattyuba a visszatérőt a tartályba fog e működni. Egy barátom azt mondta , hogy egyik tömb sem fog működnismile angry Igaza van-e , vagy írjátok le a helyes bekötést. Köszi!!!!smile thumbup

Előzmény: rushefi #725 hozzászólása



Itt már beszerelésre kész:-)

Előzmény: csaba73r1 #724 hozzászólása



Itt egy 1990 es hídra készítettem tartót. Ez egyszerűbb mint a régebbi hídra mert ehhez 100as U vas kell és egy 12 es kazánlemez. ennél a hegesztésen kívül 3db M14 csavarral rögzítettem a hídhoz.

Előzmény: rushefi #725 hozzászólása


Helló! Ahol a munkahenger tartója van ott egy részen nincs olaj tehát át lehet fúrni a hídházat. Ha átfúrtad akkor belefúrsz M 18 as menetet. Azért mert az orbit munkahenger tartóján 18mm res lyuk van. Most készítettem egy 1990 es hídra egy tartót, arról küldök képet.

Előzmény: csaba73r1 #724 hozzászólása


Helló! két fajta híd létezik amelyiken nincs gyári orbitmunkahenger tartó kiöntve. Küldj egy képet, hogy milyen hidad van. gyufi76@freemail.hu BÚÉK!!!

Előzmény: menyus #718 hozzászólása

Helló! P a bemenő olajnyomásé , de valószínű a gondod az , hogy nem jó helyről adtad a bemenő , vagy ráfolyó olajat. A jumz-nak van egy kis tartálya az kevés, van egy a hidraulika szivattyú szívóágából lecsatlakozás ha arra kötötted az sem jó mert elszívja a hidraulikaszivattyú az orbit elől az olajat. a nagy hidraulikatartály aljából vedd le az olajat és legalább 16mm belső átmérőjű csővel és ahhoz vegyél közcsavart. Remélem tudtam segíteni:-)

Előzmény: zoli336 #716 hozzászólása



Igen erre tuti , ott a helye csak rá kell fúrni. Ez már a 3 részes hídközép? Üdv!

Előzmény: gyufi76 #710 hozzászólása



Előzmény: _NB_ #704 hozzászólása

. Helló! Csak co val lett körbevarrva, meg 3 db 16 os csavarnak menet fúrva és behegesztve. De csak ha körbevarrod akkor sem törne le. A híd az acélönvény így teljesen jól hegeszthető 0,8 as ESAB -os huzal van a gépemben. Már ez a 3. átalakításom a hegesztés főleg így csavarozva örök élet, merem ajánlani mindenkinek, annyi, hogy egy barátomat kértem meg , hogy varrja körbe de csak azért mert Ő nagyon szép varratot tud készíteni. A forgalmiban nincs bejegyzés a kormányzás típusáról. Nekem már volt műszakin és semmit nem néztek a hídon, és nem kamu műszaki volt, kamionokat, buszokat is vizsgálnak. Üdv!

Előzmény: Forrás Gyula #707 hozzászólása

. Helló! Lehet vásárolni gyári öntvény felfogató közdarabot, ahhoz vegyél 10x30 as imbuszcsavart 7 db-ot meg egy 14 es hatlapfelyü 10 es csavart és már fel is szerelheted az orbitot. A munkahenger zárófedelével levakolhatod a kormányoszlopon a helyét. A gyái kormánykocka az egy sz@r, venni kell 100 as orbitot és c 50 es munkahengert. Majd küldök fotót arról is. Üdv!

Előzmény: zoli336 #709 hozzászólása

. helló! Nem kell esztergályos , csak egy jó lakatos, vagy fémmegmunkáláshoz értő emberke:-) Először ráfúrod az illesztőstiftet aztán a meneteket és kész is:-) Hídközép a habinál 180 ezer , vagy az új tipusu ami 3 részes akkor ahhoz vehetsz difit is. Üdv, és jó munkát!!!!!

