Hirdetés
Fórum
Becenév: | Sz@bolcs |
---|---|
Csatlakozott: | 2009-08-09 23:13:48 |
Utolsó belépés: | 2021-01-31 14:48:57 |
Fórum hozzászólás: | 6 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Epertermelés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Napraforgó-termesztés új
- Kukorica várhatóan........! új
- Öko gazdálkodás új
Cikkajánló
Hirdetés
Igazából a piros rendszám is jó lenne, mert lehet hogy van az UAZnak forgalmija, de mondom az a baj, hogy benzines volt, kapott egy diesel motort aminek nincs papírja + a fixes plató házilag billencsre lett cserélve. Ha valaki ért hozzá, vagy van valami tippje hogy hogyan lehetne erre piros rendszámot kapni az kérem írjon. Bár nem hiszem hogy megoldható. Az a baj, hogy ennek a hivatalos menetét nem ismerem. Kell-e valami átalakítás, ha kell hol kell elintézni stb... Van otthon piros rendszámos gépünk de azok gyárilag lassú járművek és nincsenek is átalakítva.
Előzmény: #107 hozzászólása
Pontos árat nem tudok mondani, de tőlünk nemrég kérte meg egy kereskedő a TZ4K-t 400.000 -ért, de nem adtuk és nem is adnánk most se. Nagyon jó kis gép, szűk udvarokban, fák alatti kertekben van nagy haszna. Nem cserélném el egy japán traktorra sem.
Előzmény: #129 hozzászólása
A gyors választ nagyon szépen köszönöm.
Sajnos én is erre jutottam.
Hát ha nincs legálisan járható út akkor szerintem hagyom az egészet.
Mi a helyzet akkor, ha az így is átalakított UAZ-t még átalakítom úgy hogy max sebessége 25 km/h legyen. Todom hogy ez nem gyári, de a motor sem az. és a váltó sem, csak a váz.
Üdv mindenkinek!
Elolvastam az eddigi hozzászólásokat a zöld rendszámhoz kapcsolódóan. Ezek után nem sok esélyt látok rá de megkérdezem: Hogyan lehetne legálisan, közúton közlekedni egy adásvételivel(forgalmival nem), benzinről dieselre átalakított UAZ-al? Billencsre is át lesz alakítva. Gabona be- kihordásra lenne használva esetleg szemétszállításra max 40-50 km-es körzetben.
A válaszokat előre is köszönöm.
Előzmény: #8 hozzászólása
Üdv mindenkinek!
Olvasgatok itt a forumok között, hogy megtudjak arról valamit hogy egy adásvételivel forgalmival nem rendelkező gyárilag benzines de dieselre átalakított UAZ-t hogyan vezethetném közúton legálisan. Elolvastam a piros, zöld rendszámos forumokat, de nem találtam semmi megvalósíthatót. Ezért érdekelne hogyan értette forumozó kolega a "hejség rendszám" -ot???
Üdv mindenkinek!
TZ4K-ról írnék pár gondolatot. Nekünk is van, pontosan nem tudom mióta, nagyapám vette 1990 körül vatta újan, azóta nálunk szolgál. Én személy szerint ajánlom mindenkinek aki kerti munkák elvégzésére keres traktort.
Minden munkát el lehet végezni vele, nekünk megvan hozzá a gyári ekéje (egy egyfejes fordítható kiseke), de úgy viszi, hogy öröm nézni. Kapcsolható rajta az összkerékhajtás, és ha ez rá van kapcsolva, akkor mindent kihúz bárhonnan. A bajairól annyit, hogy a motorja még nem volt széthúzva, egyetlen gyengéje a kormánymű, ez könnyen szétmehet, főleg ha nehéz dolgokat huzamosabb ideig emeltetünk vele. Könnyen, egyszerűen állítható a nyomtávja, így egyszerű vele a keskeny sorú növények művelése, permetezése (pl: paprika). Szerintem remek konstrukció, csak ajánlani tudom. Mi már használtuk pár dologra, szántás, kombinátorozás, vetés, permetezés, utánfutó, pótkocsi húzása. Nekünk van hozzá gyári fűkasza is, de azt javaslom ilyet csak az vegyen hozzá aki huzamosabb ideig használja, mert nagyon körülményes a felszerelése. Hát egyenlőre ennyi.