Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.39 Ft USD 367.51 Ft CHF 401.77 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

Becenév: Jdorfson
Csatlakozott: 2010-07-09 14:49:31
Utolsó belépés: 2021-02-19 08:28:20
Fórum hozzászólás: 8

Fórumhozzászólásai

Előzmény: NagyFeroo #31 hozzászólása



A rajzról lényegében annyit hogy szinte teljesen egyforma szerkezetileg felépítésileg egyaránt. Köszi mégegyszer a fáradozást és a segítséget.

Előzmény: NagyFeroo #31 hozzászólása



Köszi a rajzot és az eddigi segítséget! Sikerült szétbontanunk igaz mi úgy akartuk kiszedni, hogy magát a hajtást nem akartuk megbontani, de mint utólag kiderült csak így lehetett kiszedni a vízszintes tengelyt.

Előzmény: szg1 #29 hozzászólása



Köszönöm a segítséget ezer hálám smile thumbup sikerült kiszerelni a vízszintes tengelyt, igaz nem lehetett elkerülni a hajtás kibontását, de így már sokkal egyszerűbb volt a többi.

Előzmény: NagyFeroo #26 hozzászólása



Hali Köszönöm a segítséget már két napja kínlódunk vele, de jó lesz holnap is ha egy használható rajzot tudnál felrakni ami ábrázolja a bontás menetét "lépésről lépésre" azt nagyon megköszönném.

Előzmény: largerobi #25 hozzászólása



Köszönöm a segítséget Addig eljutottunk hogy mi is felütöttük a tengelyt, levettük róla a zégelygyűrűt, meg a hézagolót ezután nem akart visszafelé menni, egy bizonyos ponton megakad mikor ütnénk kifelé.

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni a következő témával kapcsolatban. Van egy 1993-as ZTR 165 ös fűkaszám melynek az első dobja hantot fogott és lehajtott. Ki szeretném szedni a viszintes főtengelyt, de nem akar kijönni egyik irányból sem. Azt szeretném kérni ,hogy aki szedte már ki ezt a tengelyt írja már le, hogy miket kell lebontani ahhoz hogy ki lehessen szedni vagy a folyamatot ugyanitt ha van valami nagyon jó használható bontási rajz osszátok már meg velem. Segítségeteket előre is köszönöm.

Szia lényegében az érdekelne hogy, ha ezt a motort esetemben (90LE) beépítem A 80-ba kpm vizsgát kell csináltatni és úgy műszakisztatni ,ha átengedik. Ennek a velejárói és vonzatai érdekelnének hogy kb mennyibe lenne ez és hogy mik azok amik esetleg gátolhatnak a beépítésben. Pillanatnyilag a 80-as motor van még a trakiba de már a hajtatása veszélyes lenne mert ugye gátrepedéses és nem akarunk még nagyobb kárt tenni benne mint ami most van (értem itt a megszorulást tengelytörést stb) van még rajta 2 év műszaki de a másik motor ami beépítésre kerülne már itthon van teljesen kompletten egyben csak azt tanácsolták hogy amíg nem jártunk utána ne építsük be mert bünti lesz a vége.

Sziasztok, van egy MTZ80-as traktorom amelynek gátrepedése van. Van egy D245.5-ös 66kw (90LE) turbós motorom, ezt szeretném beleépíteni, ami gyakorlatilag lehetséges, azonban műszaki vizsgáztatáshoz nem tudom hogy megfelel-e? Mivel hallottam egyik ismerősömtől hogy talán van egy 10%os teljesítmény növelési határ. Mik a feltételei egy ilyen jellegű motor cserének?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Mind a magvetésnél, mind a műtrágya-kijuttatásnál elengedhetetlen a precízió.
Hirdetés
Kincset ér a szalma, ha a tarlón marad!
Kincset ér a szalma, ha a tarlón marad!
Mutatjuk, hogyan nyerhető szerves tápanyag a szalmából.
Loipfinger T310 fűnyíró adapter
Loipfinger T310 fűnyíró adapter

1.900.000 Ft

Káliumpermanganát,  hipermangán gyógyszerkönyvi 1000 ml
Káliumpermanganát, hipermangán...

1.990 Ft

Fémmarató szer,  Vas(III)klorid 40%,  500 ml
Fémmarató szer, Vas(III)klorid 40%, 500...

1.990 Ft

Hardi Commander 3200
Hardi Commander 3200

7.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]