Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.08 Ft USD 368.05 Ft CHF 402.58 Ft GBP 458.72 Ft

Fórum

Becenév: Spetrix
Csatlakozott: 2009-09-18 18:27:51
Utolsó belépés: 2023-01-26 07:21:43
Fórum hozzászólás: 35

Fórumhozzászólásai

Előzmény: ermike #271 hozzászólása



CFX 750 kezelésijében ez van:

Előzmény: duka #206 hozzászólása



Szia!
A traktor hátulján jobb oldalt van a kapcsoló mágnesszelepe. A tekercs ellenállása 10 Ohm ha jól emlékszem. Esetleges próba esetén a polaritást nem szabad megcserélni, mert tönkre megy. Ha ez jó, akkor meg kell nézni, hogy a vezetékén jön-e áram. Ha nem, akkor lehet kábel szakadás, vezérlő hiba, fülkében kapcsoló hiba. A fülkében a kapcsolót terheléssel kell kimérni, mert lehetséges, hogy annyi áram átmegy rajta, hogy a vezérlő tudja, hogy be van kapcsolva, de a mágnesszelephez nem megy áram. Ha van a traktoron külső kardán kapcsoló a sárvédőn, annak a korróziója, kontakthibája is okozhatja. A TLT szenzor hiba esetén a bekapcsolást követően a kardánnak forognia kellene kb 10 másodpercig, és ha a szenzor nem érzékel forgást, mert rossz, akkor kikapcsol. Ha elektronikusan minden jó, akkor megszorulhatott a mágnesszelep hidraulikus része, vagy a kapcsoló kupplungnál van tömítetlenség. Érdemes mérőórával rámérni a nyomásokra bekapcsolt és kikapcsolt pozícióban, mikor a TLT fékezve van.

Sziasztok!

Bogballe actuatort keresek aminek a szár része jó. A képen szereplő típus. Ha van valakinek elfekvőben érdekelne.

Előzmény: Spetrix #7345 hozzászólása



Előzmény: Spetrix #7344 hozzászólása



Lemaradt a kép :)

Sziasztok!

Bogballe actuatort keresek aminek a szár része jó. A képen szereplő típus. Ha van valakinek elfekvőben érdekelne.

Előzmény: Czibko530 #4595 hozzászólása



Váltó jobb oldalán van egy hidroakksi, 6 bár nyomás kell benne legyen (nitrogén). Sima nyomásmérő órával meg tudod mérni, ha kevesebb töltesd fel, de előfordulahat, hogy kiszakadt.

Előzmény: Claastra. #3985 hozzászólása



A ládák fölötti dugulás jelző szokott bejelezni egy-egy pillanatra döccenőnél, rossz úton.

Előzmény: Büresz #231 hozzászólása



Bocs, nem láttam a 227-es hozzászólást... smile wink
Akkor tényleg villog a stop, de a 70%-os jelnek is világítania kell. Valószínű gomb/relé/vezeték gond.

Előzmény: Büresz #231 hozzászólása



Mikor villog csak a stop? (Azt írtam, hogy szerintem valamelyik lámpának kell még villogjon a stoppal együtt)

Előzmény: Ktmracing101 #223 hozzászólása



A stop lámpák nem villognak magukban, valamelyik részegységnek a lámpája is kell, hogy világítson/villogjon. Nézd meg, hogy az égők jók-e a többi visszajelzőnél. Mikor csinálja? Ha elindítod a motort vagy ha megy a cséplő is. A gombbal elvileg csak a magtartály telítettség jelző hangját lehet kikapcsolni.

Előzmény: Gabesz78 #3924 hozzászólása



Érzésre beállítod, és nézed, hogy mi van a tartályban, meg mit hoz vissza a kalászvisszahordó, és ezek alapján finomítod a beállítást. Ha kopottak a csuklók az állítókarnál, akkor a rosta nyílása más méretű lesz ha húzod vagy tolod a kart az adott számig.

Előzmény: Mf-es? #119 hozzászólása



Megnéztem, a szelelő fúvóka állítását írja düzninek...

Előzmény: Mf-es? #119 hozzászólása



A rostán másképp áramlik az anyag. 500-as Lexionon repcére a szelelő fúvókát előről az első furatba, a szélterelő lemezt pedig előröl a második furatba.

Előzmény: Mf-es? #117 hozzászólása



Esetleg a toklászoló lemezek zárása? (árpához ajánlott)

Előzmény: Mf-es? #114 hozzászólása



Hányas Lexion?

Előzmény: VMisi #652 hozzászólása



Passz... Mérd meg a felfogatási pontokat (csavarok helyeit, meg a füleket elöl).

Előzmény: VMisi #650 hozzászólása



Igen, de minden szezon után leveszem, kitakarítom a szemetet róla, meg csak így lehet letakarítani az alját. Már mentette meg a csigavályúkat sérüléstől...