Előzmény: gyufi76 #702 hozzászólása

Bocsi valamiért nem csatolta a képeket, megpróbálom , ez hátha sikerül:-)

Előzmény: turzamarika #699 hozzászólása


Sziasztok, most alakítom át a 82 esemet:-) orbitosra. 1991 es gyártásu és sajnos ezen sem volt gyárilag a tartó helye, nem vásároltam új hídközepet, és difit , gyakorlatilag pár ezer forintból, és egy kis ráfordított munkával meglett:-) Most így állok vele, további munkálatokról természetesen kép lessz felrakva. Akinek van kedve, ideje és nincsen + 150000.- jó magyar forintja feleslegbe azt bátorítom ezen képekkel!!! ÜDV MINDENKINEK!!!!

Előzmény: zsolt.kiskovacs #680 hozzászólása


Helló! Neked mi volt a tapasztalat a felsőssel? Sokat kell tekerni, nagy holtjáték, vagy nehezen ment?????? Köszi!

Előzmény: VDénes #678 hozzászólása

. Helló! Én is sokat kérdezgettem, nemleges válaszokat kaptam, meg is próbáltam átalakítani de nekem sem lett az igazi. Felhívtam a keletagrot ahol árulják a szettet a felső munkahengereshez de azt mondták, hogy még csak alsósat adtak el. Ami nekem tapasztalat, sokat kellett tekerni a kormányon hogy beforduljon. Itt a fórumon azt írták , hogy egyenes úton nagy sebességnél lehetetlen egyenesben tartani a gépet. Üdv!

Előzmény: Sanyiko #676 hozzászólása


Helló! Az emailcímem gyufi76@freemail.hu ide írj és elküldöm. Üdv!

Előzmény: Vadmalac #650 hozzászólása

Helló! Tegyél képet ha kész a mű és azt írd meg légyszi mennyi volt cuzammen az átalakítás. A habinál is van alkatrész és sok minden olcsóbb mint a keletagronál. Üdv!

Előzmény: Büresz #644 hozzászólása

Helló! Ez precizen legyártott fronthidraulika!!!! Gratulasmile thumbup

Előzmény: csizizoli #665 hozzászólása

Helló! Sajnos nem tudom Én is 1 irányítókarosra alakítottam át.

Előzmény: csizizoli #621 hozzászólása

Helló! Okés, szerintem az orsta orbit kompatibilis az mtz vel. Ha nem akkor azt szerkeszd rá az mtz oszlopra. Peremes hüvelyt nem tudtam, hogy eszkábáltat is árulnak bocsi. én a habit javaslom mindenkinek, számla garancia és sokminden olcsóbb mint bárhol, de nem minden!!! Szét kell nézni mert sok 1000 ft elúszik egy kisebb javításon is. majd írj ha kész a műsmile thumbup

Előzmény: csizizoli #619 hozzászólása

Helló! nem egészen értem amit leírtál. A kormányoszlopot meg kell hagyni mert az marad az olajtartály, a szívócsonk gyári helyén marad, a kormánykerék tengelye is gyári helyén marad. Az rajtad áll, hogy mennyi magyar forintot szánsz erre az átalakításra. Ha teljes orbit átalakítást végzel akkor szükség van két hosszú nyomtávkarra , új kormányösszekötőre, és a vastag peremes hüvelyre. Abba semmi szar nincs gyárilag sőt vastagabb felületen tart!!!! Ha vékony hüvely marad akkor főleg szántásnál beleérhet az irányitókar a vázba. Ha meghagyod alul a jobb oldalon a mostani nyomtávkart meg a kormánymű alján lévő irányítókart akkor csak egy bal oldali orbitos kart kell vásárolnod, felül a fogasív csigatengelyéhez illeszkedő részét levágod. A kormányzást alul irányítod a munkahengerrel de nem fog beleérni sem a királycsapba sem a vázba kanyarodáskor az irányítókar. És nem utolsó szempont, ha műszakira kerül a sor akkor egy tákolt tartályra erősített orbit fog látszani , ha a gyári marad szinte semmi nem észrevehető. Íratlan szabály: Kormányt féket NEM KÓKÁNYOLUNK!!!! Orbit kell csövek kellenek van gyári felfogató 2500ft , csigatengelyt kiváltó tengely 5000ft max! Ennyiért nem csinálják meg neked egyedire sem és ha valami van akkor várj rá 2 hetet mire valaki kiesztergálja az egyedit. Habinál mindent megvásárolhatsz, és nem is túl drága első vásárlás-10% és akkor kell megvenni a-z ig mindent és akár 10 ezer is a zsebben marad!!!! Üdv!!!!

