Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Bodza ára új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Napraforgó-termesztés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Üzemanyagárak: reagált a Magyar Ásványolaj Szövetség
Szerintük a magyarországi üzemanyagárak a környező országok között a...
Sajtóközlemény
A fogyasztás csökkentéshez csak ennyi. Mi is ezze foglalkozunk.
Előzmény: #373 hozzászólása
......
Csak annyi amit a képen is láthattok, amivel mi foglalkozunk működik és segít.
Ha valaki szeretne többet megtudni rólunk, személyesen megtalál az Agromashon a C pavilonban
Előzmény: #369 hozzászólása
Megvan minden motor tesztadata mikor tesztelik és addig novelik a teljesitmenyt mig szet nem repul a motor. Ezáltal a bennelevo szoftvert tudjuk optimalizálni.
Előzmény: #366 hozzászólása
Elvállaljuk
Előzmény: #364 hozzászólása
JD 6910 6,8 USA? Elvállalom
Hol és mikor
Előzmény: #360 hozzászólása
Mi csak a szoftvert cseréljük és hozzáálítjuk a váltóvezérlőt is mint egy nagyobb kategóriás gép....tehát a komplett elektornikai rendszert áttálítjuk T6060 -ra.
Előzmény: #357 hozzászólása
Akkor beállítjuk újra....és még ami fontos ay eredeti szoftver archiválva van és bármikor vissza tudjuk állítani az eredeti állapotba plusz költségek nélkül.
Azért mérjük fékbadon, hogy az adott teljesítmény és a megegyezett teljesítmény legyen.
Előzmény: #344 hozzászólása
Visszatérve a méréshez. A mérés a legnagyobb fordulaton automatikusan a fékpad fékezi meg és ez kb. 15-30 mp.
Előzmény: #353 hozzászólása
Igen. Minden elektronikusan vezérelt motornál megoldható. A lényeg, hogy a gázpedál eletromossan vetzérelt legyen.
Előzmény: #349 hozzászólása
Nálunk egy teljesítmény emelés (motor optimalizálás) 325.000,- Ft. Nincs kiszállási költség .....ez az egy ár van ami tartalmaz mindent. Fékpados mérés előtte utána, 2 év garancia. Az egész művelet a méréssel együtt 1-2 óra.
több info
www.agroecopower.hu
Előzmény: #344 hozzászólása
Mi nem a netről töltögetünk le görbéket a mérést és mindent a helyszínen mérünk...házhoz megyünk a fékpaddal együtt. Cégünknek több min 4 fékpadja van. Referenciát tudok adni ha érdekel akinél voltunk. És ha érdekel valakit akkor az előzőkben elküldött videón láthatja a féfpados mérést.
Előzmény: #342 hozzászólása
Ez a Rapid.....van egy dobozod mondnak max 20%-kal tobb LE-t de nem mérik.....
Előzmény: #333 hozzászólása
Mértem pár ügyfélnél Rapidos gépet a mérések a köv.:
JD 6920 alap 164 LE - rapiddal 178 LE és + 20 Nm nyomaték
JD 6920 alap 164 LE - rapiddal 190 LE és + 14 Nm nyomaték
Valtra M181 alap 154 LE - rapiddal 204 LE és + 250 Nm nyomaték
McCormick alap 154 LE - rapiddal 250 LE és + 350 Nm nyomaték
és még sorolhatnám
Előzmény: #334 hozzászólása
Mi tudjuk, mivel minden gépet mérünk fékpadon és nem dobozzal de a gyári szoftvert használva növeljük a teljesítményt és a váltóvezérlőt is beállítjuk.
http://www.youtube.com/watch?v=pJEfDCj04Lw
Előzmény: #634 hozzászólása
Mi elsősorban a szoftvert archivaljuk....barnikor vissza tudjuk tölteni az eredetit. A viszonteladók a többi országban a partnereink ezért ha frissitesek is megvannak.
Ha valakit érdekel így dolgozunk:
http://www.youtube.com/watch?v=G1hIVu-7KWs&feature=c4-overview&list=UUUyn2VUDRQ4tAKhbVcNeOHQ
Előzmény: #630 hozzászólása
És azt traktor esetében fékpadon le is mérték, hogy mennyit raktak rá? Mennyi LE és Nm?
