Hirdetés
Fórum
Becenév: | machine.dad@gmail.com |
---|---|
Csatlakozott: | 2011-12-14 19:48:21 |
Utolsó belépés: | 2024-04-04 21:44:25 |
Fórum hozzászólás: | 19 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Brojler Csirke , Vágócsirke Felvásárlási árak új
- Kukorica terményárak új
- Napraforgó-termesztés új
- VTZ-2048 traktorok új
- Magról vetett hagyma új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
Előzmény: Vadmalac #911 hozzászólása
Az lesz úgy néz ki.
Előzmény: vereszs #908 hozzászólása
Erről van szó, persze ez csak a saját tapasztalataim alapján pl. rövidtárcsával, de saját kárán tanul az ember...
Előzmény: ano #906 hozzászólása
Hidd el nem kételkedek a mérnöki alkalmasságukban, technológiájukban. Tényleg mindent kimerítő termékpaletta és emellett impozáns ár, stb. De a második (nem az olcsóbb kategóriás) lengyel munkagépeim tapasztalatai alapján én most már inkább kihagyom, mert az anyagminőséggel vannak bajok tapasztalataim szerint.. És hidd el nincsenek agyonvágva ezek a gépek se agyonhajszolva. Én inkább nem kockáztatok egy harmadik bosszúságot..
Sziasztok!
MTZ 820.2-re homlokrakodó vásárlás előtt állok.
Lengyelt inkább hanyagolnám, Blackbull 1.4 és KHR 80E a két befutó eddig, kinek mi a véleménye, tapasztalata ezekkel? Főleg bigbag rakásra használnám joystick-al.
Előzmény: #310 hozzászólása
Valamennyi tapasztalatom van klímákkal, ha kompresszor vagy alkatrész kell, akkor szerintem: cool4u.hu De mielőtt költekeznél, én mindenképpen megnézném az elpárologtatót nincs-e letapadva. Ha már ki van bontva, az adagolószelep fúvókáját is érdemes átfúvatni, és a szárítótartályt lecserélni. Ha a kompresszor még a gyári, igencsak ráférhet egy javítókészlet (gyűrű, szelepek). Én vettem már autóbontóban karambolos autóról 30e ért jó SD7-es kompresszort (csak nehéz kifogni, hogy passzoljon a felfogatás, csőcsatlakozás). Persze mindezt egy jó klímás megoldja.
Előzmény: #292 hozzászólása
Üdv! Egy szaki megmutatta, hogy működik, plusz a gyatra németemmel most már kiigazodok rajta. Így már nem lesz rá szükség. Egyébként köszönöm a felajánlást.
Ok, ha írsz egy e-mail címet elküldöm a címem.
És B.Ú.É.K. mindenkinek!
Előzmény: #286 hozzászólása
Ez nem szorult, nyomás is megvan, a szelepek és a munkahenger dugattyú volt a hibás, nomeg aki rosszul állította be a fejet. Mert "túltolt" a munkahenger és sikerült is az előző gazdának egy kanyart hajtani a munkahengerszárba . Ez megette a dugattyú tömítéseket és a szelepeket.
Előzmény: #287 hozzászólása
A nullázás már megy, a beállítások érdekelnének, Német nyelvű
leírás már elméletileg folyamatban, dehát én Magyar vagyok
Nem tud valaki egy kis leírást adni mega bordinfó-ról?
Hektámérés, mit lehet programozni a programkártyával meg ilyenek..
Előzmény: #280 hozzászólása
Már vételkor láttam,h lesz egy kis macera, itthon levettük az egész csigát kitakarítottuk a forgófejet, megzsíroztuk frankón és mindez fűtött műhelyben.
Végül az új szelepek segítettek rajta.
Előzmény: #282 hozzászólása
Így történt.
Előzmény: #278 hozzászólása
Köszi! Ez volt a gond. Múlthéten az elektromos dolgokat néztem át és én visszadugtam a csatit a gombára, gondoltam annak ott a helye és nem leszigszalagozva a váltó mellett.
Előzmény: #276 hozzászólása
Kösz a gyors választ! Ma szétszedtem a szelepet is , a munkahengert is. Kapott a szelep új visszacsapó szelepeket és a nyitó irányba is egy fojtást. A munkahenger fejrészébe is tettem egy kis módosítást, így patent lett. Ez megoldódott.
Viszont lenne egy másik kérdésem: A fordulatokat nézegetve a motor (commonrail) nyusziban nem forog csak 1640-et. Ez természetesen kevés.
Kérdésem az lenne, hogy találkoztatok-e már ilyen jelenséggel (lehet,h egyszerű az ok, csak mi még nem tanultuk meg) és ha igen, hogy sikerült elhárítani?
Bele kell nézni az agyába így is/úgy is, talán csak újra kell kalibrálni a motorvezérlőt, vagy hoz valami hibát és nem engedi leforgatni a maximumot.
Előzmény: #310 hozzászólása
Köszönöm, de ne fáradj, tudtam szerezni esis dvd-t.
Előzmény: #179 hozzászólása
Esetleg magtartályban a csiga alatt nem lukas?
Előzmény: #188 hozzászólása
Nádudvar Wixabo KFT (http://wyxabo.hu/elerhetoseg/index.php) talán tud segíteni csökkentő ügyben.
Előzmény: #197 hozzászólása
Üdv!
Most vettem egy 208-as Mega II-t, ez is veri az ürítőcsigát, nyitáskor meg alig bírja megindítani.
Mivel látom neked is baj volt ezzel, érdeklődnék hogyan oldódott meg, ill. mi volt a probléma?
Még mielőtt felesleges köröket futnék.
Légyszives írd már meg, ha ha módodban áll
(machine.dad@gmail.com). THX
Engem érdekel Mega 208 II CD!