Előzmény: dracke #610 hozzászólása


Szia! Ne költs rugóra , nem az lessz a megoldás. Mint írták letörhet az irányítókar! Vastag hüvely vagy mint írtam tegyél négyzetvasat az ütközőkre. Vagy a bal oldali rövid nyomtávkar és a régi 4 gömbfejes kormányösszekötő. Üdv!!!!!

Előzmény: csizizoli #613 hozzászólása

Helló! kormányoszlopot kidobni nem kell csak kibelezni, vagyis teljes alsómunkahengeres verzióhoz kell kibelezni, a felső munkahengereshez benne kell hagyni sokmindent. A rakodó orbitját nézd meg mennyit szállít mert vagy túl lassu lessz a kormány vagy nagyon érzékeny. A teljes átalakításnál a peremes hüvely cseréje is szükséges, de ha meghagyod a régi kormányösszekötőket akkor csak egy bal oldali orbitos un rövid orbitos nyomtávkart kell megvásárolnod. Éppen erről folyik az előző üzenetekben a megoldáskeresés, hogy mikor nem ér bele a kormányösszekötő az alvázba. Üdv!!!!

Előzmény: gabika82 #592 hozzászólása

Helló! igen, de a kormánymű tengelyét hagyd benne az oszlopba, a fogasívet vágd le ahol csatlakozna a csigatengelyhez.
Idővel cseréld át az új fajtára mert az az igazi, csak két rúdfej ami vastagabb és jobban is bírja a terhelést. De a te verzióddal is nagyságrendekkel könnyebb lesz:-) Üdv!

Előzmény: dracke #585 hozzászólása

. Üdv! sajnos igaz a vastag hüvely cseréje szükséges , vagy hagyd meg a tengelyt a régi összekötőket és csak a bal oldali nyomtávkart cseréld ki orbitosra. A hosszú nyomtávkaros verzióhoz Két nyomtávkar, egy összekötő és két vastag hüvely megvásárlása szükséges ami kb 50 ezer ftsmile angry

Ha mégis beleér úgy, hogy felállsz egyik első kerékkel domboldalra és alászeded akkor egy négyzetvasat ráhegesztel a hídon lévő ütközőre.
Vagy marad a régi és csk bal oldali nyomtávkar cseréje. Üdv!

Előzmény: Celtises #583 hozzászólása

.Helló! A fenti munkahengeres verziónál nem fogod tudni egyenesben tartani az úton , megmarad a sok csatlakozási pont és alul is marad a 4 rúdfej. Sajnos drága a teljes átalakítás de megéri hidd el. Üdv!

Előzmény: Tekergőke #570 hozzászólása



Erre gondolok:-) http://webaruhaz.habi.hu/termekek/1416/Leveg%C5%91elzarocsap_ORIGINAL.html

Előzmény: Tekergőke #570 hozzászólása

Helló! Egy jobb megoldást javaslok, vásárolsz egy levegőelzáró csapot két slagvég , én a kardánkapcsoló mellé szereltem be de láttam már a hidraulika karok mellé is berakva. Elektropneumatikus szeleppel ne bajlódj, a visszajelzést a csap után egy t idom és egy Wartburg féklámpakapcsoló ami a testet szakítsa meg, pontosabban ha nyomás van a csőben akkor záródik az áramkör , így van visszajelzés is, mikor pedig elzárod fesztelenít a csap. Mindjárt keresek egy csapot amire gondolok. Üdv!!!