Előzmény: #628 hozzászólása
Igen de itt is még van lehetoseg max 5-10%-ra. Minden motor és gép a fejlesztéseknél atmegy egy teszten amikor is teljesen felhúzzák a gépet addig míg szét nem repul majd visszahúzzák kb. 30% és azt mondják ez a max. Tehát egy 5-10% mét ott is lehetséges.
Előzmény: #626 hozzászólása
Ezért írom, amivel mi foglalkozunk az a gyári szoftver csere....semmi doboz adalék....ha vesszük a Golf IV esetében is ugyan az a motor 1,9 TDI van 66 és 81 KW kiadásban és csak a szoftver van lebutítva. Mi ugyan ezt ajánljuk amit a gyár is csinál.
Előzmény: #621 hozzászólása
Attól függ ....ki??? és hogyan ???
Előzmény: #620 hozzászólása
MIért tenne a gyár ilyet???? Ha arról beszélek, hogy motor optimalizálás.....részemről az, hogy alacsonyabb fodulatszámon leadja u.a. a teljesítményt és nyomatékot.....ha a gyár részéről veszem .......miért lenne nekem érdekem, hogy a motor többet bírjon és tovabb kitartson??? nem lenne pénzem a szervizből és az alkatrészből.
Előzmény: #618 hozzászólása
Mindezekhez már csak annyi, hogy ha valakit érdekel egy 3 hetes ingyen teszt fekpados méréssel együtt itt megtalál vagy emailben.
Előzmény: #606 hozzászólása
A 8300 ugyan az a motor és váltó, minden megegyezik....ezért lehet 231LE a 8100
Előzmény: #600 hozzászólása
Annyit jelent, hogy mennyi a gép alapban 185LE és mennyi lehet a max teljesítmény 231LE
Előzmény: #598 hozzászólása
Ha gondolod!? Ez a Te véleményed ...mindenkinek megvan a maga véleménye....nekem elég az elégedett partnerek véleménye.....
Köszönöm
Előzmény: #596 hozzászólása
Lehet elírás nem tudok rá válaszolni az oldalat nem én készítem, de köszi az infót.
Előzmény: #594 hozzászólása
A magyar piacon mi egy új cég vagyunk....kérlek ne itélkezz előre ha nem ismersz minket és a rossz tapasztalatok alapján más cégeknél.
Köszi
Előzmény: #591 hozzászólása
Ha megnézed az oldalunkat akkor ott megtalálod a gépet. Látnom kéne ....diagnosztikai csatlakozó van?
Előzmény: #588 hozzászólása
Nem csak a gázolaj de más is közrejátszik....ha ennyire nem hiszel miért nem vállasz be egy tesztet ami ingyen van....és akkor mondj véleményt.
Előzmény: #586 hozzászólása
Ne haragudj, nem én vagyok a technikus és aki a szoftvert adja.....én mint területi képviselő dolgozom ha nagyon műszaki adatokra és válaszra vagy kíváncsi nem gond.....lefordítom a kérdésedet és továbbítom....a választ megkapod.
Előzmény: #585 hozzászólása
De tudok rajta segíteni mivel a gázpedál nem bwdenes ezért van vezérlő
http://www.agroecopower.hu/l--john-deere/c--traktor-54/s--8000
Ha valaki szémélyesen szeretne beszélni
20 8231939
Előzmény: #581 hozzászólása
Ott a max adatok vannak...a másik dolog nekünk megvannak az EVA adatai is mely egy német cég aki a motrokat teszteli......a honlap adatok olyan adatok mely gépek még a mai napon is működnek gond nélkül.
