Hirdetés
Fórum
Becenév: | schfer |
---|---|
Csatlakozott: | 2018-06-08 11:38:14 |
Utolsó belépés: | 2018-06-08 17:19:27 |
Fórum hozzászólás: | 5 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Epertermelés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Napraforgó-termesztés új
- Kukorica várhatóan........! új
- Öko gazdálkodás új
Cikkajánló
Hirdetés
Előzmény: ND #464 hozzászólása
Köszönöm a videót. Valami hasolót, de egyszerűbbet szeretnék. A kosártartó nagyon tetszett, hasznos holmi! Amit én építek az kevésbé lesz fordulékony, de több dologra lesz használható, a kerekek távolsága és magassága külön-külön állítható lesz. Az én szénaöszehordóm leginkább egy nagy gerebjéhez fog hasonlítani. Valami hasonló (egyébként a készítőjének sok, számomra hasznos videója van): https://www.youtube.com/watch?v=guJxgYsYCF8
A kocsi meg inkább ehhez hasonlít: https://www.youtube.com/watch?v=qnIEZIBMXi8
A videódnak tetszett a vége . Egy szép tájban gyönyörködni és a hűvösben pöfékelni kelles időtöltés. Én annyiban különbözök a látottaktól, hogy rólam, a munka végén ilyenkor már szakad a víz. De egyszer csak kész lesz, és az mf70 is remélem, hogy jobb belátásra tér .
Előzmény: jtibor #460 hozzászólása
3 nap kelett a mesternek a gyújtás rendbehozásához. A 4. berántás járt az átvételkor sikerrel. Mint kiderült, neki is volt MF70 gépe, de túladott rajta. Trafót, kondit és megszakítót cserét. Készített fotókat is, ami egyáltalán nem volt megnyugtató. Ez alapján azt gondolom, hogy ezt a gépet nem újították fel. Szállítás közben ereszti az olajat a keréknél is. (Itt legalább biztosan van olaj . Búcsúzásképpen tanácsolta, adjam el, vagy cseréljek motort. Nem akarom eladni, mert igen masszív szerkezet. A motor cserét viszont megfontolom. Találtam a youtube-on (előző hozzászólásomban ott a link) erre vonatkozó információkat. Ott a tulaj egy igen nyomós érvet is felhozott, nevezetesen a fogyasztást, ami 1/3-1/4 az eredeti 2t motorhoz képest.
Visszatérve. Felraktuk a kocsira, kivittúk a tanyára. Leküszködtük a kocsiról és nem indult a drága . Visszarántott, stb. Alul megnyitottam a csapot, leengedtem a benzines olajat. Láss csodát a 3. rántásra indult. De addigra már elment a kedvem a további kísérletezéstől. Ami azt illeti ezt a rángatom, de nem indul "előjátékot" nem nem nekem találták ki. Akinek strokja van, nem ajánlom ezt a részt.
(Elővettem a fűkaszát lecseréltem a fejet gazvágóra és azzal csápoltam le egy részét a gaznak -ameddig bírtam szuflával.
Adok a motornak azért még egy esélyt, a következő tanyalátogatáskor. (Azóta hol esik, hol nem - amit az elején nem bántam, de látom amit újra nő a gaz. Ja a javítás 14e volt. Ezért is gondolkodom új motorban, mert én nem javítani szeretném, hanem használni, hogy megkönnyítse az életemet. (Egy új 6,5 LE motor 23e Ft. Inkább erre költenék, mint javításra. https://szerszamx.hu/szerszamok/benzines-motor-104/kraftech-kt170f-65loero-benzies-motor-4-utemu-benzinmotor-192ccm-848 itt meg a beépítés:
https://www.youtube.com/watch?v=KHar9LxYrz8&t=8s ) -Vettem egy Lamborgíni fűkaszát 5 éve. A doboza szerint olasz gyártmány, aminek a licenszét a németek megvették és kínában gyártják. 3. rántásra még mindíg indul és nem hagyott még cserben. Semm gyertya, sem más majom nem volt vele. 50 cm3. Szépséghibája: 10 kg. Egy éve még magamat is alig tudtam talpontartani, ez a típusú testedzés kellően kifáraszt.)
Az esők miatt egy ülő kiskocsin (hogy ne érezzem úgy, hogy vonszol magával a gép) és szénaösszehordón töröm még a fejem. Előtanulmányként megnéztem pár tucat videót, nagyon ötletes megoldásokat láttam, itt is olvastam pár gondolatot. Hozzákezdtem. De ez már egy másik történet.
Előzmény: amino #452 hozzászólása
Én csak ezt találtam: https://www.youtube.com/watch?v=H44fonEhnQs
Itt ír a hozzászólásokban a közdarabokról de méreteket nem ad meg. Azért köszönettel veszem, ha sikerül ilyet szerezni, és megosztod a velünk.
Előzmény: Magister #458 hozzászólása
Köszönöm a választ, a megerősítést!
Igen, én is ebben bíztam! Találtam egy idős szakit, aki még most is űzi az ipart és szintén ezt mondta. Kérdeztem az elektronikus gyújtásról. Mondta, hogy már szerelt ilyet, de pár hónap múlva azért hozták vissza a gépet, hogy szerelje vissza a régit, mert az jobb volt.
Ami gáz, hogy a gépet felújítottként vettem 200e forintért. (Azt gondolom, hogy jó ár, ha tényleg felújjították. Hiba ezzel is előfordulhat, ami nem öröm, de belefér. ) Amíg dolgozott, nagyon hatékonyan nyítra a gazt, határozottan tetszett!
A szerelő első diagnózisa: gyatra szikra új gyertyával is. 2 nap múlva érdeklődöm nála. Kértem, hogy azért nézze át, tényleg felújított, vagy csak profin (homokfúvott) újrafestett szerkezetet vettem?
Ha valakit érdekel írjon és megíromm a folytatást.
Tisztelettel üdvözlök Mindenkit!
Magamról: nyugdíjas tanár vagyok. Sajnos már nem teljes a kapacitásom, stroekot kaptam, és ez sokmindenben korlátoz. Hogy megkönnyítsem az életemet, vettem egy "eredeti" mf70-es fűkaszát felújítva. Kb. 30 percet használtam, aztán megáltt, és azóta beindíthatatlan.
Végigolvastam a fórumot, és nagyon sokat tanultam, melyért nagyon hálás vagyok minden hozzászólónak.
Töben felvetették az elektronikus gyújtás lehetőségét. Találtam egyet a neten.
Link: https://kertmotor.hu/shop/gyujtas-atalakito/01-000001-0933
Van erről valakinek gyakorlati tapasztalata, információja?
Előre is köszönök minden segítséget!