Előzmény: dracke #554 hozzászólása



Helló! Nincs semmi különleges benne, a "vak" illesztőstift lyukját kell először kifúrni , stift bele, és utána el sem tudod rontani a többi furat helyét! Az első lépésben pedig ahogyan itt már előttem leírták, bezsírozod , vagy egy csapágygolyót odateszel ráteszed a helyére a tartót itt 1-2 mm-er nem számit kifúrod a vak stift helyét és cusmile thumbup
Jó munkát és BÚÉK!!!!

Előzmény: Tekergőke #563 hozzászólása

Helló! Alakítsd át levegősre:-)A fenti munkahengeres verzió nem lesz jó, ezért belezd ki a kormányoszlopot, orbit kormánymű , alsó munkahenger= egyújjas kormányzás reggeltől estig!!!!!!! BÚÉK!!!!

Előzmény: Sanyee #551 hozzászólása


Helló! Igazad van, Én teljesen kiiktattam a régi kormánymüvet, csak a ház maradt, de köszi, hogy írtál, mert azt elfelejtettem, hogy a teljes átalakításhoz a peremes hüvelyt is a vastagabbra kell cserélni , az megint + költség és munka!!!! Tehát zoli336 a Sanyee tanácsa szerint végezd az alsó átalakítást , igy megtakarítasz jópár 10 ezrestsmile thumbup. Üdv: gyufi76!!!!

Előzmény: zoli336 #549 hozzászólása


Helló! A válasz sorjában: Amit venni kell: Orbit + a felfogó a régi kormányoszlopra, a csigatengelyt kiváltó tengely, munkahenger + tartója, NS 14 szervószivattyú, nyomtávkar jobbos-balos, kormányösszekötő, hidraulika csövek, közcsavarok, csapszegek. Ez kb 140 000 ft. Ehhez hozzájön, ha van gyári helye a munkahengernek akkor rá kell fúrni, ha nincs akkor vagy veszel egy másik hidközéprészt méregdrágán, vagy gyártatsz rá egy kockát és azt ráhegeszted. Ebből itt a fórumon voltak különböző vélemények, de mindenkinek a pénztárcája dönt , hogy melyik megoldást választja. A difizárral kapcsolatban, azt én a helyedben rég átalakítottam volna levegősre és nincsen gond vele!!!! Létezik a fenti munkahengeres orbit átalakítás az olcsóbb , de itt a fórumon egy kolléga megcsinálta és azt írta nem működött. A habinál minden alkatrész beszerezhető, számla garancia van, és az első vásárlásnál -10% lejön. lehet soknak tünik az összeg de hidd el megéri, mert könnyü a kormány hidegen melegen. Üdv: gyufi!!!!

Előzmény: kelemen81 #543 hozzászólása


Helló! Ez biztosan így van ahogyan leírtad. Jó lenne ha minden így működne ebben az országban, ahogy leírtadsmile thumbup
Az mtz orbit eleve engedélyes, hiszen árulják, minden része bevizsgált és engedélyezett. Szerintem sokkal veszélyesebb, ha van egy gyári de rosszul, megbízhatatlanul működő kormánymű, mint egy üzembiztos. Ha meg abból indulsz ki , hogy nekedmennek akkor teljesen mindegy , hogy orbitkormányos vagy nem a géped. ott azt nézik ki a hibás. ha van személygépkocsid és most megkérnélek állj rá a fékpadra szerinted minden keréken egyforma fékhatásod lenne???? Ha baleset történik, akkor nem azt nézik, hogy orbit e kormánymű, hanem érvényes okmányokat, és felelőst. a kolléga pedig azért cserélné le mint én is az mtz-ét mert gyárilag szar. Rákölt 60 ezer ft-ot és még mindíg szitál, nehéz, akad, stb stb. A vizsgán valóban észrevehetik, de itt fórumot lehetne nyitni a HW 80-11 pótkocsi 2 méter magagasítójáról, az mekkora szabálysértés,ha 120 mázsa áruval furikáznak. Az a vonórúd azok a fékek 8 tonnára vannak,gyári magasító 70 cm -er mégis műszakizik forgalmit kap.Ne haragudj ezért a hozzászólásért.