Előzmény: #580 hozzászólása
Ha visszamegyünk a régi időkbe....a régi mosógépek pl. nálunk a Tatramat még 20-25 és után is gond nélkül működött. Vegyük a Zetor vagy MTZ traktorokat. Még a mai napig is található működöképes 25-30 éves gépek. És ha most veszel bármilyen márkás mosogépet szerintem 5 - 6 évente cseréled mert tönkremegy. Ebből élnek a gyárak. Ugyan ez a gépeknél is....ha lenne egy jó kép ami kevesebb üzemanyagot fogyaszt alacsonyabb fordulatszámon....mi lenne??? A viszonteladók az alkatrészből és a szervizből élnek....ha lenne jó gép nem kellene olyan sűrün kopóalkatrészt vásárolni csak olaj és szűrőcsere...tönkremennének a gyárak.
Előzmény: #577 hozzászólása
Egységes ár van a mezőgazdasági gépekre. Számlán 325 ezer. Természetesen 2-3 hetes ingyen teszt a méréssel együtt.
Előzmény: #575 hozzászólása
Nem...a lényeg a technikai adatok és a műszaki dolgok és természetesen, hogy szérán belül mozgunk....minden elektronikussan vezérelt alkatrész hozzá van állítva.
Előzmény: #572 hozzászólása
Ha nem lennének műszaki ismereteink és adataink az összes gépről akkor nem csinálnánk....minden gépnek a műszaki adatát tudjuk és azt is mik a külömbségek....ha nem csinálnánk jól akkor nem hiszem, itt tartana a cégünk a 7 országban jelen van és több mint 26 alkalmazott, 4 db fékpad traktorra, 2 db kamion fékbad és még sorolhatnám
Előzmény: #570 hozzászólása
Meg kell újra kérdezni....en nemrégiben Kömlőn csináltam egy MF 5465 és az ügyfelem elégedetten használja a gépet
Előzmény: #567 hozzászólása
Nem nevezném chiptuningnak, de kinek hogy a jobb....en motor optimalizálásnak nevezem mivel üzemagyagot spórolsz, kíméled a motort. Alacsonyabb fordulatszámon dolgozik a gép.
Előzmény: #566 hozzászólása
De ott nem csak a panelrol van szó de szoftver is kell. Annyiért adják a panelt 250 de mennyi a szoft és a csere?
Előzmény: #566 hozzászólása
De ott nem csak a panelrol van szó de szoftver is kell. Annyiért adják a panelt 250 de mennyi a szoft és a csere?
Előzmény: #563 hozzászólása
Ha pl a gazdának nincs erősebb gépre pénze de mert tudni, hogy a egy szérián belül az erősebb gép lehet akár 10.000 euroval drágább a dealer pedig gépet szeretne eladni.....akkor?
Előzmény: #561 hozzászólása
Számlán 325 ezer de nincs ÁFA mivel a cég cseh
Előzmény: #558 hozzászólása
Ha mi csináljuk nem kell panelt meg uj vezérlőt venni....meg tudjuk oldani a dolgot.
Előzmény: #556 hozzászólása
Miért beszélni szeretnél velük? Hívd fel csehországban bármely viszonteladót és rákérdezhetsz, hogy ismerik e a cégünket. Tessék:
http://www.garnea-as.cz/kontakty
http://www.agrall.cz/stranka/15/451/prodejni-sit
http://www.agrics.cz/kontakt
Előzmény: #554 hozzászólása
Nem hiszem...és mi a titok ? Ez a cégünk know how-ja
Előzmény: #551 hozzászólása
Ugyan azt csináljuk mint a gyár. Minden szérián belül csak a szoftver van lebutítva. Mi a gyári szoftver használva egy nagyobb kategóriás gép szoftverét használjuk.
Előzmény: #547 hozzászólása
Csak a kettő közt anny a kulombseg, hogy én nem használók dobozt ami hamis infot ad a vezerloegysegnek, de a gyári szoftvert használva és a valtovezerlot is beállíjatva mint egy nagyobb kategóriás gép. Ja és ne feletkezzunk el a fekpados mérésről se.
Előzmény: #543 hozzászólása
Magyarországról nem tudok még nagyon sok referenciát adni de vannak cseh, szlovák és lenyel ügyfelek akiknek már 6 éve gond nélkül működnek a gépeik. Magyarországon van 3 ügyfelem aki lekötötte a rapidot.