Előzmény: KP #825 hozzászólása



A márka mindegy, 1.0-ás legyen.

Előzmény: medikus #220 hozzászólása



Egy barátomtól kaptam, már nem használta a gitárt. Keress rá neten, piezo érzékelő. Gyárilag forrasztva van, én ragasztottam.

Előzmény: felirtam #218 hozzászólása



Nem akarlak elkeseríteni, de nem fog működni. Leszakadt egy réteg a piezo érzékelőről. Nem javítható, csak cserével. (Elég kicserélni a kis korongot (piezo érzékelőt). Én egy gitárét ragasztottam fel, azzal jól működik.)

Előzmény: felirtam #214 hozzászólása



A kijelző ha jól emlékszem 3 panelből áll, az összefogató csavarok is vezetnek áramot, előfordul, hogy meglazulnak. Vagy az érzékelő leszakadt a burkolat alatt (ahol állítod a mag súlyához).

Előzmény: Ktmracing101 #6762 hozzászólása



Milyen gyári beállításra gondolsz?
Cséplődob-dobkosár beállítás vagy komplett gép?

Előzmény: musits #3286 hozzászólása



Szia!
A jeladót ki tudod mérni egy multiméterrel,ha jól emlékszem 900-1000 Ohm ellenállásnál jó. Vezetékhiba szokott lenni, főleg a csatlakozók oxidálódnak el. Kár pucolgatni, le kell vágni és másikat tenni. Előfordulhat még a forgásellenőrző modul hiba is.

Előzmény: Tomka Pál(tompika100) #108 hozzászólása



Tennél fel képet dombos vidékről is?

Előzmény: Claaastra #41 hozzászólása



Küld át légy szíves privátban, érdekelne, hogy mit mond. Beszéltem olyanokkal, akik 5-600 Ha-t arattak eddig vele (1-2 éves gépek), ők dicsérték.

Előzmény: Claaastra #36 hozzászólása



Milyen problémák vannak vele? Miben különbözik a NAS-tól?

Előzmény: zsolt.kocsis #371 hozzászólása



Ezt így elég meredek kijelenteni, hogy egy szériában 3 trakinak ugyan az a váltója meg a motorja. Nekem az Agrooptima csinálta, mutattak táblázatokat a szériákban található traktorok felépítéséről, és van ahol 10 lóerőként eltér a váltó, vagy a motor alkatrészei, de van ahol tényleg egyforma 3 traki. Ez nálad eléggé hasraütéses marketing dumának néz ki...

Sziasztok!
Oros Sun asztalról van tapasztalatotok? Szemszórás, dugulási hajlam, megbízhatóság...

Előzmény: Ares 826 #2135 hozzászólása



Csak alapjáraton csinálja vagy teljes fordulaton is?

Előzmény: Büresz #327 hozzászólása



Ha megoldódott, írd majd meg, hogy mi volt a hiba.

Előzmény: Büresz #325 hozzászólása



Hali!
Cseréld meg a vezértömbön a nyomó ági hidraulika csöveket a vezértömb kilépő felén. A ferdefelhordó emelésre tedd a motollát és próbáld meg (mindkettő egy körös). Ha jó lesz akkor vagy a vezértömb egy elemével vagy a mágnesszeleppel, esetleg a vezérlésével van gond. Ha nem lesz jó, akkor az asztalon a gyorscsatlakozó. Német nyelvű szerelési útmutatót tudok küldeni ha az segít (hidraulika, elektronika).

Részletes leírásotok van róla? A kérdőívből nem derült ki, hogy milyen lesz. A programok nagy része bonyolult, informatikusnak kéne lenni hozzá...
Tesztelésben, fejlesztésben szívesen segítenék, ha tényleg felhasználóbarát és egyszerű lesz.

Előzmény: Dekalb #286 hozzászólása

:
Ez a traktoros oldaluk:
www.agrooptima.hu

Előzmény: Tommy 7# #195 hozzászólása



Szia!

Üresjárati fordulat: 2.392 (+20; -30) 1/perc
Fordulatszám terheléssel: 2.200 1/perc
Alapjárat: 1.350 (+- 25) 1/perc

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Kincset ér a szalma, ha a tarlón marad!
Kincset ér a szalma, ha a tarlón marad!
Mutatjuk, hogyan nyerhető szerves tápanyag a szalmából.
A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
Gyakorlatorientáltság és érzékletes szemléltetés.
Kverneland fml 150 mulcsozó, zúzó
Kverneland fml 150 mulcsozó, zúzó

1.150.000 Ft

Eladó 7 db bika borjú borjak borjuk
Eladó 7 db bika borjú borjak borjuk

100.000 Ft

IFA W50 és L60 öninditók - 3 új és 5 használt
IFA W50 és L60 öninditók - 3 új és 5...

240.000 Ft

Eladó birkák
Eladó birkák

120.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]