Előzmény: kelemen81 #539 hozzászólása


Sziasztok! öröm látni, hogy mindenki megpróbál segíteni. Itt mindenkinek igaza van, a gyári lenne a legjobb de az drága, és nem hosszú időre nyújt megoldást. Az orbit átalakítás valóban KPM vizsgán nyűgös, de sima vizsgahelyen nem fognak szólni érte. Itt felénk is kering sok elmondás ki -hogyan járt erre én annyit kértem mutassátok már meg a határozatot ami bélyegzővel van ellátva, azt még eddig senki nem tudta. Én mtz gyári alkatrészekkel átalakított orbitról beszélek. Szerintem is kb 80 ezerből kijön , mivel egy hbr 160 orbit35- 40 ezer, a munkahenger 10-15, a tömlők egy 10es, és a rúdfejet ráépíteni a munkahenger szárára, a vázra a tartót kimaratni. Mint már régebbi kommentemben is leírtam: íratlan szabály , hogy a kormányművet nem kókányoljuk!!!! Igényesen elvégzett átalakítást észre sem fognak venni. Üdv és ha kész várjuk a fotókatsmile thumbup

Előzmény: gyufi76 #526 hozzászólása


Ja és megint lemaradt, hogy az orbithoz is kell ám a jó szivattyú, tehát első lépés kimérni , mert mindkét verzióhoz a szivattyú tökéletes működése szükséges.

Előzmény: kelemen81 #525 hozzászólása

Helló! Hát lehet azért szeretné mert az mtz-nél is az eredeti kormányoszlopos verzióra ráköltesz 50 ezer ft-ot és még mindig szitál. Azt viszont , hogy mondod, hogy szinte orbit elven működik akkor megfontolandó, hogy 50 ezerért gyári megoldással könnyü a kormány. Én sajnos nem ismerem a zetor traktorokat, sejtem milyen lehet nem CRISTAL néven volt ez ismert a tsz-ekben???? Természetesen Én is a gyári megoldást részesítem előnybensmile thumbup Üdv!

Előzmény: gyufi76 #522 hozzászólása



Ja azt még leírnám, hogy a munkahenger szárának átmérője min 30 mm legyen , és azt is jó lenne tudni , hogy elsőkerék-meghajtás van e a zetorodban és mekkorák az első kerekek méretei. Mert ha olyan nagy mint a .2 MTZ éké, akkor 160 as orbit és min 60 mm dugattyúátmérő, de a gyári szivattyú akkor legalább 14 liter szállítóképeségü legyen. Üdv!!!

