Hirdetés
Fórum
Becenév: | Camion Cópé |
---|---|
Csatlakozott: | 2014-08-14 22:44:49 |
Utolsó belépés: | 2021-03-31 17:22:45 |
Fórum hozzászólás: | 4 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Magágykészítő gépek új
- Robi Rekord 250 T új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Borkészítés,Borkezelés új
Előzmény: .MAN. #166 hozzászólása
Szia. Nem korrekt, mégis csak Ők rakják össze a szar alkatrészekkel a saját nevüket adják hozzá. Lehet hogy nincs nekik alapvető lakatos szerszámuk, értem itt a derékszöget és az élvonalzót.
Előzmény: gyufi76 #749 hozzászólása
Szia. Előfordulhat, meg teljes terhelés nem kapott, majd a szőlőben a homokon kiderül. Egyenlőre nem lötyög semmi, mindet alkatrészt kicseréltem. Egyébként a régi szerkezettel sokszor jártam így, föleg a homokban. Gondoltam rá hogy ha esetleg nem lesz jó, akkor szerkesztek rá valami ütközőt. Majd tapasztalatokat megírom.
Előzmény: Sanyee #706 hozzászólása
Szia. Most végezten az 550E traktorom átalakításával. Nem hiszem hogy jobban alá lehetne szedni. A keletagros rábeszélt a 450 mm-es nyomtávkarra, hogy azzal majd jobban alá lehet tekerni. Szerintem baromság, méghozzá azért mert a 390mm-es és a 450mm-es kétkaros nyomtávkar elülső karja, amire a munkahengert kötöd egyforma méretű. Ezzel közel azonos mértékben fordítja be a kereket mint a gyári kormányszerkezet. Meghagytam a régi 2 kormányősszekötő rudat is, azért mert így továbbra is funkcionál az autómata differenciál zár. Annyit kell csinálni hogy a régi,fenti munkahengert ki kell herélni(fúrtam a dugattyúra és a munkahenger belső fedelére egy-egy 10mm-es furatot hogy az olaj szabadon mozogjon). Ezt azért kell meghagyni, hogy a fogaslécet az eredeti pozicióba tartsa, ami vezérli a diffi nyitását és zárását. Annyit kell még csinálni hogy a kormánytengelyről le kell vágni a csigaívet, mert aggat az új sima összekötő tengelynek. Érdemes kicserélni a kormánykeréktengelyen a bordás hüvelyt és a bordás tengelyt a mehchanikus holtjátékok kiküszöbölése végett. Most probálgatom, furcsa hogy elég érzékeny de hozzá kell szokni a régi szar után. Ha kell képeket is tudok küldeni.
Előzmény: apuci #170 hozzászólása
Üdv mindenkinek.Az NKH bajai kirendeltségén az ember azt mondta, hogy a fekete rendszámos traktorral húzható piros rendszámos pót, de csak egy.Rendőr függő,mert felénk sokan párosával húzzák a piros pótokat. Ki hogy vállalja be.