Hirdetés
Fórum
Becenév: | ondokzsolt01 |
---|---|
Csatlakozott: | 2018-11-09 12:48:37 |
Utolsó belépés: | 2023-04-10 10:04:12 |
Fórum hozzászólás: | 2 |
Fórumhozzászólásai
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Bodza ára új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
Cikkajánló
Üzemanyagárak: reagált a Magyar Ásványolaj Szövetség
Szerintük a magyarországi üzemanyagárak a környező országok között a...
Sajtóközlemény
Előzmény: rigás #2911 hozzászólása
Kitakarítani nem takarítottuk ki. Viszont, amikor vettük. Új olaj volt benne nyakig öntve. Így nem cseréltünk rajta semmit. Szűrőszámát meg tudnád mondani? Ha lesz rá időnk vele foglalkozni, kitakarítjuk. Most, hogy több nap állás után beindítjuk 0,2-0,3 az olajnyomás hidegen. Szóval, ha csak nem a szivattyú szart be, a szűrőház kavar be. Majd megpróbálom direktre kötni, de viszont előbb kitakarítom, mert lehet, hogy az előző szivattyút is ez ölte meg.
Üdvözlet!
Olyan problémám volna, hogy 250-es rábám váltójában elmegy teljesen az olajnyomás. Úgy vettük a rábát, hogy nem volt rajta váltó olaj szűrő, hanem direktbe szívta a szivattyú a tartályból. Így volt hidegen 0,5-1 körül, majd mikor melegedett teljesen el is ment. Vettünk rá új szivattyút, szűrőt , szűrő házat (Baldwin OB1318), 1,5 körül lett az olajnyomás, de amint telt az idő, járatással lecsökkent 1-re. Kimentünk vele dolgozni (talajlazítózás), - jó meleg idő is volt persze-, elment fokozatosan a nyomás teljesen. Pihentetésre, megint lett, de kb 10-15 perc munka után le kellett állítani és inkább haza mentünk vele. Akiket kérdeztünk a szűrő kihagyását javasolják. De akkor elvileg nagyobb lesz a nyomás? De ugye akkor nincs szűrő. Volt olyan, aki azt tanácsolta, hogy olyan szűrőfejet vegyünk, amin a szelepet lehet állítani. Létezik-e ilyen? Egyébként nem enged sehol se olajat, hajtóműolaj van benne. Mechanikus órával mérem a nyomást. 1 alatt is képes mérni szóval tudom, hogy 0,35 bar is lehet az olajnyomás melegen. De itt már fekszik a mutató. A keringés meg van hidegen. Melegen van a baj. Milyen megoldást lehetne találni a problémára? Lehet silány minőségű az új szivattyú is? (Mivel már teljesen másképp néz ki, mint a gyárija volt é sokkal könnyebb spiáter szerű anyagból készült.)
Köszönöm előre a segítséget!