Előzmény: Dzsanosi #521 hozzászólása



Helló! Igen meg lehet oldani, nem is egy vagyonba kerül. Első lépés, hogy a kormányt eltekered pl, balra , az irányítókarra teszel egy jelölést, a vázon egy fix ponthoz, majd eltekered jobbra szintén ütközésig és máris megkaptad a szükséges munkahenger hosszát. Ezalatt a munkaút hosszát értem. Pl: ha a két pont között 28 cm a távolság akkor egy olyan henger kell ami 28 cm ert mozdul.Ha rövidebb akkor nem fogod tudni annyira alászedni a kormányt, ha hosszú vagy letöri a határolót , vagy beleér a kerék a vázba. Orbit szivattyúnak a habinál kapható HBR 100 asat ajánlom, vagy bontott kombájn orstra orbitját ez 20-25 ezer a hbr 35 körül van. A munkahenger dugattyú átmérő 45-55 mm között legyen mert a 100 as orbithoz az a méret ami elegendő kormányelfordításra megtölt olajjal. Nem ismerem a zetort de szerintem a gyári szervószivattyú ellátja olajjal az orbitot. A 892 es munkahengere 60 mm átmérőjű és úgy tudom 200mm a munkaútja ami szerintem rövid neked. Nagyon sok munkahenger kapható a jófogáson 10-18 ezer ft között szerintem fogsz találni. Ha bármi további kérdésed lenne szívesen segítek ha tudok, meg persze itt a fórumozó kollégák issmile thumbup Jó munkát!!!!

Hegesztett tartósmile thumbup

Előzmény: fexco #515 hozzászólása


Helló! Mennyivel jobb a 3 részes híd mint a régi 2részes??? Semmivel, vagy még rosszabb mert kevesebb vasérc , több ócskavas amiből öntve van!!! Nincsen köze hozzá, ha töri az irányítókart ott gondok vannak!!!! Az orbitos irányítókar hosszabb mint a kormányoszlopos, a gömbfej is nagyobb , mert a rövidebbel alá sem tudod szedni a kormányt, beleér a királycsapszeg tartójába. Egy kormány alkatrészét pedig semmilyen körülmények között nem szerelünk kókányolva. ez íratlan szabály!!!! Az MTZ traktornál 100 dolog van ami gyárilag sz@r, ezért nem mindíg megoldás, hogy megveszünk olyan alkatrészt ami 50 x annyiba kerül mintha átalakítanánk a meglévőt. Ez az Én véleményem, ne haragudj meg ha a ráhegesztést erőltetem , de tapasztalatból mondom nektek, hogy minél újjabb annál vékonyabb az anyag és írtó drága. Ma már nem mondhatjuk, hogy az MTZ olcsó traktor!!!! Üdv mindenkineksmile thumbup!!!!!

Előzmény: Sanyee #507 hozzászólása



Köszi a választ! Végül is nem egy nagy munka kicserélni , mivel van egy 10 es új szivattyúm, ha nem fog menni akkor veszek egy új 14 est.-) Az első híd témához, annyit írnék, hogy ez egy gyári minőségü tokház utánzat mert 1998- és 2001 közötti gépek 80% án rajta van az orbit helye. a kisipari ráhegesztett tartóhoz semmi spéci pálca nem szükséges csupán co hegesztő. az acélönvény védőgázzal hegeszthető de a hegesztés csak mellékes a tartást a 4db M18 as és 1db M14es csavar végzi. Mint leírtam anno tanultam mechanikát, de hogy mindenik értse, egy személyautó féknyergét 2 db M12 es csavar tartja 10.9 keménységben. Én 8.8 as csavarokat használtam de arra mérget vennék, hogy hamarabb szakadna le a szöghajtás felfogócsavarja mint a munkahengertartó a tokról. Továbbra is mindenkinek a ráfúrást ajánlom, egy indok miatt ami pedig a PÉNZsmile thumbup Köszi a szivattyú-hoz kapcsolódó tanácsot, ha kicseréltem írok. Üdv!!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Fény az alagút végén: emelkednek a gabonaárak
Fény az alagút végén: emelkednek a gabonaárak
Feldman Zsolt szerint nem érdemes a készleteken ülni.
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 2. rész
Eladó John Deere 1750 szemenkénti vetőgép
Eladó John Deere 1750 szemenkénti...

10.500.000 Ft

MTZ 550 traktor
MTZ 550 traktor

1.950.000 Ft

Búza
Búza

6.000 Ft

MTZ 82 traktor
MTZ 82 traktor

3.300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]